♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 8., vasárnap

35. rész You make me strong !

Huh, ez gyors volt :DD !! Szóval NAGYON KÖSZÖNÖK mindent !!! Itt a megígért rész !! A következő 6 (!!) komi után fog jönni :))
Puszi: El

Szörnyű,rossz, borzalmas... Ezekkel a jelzőkkel tudnám illetni az éjszakám. Reggelre 40 °C fölé ment a lázam. Nem kaptam levegőt, annyira megfáztam. Nem bírtam beszélni. A manduláim szépen be voltak gyulladva. Úgy köhögtem mint egy kutya... És mind ezek mellett... Rendesen felfáztam. Talán ez volt a legeslegrosszabb az összes közül !
-Liam ! -suttogtam mivel hangosabban nem tudtam beszélni- Maci ! Ébren vagy ? -döntöttem a fejem a mellkasára, mire ösztönösen megsimította az arcom.
-Lizzy !! -ugrott fel- De hisz te lángolsz !!!! Jól vagy ?!
-Nem -válaszoltam rekedt hangon.
-Öltözz megyünk az orvoshoz !! -Liam komolyan gondolta. Azonnal el is kezdett öltözni. Ilyenkor csodálom. 10 másodperc alatt (!!!) képes feleszmélni az alvásból !!
-Liam. Nem vagyok gyerek. Nem kell elmenni.
-Ezt meg se hallottam !! -leült mellém és az arcomat a tenyerébe tettem- Kicsim. Ez nem arról szól, hogy mennyi idős vagy.  Mindig kell orvoshoz járni. Higgy nekem. A végén még rosszul is elsülhet ! Most pedig gyere mert ég a kezem !
-Oh, bocsi. -mosolyogtam.
Felöltöztem és lementem valamit inni, mert nagyon kiszáradt a szám.
Harry ült az asztalnál. Vagyis... Félig feküdt.
-Harry !? Valami baj van ? -kérdeztem. 
-Szeretem Loit ! -ismételte meg azt amit tegnap vagy 200-szor.
Leültem mellé. Azt gondoltam, hogy egy "bizalmas" beszélgetés hatni fog rá.
-Figyelj. Loi elejtett egy célzást. Emlékszel ?
-Nem.
-Azt mondta, -folytattam- hogy csak akkor hívhatod asszonynak, hogy ha elveszed ! Érted ?
Harry egy ideig gondolkozott...
-Nem...-hiába.
-Gondolkozz egy kicsit ! Szerinted mire célzott ezzel ??
-Passz. -vonta meg a vállát.
-Lizzy, készen vagy ?? -ért be a konyhába Liam.
-Igen. -indultam el Liam felé. De mielőtt elmentünk volna, visszaszóltam Harrynek- Hazza, használd az eszed !! -remélem "érti". Azért nem akartam neki elmondani, hogy Loi mire célzott, mert a végén még azt hiszi, hogy én akarom azt, hogy vegye el !! Nem mondhatom azt neki, hogy: "Harry, vedd már el a nővérem !! Köszi".
Na mindegy.
-És most akkor Loi azt akarja, hogy Harry vegye el ?? -kérdezte Liam már féluton járva az orvoshoz.
-Aha.
-Hazza még fiatal. Nem fogja magát egy valakihez odaláncolni. Az ő élete a bulizásról, piáról és csajokról szól. -ezt Liam csak tudja. Hisz már három éve egy bandában vannak.
-Gondolod ? És akkor mi van Zaynnel ?? -ha már egyszer ennél a témánál járunk akkor nem hagyhattam ki ezt a kérdést.
-Nos Zayn egy megfontolt ember. Többször átgondolja a dolgokat mielőtt megtenné. Nem hiába cselekszik.
-Király. Akkor amikor velem volt többször is átgondolta, hogy dob-e vagy nem ???!!!
-Biztos...-vonta meg a vállát és leparkolt.
-És mi van veled ?? -ugrott be az újabb kérdés.
-Velem ? -kérdezett vissza, közben pedig kihúzta a kulcsot- Nekem van egy csodálatos barátnőm, akiért tűzbe tenném a kezem. Most pedig elegyek vele az orvoshoz, mert a tegnapi romantikázásunk miatt beteg lett. -Liam mosolyogva kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót- Ja és teljes szívemből szeretem ! -húzott magához.
-Én is szeretlek ! -suttogtam. Liam nevetve elindult. Nekem pedig még egy kérdés villant be- Várj !! És mi lesz az esküvőnkkel ?? -kérdeztem kétségbe esve.
-Mondom van egy csodás BARÁTNŐM !! -nyújtotta a kezét én pedig mosolyogva megfogtam.
-A házasság várhat ! -mondtam
-Szerintem is. -bólintott Liam.
Huh bevallom... Megnyugodtam. Nem állok még készen a házasságra !!!!!!
A dokinál gyorsan meg voltunk. Kaptam vagy 15 fajta gyógyszert, és 4 féle vitamint.
-Figyelj kicsim ! Mi lenne, hogy ha bemennénk ide a plázába. -húzott vissza Liam.
-És minek ??
-Ki kellene váltani a gyógyszer recepteket.
-De muszáj itt ?? Nem szeretek ide járni...-soha nem voltam az a nagy plázás. De amióta Loi elhozott elfelejteni Liamet, azóta kevésbé szeretek ide járni.
-Akkor maradj a kocsiba. -javasolta majd elindult. Én... Egyedül ?? A kocsiban ?? Úgy, hogy mindenki figyel ??
-Liam várj meg !!
-Ne aggódj. Nem lesz semmi... Ha mégis akkor leállunk autogramot osztani ! -nevetett.
És képzeljétek el... CSAK... Nyolcan állítottak meg odafele. Visszafele pedig... CSAK... tizenegyen. Király. Bár nem csodálom... Liam egész végig fogta a kezem. Oops :3.
Amikor hazaértünk Elly szinte ellökött olyan nagy lendülettel lépet oda hozzám.
-Figyelj, nem tehetek róla... Egyszer csak... BUMM !!! Teli volt vele a net ! -oké... Miről van szó ??- De már intézkedtem !!
-Elly !! Lassíts már !! Miről beszélsz ??
A húgom megdöbbenve bámult engem.
-Te...te... Nem tudsz róla ??
-Miről !? -kérdeztem vissza.
-Gyere !! -bevonszolt a szobájába és előkapta a laptopját.
Lefagytam... Ezt meg, hogy ????? Nem lehetséges !!!
-Elly ?! Ezt ho-ho-hol találtad ? -kérdeztem remegő hangon és tovább bámultam a képet (képeket).
-Teli van vele... MINDEN !!!
-De mégis... HOGY ??? Ezt nem értem -túrtam bele a hajamba- Az ott biztos, hogy én vagyok ?? -böktem magamra.
A képen (képeken) Liam volt... És én. Vagy 30 más fajta (!!!) kép amiken együtt szerepelünk !!!!!! És igen az én voltam. Ebben az a legijesztőbb, hogy a képek 85%-a ITTHON KÉSZÜLT KÉP !!
-Ugyan ez a ruha van rajtad !
-Ez nem lehet igaz. Ez mai kép !!!! Beugrottunk a plázaba a gyógyszereket kiváltani. De ilyen gyorsan fent van ?? Ez nem igaz... Most behunyom a szemem és tízre fel fogok ébredni ! Egy, kettő, három, né...-hadartam egy levegővel.
-Lizzy !!! -szakított félbe Elly- Ne legyél hülye ! Ez a valóság...-majd lejjebb görgetett.
Ekkor végem volt... A sírás így is kerülgetett, de itt eltört a mécses.
Nagy betűkkel ez volt középre írva:
"LIAM PAYNE VADONAT ÚJ SZERZEMÉNYE. VAJON MEDDIG MARAD MEG ?"






(Ez a kép nagyon megdöbbentett... ugyanis ez még Eastburnben készült... még valamikor a nyáron !!!!!!!!!)


És alatta több ezer komment:

"Szerintem egyáltalán nem illik hozzád... :// sőt, borzalmas egy teremtmény !!"
"Ez egy rib*nc -.- már láttam Harryvel is !!"
"Nem értelek Liam !! Miért kell folyton ilyen k**vákkal összejönnöd ?? Pedig van a világon más nő is..."
Ezeket tűrtem...
Voltak egészen kedvesek is:
"Szerintem nagyon aranyosak vagytok :))"
"Juj tök csinos ez a csaj *--* ! Liam jól választottál !! ;))"
"Sok boldogságot srácok !! :))"
"Nem értem miért kell folyton csúfolni a fiúk barátnőit !! Ők is emberek !!! Amúgy szerintem gyönyörű vagy :)) Várom, hogy megismerhesselek !! *.* !!! Puszi: Jade" -Jad a Little Mix-ből. Perrie mesélt volna rólam ????
Nos ugye voltak rosszak és jók is... Többsége rossz ! De komolyan egyik annyira sem, mint az utolsó. Ahol teljesen összeomlottam...
"Megint egy hamis szerelem ! Liam ne csapd át magad !! Úgyis csak kihasznál ! Kihasznál majd eldob !!!!! Liam térj észhez -.- ! Bábunak fog használni !!! Az orrodnál vezet ! Összetöri a szíved... Utána pedig nekünk fogsz sajnálkozni, hogy hallgatnod kellett volna a Directionerekre... Remélem hamar dobod... Ezt a Lizzyt !!!" -most már tudják a nevem...
Ekkor Elly rám nézett. Nem szólt semmit, csak kikapcsolta a gépet. Nekem pedig le kellett ülnöm az ágyra mert már annyira szédültem a sírástól.
-Minden rendben lesz...-suttogta Elly.
-Ne-e-em. Pont ezt akartam ellerülni !! Er-er-erre... Ahh...-nem bírtam beszélni- Bocs...-felálltam és kirohantam a szobából. Egyenesen ki az udvarra. Egy, nagyon melegem volt. Láz... Kettő, szó szerint fulladoztam annyira sírtam.
Leültem a kerti pavoda egyik padjára... És sírtam.
Na meg fáztam (igez az előbb melegem volt... Na de értitek mindenki volt már lázas !!).Nem csoda. Egy szál hosszú ujjas pulcsiban szerintem még a Yeti is fázna !!!!
Egyszer csak Liam lépett ki az ajtón, kezében a kabátommal, sálammal, sapkámmal és egy pokróccal.
Szó nélkül leült mellém. A kabátot és a pokrócot a hátamra terítette. A sálat a nyakamba. A sakpát pedig a kezembe nyomta.
Jobban összehúztam magamon a ruhát és a a fejemet Liam válára döntöttem. Végül Liam törte meg a csendet.
-Itt vagyok neked ! És soha nem csinálnék ilyet ! -törölte le a könnyeimet- Amúgy pedig egyszer úgyis megtudták volna. A nevedet tudják ?
-Nem ! -vágtam rá gyorsan.
-Nem is kell. De én tudom a tied. -mosolygott- És imádom ! -húzott magához.
-Te teszel erőssé ! -suttogtam és megöleltem Liamet.
A válla fölött átpillantottam. A szemeim elkerekedtek... Azt hittem, hogy csak képzelődök, de nem. Azonnal felpattantam és elindultam be a házba.
-Lizzy ! Hova mész ?? -kérdezte Liam. Nem válaszoltam. A düh annyira elborította fejem, hogy csak mentem előre.
Berontottam a pihi szobába. Azon áttrappoltam, végül kivágtam az erkély ajtót.
Szemben álltam Annevel és... Niallel.
-Te szemét ! -szólaltam meg- Te voltál !!!
-Mi ??
-Jaj ne játszd az eszed !!!!! Feltöltesz rólam képeket, utána pedig Niallel smárolsz a teraszon !!! -ugrottam neki- Ja igen. Niall !! Te sem vagy normális !!!!! Itt csókolózol Annevel. Ha ezt Elly megtudja !! Kihajít innen !!!
-De nem tehetek róla !! Anne esett nekem ! -mondta kétségbe esve. Hm... Ez furcsa. Liam... Harry... Most pedig Niall ?? Van egy olyan érzésem, hogy ez az Anne nem normális...
-Niall !! El kell neki mondanod !! -veszekedtem tovább- Te pedig nem úszod meg szárazon !! -fordultam Anne felé és ott hagytam őket.
Dühösen, könnyek között futottam le a lépcsőn. Hogy hova mentem ?? Fogalmam sem volt. Belebújtam a csizmámba és a kabátomba. Már hagytam is el a házat.
-Kicsim ! -futott utánam Liam- Várj ! -lihegett amikor beért- Hova mész ?? Vagy mi a baj ??? Vagy... Ah... Mondj el mindent !!
Mintha turmix gépbe raktak volna !! Először meghámoztam, összevágtak majd összetörtek...
-Liam, el akarok menekülni ! -kezdtem sírva- Nem akarok senkinek se ártani !! Átlagos lány akarok lenni !!!!! És bármennyire is szeretlek... Pedig komolyan borzasztóan szeretlek !! De ez így nem fog működni. Nem bírom a stresszt !!! Te hogyan bírod ?? Veled akarok lenni, de nyugalomba... Nem bírom a sok utálkozót !!! El akarok menekülni. Vagy meg nem történté akarom ezt az egészet tenni... Szeretlek. -bújtam oda hozzá.
-Én is. És képzeld, valaki azt mondta nekem, hogy én teszem erőssé. Nos ez fordítva is igaz. Ő tesz engem erőssé...
Hallgattam Liamet. De egyre rosszabbul lettem. A betegség... Bah !! Szerencsém, hogy Liam ölelt és így támasztott is. Hirtelen elszállt az energiám és szédülni kezdtem. A következő pillanatban már a földön voltam...

28 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Gyorsan a kövivel!

    VálaszTörlés
  2. Ááááá *-* And you make strong*--* És ez teljesen igaz, ha nem lennénej tutira öngyilkos lettem volna... És Anne baszki...az agyamra megy màr... Esetleg Zayn-t nem akarja meg erőszakolni?...xd Am meg mit keres a háznan?xd Ja igen téll Louis uncsitesoja....Kinézném belőle hogy Lou-t is ...nos...khm...lekapja..xd És mi az hogy mindenki gratulál?xD És Loi meg Harry... Akkor most mivan?:o házasság?xd szakitás után?xd mondjuk az milyen cuki lenne már *-* fu de Anne.... Vajon mit akar ezzel elérni?...uff...-.- na de siess a kövcsivel xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kis kulissza titok: valamelyik igaz azok közül amit leírtál ;))

      Törlés
  3. Nagyon jó lett :)) Imádom a blogod :3 Még csak pénteken olvastam először :3 1 nap alatt elolvastam :3 Gyorsan kövit ♥ Tetszik hogy ilyen gyorsan kirakod :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú *.* ez komoly ?? Tudod, hogy most mennyire boldoggá tettél (you make me happy xdd) ?!!! Jaj annyira örülök, hogy ennyire tetszik :)) !! és hogy volt kedved elolvasni az egészet !!! Pedig nem egy rövid történet ! Igen próbálom gyorsan kirakni a részeket, így nagyjából elégedettek az olvasóim :)) Szabad megkérdeznem, hogy hogy találtál rá a blogomra ?? :DD

      Törlés
    2. Hát egy 1D-s oldalon láttam hogy kiraktak és hát elkezdtem olvasni :D Nem tudtam abba hagyni :D Végül elolvastam az egészet :D Nagyon imádom :3 ♥

      Törlés
    3. OMG a sok komi utàn mindjárt sírok :')) Annyira kedvesek vagytok !! Én hülye a 12. résznél abba akartam hagyni !! De látom...megérte folytatni :'))

      Törlés
    4. De nagyon is megérte!:)♥

      Törlés
    5. Most bőgtem el magam :')))

      Törlés
  4. Annyira imádom *-* Eszméletlen jó :)))) Kövit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imádlak !! Eszméletlen jó érzés ez a sok hozzászólás :'))

      Törlés
  5. Nagyon jó lett!! :) :)

    VálaszTörlés
  6. Amit edig írtál: KIVÁLÓ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm :'))
      Valahogy meg kellene hálálnom ezt a sok kommentet !! Na gondoljozok rajta :')) <3

      Törlés
  7. Nagyon jó ez az egész blog!
    Gyorsan kövit! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszönöm komolyan nem tudom szavakkal leírni, hogy mennyire szertlek titekez :') <3

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Nagyon sietek, de egyszerűen annyira el vagyok havazva.. :(( ha nem baj, hogy nincs benne kép akkor ma már szerintem ki is tudnám rakni !

      Törlés
  9. Nagyon imádom a blogodat.*.* Amikor olvasom a részeket mindig azt érzem hogy nem tudom abbahagyni.. Nagyon izgalmas!! Gratulálok hozzá.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! Nem tudok már mit mondani... Csodálatos, hogy enyien olvassátok :'))

      Törlés
  10. És nem baj hogy nincsen benne kép,de jöhet a kép *.*

    VálaszTörlés