♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 31., kedd

41. rész New Year... Old me: What ?

Hát ez is eljött. A 41. rész... Az év utolsó része ! Hét hónap alatt ennyire volt időm (igaz a 40.-ből kettő volt :D mindegy...). Jó olvasást és Boldog új évet szeretnék kívánni !!! Az összes olvasómnak :))

Happy New Year !!! :))

Ui.: Ha elolvastátok a részt a lap alján találtok egy meglepetést ! :D

Kiss&Love: El

Tudtam, hogy ez lesz. De ez lehetetlen. Elly még túl fiatal !!! 17 !! Nem lehet anya !!
Idegességemben (inkább voltam ijedt, mint ideges... Na jó ijedt és ideges is voltam !!!!!) le kellett ülnöm. Neki támszkodtam a falnak, és lecsúsztam az aljáig. Elly is így tett. Hosszú percekig csak magam elé meredtem. Végül megtörtem a csendet.
-Ez biztos ?
-Nem tudom...-??? Nem értem...
-Csináltál tesztet ?
-Nem...
-De akkor honnan veszed ?? -tényleg nem értettem Ellyt. Honnan veszi, hogy terhes mikor nem is... Ahh...
-Már három hónapja nem jött meg...-furcsán nézetem, de Elly kisegített- A NŐI dolog !!! -leesett.
-És nem tudtál volna két hónappal ezelőtt szólni ????
-De akkor még sejtésem sem volt. Azt hittem késik...
-Király ! -döntöttem hátra a fejem. Ami...jól esett mivel egy kicsit felhúztam magam, de a hideg csempe lecsitított- Niall tudja ? -fordítottam a fejem Elly felé.
-Még nem !
-Be kell avatnod ! Hidd el baj lesz ebből...
-Lizzy ! Ezt most komolyan mondod ??? Szerinted az nem elég baj, hogy terhes vagyok ???? Amúgy ha jól tudom Liam előtt te is elhallgattad !
-Igen, de Liam más. Ő megértett.
-Meg hát... A Temzét lehetne árasztani abból a könny mennyiségből amennyit sírtál !!!
-Lány vagyok !!! Sokat sírok !!
-Sokat ??? -jó talán tengernyit... De kikérem magamnak, soknak van oka !!! A többi...pedig... Nos a többi... Na lány vagyok !!! Sírok és kész !! :D
-Hát hugicám... Nos így jár az aki nem... Khm...védekezik !
-Talán egyszer...
-Khm...-szóltam közbe- Egyszeri kihagyásból nem lesz semmi.
-Te most vagy hülyének nézel vagy rossz a memóriád ?!! -nevetett Elly- Te Liammel az elsőnél...
-Jó !!! -kiabáltam- Tudom... Folytasd !
-Na akkot kétszer... Vagy háromszor... Esetleg négyszer... Elfelejtettük...
-Elfelejteni ? Ugye most csak viccelsz ? Hogy lehet elfelejteni ?
-White vagyok !! Te is elfelejtetted...
-Hogy te mindig találsz kibúvót ?? -tényleg mindig kötöszködik !- De Elly ! Komolyabbra váltva a szót. El kell mondanod Niallnek.
-De ha rosszul reagál rá ? Liam mit szólt ?
-Liamnek jó a természete. És... Hát engem 100%-ig megértett, támogatott és... Örült. Mert szeret. Szóval, ha Niall szeret téged akkor megért és melletted áll.
-Én akkor is félek... Lizzy ! Segíts...-a hugom sírva fakadt és vele együtt én is- Te most akkor miért sírsz ?
-Mert... Lány vagyok !! -összenéztünk Ellyvel és a síráshoz társult a nevetés is. Ilyenek vagyunk mi... Whiteok :))
-Meg fog érteni, mindenesetre ünnepek után elmegyünk a nőgyógyászhoz ! De most gyere, mert még azt hiszik, hogy valami történt velünk ! Már mint, hogy valami komoly dolog történt vagyis... Na gyere menjünk ki !! -most bebizonyosodott, hogy nem tudok dolgokat megmagyarázni ! :D
A hosszú beszélgetés után visszamentünk a nappaliba.
Apu Niallel, Harryvel, Louis-val és Zaynnel beszélgetett (Liam megszökött... Szerintem apa lefárasztotta :D mindig is szeretett volna egy kis fiút... Nos most kapott ötöt :) ). Anyu pedig Loival, Eleanorral és Perrievel tervezték Loi és Perrie nagy napját vagyis az esküvőjüket.
Elly leült Niall mellé én pedig megálltam a kanapé mellett. Hirtelen két kéz megfogta a csípőm és magához húzott.
-Mi aggaszt ? -ölelt át hátulról Liam. Túl jól ismer...
-Semmi.
-A semmi nem válasz.
-Neked nem apával kellene beszélgetned a fociről, a boxról és a csajokról ? -nevettem ezzel is elterelve a SEMMI témát.
-Ne is mond !! Van egy olyan érzésem, hogy én vagyok a "kedvenc férj jelöltje" !!
-Nem mondod ??!! Hm... Elizabeth Payne... Lizzy Payne... Mrs Payne... Jól hangzik !
-Amúgy az én életemben csak egy csaj él !
-Komolyan ? És szabad tudni, hogy ki az ? -fordultam meg és a kezeimet Liam mellkasára tettem, míg ő a hátamat támasztotta. Imádom mikor ilyen pimaszul romantikus !! :3
-Persze...-engem meggyőzött a válasz. A csókja még mindig ellenállhatatlanul csodás !!!
-Ó Liam !! Már mindenütt kerestelek !! -állt fel apu amikor meglátta, hogy khm...csókolóulzunk... Ciki...
-Eric, nem vesztem el ! -mosolygott Liam.
-Nos figyelj, mit szólsz a múltkori box meccshez...-és kezdődik. Szegénykém... :D- Leülök, majd gyere te is.
-Rendben. Egy perc Eric ! -Liam visszafordult hozzám- Ezt direkt csináltad. -mosolygott- Ugye ?
-Nem. Nem tehetek róla, hogy jól csókolsz apu meg észrevett !!
-Liam ! -szólt apu.
-Megyek ! -kiáltott vissza- Kicsim, ezért még kapsz !! -ha ő mondja. :D
Tehát apa tovább fárasztotta Liamet, Lou, Zayn, Harry és Niall a barátnőjikhez menekültek. Eleanor, Perrie, Loi és Elly pedig anyuval beszélgettek az esküvő(k)ről. Nos...igen anyu valamennyivel tűrhetőbb... :D Nem ismerik eléggé !
Megbeszéltük, hogy ma mindenki itt alszik -most, hogy Anne elment és Harry visszaköltözött Loihoz felszabadult két szoba, az egyikbe a szüleim a másikba pedig El és Lou volt- holnap pedig szétszéledünk.
Eléggé bonyolult, úgyhogy figyeljetek:
Én Wolverhamptonba utazok Liammel az ő családjához (ami azt jelenti, hogy Elly egyedül megy a dokihoz, huh remélem beavatta Niallt és akkor el tudja kísérni). Loi és Hazza Cheshireben töltik a karácsony másik felét. Elly és Niall itthon maradnak... Ők majd csak 27-én repülnek Mullingarbe. A szüleink pedig ingáznak. Holnap Wolverhaptonban lesznek, majd Cheshireben, végül Ellyékkel Mullingerbe utaznak. Ahonnan majd csak 30-án repülnek vissza. És Loiék is szintén 30-án jönnek haza... Szóvaaaal, milyenk a ház Liammel, kereken 3 napig !! :3 Igeeen !!
Remélem tudtatok követni, ha nem akkor olvassátok újra ;)
A "megbeszélés" után láttam Liamet, hogy odasétál Louishoz, majd vált vele pár szót -nem hallottam, csak annyit láttam, hogy Louis bólogat- és visszasétál hozzám.
-Tuti, hogy megbeszélted vele, hogy ők aludjanak Anne szobájában ! -mosolyogtam miközben Liam egy puszit nyomott az arcomra.
-Bocs, Lizzy, de kikészülök az apádtól !! Mára csurdig vagyok !
-Megértelek ! -nevettem.
Próbáltuk beosztani a fürdőszoba használatárt... Ja...csak próbáltuk. Semmi nem lett belőle. Pedig 3 (!!!) fürdőnk van.
Én voltam az első aki letusolt. Befeküdtem az ágyba és tévéztem.
-Végem...-dőlt le (szó szerint dőlt) mellém Liam- Most egy évig nem akarok hallani semmilyen sportról...-Liam magyarázott, de én is kész voltam... A haja, ahogy a víz csöpög róla, az ellenálhatatlan teste ami még vizes (!!), és az az egy szál boxer elvonta a figyelmem- Lizzy !!?? Érted !!??
-Mi... Ja... Aha, hogyne !!! -fogalmam sincs miről beszélt. Nem tehetek róla, hogy saját maga jobban érdekelt, mint a mondandója !! Meg teli van a fejem Elly bajaival... Még szép, hogy nem figyeltem !!!!
-Nem figyeltél rám... Igaz ? -mosolygott és felált.
-Nem... Vagyis figyeltem rád, csak máshogyan...
-Szabad tudnom, hogy mi vonta el a figyelmedet ? -felálltam az ágyra és Liamet fürkésztem (furcsa volt, hogy magasabb vagyok nála :D).
-A szemed ! -léptem közelebb- A tested...-tettem még egy lépést, lassan leesek az ágyról !!- De ami a legjobban nyugtalanított...-Liam a csípőmnél fogva magához húzott én pedig kezeimmel átkulcsoltam a nyakát, és pimaszul romantikusan megcsókoltam (tetszik ez a szó...pimaszul romantikus :3...).
-Ez engem is szokott nyugtalanítani...-mosolygott- Mi lesz velem, hogyha vissza kell mennem túrnézni ! -abban a pillanatban összeszroult a gyomrom és elment a kedvem a pimasz romantikától...
Elengedtem Liam nyakát, és törökülésbe lerogytam az ágyra.
Teljesen kiment a fejemből, hogy a túrnéról tért haza. Nem akarom, hogy visszamenjen !!
-Baj van ? -simította meg a kezem... Libabőr !!! :3
-Nem, nincs ! -dőltem el az ágyon- Nem akarlak megint elengedni ! Olyan nehéz volt akkor. Most tényleg belehalok !!!
-Nem fogsz ! -biztatott Liam.
-Mit tennék nélküled ? -öleltem meg- És sajnálom amit mondtam. Egy SMS is megteszi a szülinapomkor !
-Szeretlek ! -suttogta.
-Én is ! -viszonoztam egy csókkal- Figyelj, nagy baj lenne, hogy ha most aludnék ? Holnap nem szeretnék a szüleid előtt ásítozni ! Főleg úgy, hogy 10 éve nem láttam őket !
-Szerintem nem fognak kiakadni az ásítozástól ! De nyugodtan aludj ! Jó éjt Kicsim !
-Jó éjt Maci ! -ezek a becenevek... Aranyosak !! :3

December 25.

Reggel összecsomagoltunk, majd apuval és anyuval elindultunk...volna Wolverhamptonba. 
Liam az autónál megfogta a kezem és egészen a beszállásig el nem engedte.
-Ennyire rettegsz aputól ? -nevettem.
-Pssszt !!!! Amint meglát minket együtt, olyan mintha szét akarna választani !!! Hogy csókoljalak így meg ? -húzta Liam a száját.
-Apai ösztön. Félti a lányát a férfiaktől !
-Én meg féltem a barátnőmet az apjától ! -nevetett.
-Ne figyelj rá ! Most úgy is a vezetéssel fog foglalkozni. -véletlen rákönyököltem az ablak lehuzó gombra (ismertek...szerencsés vagyok :D), kintről pedig valami brutál hideg szél fújt be a kocsiba- Brrrr...-rezzentem össze.
-Te kis szerncsétlen ! -nevetett Liam, majd ányúlt a mellettem lévő ajtóhoz és feltekerte az ablakot.
-Nem vicces !!! Nem tehetek arról, hogy ilyen szerencsétlen vagyok !!! Huh be kellene kapcsolni a fűtést !! Induljunk már !!! Hol vannak anyuék ?? -forgolódtam.
-Lizzy ! Kicsim ! Gyere...-karolt át és magához húzott. A fejemet ráhajtottam a vállára és megfogtam a kezét... Pimasz romantika ! :3- Fázol még ?
-Egy kicsit ? Valami még kellene ! -a csókunkat apu szakította félbe.
-Mehetünk ???
-Már fél órája erre várunk !! -sóhajtottam fel.
Anyu is beült a kocsiba és (VÉGRE) elindultunk.
Az út szótlanul telt. Én pihentem (na jó elaludtam xd) Liam vállán. Liam a kezemet fogta. Apu tényleg az útra koncentrált, anyu pedig a térképet bújta.
Félúton megálltunk "pihenni".
-Jaj, de jól esik egy kicsit kinyújtózkodni !! -tényleg jól esett. Nagyon elzsibbadtam. :D
-Kislányom ! -kiáltott anyu. Amúgy csak az én anyum hívja a majdnem 20 éves lányát Kislányomnak ?? :DD- Jössz ?-mutatott a benzínkút fele.
-Igen ! -válaszoltam. Liam elkapta a kezem és rámmosolygott.
-Én is megyek !! -suttogta.
Vettünk párcuccot (nem reggeliztem :/) majd tovább mentünk.
Kész felüdülés volt újra kiszállni a kocsiból, de mégis valami más miatt voltam boldog. Wolverhampton ! A szülőhazám ! És Liam háza. Semmit nem változott. Csak a környék egy kicsit modernebb lett. A mi házunk pedig...pedig...Miért néz ki ez ilyen jól ?? Mintha vadonat új lenne !! Értetlenül fordultam anyuék fele.
-Meglepetés ! -kiáltották kórusban apuval. Nem értettem, mitől kellene meglepődnöm-Visszaköltözünk Angliába ! Ráadásul a régi házunkba, ide Wolverhamptonba !! -fejezték be a mondatot. Nekem meg... leesett az állam !! Ez most komoly ???? Visszaköltöznek Angliába... Wolverhamptonba... Liam szülei szomszédjába... Oh my God !!!!!
Hosszú percekig csak nagyokat pislogtam. Köpni, nyelni nem tudtam... Van egy olyan érzésem, hogy nem lesz nyugalmunk... ://
Mikor végre sikerült megmozdulnom Liamre néztem. Ő még csak ott tartott, hogy nagyokat pislog. Mivel nagyjából egyforma az észjárásunk, ő is végig gondolta amit én:
~minden hétvégen vagy nekünk kell jönni Wolverhamptonba, vagy a szülők jönnek Londonba.
~többször fognak minket telefonon hívni.
~valószínűleg alig hagynak nyugodni.
~és amiért Liam tényleg kiakadt... Apu ! :D Jaj édesem... :3
-Anyu, apu... Ez, ez... Nagyszerű ! -alig tudtam kinyögni. Huh. :)
-Hát... Öhm... Emma, Eric ez... Üm...-Liam is meg volt zavarodva ! :D
-Izgalmas lesz ! -segítetgem ki.
-Aha... Az... Öhm gyertek menjünk be !
A ház belülről sem változott, csak modernebb lett ez is !
-Anyu, apu ! -üdvözölte Liam a szüleit.
-Kisfiam ! -na akkor nem csak az én anyum teszi a nemem elé azt, hogy "kis". Karen (Liam anyja) is hasonlóan gondolkozik ! :D
-Liam ! -állt fel Geoff (Liam apja) is. Majd megölelték Liamet.
-Nos...-állt vissza Liam mellém- Ugye mondtam, hogy jóban vagyok az egyik régi barátommal. Kicsit túlságosan is jóban. Nem tudom, hogy mennyire emlékeztek még...
-Lizzy !! -ölelt át Karen- Hogy meg nőttél ! Kész hölgy lett belőled !! A szüleid említették, hogy visszaköltöznek. Nagyon örültünk neki. Amúgy Liam mindigis oda volt érted ! -suttogta az utolsó mondatot.
-Anyu ! -vágott közbe Liam. Oh ez neki kínos. :D Hát lesz mit kérdeznem Karentől.- Amúgy bemutatom a barátnőmet, Elizabeth White-ot, vagyis Lizzyt !!
A szüleink hamar egy hangon mozogtak. Míg elkészült az ebéd felmentünk Liam szobájába.
-Ne rémülj meg, hogyha rendetlenség van ! Én tisztán hagytam itt a szobám, azt, hogy a szüleim vagy Loki mit művelt benne... Nos azt nem tudom !!
-Engem nem zavar. -legyintettem- Liam ismerlek. Ezerszer jártam a szobádban.
-Jól van ! -Liam szobájában rend volt. Végülis csak négy hónapja nem volt itthon ! :D
-Huh... Milyen férfias lett ez a hely ! -csodálkoztam.
-Az vagyok, nem ?! -mosolygott és neki döntött a falnak.
-Dehogynem. Az én nagy férfi Macim ! -csókoltam meg pimaszul.
Annyira más így. Sokat jártam Liaméknél, de soha nem volt ilyen jó érzésem, mint akkor.
-Kényelmes a fal ? -mosolygott.
-Nem bánnám, hogyha máshol csinálnánk !
Liam a fejével az ágyra biccentett, majd hanyatt dobtam magam rajta.
-Már is kényelmesebb ! -nevettem.
-És még este milyen kényelmes lesz.
Az ebéd nagyszerű volt. Délután pedig megajándékoztuk egymást.
Alig vártam az estét.
-Most kivételesen nem én vártalak az ágyban ! -mondtam mikor megláttam, hogy Liam már lefürdött.
-Hát... Most én vagyok itthon ! -húzta széles mosolyra az száját.
-Akkor itt most te diktálsz ? -ültem le mellé.
-Valahogy, úgy ! -vonta meg a vállát.
-És mihez van kedved ?
-Az alváshoz...-oh... ://
-Oh... Oké...-csalódott voltam. Azt hittem, hogy kihasználjuk azt, hogy khm...egy ágyban alszunk.
-Látnád az arcod ! -nevette el magát- Elhoztad a Batman-es pizsit ?
-Öö... Igen ! -válaszoltam.
-Kibontottad már ??
-Még nem.
-Elárulom két pizsama van benne. Vedd fel az egyiket, de ne a Batmanes pizsi legyen az !
Nem értettem...
-Oké...-kimentem a füribe és kibontottam a csomagolásból.
Jézusom !!! Nem hiszitek el mi volt benne... Egy piros-fekete, khm... Hogy is mondjam ? Na egy fehérnemű volt benne...
Ebben akar látni ?? Ne már !!! Most veszem fel először és utoljára !!!
-Tetszik ? -léptem be unottan a szobába és ledobtam magamról a köntöst.
-Imádom ! -állt fel és magához húzott.
-Mielőtt megcsókolnál ! -léptem gyorsan közbe- Ez most van rajtam először és utoljára !!
-De nagyon csinos vagy benne !
-Liam, mintha egy bár táncosa lennék !! Maradok a Batman-es pólódnál...
-És, ha választasz magadnak más fajtát ?
-Liam mondtam, hogy...-ó... Ha én választok magamnak ?? Hm...- Arról lehet szó ! Most már megcsókolhatsz !! -nevettem.
Az éjszaka... Hogy is mondjam... Inkàbb nem mondom gondoljatok bele mit tud csinálni két fiatal !!??
Elköszöntünk Liam szüleitől és kivittük az én szüleimet a reptérre.
-Akkot majd találkozunk Wolverhamptonban. -öleltem meg őket.
-Emma, Eric ! Örültem, hogy újra találkoztunk !
-Én is Liam. Legyél jó ! -ölelte meg anyu.
-Vigyázz a lányomra !! -szólt apu és kezet fogtak.
-Sziasztok !! -intettünk Liammel és visszamentünk a kocsihoz.
-Szabad ? -kérdezte Liam mikor beültünk.
-Szabad.
-Igeeeeen !!!! -kiáltotta el magát. Megkönnyebbült, hogy leráztuk a szülőket. :D
Visszaértünk Londonba. Loi és Harry már Cheshireben voltak. Elly és Niall pedig még otthon.
Ledobtam a cuccomat és beszaladtam Elly szobájába.
-Lizzy ! -nyitott ajtót Niall.
-Szia Niall, Elly ?!
-A mosdóban...
-Köszi ! -intettem és már nem is voltam ott- Elly !!??
Elly kinyitotta a zárt ajtót és beengedett.
-Hogy vagy ? -öleltem meg, mire elkezdett sírni- Az vagy ? -kérdeztem aggódva... Jaj ne... Elly bólogatott.
-Mi legyen ?? -nézett rám.
-Fogalmam sincs. Niall tudja ?
-Nem.
-Valaki tudja ?
-Senki. Csak te.
-De Elly, így nem tudunk segíteni !!
-Nem is kell !!! Legszívesebben lelőném magam !!!
-Ezt ne halljam meg még egyszer !!! -hogy mondhat ilyet ??- Töröld meg az arcod. Aztán elmondjuk Niallnek.
-Lizzy, még nem állok készen rá.
-De akkor mikor akarod ?? Holnap utaztok Mullingarbe !! Meg Niallnek furcsa lesz, hogy khm...nem akarsz vele...khm...lefeküdni.
-Adj még időt ! Este elmondom.
-Rendben. Gyere ! -húztam magam után.
-Minden rendben lányok ? -kérdezte Liam mikor beértünk a nappaliba.
-Aha csak Ellynek megjött. -a hugom olyan arccal meredt rám, mint aki valami furcsa rémet látna. Jól van nem tudtam mást rögtönözni. Liam túl jól ismer ezért ha azt mondom, hogy "SEMMI", akkor miztos valami gyanut fog !!
-Jól vagy kicsim ? -fogta meg Niall Elly kezét.
-Aha.
-Oké. Nincs kedvetek valamit csinálni ? -törtem meg a feszültséget.
-Nézzünk filmet. -vetette fel Liam.
-Marley meg én ? -ajánlotta Niall.
-Jöhet ! -bólintottam.
Megnéztük a filmet. Niall már az elején sírt. :D Furcsa mindig ő ajánlja a filmeket és mindig neki van vele baja. Gondoljatok a Kör-re. Viszont az Írországos résznél felvidult. Mikot a csaj terhes lett benne Elly kiment a konyhába. Jaj szegénykém. Liam pedig rezzenéstelen arccal nézte végig. Vagyis... Van egy olyan érzésem, hogy nem is a tv-t nézte, hanem engem.
A film után még megnéztük a híreket, megvacsiztunk és mindenki elvonult a szobájába.
-Liam ! Valami gond van ?? -bújtam oda hozzá.
-Ugyan ezt akartam kérdezni tőled !!!
-Nekem nincs semmi bajom... Csak nagyon fogsz hiányozni.
-Nem Lizzy ! Ez nem az a "hiányzós" baj !!
-Megígéred, hogy senkinek nem mondod el ?
-Miért tennék ilyet ?
-Oké... Nos terhes...-Liam nem engedte befejezni.
-Mi ?? Terhes vagy ?? De hisz ez csodás !!
-Liam...
-Atya ég apa leszek ??
-Liam !
-Fiú vagy lány lesz ? És...
-LIAM !!!!! Elég !!!! Nem vagyok terhes !!! Elly az...
-Hogy mi ???? Ugye most csak viccelsz ??
-Szerinted viccelnék ilyennel ?
-Oh... És Niall tudja ?
-Csak mi ketten tudjuk.
-Oh...
-Igen... Oh.
-Mi lesz ?
-Nem tudjuk...
-Segítek !
-Köszi ! -mosolyogtam.
-Akkor nem vagy terhes ? -kérdezte.
-Nem...
-Hála Istennek !! -nevetett. Komolyan nem értem Liamet. :D
Másnap elköszöntünk Ellyéktől és élveztük a kettesben létet...

December 31.

Az év utolsó napja. Ma buliba megyünk Harryékhez. Remélem nem minden második embert hívta meg a bulijába. A másodikat úgy értem, hogy megy az utcán és minden második ember kezébe nyom egy meghívót. Képes rá... :D
Reggeltől kezdve kapkodtunk. Délelőtt gyorsan bevásároltunk estére. Harry ránk bízta a díszítést és az édes sütiket. Hah...gondoltam, hogy nem bízza ránk az innivalót... Pezsgő, brandy, egyéb alkoholos cucc. Na de azért mi is vettünk "iható dolgot". Mivel Elly nem ihat (a baba miatt),  Liam nem mer inni (a veséje miatt), én pedig nem fogok olyan sokat inni. Ezért vettünk gyümölcsleveket.
Egyből Hazzához vittük a cuccokat. Majd haza mentünk átöltözni (meg sminkelni, hajat csinálni, stb...).
Utána vissza ! :D
A buli már javában folyt. És Harry nem minden másodikat hívta meg... Minden harmadikat !!! :D
Tényleg nagyon sokan voltunk. Mindenkinek meg volt a saját társasága. Én természetesen a One Directionnel, Perrievel, Eleanorral és a tesóimmal voltam.
Ahogy ültem ott és körbenéztem. Az a társaság. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer itt lehetek. Ezekkel a csodás emberekkel. Niall, Harry, Louis, Zayn... És Liam. A hülyeség ezerrel ment.
Hol is kezdtem ? Ja igen...
Hét hónappal ezelőtt idejöttem, reményekkel teli, csak azért, hogy Liamet láthassam. De nem ment valami túl jól. Lianmel nem voltunk egy hangon. Összejöttem Louis-val. Majd nem sokkal később szakítottunk is. Nem is nevezhetjük járásnak. Aztán a kórházban közel kerültem Liamhez. Louis zaklatott engem... És ezért Liam majdnem... Jaj... Erre nem szeretnék emlékezni !! Majdnem neki ment.
Boldogok voltunk. De nem ment... Valahogy mindig külön váltunk. Sok bonyodalom után összejöttem Zaynnel, aki nagyon kedves volt. De vele sem volt az igazi. Végül újra Liam mellett kötöttem ki. A sors eht akarta !! Akárhányszor szétmentünk... Mindig valamivel megbűntetett.
Úgy érzem, hogy most vagyok igazán boldog ! Nem baj, hogyha vissza kell menniük a turnéra !! Szeret ezért visszajön.
Tehát a sok bonyodalom után itt kötöttem ki. Liam Payne barátnője vagyok. LIAM PAYNE BARÁTNŐJE !!!!! :D
Nagyon boldog vagyok... De nagyon.
És remélem, hogy a jövő évem is ennyire eseménydús lesz ! Na jó a rosszakat hagyjuk ki ! :) De maradjon ez a barát légkör.
-Srácok ! -szól Harry- Gyertek, két perc múlva éjfél !! Menjünk ki a kertbe a tűzijátékhoz !
Úgy lett. Kimentünk. Ott is körbe néztem. Louis, Eleanor, Loi, Harry, Elly, Niall, Perrie, Zayn és Liam. Liam megfogta a csípőm és magához húzott.
-Utolsó kívánság ? -suttogta. A háttérben már számoltak vissza.
-Tíz, kilenc, nyolc, hét...
-Örülök, hogy megismerhettelek és rettentően boldog vagyok !! -hadartam.
-Öt, négy...
-Ja és szeretlek !! -tettem hozzá és erősebben megmarkoltam a pohár pezsgőmet.
-Kettő...
-Én is szeretlek ! -mondta Liam.
-Egy !!
És egy óriási csókkal köszöntött.
-Boldog új évet ! -mondta, de nem nagyon hallottam a füttyök és a húúú-zások miatt.
-Neked is ! -válaszoltam és a csókot viszonoztam.
Visszamentünk a házba és tovább buliztunk. Arra lettünk figyelmesek, hogy Niall becsapja maga mögött az ajtót és otthagyja a bulit. Elly pedig sírva szaladt utána. De a becsapott ajtó előtt megált.
Liam azonnal rám nézett. Ugyan arra gondoltunk.
-Elmondta...-suttogtam és odamentem Ellyhez.
-Lizzy, menjünk haza !!! Most !! -kiáltotta.
-Nyugi !! Elly. Nyugodj meg. -én is átéltem már ezt szóval tudom.
-Menjünk haza !! -ismételte. Nem volt mit tennem. Jeleztem Liamnek, hogy ideje menni. Szóval haza mentünk...
Ennyit a csodás 2014-nek...

És én sem hittem soha, hogy ennyien fogtok olvasni !! Köszönöm nektek az egész évet !!! Az összes komit és felirtakozást. Mindent !!!!!
Lepjetek meg 2014-ben is !!
Nos... Igen... Jól olvastátok !! 2014-ben is folytatódik a blog !!!! Még izgalmasabb, idegtépőbb és romantikusabb részekkel várlak titeket !!! :))
Nem kérek komikat, de nyugodtan írhattok !! Mindig örülök nekik :)) aki még nem iratkozott fel... Az most megteheti :D
KÖSZÖNÖK MINDENT !!! TALÁLKOZUNK 2014-BEN :))

Happy Nem Year !!!!! B.U.É.K. :))

Kiss&Love: El <3

21 megjegyzés:

  1. Aztaaaaaaaaa *--* nagyon jo lett..Boldog uj evet :D <3 mikor lesz kövi? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! Bocsi, hogy eddig nem válaszoltam, de annyi dolgom volt !! Hamarosan lesz :)

      Törlés
  2. B.Ú.É.K. :))) Nagyon jó lett *o* gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  3. neked is Boldog Új Évet :3
    nagyon jó rész lett*.*
    remélem Niall nem fogja ott hagyni Elly-t.
    gyorsan kövit^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) hát... Majd meglátjuk mi lesz Elly és Niall között ! :/

      Törlés
  4. B.U.É.K. :)
    Tökéletes lett.:) Remélem Niall, és Elly között minden rendbe fog jönni:)Várom a következőt<3

    VálaszTörlés
  5. AZTAROHADT MINDENITNEKI *----* KOVIIIIIIIIIT <3 <3

    VálaszTörlés
  6. Hú nagyon jó lett ez a rész is mint mindig. :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú... El sem hiszed mennyire boldog vagyok :D

      Törlés
  7. Nagyon jó lett !!!!!!!! Gyorsan kövit ^^

    VálaszTörlés
  8. Sziaaaa! :3 Én vagyok a legújabb rendszeres olvasód itt 2014-ben! :333
    Csak szerettem volna közölni, hogy nekem nagyon tetszik a blogod és szerintem nagyon jól írsz. Bár azt muszály be vallanom, hogy az eleje az nagyon összecsapottnak tűnik nekem, de ahogy egyre több részt írtál egyre jobb és jobb lettél! :3 És mostanra szerintem tökéletesen írsz! *-* Egy barátnőm mutatta a blogodat, elolvastam és nagyon megszerettem! Nagyon jól írsz és a blogod állati jó! Különösen tetszik, hogy zene is van. ;) Szóval a lényeg, hogy jól írsz és örülök neki, hogy az új évben is folytatod a blogot! :))
    B.Ú.É.K.!!! :))
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek Reni ! Örülök, hogy itt vagy és annak is, hogy a blogomat egy barátnőd mutatta meg :)) Azt hittem, hogy idén már nem lesznek új olvasóim... De ezek szerint :D
      Nos bevallom... Az eleje a blogomnak TOTÁL káosz és olyan "gyerekesen" van megfogalmazva :D Ez az első blogom és akkor még nem tudtam, hogyan kell ezt az egészet csinálni. A nyár folyamán elolvastam Leiner Laurától a Szent Johanna gimi összes részét, és nagy hatással volt rám... Jé te is Reni vagy :D
      Majd kezdtem belejönni a blogolásba.
      Huh a zene... Az nagyon kifogott rajtam !!!!! Két hónapig tartott mire rájöttem, hogy csak be kellett volna másolni egy szöveget valahova... :D
      De megcsináltam.
      KÖSZÖNÖM, HOGY ITT VAGY ÉS OLVASOL !!!
      Puszi: El

      Törlés
    2. Igen. Észrevettem egy-két utalást, amiből rögtön rájöttem, hogy elolvastad a Szent Johanna Gimit! :) Én is olvastam. Kedvencem! :3
      És tényleg látszik, hogy nagy hatással volt rád. :) Jó látni, hogy egy ilyen könyvsorozat mennyi embert ösztönöz az írásra és mekkora tapasztalatot szereznek vele! :) Örülök, hogy te vezeted ezt a blogot! :) Nagyon jó! :))
      Amúgy azzal, hogy Reni a nevem sokat szoktak csesztetni a suliban a barátok (persze csak jó értelemben :D). :DD
      KÖSZÖNÖM, HOGY EGY ILYEN JÓ BLOGGAL AJÁNDÉKOZTÁL MEG ÉS, HOGY EZZEL A BLOGGAL KEZDHETTEM AZ ÚJÉVET!! :3
      Puszi! xXx
      Reni

      Törlés
    3. Szerintem a Reni nagyon szép név :))
      Amúgy elmondhatatlanul boldog vagyok, hogy ezt gondolod !! :'))) <3 <3 <3 <3 <3
      KÖSZÖNÖM

      Törlés
  9. Mikor lez? *--* mar nem birom kivarni :O <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén.... Nem tudom !!! Írom a részt... De még nincs készen :// és most, hogy kezdődik a suli csak még nehezebb lesz írni :((
      Tanulnom kell, mert két tantárgyból is 4-re állok !!! Fel kell tornásznom 5-re... Négy nap alatt !!!!! Ajj...
      Meg zenesulis vagyok ... Zongorázok és szintetizátorozok... Szóval kezdődnek a szolfézs és a zongora vizsgák is !!!
      Ígérem amilyen hamar kész lesz.... Azonnal kirakom !!!!!
      Addig bírjátok még :( !!
      Pusziii: El

      Törlés