♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 24., kedd

40./b Chtistmas miracle: Hi Baby

Hali ! Megérkezeeeeeeeett a következő rész :D NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM a komikat :)) Jól estek :D De most viszont kérek 10 (!!!)-et ! Remélem ne, gond... És bocsánat, hogy ez késve érkezett !!
További Kellemes Ünnepeket és jó olvasást kívánok nektek :))

ui.: A cím 2 féleképpen értelmezhető... :)) Mondtam, hogy izgalmas lesz !

Love+Kiss: El 

Szemeim könnybe borultak. Nem tudtam mit mondani. Azonnal Liam nyakába ugrottam.
-Mit keresel itt ? Hogy jöttél el ?? Nin most koncertetek ??? -ehhez hasonló kérdésekkel bombáztam. Egészen addig amíg el nem hallgattatott egy...kettő...három csókkal.
-Hiányoztál. Amúgy pedig Karácsony van ! -suttogta és felkapott. Lábaimat dereka köré fontam, így vitt keresztül a házon.
-Liam ?! -pattant fel Elly amikor meglátta Liamet- Niall !!!!!!
-Harry !!!! -ugrott fel Loi is. Ha Liam itt van akkor Niall és Harry is... És igen :D
Liam felvitt a szobámba, majd lerakott az ágyamra.
-Várj egy kicsit ! -toltam el magamtól- Mit keresel itt ?
-Mondtam már... hiányoztál. És Karácsony van, a szeretet ünnepe.
-És, hogy tudtá eljönni ?? -nagyon értetlen voltam :D Gondolom más is az lett volna, hogy ha a 3 hete ne látott pasija csak "betoppan"...
-Később mindent elmondok ! De most használjukki az együtt létet...-suttogta és nyomott egy puszit a nyakamra.
-Liam !! Én most akarom tudni ! Ok nélkül csak nem szakad félbe egy túrné !!
-Nem is szakadt félbe...-ó ne... Pedig egy kicsit reménykedtem, ogy talán...vége... Ne értsétek félre !! Nem a rajongók ellen vagyok vagy valami, csak jobb lenne, a Liam mindig velem volna ! Ebből pedig azt lehet leszűrni, hogy önző vagyok... Király ! Ahh...- Csak tudod az ünnepekre haza engednek !
-És Elly szülinapja ? Arra miért nem jöttetek haza ?
-Lizzy ne fárassz már ilyenekkel ! Egy ilyen kis dolog miatt minek jöttünk volna haza ?! -hogy miiiiii ?????????? Miaz, hogy kis dolog ??
-Liam ! Ez, hogy lenne kis dolog ?? A bandatársad barátnője szülinapja volt !!! Am iegyszer csak egy évben van ! Csak egyszer lesz 17 éves !! E zneked kis dolog ? Akkor reméletőleg az enyémet is kihagyod... Végül is, csak 20 leszek ! Az nem nagy dolog... Ünnepeld nyugodtan Zaynnel amúgy is ő a barátnőd...-ja igen. Egy napon van a születésnapunk Zaynnel. Csak ő 1993-as, én pedig 1994-es vagyok (Liam Augusztusi, tehát évvesztes, így járhattunk egy osztályba). De a Január 12 stimmel.
-Mintha te ott lettél volna a 20. szülinapomon ! -jaj... ne is említse !
-Te nem akartál látni !! Tudod mennyi mindnet megtettem akkor, hogy találkozhassunk ??? De Mr Payne, nem válaszolt az SMS-re, kinyomta a telefonját, gondolom az e-mailedetmeg sem nézted... Akkor meg mit akarsz ?? -Liam TELJESEN kiakasztott. Komolyan, mintha nem is ő lenne !
-De mittegyek, ha egyszer nem tudok eljönni ?? Koncertünk van !!
-Tudod mit... Ne gyere ! De akkor Februárban se akarlak látni ! Sőt a túrné végén se !!! -nem tudtam mit csinálok. Olyan hirtelen történt minden. Egyik percben még csókolózunk a másikban pedig közlöm vele, hogy nem akarom látni. Hát ha így áll hozzá akkor tényleg nem ! Mérgesen megfordultam és kiviharoztam a szobámból.
Nagyokat trappolva egészen le a nappaliig meg sem álltam. Ám ott le kellett lassítanom.
-Lizzy ! Kislányom ! -állt fel anya a kanapáról.
-Anya ! -öleltem meg- Jó újra látni ! Apu ? -kaptam fel a fejem, mert elég csend volt, így hiányoltam aput.
-Hát még téged ! Niallel beszélget...-huh Niall !! Ha ezt túl éled akkor gratulálok :D Apu beszél a legkisebb lánya pasijával... Hogy ebből mi lesz ??- Mesélj valamit ! Hogy vagy ? -ült le anyu a kanapéra.
-Őszintén ? Nem jól...
-Na ?! Mi a baj ?? -nem mi anem ki !! Még ki sem mondtam, már meg is jelent... Gyorsan kimentem (mielőtt Liam vagy anyu bevonna a beszélgetésbe) a konyhába és csináltam teát.
-Szervusz Liam ! -köszöntötte anyu.
-Üdv Emma ! -apropó... Anyut Emmának hívják. Ez nálunk ilyen hagyomány, hogy mindenkinek E betűvel kezdődik a neve. Jó, a becenevem az L betűs, de térjünk vissza !
-Hogy vagy Liam ? -ekkor értem vissza a nappaliba a teákkal.
-Az ér ha azt mondom, hogy nagyon fáradt vagyok ?! -nevetett és szerintem ezzel nekem célzott, hogy mennyire sokat dolgozik... Megáll az eszem !
Leültem Liam mellé (azért nem akarom, hogy anyu azért nyaggasson, mert rossz a kapcsolatunk Liammel), aki azonnal átkarolt és nyomott egy puszit az arcomra. Épp belekortyoltam a teámba amikor anyu "kérdezősködni" kezdett.
-És, hogy alakulnak a dolgok... köztetek ? Egyenlőre csak "jártok" vagy valami komolyabb... Esküvő... Külön ház... Gyerekek ? -mint már említettem épp beleittam a teámba... És azonnal köhögni kezdtem ezek hallatán. Ilyen ha az ember iszik...rosszat hall...majd félre nyel...Bahhh
Időközben apu is visszaért. Jó hír... Niall túlélte !!! :D Már csak Hazza és Liam van hátra...
-Lizzy jól vagy ? -nézett rám apu furcsán. De én csak legyintettem... Persze, hogy jól vagyok...- Liam !! ogy vagy ?? -azonnal lepacsiztak (??? ez a fiúkn-l valami furcsa szokás). Úgy tűnt, hogy apu jobban örül Liamnek, mint nekem.
-Eric ! -köszönt vissza Liam. Mondtam, hogy nálunk mindenki E betűs. :D Nos apu is.
Apu "komolyan" elbeszélgetett Liammel ! Foci, buli, foci, számítógépes játékok, foci, és én. Már azt hittem, hogy rólam nem is kérdez. Pedig ÉN vagyok a lánya nem a foci !!!!!!!!!!!
Anyu visszatért a "most akkor mi van ? Esküvő, ház, baba ?" témára.
-Anyu egyenlőre nem lesz esküvőnk ! Saját házunk sem. Gyerekről pedig még szót sem váltottunk !!!
-Értem, da ha mégis akkor...
-Anyuuuu ! -szeretem a családomat, de sokszor az agyamra mennek !!
Loi befejezte a főzést és leült közénk beszégetni. Majd Harry is megérkezett. Láttam Loit, hogy int Harrynek "Fordulj vissza" üzenetet tátogva. De Hazza ahelyett, hogy fisszafordult volna, nagy lendülettel besétálta nappaliba.
-Asszony ! -csókolta meg Hazza Loit. Kettőjük között valami speciális kapcsolat van :D...
-Khmm...-köhintett apu.
-Öhm...-húzta Harry a száját- Üdv Eric !
-Harry ! Egy percre...-hívta félre.
-Istenem csak ne mondjon hülyeséget ! -dörzsölte Loi a homlokát, mire elnevettük magunkat- Ez az első KOMOLY kapcsolatom. Ráadásul menyasszony vagyok...Ha apa így kihajítja Harryt... Nem tudom, hogy mitcsinálok.
Szerencsénkre Hazza egészségesen tért vissza. Tehát... Apu őt is rendben találta.
-És hogy terveztétek az esküvőt ? -szólt közbe anyu. Már nagyon szervezkedni akar ! :D
-Huh... Hát arra gondoltunk, hogy egy tóparton, vagy tengerparton tartanánk, tavasszal...-Loi mindent elmondott. De tényleg mindent... Csodálkozva figyeltem. Élete legszebb napján egy gyönyörű ruhában fog megesküdni Harryvel... Hjaj. Talán nekem is esküvő kellene ?? NA NEM !
Míg én Loit figyeltem, Liam belémfurta a tekintetét.
-Baj van ? -suttogtam.
-Nem, csak még mindig mese szép lennél fehérben ! -mosolygott.
Ha haragszok, ha nem... Szeretem ! A sors akarja így ! Hányszor összevesztünk már, de a végén mindig kibékültünk.
Megfogtam Liam kezét és szó nélkül felálltam, magam után húzva. Nyugodtan besétáltunk a szobámba ahol...
-Lizzy, baj van ?
-Igen... Szeretlek ! -és máris az ajkaim az övéin voltak- Sajnálom, amit mondtam. Ez a munkád... Csak nagyon hiányoztál és...-befejezni nem tudtam, de nem bántam meg ! :) A csókja... Aww... Imádom !
A délután hátralévő részét Liammel töltöttem és... Mesés volt :3
Este leültünk vacsorázni, majd utána megajándékoztuk egymást (az ajándékozásra Zayn, Perrie, Louis és Eleanor is átjött, ja és ternészetesen megköszöntöttük Louist :D).
-Lizzy ! Sokat gondolkoztam, hogy mit adjak neked... Végül... Tessék ! -nyomott a kezembe Niall... egy... egy... SZAKÁCSKÖNYVET !! :DD
-Ó, Niall ! Meghatódtam... Köszönöm !
Kiderült, hogy Harry ls Elly is szakácskönyvet vett nekem... Most akkor főzhetek !
Én Liamnek egy rólunk készült fotó montázst adtam.
-Így mindig veled lehetek...-suttogtam és egy csókkal megdublázva odaadtam.
Mindenki átadta az ajándékokat mindenkinek. Kivéve...
-Lizzy ! -kezdte Liam- Tessék ! -Batman-es egyen pizsama ! :D Imádom !!- Várj ! Ez nem minden...-azt hittem, hogy eláll a lélegzetem. Felhúzta a pulcsija ujját és a csuklóján ott díszelgett a nevem. Tetoválás...
-Liam ! Ezt hogy gondoltad ?
-Az téged ne zavarjon...
-És, hogy feted el eddig ??
-A barátnőm annyira a számmal törődött, hogy nem figyelte a csuklóm ! -oopsz :D
-Köszönöm ! -mondtam.
-Lizzy ! Egy percre ! -hívott félre Elly. Bevezetett a mosdóba.... Idegesnek és feszültnek tűnt... Nee... Csak ne az legyen...
-Történt valami ? -próbáltam nyugodt maradni, de ha az akkor...
-Huh... Hol is kezdjem...
-Mond már ! -sürgettem.
-Oké... Terhes vagyok...-jelentette ki. Éééééééés az amire gondoltam. Király...

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett*.*
    imádom:$^^
    Liam annyira cuki:3

    VálaszTörlés
  2. aaaaa..Nagyon jo lett..*--* Mikor lesz kövi? :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ! Szerintem lesz egy ma meg egy holnap után :)) vagy mindkettő holnap !

      Törlés
  3. Imádom........ Mikor lesz kövi? *---*

    VálaszTörlés
  4. Remélem hamar jön a kövi<3 PER-FECT

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó lett imáádom *w* gyorsaaaan legyen 10 komi és utána meg kövi rész <3 *o*

    VálaszTörlés