♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 17., kedd

38. rész Better Than Words...

Sziasztoook ! Itt van a következő rész :)) ! Köszönöm a kérés nélküli komikat, nagyon jól estek :')) !!! Most viszont -ha nem baj- kérek szépen 10 komit !! Egyszer már megcsináltátok, -igaz az több, mint 20 volt :D- szerintem most is menne !! :)) <3 <3 <3 <3 <3
Ja és ne felejtsétek el megnézni  a /Köszönöm/ Figyelmesen olvassátok el bejegyzést !! Ugyan is egy mókás játékra lehet ott jelentkezni :))

Hamarosan karácsony így most a történtven is az lesz, remélem nem baj, hogy ha majd 2 hetet ugrok. :))

Kiss&Love&Thank you: El

-Szerintem Anne volt ! -fejeztem be a mondatom. Rémülten vártam Loi reakcióját. Arra vártam, hogy kiáll mellettem... Nos reakció jött, de nem az amit elképzeltem.
Loi szakadt a nevetéstől.
-Hogy... Hogy... Anne ??? -préselte ki magából- Lizzy, te hülye vagy !! -nevetett tovább.
Király... Halálosan félek, hogy mivel próbálnak legközelebb eltenni lábalól, erre a nővérem nem, hogy nem támogat... Sőt, még jót röhög rajtam... -.-
-De most gondoljatok már bele ! Először magán képeket ad le rólam a sajtónak. Majd megcsókolja Harryt...
-Harry egy barom ! Ő mozdult rá Annere !! -szólt közbe Loi.
-Loi !!!! Harry nagyon is aranyos srác. Inkább értékeld, hogy ilyen klassz pasid van !!
-Khm..khm...
-Liam ! Nálad jobbat nem is találhatnék ! -mosolyogtam.
-Ellenállhatatlan vagyok ! -nevetett és egy puszot nyomott a homlokomra.
-Na visszatérve Harryre. Hazza egy tünemény !!
-Amúgy csak a volt pasim !
-Loi, ha még egyszer közbeszólsz esküszöm főzök neked valamit !! -íme a legnagyobb fenyegetésem !! Pocsékul főzök...
-Loi, szerintem fogd be !!
-Kösz Liam... Hé !!! -eszméltem fel.
-Szeretlek Kicsim ! -adott még egy puszit.
-Most már befejezem. Nos, képet tett közzé rólam. Megcsókolta Harryt és Niallt. Egymásra haragította a ház lakóit. Most pedig rámgyújtja a stúdiót...
-Kicsim, nem lehet, hogy egy kicsit túlzól ?
Ez most komoly ?? Halálra rettegem magam, Anne bármikor lecsaphat. Loit megértem, ő nem fog mellém állni... Na de most már Liam is kezdi ???
-De tudom, hogy ő volt !! Higyjetek nekem !
-Figyelj. A nyomozók, majd utána járnak ! Addig is nyugodj meg. Nem sokára kezdődik a túrné és nem akarlak depressziósan itthagyni !!
-Nem vagyok depressziós ! -dünnyögtem.
-Mindegy !! Így is, úgy is... Nagyon fogsz hiányozni !
-Te is nekem. -nem akarom elengedni. De muszáj...

*1 héttel később*
November 21.

9 (!!!) nap... 9 átkozott napom van hátra. Már mint, nem az életből !! Teljesen helyre jöttem ! 9 nap múlva Liam Amerikába repül túrnézni... Én pedig itt maradok... Mihez fogok kezdeni ?!
Az elmúlt 1 hetem rettegéssel, félelemmel, gyötrődéssel és fájdalommal telt. Akárhányszor arra gondoltam, hogy Liam elutazik... A ruha szorítani kezdett és egyre nehezebben kaptam levegőt. Tényleg szeretem.
Ez a nap sem volt semmi.
-Sziasztok ! -ültem le az étkező asztalhoz- Mi a reggeli ?
-Semmi ! -vonta meg a vállát Elly. Ja igen, 3 ember (!!) képes megférni egy légkörben. Ha valaki más is csatlakozik, akkor azonnal vita keletkezik. Ez a három Elly, Loi és Zayn (na és persze én... De mivel szerény vagyok ezért nem számolom bele magam :D).
-Loi ! -kezdtem.
-Felejtsd el ! Kérd meg Niallt !! Nem fogok főzni...
-Lizzy, ha ide mered hívni azt a szamarat akkor elköltözök !!!! -Elly megmeri tenni... Inkább éhezek. Vagy...
-Zayn...
-Nem !!! -vágta rá egyből Zayn.
-De még ki sem mondtam !! -bosszankodtam.
-Liz... Én sem fogok főzni !!
-A Mikulástól szakácskönyvet kérek karácsonyra...-motyogtam és felmentem a szobámba.
Liam még aludt, így befeküdtem mellé. Elképesztően cuki, amikor alszik !!! *.*
Szerintem észre vette, hogy bámulom.
-Gond van ? -dörzsölte meg a szemét. Egy gyors "Jó reggelt" csók után elpanaszoltam a bajom.
-Éhes vagyok !!
-Aj Lizzy... Menj le egyél valamit... Hagyj egy kicsit aludni !
Na jó... Be kell vennem a "jó (rossz) kislány" stílusom.
-Naaa !! -adtam egy csókot neki.
-Csak fél órát !
-De fél óra múlva éhen halok !! -kezeimet Liam mellkasára tapasztottam.- Légysziiii !
Liam elfordult, nem válaszolt. Lehet, hogy bealudt ??
Felálltam és átmentem Liam oldalára.
-Kérlek ! -adtam még egy csókot. És még egyet... Kettőt... Hármat... Soka lt !! De meg se mozdult !!!- Feladom...-suttogtam.
Hirtelen két kéz megragadta a csípőm és magához húzott.
-Ha adsz még egy, kettő, három, esetleg háromnál több csókot akkor talán meggondolom magam. -ó de kedves !
-És ha nem adok ? -kérdeztem pimaszul és már a másodiknál jártam.
-Akkor...-lihegte Liam két csók között- Nem fogsz reggelizni !
-Ez olyan mintha azt mondanám neked, hogy ne csókolj meg !!
-Huh akkor tényleg éhes lehetsz !!
-Ugye ?? -nevettem el magam.
-De tudsz magadnak pirítóst csinálni !!! -folytatta.
-Az nem ugyan olyan... Amúgy szerintem ne engedjetek a konyha közelébe... A végén még valamit -vagy valakit- felgyújtok !! -nyavajogtam tovább. És, hogy megenyhítsem kapott még egy csókot.
-Ah...-Liam beadta a derekát. Lehet, hogy a gyújtástól ijedt meg. Huh... Ha visszagondolok a lángokra, amik akkor körbevettek... Félek ! Na, de... Nyerteeeeem :D !!!
Lementünk a konyhában... És meglepő módon senki nem volt ott. Felültem a konyha pultra, és figyeltem az elképesztő barátomat, aki elképesztő szexin, elképesztő gyorsan, elképesztő reggelot csinált nekem (melegszendvics... Nyami :3 majd meg kell tanulnom ezt is) !!! *-*
A látvány csodás volt. Nem csak a melegszendvicset kívántam meg.
-Kérsz még valamit ? -kérdezte Liam. A pólójánál fogva magamhoz húztam...
-Téged ! -suttogtam.
Khm... A konyha pult nem éppen a legkényelmesebb, de... :D Ha Liammel vagyok akkor ez érdekel a legkevésbé !- Ez fog a legjobban hiányozni ! -sóhajtottam.
-Mi ?
-Inkább ki ?! -nyomtam egy puszit az ajkaira- És ezek itt...-mutattam az izmaira- Meg ez, és ez ! -ráncigáltam a pólóját- Erről nem is beszélve ! -lassan közelítettem Liam ajkai felé. De nem adom ilyen könnyen magam !! :D
-Hé ! -kiáltott fel Liam- Hol marad a csókom ?? -egy sunyi pillantás után felfutottam a lépcsőn. Liammel a nyomomban.
-Még megkaphatod ! -vontam meg a vállam.
-Szerintem is ! -mosolygott és lelökött az ágyra.
Oh, az a mosoly... Belehalok annyira szívdöglesztő. És..khm...aki viseli, nos az is szívdöglesztő...
-A legjobban te fogsz hiányozni ! -lihegtem két csók között.
-Ugye tudod, hogy nem örökre válunk el ? -kérdezte.
-Igen, tudom. De nekem egy örökkévalóságnak fog tűnni !
-Hamar itt leszek ! Ígérem.
-Itt várlak majd ! -csókoltam meg- Nem lehet szavakkal leírni, hogy mennyire szeretlek !
Jól éreztük magunkat Liammel. Egészen addig...
-Lizzy...-nyitott be Harry.
-Francba ! -suttogta Liam és lemászott rólam (Harry egy kicsit furcsán nézett  xd)- Én akkor most kimegyek. Nyugodtan ! -szorította meg a kezem és már kint is volt.
-Nem akarok veled beszélni ! -dünnyögtem. Amúgy meg mit keresel itt ??? Szakítottál Loival !!
-Lizzy...-csukta be maga mögött az ajtót- Bocs, hogy azt mondtam neked, hogy meg kell szakítanunk a kapcsolatunkat. De rossz napom volt...
-Harry !!! Nem vagyok rád kíváncsi ! Tudod milyen szarul esett ott, amikor  cserben hagytál ??? Nos nagyon... Most kérlek menj el !
-Li...
-Harry ! Menj el !!! -kiáltottam.
-Szia ! -intett.
Még ez hiányzott. Hazzát kevésbé szívlelem amióta közölte velem, hogy nem akar többet beszélni. Ennyi !!!
Mérgemben hanyatt vetettem magam az ágyon. És a gondolataimba merültem. Liam nagyon fog hiányozni. Fogalmam sincs, hogy hogyan fogom túlélni !!?? Mi lesz velem ?? Liam bejárja Amerikát. Bulizik, koncertezik és...és... Atya ég erre még nem is gondoltam !!! Mi lesz, ha megcsal ?????? Végül is én nem tudom, hogy mit csinál ??? Akármit megtehet. Naponta 10 lánnyal is lefeküdhet... Jó ég... Lehet, hogy szüneteltetni kellene a kapcsolatunkat ?? És ha majd visszajön, akkor talán... NEM !!! Erősek leszünk !! Ha ő kibírja, akkor én is ! Csak egyet nem értek, hogy fogják kibírni egymást a túrnén ? Per pillanat mindenki utál mindenkit... Várjunk !!!!! Pörgessünk vissza egy kicsit.
1. A két csók. Pont Harry és Niall. Történetesen mindegyiknek volt barátnője. Loi és Elly.
2. A képek rólam és Liamről. A képekkel nem engem akart alázni, hanem Liamet. Mert szakított vele !!!
3. A stúdió. Ott sem velem akart kiszúrni... Hanem a One Directionnel !! Felgyújtotta, hogy ne tudjanak többet próbálni, számot felvenni, vagy megbeszélést tartani !!
OMG !!! Leesett... Anne nem engem akar eltenni lábalól... A One Directiont akarja feloszlatni !!!!!
Nagyon belemerültem a gondolataimba, ugyanis Liam hideg puszijára eszméltem fel.
-Jól vagy ? -puszilta meg a nyakam.
-Igen. Nagyon is...-mosolyogtam. Hirtelen felpattantam és nagy léptekkel lefutottam a nappaliba.
Szerencsém volt. Harry még itt volt. Niall is. Zayn alapból itt van még (hogy minek azt nem tudom). Úgyszint Louis is. Loi és Elly itt lakik. Ők kevésbé számítottak... Nekem Anne volt a lényeg.
-Te !! Te hazúg !!!! -mentem oda Annehez.
-Lizzy mit csinálsz ?? -jött utánam Liam.
-Figyeljetek ! Rájöttem valamire... Miért is vagytok most összeveszve ??
Mindenki egyszerre kezdte sorolni a baját..
-Elég !!!! És egyik se igaz... Nos Anne miatt !!
-Mi ??? -meredt rám Anne "ártatlanul".
-Jól hallottad !! -erősítettem meg.
-Liz ezt honnan veszed ? -kérdezte Zayn.
-Lizzy vagyok ! És kezdjük előről... Minden ott kezdődött amikor Liam összejött Annevel. Majd szakítottak. Itt Anne megesküdött valamire... Először tönkre tette Loi és Harry kapcsolatát. Aztán Niall és Ellyét is. Oké... Ez alapból bunkóság volt, de ez még semmi ! A fotókat, te tetted közzé rólam, ezzel Liamet alázva és idegesítve. Na itt nagyon berágtam.
-Ez hülyeség... Soha nem tennék ilyet !!
-Aha... Biztos. Nos egymásnak ugrasztottàl mindenkit !!! Végül, de nem utolsó sorban. Felgyújtottad a stúdiót...
-És ezt minek tettem volna ??
-Mert megesküdtél, hogy tönkre fogod tenni a One Directiont...

20 megjegyzés:

  1. Uuuh nagyon jóó rész *w* imádom a blogodat *w* Mikor lesz új rész?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig téged imádlak *w* !!! <3 <3 <3 <3 <3 további 9 komi után !! :DD

      Törlés
  2. imádom:)<3
    gyorsan komizzatok sokat:)
    köviit*w*

    VálaszTörlés
  3. Ahhw *---* imadlaaak <3<3<3<3<3 nayonnagyyon jo lett :DD

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó!*.* Köszi:3 Feldobtad vele a napom<3 Kövit<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy én dobtam fel ??? :D Atya ég ez ÓRIÁSI megtiszteltetés... :')) köszönöm :'))

      Törlés
  5. Te jó ég!!! IIImááddomm!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D váratlan sokkot kaptál ?? :DD Amúgy köszönöm :')

      Törlés
  6. Nagyon jól írsz mint mindig!!! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jo, gyorsan kövit..Mikor lesz? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha így haladunk akkor még MA !! De h nem ma akkor holnap...

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Ma vagy holnap. A holnapi biztos, a mai nem... Meglátjuk, hogy mikor fejezem be :D Mikor szeretnétek ?? :) :3

      Törlés
  9. raaakd fel meg ma sz uj reszt:D
    annyira jo lett, es itt abbahagyni kinzas:(
    meg mindig rohadt jol irsz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben. Akkor gyorsan befejezem és akkor ki is rakom :))

      Törlés
  10. En komolyan minden 5 percben megnezem hogy raktal-e fol reszt..xdd

    VálaszTörlés