♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 22., vasárnap

40./a rész Christmas miracle

Sziasztok ! Ismét megcsináltátok :)) Imádlak titeket !! <3 Karácsony van... Ezért ez az én ajándékom nektek !!! :D Ha akartok komizhattok, de nem szabom meg :)) (tudjátok, hogy mindig örülök nekik).
Ezúttal kívánok mindenkinek jó olvasást, Boldog Karácsonyt és Újévet :D
Ne feledjétek... A SZERETET a legfontosabb :')) <3

Merry Christmas and Happy New Year :))

Ui.: Ebből kettő rész lesz. Ez a 40./a és holnap vagy holnap után lesz egy 40./b is. Ja igen... Szerintetek ki áll majd az ajtóban ?? :D Írjátok meg kommentbe :3

Love you: El

December 1.
Hát eljött ez a nap is... A tél első napja nagyon fájdalmasan indult. Na, de kezdjük ott ahol befejeztem.
Elbeszélgettem Niallel a sz...sz... "szép dolgokról"... :D Utána pedig Elly fél napig ordítozott velem. Megérte... :) Amúgy nagyon örülök, hogy megint együtt vannak !
A többi nap majdnem ugyan úgy telt el. Minden egyes percemet Liammel töltöttem... És bevallom... Sokszor megtörtént a sz...sz..."szép dolog". De ezt nem részletezném.
A mai nap pedig káosz...
Liam 5:30-kor keltett.
-Lizzy ! Gyere...-szerintem előre senki nem kel fel... Én se :D- Kicsim ! -éreztem ahogy fölém hajol (a kezével megtámasztotta magát így a takaró megfeszült) és egy puszit nyom az arcomra. Egy könnyű mozdulattal visszarántottam az ágyba.
-Maradj még egy kicsit...-motyogtam- Nem akarlak elveszíteni ! -odabújtam hozzá, ő pedig átkarolt.
-Nem fogsz ! Mondtam, hogy sietek haza ! -végig simította a kezem amitől libabőrös lettem... Az érintése.... Fájdalmasan jó !- De most gyere, mert elkésünk !
Nagy nehez kikászállódtam az ágyból. Felöltöztem, majd még segítettem elcsomagolni pár cuccot.
-Hiányozni fog ez a ház ! -sóhatotta Harry, miközben bepakolta a bőröndöket- De tudom, hogy visszajövök még a menyasszonyomhoz ! Aztán szülsz egy...kettő...három...gyereket, majd boldogan élünk míg meg nem halunk !!
-Harry ! Lassíts ! Bárcsak ilyen egyszerű lenne... A gyerekek pedig még ráérnek ! Egyenlőre esküdjünk meg !
-Minél előbb elveszlek, annál hamarabb lehet családunk !
-Harry !!!!!! Mondtam, hogy lassíts !! -Hazza nagyon megfontolt ember. Komoly tervei vannak... :D
-Nekem nen csak a ház fog hiányozni...-kezdte Niall- Loi ! Majd adj fel postán valami EHETŐ kaját. Amit nem Lizzy főzött !!! Ha belegondolok abba az égett kosztba... Brr...-Haha Niall !! Borzasztó jól tudsz színészkedni !! Komolyan azt, hittem, hogy elbőgi magát... Várjunk !!!!!! Az én főztömet kritizálta ???? Örüljön, hogy egyáltalán neki álltam főzni !! Na ezt még visszakapja... :D- Éhen fogok halni !! -játszotta tovább a "szegényt"- De viccen kívül... Elly ! Várj rám... Visszajövök ! -majd halkabbra vette a hangnemét- És figyelj Baby... Beszélgess el a nővéreddel. Egy kicsit megrémisztett amikor konkrétan felvilágosított !!!! 20 vagyok, tudok egy-két dolgot !!
-Még sem tartod be !!! -kiáltottam neki oda. Igen Niall suttogott, de nem eléggé... :D Amúgy... Visszakapta !!! Hehe :)- A hiányod meg fog őrjíteni !!! -öleltem meg Liamet- Már most hiányzol !!
-Hát még nekem te !! Egy lány sírhat azért, mert hiányzik a barátja, de egy fiúnak erősnek kell lenni...
-Ezt gondolod ? Én bírom az érzelmes pasikat. Tőlem nyugodtan sírhatsz...
-Fogok is ! -nevetett.
-Dettó ! -karjaimmal átkulcsoltam Liam nyakát és egy gyors csók után beültünk a kocsiba.
Természetesen kikísértük öket a reptérre. A bejáratnál a nyakunkba akasztottuk a VIP jegyeket, így egészen a repülőjig kitudtuk kísérni a fiúkat.
Mindenkit tízszer megöleltem. Plusz még egyszer...
-Figyelj rájuk ! Kérlek...-suttogtam Zayn fülébe. Tudom most azt gondoljátok, hogy "Megőrültél ?? Mit keresel Zayn közelében ??". Nem, nem őrültem meg... De Zayn az az ember akiben TALÁN (Liam után) megbízok. És keveset iszik... Tehát tud figyelni a srácokra.
-Vigyázok rájuk ! -ölelt magához. Jól esett, higy viszonozta az erős ölelés. :)- De te is figyelj magadra és a tesóidra !
-Ígérem figyelek ! -mosolyogtam.
-Szia ! -köszönt el. És... Megpuszilta az arcom (!!!!!!!) !!!!!!!!!
-Szia Zayn...
Ez nagyon meglepett... Régen volt ilyen kedves velem. Ez gyanús...
Nehéz volt megvállni Louistól, Nialltől és Harrytől is... De a legnehezebb mégis Liamtől volt.
-Akkor...-kezdte- Itt az ideje búcsúzni !
-De nem akarok ! -öleltem meg. És eddig tartott az erősségem. Üdv könnyek...
-Már most sírsz ? -mosolygott rám.
-Hiányozni fogsz... De nagyon !!! Liam maradj itt !!! Bele fogok halni...
-Lizzy !! Ne mondj ilyet. -kezével letörölte könnyeimet és a szemembe nézett- Ismerlek, erős vagy... Ígérem február 1-jén pontban reggel 9-kor már ott fogok melletted feküdni.
-Ígéred ?
-Ígérem...
-Liam ! -intett Harry, ami azt jelenti, hogy vége...- Mennünk kell !
-Egy perc ! -szólt vissza Hazzának, majd visszafordult felém- Vigyázz magadra... Hívlak, ha leszálltunk ! -egy hosszú (de tényleg nagyon hosszú) csók után, elindult a repülő felé. Azonban féluton megtorpant és visszafutott hozzám.
-Baj van ?? -kérdeztem.
-Nem. Csak valamit elfelejtettem ! -óvatosan felemelte a hajam és valamit a nyakamba akasztott- Szeretlek ! -nyomott egy puszit az arcomra és visszafutott a géphez.
Könnyes szemekkel figyeltem, ahogy a gép beindul, majd felszáll.
Tehát elment... Túrnézni. Itt hagyott... Megint...
A könnyeim a kézfejemre hullottak. Nem tudtam, hogy hogyan ?? De hisz az lehetetlen... Vagy mégsem ??
Míg figyeltem a gépet, egész idő alatt a nyakláncot markolásztam. Mikor rápillantottam, végleg elkapott a síró roham... A L betűs nyakláncom... Már teljesen elfelejtettem. De ezekszerint Liam nem.
-Lizzy ! Jól vagy ? -kérdezte Loi.
-Nem. -ráztam meg a fejem- Menjünk haza...
A hazafelé vezető út zökkenő mentes volt. Egy csepp könny sem jött ki senkiből. Ám amikor benyitottam a házunkba... Nos kitört belőlunk a zokogás. Majd megszokjuk..

*3 héttel később*

December 23.

Semmi. De szó szerint... SEMMI nem történt az elmúlt 3 hétben. Illetve...
Minden éjszakám álmatlan volt. A sok forgolódás és rémálom kifárasztott.
Ez a nap is ugyanúgy kezdődött mint a többi.
-Ááááá !! -sikítottam és azonnal a telefonom után kaptam. Remegő kézzel tárcsáztam. A víz kivert... Az arcom égett... A szívem ezerrel lüktetett.
-Lizzy, megint ?? -szólt bele Liam ugyanúgy ahogyan az elmúlt 3 hétben minden egyes nap.
-Igen.
-Nyugodj meg. Nem lesz semmi. El fognak múlni !
-Ezt mondogatod mióta elmentél. Liam én félek ! Mivan ha nem múlnak el a rémálmok ?? Nem bírom tovább. Kikészülök...
-Figyelj. Igyál meg egy adag teát az megnyugtat. Utána hívj vissza...-közölte és egyszerűen.... Lerakta.
Ez mi volt ???? Mi az, hogy lecsapja a telefont ??? Van fogalma róla, hogy mien fájdalmaim vannak ??? Majd hívj vissza... Pff...
Azt tettem amit Liam mondott. Lementem a konyhába és főztem magamnak teát.
-Jó reggelt ! -köszönt Loi.
-Jobbat ! -öntöttem ki a teát egy bögrébe- Kérsz ??
-Aha ! -bólogatott.
-Lányok ! Holnap... Karácsoooony !!! -futott ki (???) a szobájából Elly. Ja igen. Időközben Elly 17 lett (December 20-án), és egy 17 éves lány szerintem nem így viselkedik :D... FOREVER YOUNG !!!
-És Louis szülinapja ! -tettem hozzá.
-Akkor menjünk vásárolni !! -kiáltotta.
-Én már voltam. -jelentkezett Loi.
-Dettó ! -bólintottam.
-Mi ???? És nekem nem szóltatok ?? Na nem... Most felöltözünk és bemegyünk a belvárosba !!
-Elly ! Ilyenkor van a legnagyobb tömeg ! -mondta Loi. És igaza is van.
-De ti szerettek engem, ezért elmegyünk ! -mosolygott Elly.
-Persze...
Míg a tesóim vitáztak én visszahívtam Liamet. Sokáig csengett mire valaki beleszólt.
-Igen, tessék ? -egy nő volt az... Miért veszi fel egy NŐ (!!!) Liam telefonját ?? Jaj ne... A vér megfagyott bennem. A szívem pedig darabokra hullot- Haló ??!! -szólt bele ismét. A kezemből kiesett a bögre. Összetört... Kinyomtam és sírva a földre rogytam.
-Lizzy !! Liz !!! Mivan ?? -ugrott oda hozzám Loi- Hallod ?? Mivan veled ??
-Me-me-megcsalt. Tudtam !!! -kiáltottam- Ezért vol-vol-tak a rémálmok !! 3 hét alatt le-e-lecserélt...
-Miről beszélsz ???
-Liamről !!!!!
Loi kiakadt. Elly pedig... Nos ahogy elnéztem ő inkább csak a bögrét sajnálta.
-Ezt meg honnan veszed ??
-Először reggel letett, most meg egy nő vette fel a telefonját...
-Lizzy ! Ez még nem jelenti azt, hogy megcsalt !
-Na !! Lányok... Szerintem menjünk el vásárolni. Az kikapcsol minket...-Elly végül kikönyörögte a vásárlást.
Elly vásárolgatott (mi már Loival napokkal ezelőtt megvettük az ajándékokat), Loi nézelődött én pedig kiürítettem a fejem. Már amennyire lehetett. Huszonegyen állítottak meg. "Te vagy Liam Payne barátnője ?" kérdés miatt. Igen emberek én vagyok !!! Plusz folyton a "Liam megcsal..." témán kattogott az agyam.
Kész felszabadulás volt hazaérni. Venni egy jó meleg fürdőt és korán ágybabújni.
A rémálmok megint kísértettek. Nagyon örültem neki... A karácsonyom pocsék lesz !! A barátom túrnézik, és megcsal. A tesóimat kevésbé érdeklik a gyerekes problémáim. Ráadásul a sok fájdalom alvás közben...

December 24.

Sikeresen túléltem az éjjelt. Bárcsak a nappal is ilyen lett volna.
Délelőtt feldíszítettük a karácsonyfánkat. Majd Loi főzött mivel anyu és apu ma érkezik meg. Mi addig Ellyvel kitakarítottunk és becsomagoltuk az ajándékokat.
Gyorsan felhívtam Louist és Boldog szülinapot kívántam neki. Majd még váltottunk pár szót. Pont akkor csengettek amikor végesztünk mindennel és a "takarítós ruhát" valami szebbre cseréltük.
-Anyáék megjöttek ! -álltam fel és elindultam az ajtó felé. Boldog voltam, hogy újra láthatom a szüleimet. Ám amikor kinyitottam az ajtót... Más látvány tárult elém...

13 megjegyzés:

  1. Mondd azt hogy a fiuk azok es elraboljak(xd) Lizzyt.. Istenem NAGYON JO LETT.. A te blogod a kedvencem nem tudnam a blogod nelkul elkepzelni az eletemet.. Es gyorsan hozzd a kovit, mikor lesz? :) Kellemes Karácsonyi Ünnepeket..:) .*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma vagy holnap :)) megpróbálom ma befejezni, de ugy Karácsony van így egy kicsit nehéz lesz ://
      Amúgy... Aww... Komolyan nem tudnád elképzelni az életedet ?? :')) OMG !!!! Pedig én ezt az egész blogot "csak úgy" csináltam... Fogalmam sem volt, hogy az életed része lesz :')) <3 <3 <3 <3 <3 KÖSZÖNÖM !!!

      Törlés
    2. Elkeztem olvasni a blogodat..Mar el volt kezdve..Egy nap alatt 50 fejezetet kiolvastam, nem akartam menni aludni..Es igen komolyan az eletem resze lett :) <3

      Törlés
    3. Óóó... :') és most érzem azt, hogy egy óriási baklövés lett volna abba hagynom a blogom... Most, hogy tudom, hogy valaki nek tetszik... Sőt az élete részévé is vált.. Na most úgy látom megérte folytatni... :')) <3

      Törlés
  2. Nagyon jó!!!! Már annyiféle képpen le irtam hogy ez az egész blog SZUPER hogy máshogy már nem tudom leírni!!! :) (IMÁDOM!!!!)

    VálaszTörlés
  3. Uhh hát én nagyon remélem hogy Liam áll majd az ajtóban:) És ismét sikerült jól megírnod annyira imádom a blogod <3. Kellemes ünnepeket neked is ! :) <3

    VálaszTörlés
  4. azt nem ígérem, hogy jó lesz, hisz azt mindig ti döntitekel... de egy biztos... izgalmas lesz :D

    VálaszTörlés
  5. úristen:3
    i-má-dom a blogodat.^^
    annyira jól írsz és itt befejezni..egész éjjel azon járt a fejem ,hogy ki lesz az ajtóba...nagyon remélem,hogy Liam lesz:$ hozd a kövi részt gyorsan:3

    VálaszTörlés
  6. Mikooor lesz? xdd Mar nem birom kivarni :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz azt ígértem hogy ma hozom de nem volt időm befejezni !!! Mindenesetre maradjunk a holnap utáni dátumban !!

      Törlés
  7. Nagyon jó:') Imádlak, de tényleg :))) Nemtudom ki állhat az ajtóba :D De remélem Liaaaaam nem csalta meg Lizzy-t :(

    VálaszTörlés