♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 21., szombat

39. rész Will you marry me ? You'll be Mrs...

Sziasztok ! Köszönöm a kommenteket és az 1(!!!) új feliratkozót !! Nagyon boldoggá tettetek :)) Most hoztam egy NAGYON NAGYOn NAGYOn izgalmas részt... Már a cím is izgalmas :D
Most ugye sok a váratlan fordulat a történetben, így kérlek írjátok meg kommentbe, hogy mi tetszett nektek a legjobban ezekbe a fordulatokban ? Vagy hogy melyik volt a kedvencetek ?? :))
Arra is kíváncsi lennék, hogy ki a kedvenc szereplőtök ??? Komibaaa :))
Amúgy 5 komi és új rész :D !!

Kiss&Love: El

-Bakker !! -csapott a homlokára Harry- Anne, ezt nem néztem volna ki belőled !
-Hát én sem...-tette hozzá Zayn.
-De, csak azért akartál minket tönkre vágni, mert Liam szakított veled ??
-Ti ezt nem értitek !! Tudjátok, hogy milyen érzés az, hogy ha megcsalnak ??
-Igen tudom -bólintottam- De ti nem is voltatok együtt !!
-Fogd be !! Ha te nem vagy akkor most feloszlott volna a One Direction. És boldogságban élhetnénk Liammel !!! A francba, hogy nem sikerült eltenni lábalól !!! -hogy miii ???????? 
Kerek szemekkel meredtem magam elé. A szívem hevesen vert. Tényleg meg akart ölni... Atya ég !!!
-Te meg akartad ölni Lizzyt ?? -kérdezte Liam idegesen. Láttam, hogy a kézfeje ökölbe szorul.
-Hagyd ! -mögé álltam és egyik kezemmel megsimítottam a karját, míg a másikkal belékaroltam.
Megenyhült. Egy puszit nyomott a homlokomra és hagyta Annet.
-Ez most komoly ???? Nem elég, hogy elvetted a barátomat... De még a nővéremet is eltetted volna lábalól ??? -úgy látom, hogy lassan mindenki észhez tér ! Legalább is Elly.
-Egy próbát megért !
-Mi az, hogy megért egy próbát ??? Van fogalmad róla, hogy mit tettél ?? Louis csinálj már valamit !!! -kiáltottam.
-Anne... Nem ismerek rád ! -nos igen. Louis is eléggé csodálkozott.
Ez mindenkit lesokkolt. Loi hirtelen felállt és elindult Anne felé.
-Takarodj !! -kiáltotta. Ajaj...
-Mi ?? -értetlenkedett Anne.
-Jól hallottad !!! Takarodj ! Fogd meg a cuccaidat és húzd el a csíkot ebből a házból !! Ezt nem tűröm. Ja és örülj, hogy ennyivel megúszod !! Legközelebb a rendőrség is bele fog avatkozni ! Mit állsz még itt !! Egy-kettő, tünés !!!!! -OMG... Na erre nem számítottam. Huh ezt fel kell dolgoznom... A NŐVÉREM KIHAJÍTOTTA ANNET !!!!! ÁÁÁÁÁ !!!!!
Anne tíz perccel később három bőrönddel és négy (!!!) táskával hagyta el a házunkat.
-Sziasztok !
-Viszlát Anne ! -intettem.
A nappali helyett a kertbe mentünk ki. Leültünk a kerti pagodába. És mindenki meredt maga elé.
Azok az értetlen, üres tekintetek ! Döbbenet, sokk és rémültség. Minden mennyiségben... Én még sem így éreztem. Boldog voltam. Kifejezetten boldog ! 1. Mert Anne végre (!!!) elment !! 2. Mert rájöttem erre az egészre !!!
Huh most lehet, hogy Anne megjobban utál... De őszintén... Lesz@rom (bocs a trágár szóért) !!
-Khm... Most, hogy Anne elment tisztázhatnánk a dolgokat ! -kezdte Liam.
Megfogadta a tanácsom. Ennek örülök ! :)
-Oké ! Egy állat voltam !! Kérlek ne haragudjatok. Főleg te Elly !! -kiáltott fel Niall. De olyan gyorsan, szerintem ezerszer elmondta magában és csak a "békülési" pillanatot várta.
-Én is marha voltam. Bocs srácok ! -adta be a derekát Zayn.
-Ha már itt járunk... Elég hülye voltam -vakarta a fejét Louis- Őszintén sajnálom...
-Úgyszint skacok ! -emelte fel a kezét Liam- Nekünk össze kell tartanunk ! Hisz One Direction a nevünk ! -mosolygott.
Mindenki elmondta a saját bocsánat kérését... Kivéve... Harry !!
-Hazza, te nem akarsz valamit mondani ? -kérdeztem.
Harry nem válaszolt. Idegesen ült a padon. A lábát rájta és a kezét gyűrögette.
-Hahó ! Harry jól vagy ??
-Figyeljetek mondanom kell valamit ! -állt fel. Mire készül ?
-Hoztam teát ! -Loi épp abban a pillanatban jött ki a házból 8 bögre teával.
-Loi !! -Harry megállt Loi előtt és a szemébe nézett. Aranyosak így együtt, igaz Loi idősebb Hazzánál, de viszont alacsonyabb. :D
-Harry ! Kérlek ! Ne kezdjük megint előről a vitát ! Vége ! Szakítottunk ! -fordult el Loi.
-Csak hallgass meg ! Kérlek...
-Ah... 2 perced van !! Indul !
-Loi ! -Harry megfogta Loi kezét és lazán leengedte- Beismerem egy barom voltam. Most is az vagyok ! Az is leszek !! De, baromira szeretlek !! Szerettelek és szeretni is foglak !
Abban a pillanatban olyan történt, amit soha senki nem fog elfelejteni. Vagy is Loi és Harry nem.
Szerintem a nővérem élete egyik legszebb napja volt.
Egy repülő ment el felettünk "Szeretlek" felirattal.
Harry féltérdre ereszkedett és egy dobozt.vett ki a zsebéből.
-Khm... Eloise White ! Hozzám jössz ? -mondta ki Hazza.
Majd még egy repülő "Légy a feleségem" csíkot húzva.
Elállt a lélegzetem !!!! Nem hittem a szememnek. Harry megkérte Loi kezét !!!!
Ahogy körbe pillantottam: Louis kiöntötte a teáját. Niall a szemét dörzsölte. Zayn mosolygott (ő már tudja, hogy ez milyen... Hiszen Perriet már rég megkérte). Elly sírt (???). Liam pedig... Engem nézett. Nagyon aranyos volt ! :3
Na de vissza:
-Ha-ha-harry !? Te ezt mosg kom-kom-komolyan gondolod ?? -dadogta Loi.
-Igen ! Megtisztelsz azzal, hogy Eloise Styles leszel ?
Teljes csend volt. Semmi... De tényleg semmi nem okozott zajt.
-Na !! -kiáltotta Niall. Szerintem jobban izgult a válaszon, mint Harry... :DD
-Niall !! -szólt rá Elly.
-Bocsi...
Loi rámpillantott. Láttam a szemében, hogy magában ezt kiáltja: "Mi legyen ??".
Tudtam, hogy mit akar. Válaszul megvontam a vállam. Loi visszafordult Harryhez és a kezére pillantott (kétségtelenül a gyűrűt képzelte ode :D). Majd Harryre.
-Harry...-kezdte remegő hangon- Igen ! -mondta halkan- Igen, igen, igen !!! Hozzád megyek !! -Hazza felállt Loi, pedig a nyakába ugrott. Pontosabban az ajkainak esett neki... :) Szép dolog a szerelem !
Nem zavartatták magukat... Vagy is nem fogták vissza magukat. Szenvedélyes csókok repkedtek.
-Mrs Styles ! -pillantott fel Harry és felhúzta Loi ujjára a gyűrűt.
Ezt óriási fütty koncer és tapsvihar (már amekkora koncertet tud csinálni 6 ember) követte. Ja és ez még nem minden. Az eső is szakadni kezdett.
-Tudod, mindig ez volt az álmom ! -mondta Harry Loinak.
-Mi ? Az, hogy essen az eső ? -nevetett.
-Nem ! Az volt, hogy bőrig ázva csókolózzak az újdonsült menyasszonyommal !
-Az álmok valóra válnak ! -mondta Loi és folytatták amit elezdtek.
Mi viszont nem akartunk elázni, így gyorsan berohantunk a házba.
-Mik nem történnek !? -vágtam hanyatt magam az ágyamon. Liam is így tett.- Soha nem gondoltam volna ! Te tudtad ?? -Liam nem válaszolt csak mosolyogva bámult- Liam ?? Te tudtad ezt ?? Hahó ?? Mit bámulsz ?
-Jól áll neked a fehér ! -suttogta.
-Ő... De nem is fehér ruhában vagyok !
-Majd, ha én is megkérem a kezed akkor majd abban leszel !
-Miről beszélsz ?? -nevettem- Te is esküvőt akarsz ??
-Egyszer majd úgy is el fog jönni az az idő...
Ezt most komolyan gondolja ??? Házasodni akar ??
-Liam én erre még nem állok készen ! Még nem vagyok elég érett. Gyereket sem tervezek még egyenlőre. Főzni sem tudok... Hogy bírnák el ennyi mindent ??
-Lassíts hercegnőm ! Hol van még a gyerek ?? Csak a fehér ruháról volt szó !!
-Ja ! Bocsi...-mosolyogtam.
-Ha láttad volna magad, amikor Hazza megkérde Loi kezét. A szemeid csillogtak, arcod kipirult, a mosolyod, amivel rámnéztél... Őszinte és ellenállhatatlan volt ! Fehérbe pedig gyönyörű lennél !
-Azt mondod ? -hajoltam oda hozzá.
-Tudom...-suttogta és gyengéden megcsókolt.- Hallod ezt ? Kapta fel a fejét.
-Mit ? -néztem furcsán.
-Pont ez az !!! Csend van. Nyugalom.
-Huh. Eddig fel sem tűnt...
-Ugye milyen jó ?
-Csodás ! -nevettem.
A nap hátralévő részét együtt töltöttem Liammel. Majd elég korán megfürödtem és lefeküdtem.
-Mit csinálsz ? -dobta le mellém Liam a törölközőjét.
Huh... Az a látvány. Ahogy a vizes hajába beletúr, majd rám mosolyog. És a testét is apró vízcseppek lepték el. Ja és mind ezeket felülmúlta az az egy szál boxer amiben volt. Beleszerettem... Újból ! Egy picit elkalandoztam... :D
Bekapcsolta a tévét ahol épp az esti híreket adták.
-"A Little Mix énekesnőjét, Perrie Edwárdsot eljegyezte a One Direction énekese, Zayn Malik !" -mondta a bemondó.
-Sok boldogságot ! -tettem hozzá elég cinikusan. És folytattam a laptopomon amit elkezdtem.
-"Az ifjú pár azt nyilatkozta, hogy rettentően boldogok ! Zayn egy kisebb interjút is bevállalt, ami majd a holnapi adásban fognak látni..." !
-Kivágják a cickis részeket ! -mondta Liam. Ő már csak tudja, hisz rengetegszer adott már interjút.
-"Most pedig, bejelentjük a One Direction december 1-jén kezdődő túrnájának helyszíneit..." !
Liam megfogta a távirányítót és levette a hangot.
-Rakd vissza !! -szóltam rá- Kibírom...
-Hihetetlen vagy ! -ölelt át.
Visszarakta a hangot és nehezen, de könny nélkül kibírtam, míg a bemondó elmondja a helyszíneket.
-Jól vagy ? -kérdezte Liam.
-Persze... Azt hiszem...-szörnyen voltam !!! Mi lesz, ha megcsal ?? Ha más lányt fog majd a karjaiban tartani ?? Ha nem én leszek majd abban a gyönyörű fehér ruhában ??
-Mondtam, hamar itt leszek ! -húzott magához Liam és belepuszilt a hajamba.
-Tudom, de mi lesz, hogy ha...-már majdnem kimondtam. Nem akartam Liamet azzal terhelni, hogy ilyen rémes gondolatok járnak a fejemben.
-Hogy ha ???
-Semmi...-legyintettem.
-Kicsim... Mi lesz ?
Vettem egy mély levegőt és elhadartam.
-Hogy ha már nem velem leszel ! A túrné közben találsz egy jobb lányt, aki ezerszer jobb nálam. Aztán egy hülye SMS-ben szakítasz velem. És összeomlok, majd...
-Lizzy !!! -állított le Liam- Te ilyeneken töröd a fejed ??
-Hát...
-Figyelj... Ígérem egy lány közelébe sem fogok menni... Számomra csak TE létezel. És nincs nálad jobb lány ! Én nagyon szeretlek !
-Ez komoly ?
-Az...-nem vártam meg míg Liam befejezi. Úgy gondoltam muszáj adnom neki egy...kettő...három...sok köszönöm puszit ! :))
A puszikból egészen más lett. Khm... Mondjuk azt, hogy jól éreztük magunkat az éjszaka.
Reggel kómásan, DE boldogan ébredtem. Felkaptam magamra a köntösöm és lementem a konyhába.
Az Irresisstible-t dúdolva csináltam magamnak melegszendvicset (haladoook :D !!!!!), és egyfolytában mosolyogtam.
-Veled meg mi van ? -állt meg Elly mellettem.
-Neked is jó reggelt. Amúgy pedig egyszer végre nem bal lábbal keltem !!
-És ennek az oka... Liam ? -Elly egy kicsit elgondolkozott, majd rácsapott a pultra- Lefeküdtetek !!!!! -kiáltotta.
A szó hallatán azonnal megfordultam és a kezem a folyton magyarázó Elly szájára tapasztottam.
-Pssszt !!! Miért olyan nagy szám ez ?? -kérdeztem.
-Miért ne lenne az ?? -mosolygott Elly.
-Ez teljesen normális dolog ! -magyaráztam.
-De most ugye használtatok...
-Elly !!!! -szóltam rá és lejjebb vettem a hangom- Igen. Képzeld most gondolkoztam. De most komolyan nem tudom, hogy miért olyan nagy szám ?! Ti is szoktatok ! Vagy is... Ugye szoktatok védekezni ???
Elly kínosan túrt bele a hajába. Ajaj...
-Hahó !! Elly !!?? Ugye használtok ?
-Valamikor...-motyogta.
Király... A húgom leordítja a fejem, hogy ha mi nem tesszük meg, ő meg nem...nem... Ajj !
-Ezt most komolyan mondod ?? Elly 16 vagy...
-December 20-án 17 leszek !! -tette hozzá.
-Jól van... De akkor is ! Megáll az eszem... El kell beszélgetnem Niallel !
-Nehogy !!!!
-De... Megyek is !
-Lizzy meg ne merd !!! Niall elég érett !! Lizzy, nem hallottad ?? Lizzy ?? -Elly idegesen futott utánam én pedig nevetve ballagtam Elly szobája felé, hogy "elbeszélgessek" Niallel a...a..."szép dolgokról"... :D

13 megjegyzés:

  1. Aztaaaaa *---* Nagyon jo lett. Megerte varni :D Kivancsi vagyok hogy Elly terhes-e lesz.. Es meg remelem hogy Lizzy is tud majd velük menni turnezni..Ajj meghalok az izgalomtol :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a kérdèsek :D nekem is van 2 !! Melyik a kedvenc részed és ki a kedvenc szereplőd ?? :))

      Törlés
  2. Az összes resz :3 Nagyon jol irsz.. Hat mindenki, de inkabb Lizzy Es Liam :)

    VálaszTörlés
  3. Ahwwww komilyan besirtam rajta.annyira erzelmekkel teli volt<3<3<3 es a kedvenc reszem EZ ES AZ OSSZES TOBBI a kedvenc szereplom Lizzy Liam es mindenkii te pedig koviiiiiiiit *-----*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom sokszor én is annyira beleélem magam :) nem tudom mi lenne velem hogy ha nem blogolhatnék !!

      Törlés
  4. Te idióta vadbarom :D Annyira de annyira utállak :D Itt találgatok mint egy retaldált aztán kiderül hogy az történik amit megjósoltam :D Még ilyet xd Sose szerettelek de mostmár aprányi esélyed sincsxd Visszatérve a blogodhoz: Bocsi hogy nem irtam az előző részekhez de teljesen kiment a fejemből az összes blog egészen máig...aktív vagyok mih?!xd Am nagyon jó részt irtál, és már engem is zavart hogy Anne még ott...hát...koldul xd Meg mi az hogy megakart ölni Lizzy-t?o.O hát ez egy fasz xd Várom a kövcsi-szupcsi bejegyzéseeeed :D
    u.i.: Harry naon cuki volt mikor eljegyezte Loi-t *.* És jelentkezem énis a versenyre *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is áldott, boldog, BÉKÉS karácsonyt kívánok xddd !!!! Mondtam, hogy nem fogom elárulni :DD de megérte várni ?? Ugye ??? Amúgy köszi és nem baj . Majd beszélünk ! :-* <3

      Törlés
  5. Nagyon jó kivancsi vagyok!! :) Amúgy egyértelmű Lizzy és Liam!!

    VálaszTörlés
  6. Wáá..Annyira jó :D Bár.. nem értem miért csodálkozok ezen!♥ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) szerinted ennyire jó ?? :D KÖSZÖNÖM :') <3

      Törlés