♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 13., péntek

36. rész Little White Lies

Sziasztok ! Bocsi a késésért, de nagyon el voltam havazva és az ihlet is nehezen jött... Na de most itt van :))
Szerintem elég izgalmasra sikeredett...
Nos döntsétek el ti !!
Mivel az előző komihoz több,  mint 20 komi érkezett, pedig csak  6-ot kértem :DD Most akkor emeljük a lécet !! 10 komi vagy 1 feliratkozó és 5 komi !! Én nagyon bízok bennetek :))
Ja és NAGYON NAGYON NAGYON KÖSZÖNÖM a SOK jó kommentet. El sem hiszitek, hogy mennyire jól esett :')) Majd meghálálom !!! <3 <3 <3 <3 <3 

Puszi&Love: El

-Lizzy... Lizzy !!! -kiabálta Liam, majd felkapott és bevitt a házba.
Amikor magamhoz tértem a nappaliban feküdtem a kanapén. Körülöttem mindenkivel...
-Lizzy ! -ölelt át Liam.
-Ti mióta vagytok ilyen jóban ???? -nézett ránk Zayn.
-Zayn egy percre ! -hívta félre Louis. Amúgy megint itt van ??? Ennyi erővel költözzön ide !!! Van még szoba... Vagy nem tudom. Azt hiszem, hogy az utolsó szobánkban Hazza van... És..khm...nem szeretném őket egy szobába tenni. Nagyon szeretem mindkettőjüket, és nem akarom, hogy a Directionerek ebbel valami "furcsát" szűrjenek le... Na mindegy !
-Már azt hittem, hogy tényleg nagy bajod van...-suttogta a fülembe Liam, miközben még mindig szorosan ölelt.
-Jól vagyok, már ahogyan...-ültem fel és lassan körbenéztem. Elly, Niall, Zayn, Loi, Louis, Harry és Anne (!!!) állt körülöttem. Már készültem volna felállni, de abban a pillanatban olyan szédülés kezdett el bennem kavarogni...mintha körhintán ülnék.
-Hé !! Vigyázz ! -tartott meg Harry.
-Kösz. -motyogtam.
-Kicsim rosszul vagy ?? -nézett rám Lian ingerülten.
-Aha ! -bólogattam és már szaladtam is a mosdóba...hányni...
Rosszul létem miatt nekidöntöttem a fejem az ajtónak. Így hallottam mindent ami kintről szólt.
-Ezzel meg mi van ?? -kérdezte Anne.
-Képzeld van neve is ! -bökte oda Liam.
-Haver ! -kiabálta Louis- Fogd vissza magad !
-Ja, biztos... Lefogadom az emberek 99,9%-a elfelejti annyira unalmas... -folytatta Anne.
-Na ide figyelj !! Ne merj így beszélni róla, mert még megbánod !!! -kiabálta Liam... Úú...- Amúgy rohadtul szeretem a nevét !!! Sőt, magát Lizzyt is...- :').
-Nem hallottad hagyd abba ! Hogy beszélsz ??? -akadt ki Louis.
-Hogy beszélnék ?! Louis te gyagyás vagy ?? Nem hallod hogy beszél a BARÁTNŐMről az "édes" unokahugod ????!!!!
-A barátnőd... Hm... Akkor miatta hagytál el ! Szép dolog... Amúgy pedig egy ilyen szajhát, mint ez, még nem élt a világ...-oké ennyi volt. Anne repülsz a házunkból !
-Hogy te mennyire...-kezdte Liam, majd egy nagy csattanás után mindenki elhallgatott.
Istenem. Ugye nem ugrott nek Annenek ?? Nem bírom a csajt, de azért...
Gyorsan kinyitottam az ajtót. Liam állt ott.
-Baj van ? -fordult felém Liam.
-Én jól vagyok, de ti mit műveltek ?
-Anne és Louis egy kicsit kiakasztott, és...
-Hallottam...-szakítottam félbe.
-Oh... Akkor hallottad amikor...
-Igen -bólintottam és odabújtam Liamhez- Köszönöm.
-Ez a dolgom. -válaszolta.
Én pedog mosolyogva figyeltem a csodálatos barátomat.
Délután -mint minden lusta és beteg ember- nem csináltam semmit. Vagy is... Feküdtem az ágyamban és unalmamban a tv-t kapcsolgattam. Egészen addig...
-Húzz a francba !! -ordította Elly és egy hatalmas ajtó csapódás után Niall is megszólalt.
-Sajnálom !! Ugyan azt tette...
-Nem érdekelsz !! Nem hallottad !! Húz el innen. Ki vagy dobva. Ráadásul szakítok veled !!! -ó... Niall elmondta.
Feltápászkodtam és kimentem a szobám elé. Niall és Elly ezerrel mondták egymásnak.
-Srácok ! Halkabban... Zajong tőletek a ház !! -jött ki Harry.
-Kuss !! -ordított rá Elly.
-Elly !! -szóltam neki- Nyugi !
-Hogy nyugodhatnék le ??! Ez a barom megcsalt. Ugyan azt tette amit Harry !!
-Hé !! -szólt közbe Hazza- Én nem tettem semmit !! Anne ugrott rám. De komolyan... Nem Niall hibája.
-Áh nem Niallé... Csak smaciztak. -folytatta Elly.
Én némán figyeltem a szó csatájukat. Immáron hárman veszekedtek. Harry azt állította amit Niall. De Niall lenaívozta Harryt, hogy soha nem fogja visszakapni Loit. Akkor ezen veszekedtek 10 percet. Eközben Elly támadta mindkét srácot... Uh...
-Mi ez a ricsaj !!!! Emberek, halkabban !! -jött fel Loi. Már csak ő hiányzott. Egyértelműen beszállt a vitába.
Egy kéz megfogta a csípőmet. Liam magához húzva egy csókot lehelt a nyakamra.
-Mit művelnek ? -suttogta.
-Műsort szerveznek. Már arra gondoltom, hogy készítek popcornt és nyitok egy ingyen mozit...-nevettem- Komolyabbra váltva. Elly támadja Niallt, Niall Ellyt és Harryt, Harry Niallt és Loit, Loi Niallt és Harryt.
-Ebből sokat értettem...
-Anne. -mondtam.
-Mindjárt világosabb ! -bólintott Liam.
Figyeljetek... 2 (!!) perccel később megérkezett Louis is, aki neki esett Liamnek. Megint...
Kétségbeestem. A házban már csak egy személy volt akivel NORMÁLISAN tudok kommunikálni.
-Zayn !! Zayn !!!! -kopogtattam észtvesztően az ajtaján.
-Mi van már ??!! -"üdvözölt".
-Segíts...-Zayn elég jól ismer. Nem kellett neki több. Azonnal elindult a szobám felé. Olyan király, hogy előtte veszekedtek...
-Mi folyik itt ?? -kérdezte.
Mind a hatan egyszerre magyaráztak Zaynnek. És több se kellett... Zayn is belebonyolodott a vitába.
Összegezzünk ! Elly okolja Louist és Niallt, Niall Ellyt és Harryt, Harry Niallt és Loit, Loi Harryt, Niallt és Louist, Louis Liamet és Zaynt (??), Liam Louist és Zaynt, Zayn pedig Louist és Liamet. Huh ez hosszú volt. Tudtatok követni ?? Ha nem akkor olvassátok el még egyszer. Bevallom én is elvesztettem a fonalat.
Nos, ha már mindebki okol mindenkit... Vagy is pont azt nem okolják aki miatt ez az egész kitört. Anne...
Kapkodtam a fejem. Mindenki mindent mondott. Kezdett elegem lenni...
-Hahó... Skacok !!!! Elég legyen ! Szétmegy a fejem...-kiabáltam, de nem mentem sokra. Ugyan úgy folytatták...
Két választásom volt... 1. Hagyom, hogy szétrobbanjon a fejem. 2. Mi az amire 5 énekes fiú azonnal felkapja a fejét ?? Hát persze...
-Halljátok ??!! -ordítottam. Majd elkezdtem- If this room was burning, I wouldn't even notice ! 'Cause you've been taking up my mind ! With your... Little white lies, With your... Little white lies...
Annyira csend lett, hogy szerintem, ha leejtettem volna egy tűt.. Nos az fülsiketítő zajt okozott volna.
Megdöbbenve meredtek rám.
-Te tudsz énekelni ??? -szólalt meg Harry.
-Aha... De nem ez a lényeg. Nos... K-U-S-S !!!!! Szétrobban a fejem. Amúgy pedig minek veszekedtek ??? Ez az egész Anne hibája !!! Egymáshoz vágjátok az értelmetlen hazúgságokat. Értitek, hogy mit akartam a dallal elmondani ?!
-Én értettem... -jelentette ki Elly- De Niall akkor is egy állat !!
És kezdődött előről... Az egész...
-Szóljatok, ha abba hagytátok !! -kiáltottam vissza mivel már lent voltam az előszobába és a csizmámat húztam.
Becsaptam magam mögött az ajtót és elindultam... Ööö... Csak mentem amerre csak tudtam. Őszintén... Nem figyeltem az utat... Így eltévedtem (!!!).
Igaz már lassan fél éve lakok itt, de nem sokszor voltam sétálni, biciklizni, sőt még autózni sem !!
Kezdett besötétedni. Minél jobban sötétebb lett, annál jobban féltem (megjegyzés: Gondoljatok vissza arra amikor elraboltak... Huh... Van rá okom félni...).
Elő kerestem a mobilom és tárcsázni kezdtem. Mikor már vagy 2 perce (!!!) csengettem (és még felhívtam tízszer) Liamet, feladtam... Ugyan így jártam Loival, Ellyvel, Niallel, Zaynnel és Louisval. Szerencsémre Harry felvette.
-Harry ?!
-Lizzy ?!
-Ó Istenem Hazza !! -még soha nem örültem ennyire Harrynek... :))- Figyelj ! Józan vagy ?
-Igen !
-És nem veszekedsz senkivel ??
-Per pillanat nem...
-Oh nagyszerű ! Figyelj eltudnál jönni éftem a... -fogalmam sem volt, hogy hol vagyok...- Nem tudom hol vagyok !!
-Akkor én, hogy tudnám ?! -röhögött- Hallod Lizzy. Szerintem használj GPS-t !! Van a mobilodon...-ó...
-Oké... Kö...
-Szia ! -köszönt el.
-Harry !! Harry !!!!!!! -lerakta... -.-
Király... Egyedül... A sötétben...
Épp leültem egy padra, amikor egy autó lelassított és megállt mellettem.
-Szállj be...-ismerem ezt a hangot !!- Na gyorsan !! Kihül a kocsi !! -ez a stílus, ez a hang nem... A sátán hanga... Anne !!!!!
Szó nélkül beszálltam. És szó nélkül türtem a... Plázáig ???? Minek jött ez ide ??
-Mit akarsz itt ?? -kérdeztem.
-Vásárolni.
-De Anne ! Tudod mennyi az idő ??!!
-Igen... Este kilenc múlt.
-És ilyenkor akarsz plázázni ??!! -háborodtam fel.
-Igen. Tudod ilyenkor lehet a legjobbb pasikat fogni.
-Te hülye vagy. Én biztos nem megyek be !!
-Akkor gyalog is haza mehetsz ! -ó... Hát így gondolja ?! Rendben.
-Az lesz a legjobb... Liam amúgy is vár ! -mondtam gúnyosan. Tudom nem szép dolog, de ha ő ilyen akkor én is !!
-Menj csak... Szerintem nem vár. Ha várna akkor már rég érted jött volna. Vagy esetleg a telefont felvette volna !! De lehet, hogy már más csaj van az ágyában. Egyet ne feledj ! Liam egy szemét...
-Hogy te mennyire bunkó vagy !! -szálltam ki a kocsiból és dühösen elindultam haza. Szerencsémre a plázától már tudom az utat.
Mikor haza értem, csend volt. Szokatlan csend. Senki nem ordított senkivel. Csak két választás lehegséges. 1. Egy gonosz varázsló elvarázsolta a ház lakóit... 2. Mindenki összevesett mindenkivel... És szerintem az utóbbi logikusabb. Bárcsak az előbbi lenne...
-Hahó ! Valaki !!?? -senki. Amúgy az ajtó is zárva volt. Mi történt ?
Idegességemben felrohantam a szobámba. Fogalam sem volt, hogy mit csináljak. Zayn és Harry szobája is üres volt. Liamé pedig... Szintén üres. Az üres szót úgy értem, hogy sehol egy darab ruha, vagy holmi. Semmi sincs...
Legszívesebben sírva fakadtam volna. Össze vissza rohantam.
Feladtam. A nappaliban lerogytam a kanapéra. Ideg összeroppanásom szélén állva... Sírásra lettem figyelmes. Elly szobája felöl... Ó !! Teljesen elfelejtkeztem Ellyről és Loiról !!!
-Elly...-rontottam be. A húgom teljesen ki volt. Úgy ahogy a nővérem is. Kócos haj, ezer használt zsepi és milliónyi könnycsepp (jó Loinak tökéletesen állt a haja, de mindegy...). Erősnek kellett mutatnom magam. És azt hiszem, hogy most az egyszer sikerült is...- Hol vannak ? -kérdeztem remegő hangon.
-Elmentek. Egytől egyig. -kezde Loi. Elly pedig csak bólogatott.
-Mindenki ? -erre a szóra immunis lettem. A mindenkibe benne volt... Liam is.
-Ig-ge-gen...-mondta Elly. És eddig voltam erős.
-Nem hiszem el ! -dörzsöltem az arcom- Nem ez nem igaz ! Biztos nem. Csak álmodok... Fel fogok ébredni !! -megbolondultam... Össze vissza pattogtam. Sírtam és nevettem... Mind ezeket egyszerre.
-Lizzy ! Az ég szerelmére állj már le ! Elmentek !! Igen Liam is elment. Hogy hova azt nem lehet tudni... Összevesztek és itt hagytak minket... Törődj bele !! -oktatott ki Loi. Nos igen van még benne a régi önmagából...
-Nem Loi !! Ez nem igaz !! Elly csinálj valamit !! Ez nem... Nem igaz... Hazúdtok !!! Itt vannak valahol !! -komolyan megbolondultam...
-Liz-zy-y !! Nem hal-lo-lodtad Loit ??!! Nin-n-ncsenek itt...-Elly nagyon kiborult. Nem állt le a sírással.
Az idegösszeroppanásom egyre közelebb volt... Nem sok kellett.
-Lányok ez nem igaz !! Visszajönnek !! Ugye visszajönnek ???!! Liam nem hagyhat itt !!! Nem akarom elveszíteni !! Most kaptam vissza !!!!! Fel kell hívnom...-kirohantam a konyhába és itt volt az a pillanat amikor ténylegesen összeomlottam. Lerogytam -szó szerint- a földre és a telefonomat markolászva sírtam. Liamet több, mint ezerszer hívtam...
Ez nem normális !! Tudom, hogy szeret !!! Valami van vele !!! Meg kell keresnem... Akár elmúlt este tíz óra, akár nem... Megkeresem.
Szóval visszavettem a kabátom és a csizmám, majd elmentem otthonról.
Okosan kellett gondolkoznom. Mi az a hely ahol a fiúk lenni szoktak. Az első helyszín amit felkerestem az Harry lakása volt. Gyalog elég közel volt.
Illedelmesen bekopogtam. És nem hiszitek el...
-Harry !!!! -ugrottam Hazza nyakába és olyan erősen szorítottam, hogy szerintem a vérkeringése egy kicsit leállt...- Jaj el sem hiszed mennyire örülök...-kezdtem és éreztem, hogy egy nagy könnycsepp gördül végig az arcomom- Mi ez az egész ??
-Lizzy ! Most nagyon figyelj ! Loival nem vagyunk együtt és a fiúkkal is eléggé összevesztünk... Tudod imádlak, de attól tartok, hogy meg kell szakítanunk a kapcsolatunkat... Nem találkozhatunk többet...-lefagytam. Tényleg csak álmodok ??
-Harry... Ugye most csak viccelsz ?
-Sajnálom, de...-nem vártam meg a mondat második felét... elrohantam.
Ez nem Harry. Tényleg nagy baj van... Valamin rohadtul összekaptak !!
Nagy mázli, hogy a buszok még este is járnak, mivel a következő helyszín ami eszembe jutott az a One Direction stúdiója.
Be sem kellett jelentkeznem. Mint "régi -és jól megjegyzett- ismerősként" beengedtek.
A harmadik szinten van a szobájuk. Odáig majdnem zökkenő mentesen menten el. De sikerült.
Bekopogtam. Semmi. Nem szólt senki. Muszáj volt benyitnom. Tudom, hogy van bent valaki. Ha nem is Liam, akkor legyen Niall, Louis vagy Zayn !!!
Úgy tűnik, hogy a szerencse ma velem volt.
-Istenem ! Liam ! -szaladtam oda a kanapén ülő Liamhez.
-Ne sírj. -nyugtatott- Minden rendben lesz !!
Alig bírtam megszólalni. Csak sírtam... Így adtam le a feszültséget. És Liamet szorosan öleltem. Egy kicsit meg is nyugodtam, miután ő is magához húzott és a hajam simogatva nyugtatott.
-Liam ?! -néztem fel rá- Most mi lesz ??
-Fogalmam sincs. Egy biztos. Ha lesz One Direction, ha nem lesz... Mi ketten minden áron együtt maradunk...
-Nem értem. Olyan jól megvoltatok... Mi történt ? 
-Nem tudom... Majd meglátjuk !
Hangos dörömbölésre rezzenttem össze.
-Liam, gyere megbeszéljük a turné helyszíneit ! -szólt be Niall.
Miiii ??????????
Furcsán néztem Liamre. Milyen turné ? Milyen helyszínek ?? Mikor ??? És hoool ??????
-Oh, szia Lizzy...-köszönt Niall és kiment.
Liamre néztem amolyan "mindjárt hisztérikus síró roham fog rám törni, úgyhogy gyorsan mond el, hogy felidjam fogni..." tekintettel.
-Liam !? Mi az az egész ?? Már elég régóta titkolóztok... Zayn, Louis, Niall, Harry és te is !!
-Lizzy ! Valamit el kell mondanom...-ült fsl a kanapén én pedig próbáltam mély levegőket venni, hogy ne fulladjak meg. Ajaj... Kezdődik a látomásom...

25 megjegyzés:

  1. Nagyon joo..*--* <3 Igazabo lnem ezt vartam, de remelem hogy kibekulnek, vagy Lizzy is mehet velük ajj..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire számítottál :)) ???

      Törlés
    2. Hat hogy nem lesz ez a fordulat benne..Hirtelen megfordult.. De nembaj igy meg izgalmasabb.. :)

      Törlés
    3. És még milyen izgalmas lesz... :))

      Törlés
  2. Imádom!! *-* Huhh... nagyon izgalmas. :D Szegény Lizzy :( Remélem minden rendben lesz :)) Siess kövivel *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kulissza titok: Azt nem mondhatjuk, hogy minden rendben lesz... ://

      Törlés
    2. Jajjaj :/ Majd meglátjuk :3 Egy biztos: ugyan olyan jó lesz, mint eddig:3

      Törlés
    3. Egyszerűen annyira cukik vagytok :3

      Törlés
  3. Hat ihm...irjak meg 7 komit hogy hozd a kovi reszt??

    VálaszTörlés
  4. Istenem annyira imadlak hogy ilyen rohadtjo reszeket tudsz irni! *-*<3

    VálaszTörlés
  5. Ne nezzetek hulyenek hogy ennyit irok...de nagyon akarom mar olvasni a kovetkezo reszt*--*

    VálaszTörlés
  6. A velemenyem.errol a.reszrol:
    Asdghklsjkafaiebevwpevpevek *---* miafene????? Ilyen fordulatot te joo eg! *-* imadlak

    VálaszTörlés
  7. I-M-A-D-O-M E-Z-T A B-L-O-G-O-T!!!!!!! KOVETKEZOOOT

    VálaszTörlés
  8. Amugy az ugy ervenyes a 10 komira ha en irok belole 7-et?? Mert nagyon remelem.higy ieeen!!*-*

    VálaszTörlés
  9. Tenyleg nagyon.imadlak es naxin tisztellek hogy mindig hozod a reszeket idoben......es hogy ennyire jol irsz...de komolyan. en is irok egy blogot...de nekem.nem.megy hogy mondig hozzam a reszeket...nagyon csodallak <3

    VálaszTörlés
  10. Elerkeztem a 10. Komihoz....es tenyleg imadlak...es remelem igy is megelegedsz ezzel is...de nemtehetek rola higy nem birok varni :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG !! Nagyon aranyos vagy :')) Köszönöm azokat amit írtál :)) Elfogadjam ?? :D Hjaj... Átoka jó szívemnek xdd Elfogadom :)) Holnap hozom a kövi részt :D
      szeretlek titekeeeeet <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  11. Jajj annyira cukivagy!!!*---* ha kell megirom az osszes konit az isszes reszhez a jovoben .....csak legyen folytatas! Es nagyom bizok benne hogy meg egy jo ideig alvashatom a blogod! <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy én vagyok a cuki <3 ?? Jaj ez nagyon aranyos tőled :DD :)) :') te vagy a cuki !! és úgy tervezem, hogy még egy ideig írni fogom :)) de lehet, hogy belekezdek egy újba... Meglátjuk.. Mindenesetre Lizzy kalandjait mèg sokáig olvashatjátok :))

      Törlés
  12. Ááááá *-* ez egyszerűen vlm asdfghjkl volt *-* Dwe most ugy tűnt hogy Anne jot akart...é lehet hogy kedvesebb lesz ......de az is lehet hogy megfenyegeti Lizzyt és egyszer csak elrabolja :o Ésh szegény pici Elly :o hát igy biztos nem fog senki összeházasodni senkivel xd És nagyon remélem hogy Lizzy-ÉK ismétlem -ÉK (xd) elmehetnek a turnéra....se ebben legalább van egy jo hir: a One Direction megmaradt ...huh ._. Nagyon várom a kövcsit *.* siessss *-* xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig várom a hozzászólásaidat xdd miket találsz ki ?????!! :DD xdd

      Törlés
  13. annyira jo lett:3 siess a kovivel:) ez a blog egyszeruen fdrffgv<3
    nagyon jol irsz:)
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 10000000000000000000000000 ennyi puszit küldök mindenkinek :-* :)) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés