♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 14., szombat

37. rész Right Now

Sziasztok ! Meghoztam a következő részt. Elég gyorsan összejött a 10 komi :D SŐT még 1 feliratkozóm lett. Nagyon KÖSZÖNÖM nektek :')
Nem tudom, hogy mit szabjak ki nektek :D Mindent teljesítetek :))
Hát akkor ez a rész legyen ajándék. Annyira aranyosak vagytok :'))
Ha szeretnétek akkor komizhattok, és az új feliratkozókat is szívesen fogadom !!
Annnnnnnnnnnyira SZERETLEK TITEKET :'))) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kiss&Love: El

Liam komoly tekintetében elvesztem. Egy azért mert borzasztóan szeretem. Kettő... Valami nincs rendben...
-Huh... Hol is kezdjem ?! -sóhajtott.
-Az elején !! -közöltem kétségbeesetten.
-Oké ! Emlékszel mikor még Zayn előtt együtt voltunk ?? Nos akkor kezdődött minden. Rengeteget vacakodtunk vele... De muszáj ezt csinálnunk...
-Mond már ! -kiáltottam. Talán egy kicsit túl izgultam. De szerintem volt okom.
-Lizzy ! Decembertől újra túrnézni fogunk...
-Haha nagyon vicces...-nevettem- Na mond az igazi "titkot" !!
-Lizzy, nem viccelek... A One Direction december elsejétől újra túrnézik !! -a szívverésem lelassult. A levegő bennem maradt és a vérem is megfagyott. Nem akartam hinni. Még most is alig hiszem el...
Sokáig csak pislogtam. Egyszerűen nem tudtam fel fogni.
-Kicsim, jól vagy ?? -kérdezte Liam.
-Liam...-néztem rá- Mond, hogy nem igaz ! Mond, hogy nem hagysz itt megint !!!
-Lizzy...-kezdte, de nem hagytam, hogy befejezze.
-Miért nem hallottam még erről ??!! Tudod hányadika van ??? November 14. !!!! Összesen 16 napunk van még... Miért kellett eltitkolnotok ?? Akkor a sok telefon...-bevillant valami...- Zayn !! Amikor valaki felhívta Zaynt, hogy mondja el nekünk, és hogy már csak 1 hónapja van !!! Ne... Liam ez nem igaz. Ez egy átverés... Hol vannak a kamerák ?? Mikor lesz ennek vége ?? Egyáltalán...
-Lizzy !! -szólt közbe Liam. Jó talán egy kicsit elszaladt velem a ló...- Ez mind igaz. És nagyon sajnálom, hogy most kellett megtudnod, de képtelenek voltunk elmondani neked...
-Mi ez a többes szám ? -kaptam fel a fejem.
-Egyikőnk se mert neked szólni... Louis már az elején feladta. Niall és Harry nem állnak olyan közel hozzád. Zayn félt, hogy ha megtudod akkor kárt teszel magadban. Rólam nem is beszélve. Hogy tudnám elmondani, annak akit a világon mindennél jobban szeretek, hogy itt kell hagynom...
-És szerinted jó, hogy most tudtam meg ??!!! Így kevesebb időt tudunk egymással tölteni !!!!
-De így is ugyanennyi időt töltöttünk volna együtt !
-Jó, de akkor is... Ezt képtelen vagyok fel fogni... Végre megkaplak, erre itt hagysz... És mikor tértek majd haza ??
-Augusztusban lesz vége. Februárban és májusban jövünk vissza Londonba a családtagokhoz...
Több, mint fél évig fog tartani... És kéttő-három havonta fogom látni Liamet... Nem bírom ki. Ez lehetetlen !
Ahogy átgondoltam mindent... Feleszméltem, hogy Liamnek ez a munkája. Ha szeretem elengedem... Ha visszajön,akkor örökre az enyém lehet !
Hirtelen feltört belőlem minden. A minden alatt a könnyeimet értem...
-Ne sírj... Minden rendben lesz !
-Ezt már mondtad !! Mégsincs minden rendben !!!!! Elmész... Itt hagysz... Több, mint fél évre !! Honnan tudod, hogy akkor itt leszek ??
-Nem tudom... De hiszek benne. Tudom, hogy szeretsz ! És te erős lány vagy ! Tudom, hogy kibírod... Mert, ha szeretsz valakit, engedd el...
-És ha visszajön, akkor a tied lehet ! -fejeztem be. Letöröltem a könnyeimet és összekaptam magam.- Te visszajössz, mert szeretsz ! Igaz ?
-Minden áron ! Én is ugyan így vagyok.  Elengedlek... És visszajövök, mert szeretlek. Hidd el Lizzy, ez csak megerősíti majd a kapcsolatunkat !
-Elhiszem. És várni fogok rád ! -suttogtam Liam fülébe, majd hosszasan megcsókoltam- Szeretlek !
-Én is szeretlek. Mindig is szerettelek és szeretni foglak... Ígérem ! -tűrte el a hajam és viszonozta a csókot.- Ja és ez nem a XIX. század !! Itt van telefon és Skype is !
-De az nem ugyan olyan...-csalódott voltam. De ez van.- Nekem mindegy, hogy hogyan vagy min keresztül hallom a hangod... Csak halljam !
-Fel a fejjel ! -Liam gyengén felemelte az állam és folytatta a csókot.
-Khm...khm... Hé lovag ! Elmondtad már ?!! -jött vissza Niall.
-Igen. Amúgy nem enned kellene ?? Már vagy két perce nem ettél ??? -vágott vissza Liam. Uh nagyon nincsenek jóban. De ha már Niallel ilyen rossz a kapcsolatuk (pedig Niall tényleg nem ártott Liamnek), akkor milyen a viszonyuk a többiekkel ???
-Fiúk, ha lehet a jelenlétemben... NE veszekedjetek !!!
-Bocs Lizzy ! -szólalt meg Niall- Na gyere te herceg !! -hívta Liamet.
-Várj a hercegnőmtől el kell búcsúznom ! -intett. Niall egy gyors szemforgatás után kiment- Hercegnőm, maradj itt ! Most már ne menj haza !! Van itt minden ami kell ! Várj meg itt !! Egy óra és visszaérek. Ne csinálj hülyeséget és maradj a szobában. Ha baj van hívj... Szeretlek ! -nyomott egy puszit a homlokomra és már ki is ment.
Lefeküdtem a kanapéra és... Azt hiszem elszundítottam.
Nagyon ki voltam, úgyhogy nem csodálom.
Furcsa zörejre ébredtem fel. Ajtócsapásra és zár kattogásra.
Füst szag volt. A tévé felé fordultam és...
-Te jó ég !! -kiáltottam- Tűz van !! -pattantam fel a kanapéról. A tévé lángolt !! Amilyen gyorsan tudtam az ajtóhoz szaladtam. De hiába feszegettem... Zárva volt.- Segítség !! Tűz van !! -teljesen kétségbeestem. Az ajtót ezerrel vertem. És torkom szakadtából üvöltöttem.- Valaki segítsen !! Segítség...-a füst belepte az egész szobát. Minden korom fekete volt. Rosszul lettem. Lerogytam a földre. Ott valamennyivel jobb volt, mivel köztudott, hogy a füst kevésbé érintkezik a padlóval.- Hahó !! Valaki...-egyre rekedtebb, halkabb és vékonyabb hangon kiabáltam. A tűz is egyre jobban terjedt. Alig volt már erőm. Hirtelen beugrott valami. "Ha baj van hívj..." ! Ezt mondta Liam. 
Előkaptam a mobilom és tárcsáztam... Megint nem vette fel... Ez furcsa...
Eközben a füst már a torkomat marta. Felhívtam a tűzoltókat. Majd Loit. De még mindig kellett segítség.
-Igen ? -szólt bele Louis a telefonba.
-Istenem, Louis !! Segígs !
-Lizzy ?!! Baj van ??
-Igen... Tű-tű-tűz... Khm...khm... Tűz van...
-Mi ??? Hol ??????
-Az em-em...-nem tudtam befejezni. Elvesztettem az eszméletem.
Azt hittem, hogy a láng martalékává válok. Komolyan nem hittem, hogy kijövök onnan. Ám...
-Liam...-motyogtam. A stúdió parkolójában feküdtem egy hordágyon. Két tűzoltó kocsi, egy mentő, egy rendőr és több száz ember társaságában.
-Lizzy ! -szaladt oda hozzám Loi- Emberek !! Felébredt !!
-Hölgyem engedjen ! -tolakodott a mentős.
-Meg mit nem !!! Nem tágítok a hugom mellől !! -ez meglepett. Loi tényleg megváltozott.
Komolyan akkora volt a tömeg... -Gondolom a fele rajongó a többi pedig dolgozó.- De én csak egy arcot kerestem...
-Vigyázat ! Elnézést ! Bocs...-a hangjára azonnal felkaptam a fejem.
-Liam ! -ültem fel.
-Kicsim. -furakodott oda hozzá Liam- Atya ég...-nézegette a kezem.
OMG !! Eddig fel sem tűnt !!!!! Mindenütt égés foltok, horzsolások és karcolások...
Rémülten tanulmányoztam a sérüléseim. És ahogy elnéztem Liam arcát... Nehezen tudta visszatartani a könnyeit.
-Uram, kérem lépjen el a hordágytól ! -szólt a másik mentős Liamnek. Nos igen... Az első az még mindig Loival veszekedett... :D Elképesztő !
-Már elnézést !! Nem fogok elmenni a barátnőm mellől !!
-Uram, megkérem mégegyszer. Kérem lépjen el a hordágytól !!
Liam nem az a típus aki feladja. Gondoljatok a X-faktorra !
-Na ide figyeljen !! Nem fogok elhúzni a barátnőm mellől. Nem fogom itt hagyni !!!!!! -kiáltotta elég mogorván... Na de, óóó ! Annyira imádom :') <3
Igen imádom... De azért Liam eléggé kikelt magából... Sőt !
-Liam !! Nyugi, haver !!! -fogta vissza Louis.
-Tényleg, lovag ! Nyugi van... A végén még baj lesz ! -segített neki Niall.
Hiába. Liam nem is hallotta.
-Liam ! -szorítottam meg a kezét, amire azonnal befejezte.
-Jól van ! -suttogta nekem, majd a mentős felé fordult- Mindent, ismétlem MINDENT tegyenek meg azért, hogy rendbejöjjön ! Értették !
-Természetesen ! -bólintott a mentős.
-Megyek utánatok. Légy erős ! -suttogta Liam a fülembe.
-Az leszek ! -szorítottam meg a kezét- Ne aggódj. Minden rendben lesz...-mosolyogtam.
-Megmondtam ! -nevetett Liam.
Már elég otthonosan mozogtam a kórházban. Lassan bérletet kell vennem annyiszor jártam már ott...
Másnap Liam korán reggel meglátogatott.
-Üdv kórház ! -lépett be az ajtón Liam- Ó Lizzy !! Hát te is itt vagy ?? Észre sem vettelek ! Csak a gyönyörú kórházban csodálkoztam...-irónikus.
-Haha... Nagyon vicces vagy !! -mosolyogtam.
-Tudom. -adott egy "hiányoztál kicsim" csókot- Hogy vagy ?
-Jól. A kezemet nagyjából helyre rakták !
-A betegséged ??
Milyen betegség ??!! Óóó...
-Nincs lázam. Amúgy pedig szerintem még nem gyógyultam ki teljes egészében.
-Csak lenne ennek már vége ! -sóhajtotta Liam.
-Mire gondolsz ? -néztem rá furán.
-Legyél újra egészséges. Legyen vége a túrnénak. És térjenek észhez a fiúk !
-Az egészségem megoldható. A túrné még el sem kezdődött. A békülés pedig csak rajtatok áll...
-Igen rajtunk...
Liam nem tudta befejezni a mondatot. Kopogtak.
-Vendégeket vársz ? -kérdezte.
-A kórházban vendégeket ?? Nem...-nevettem- Igen !? -kiáltottam ki.
Két nyomozó lépett be az ajtón.
-Jó reggelt ! -szólalt meg az egyik.
-Jó reggelt ! -köszöntünk vissza Liammel.
-Loch ügynök vagyok, ő pedig a segédem Chruz ügynök. A tegnapi eset miatt jöttünk. Kivizsgáltuk és lenne pár kérdésünk !
-Csak nyugodtan ! -szóltam.
-Nos az első kérdés. Hogyan vette észre a tűzet ?
Mindent elmondtam. Oda vissza. KÉTSZER. Egy rakás ilyen kérdést rakott fel. Azonban az utolsón fennakadtam.
-Van-e olyan személy aki nem annyira kedveli önt ?
-Nincs ! -vágtam rá ösztönből. Loch ügynök nagyon jegyzetelt. Ez egy kicsit szokatlan volt- Szabad megkérdeznem, hogy ez a kérdés miért volt ilyen fontos ?
-Lehetséges, hogy nem valami, hanem valaki okozta a tűzet. Ha esetleg van egy olyan személy aki kevésbé szívleli önt akkor a gyanu rá terjed.
-Értem. -atya ég...
-Nos akkor mi mennénk ! További szép napot !
-Maguknak is ! Viszlát ! -köszöntem el.
Amint a nyomozók kimentek Liamre néztem.
-Baj van ? -kérdezte.
-Liam, gondolkozz ! Nem valami, hanem valaki gyújtotta rám a tűzet !!!!
-Nem merné ! -sápadt le Liam- Vagy mégis ?
-Te ismered ?? Annyira utál, hogy mindent megtenne... És ha meg akart volna ölni ??
-Azt merje megtenni !!! Azonnal börtönbe csukatom !!
-Nyugi !! Minden esetre én még élek...
MÉG !! Rettegek, hogy újra próbálkozik-e ilyennel ?!
-Jutottatok valamire ? -nyitott be Loi.
-Lizzynek van egy szörnyű képzelet szüleménye. -mondta Liam.
-Liam !! Ez nagyon komoly !!
-És ki az ?? -kérdezte Loi.
-Nem vagyok biztos benne, de szerintem...

10 megjegyzés:

  1. asdfgjklhklio *------------------* ahwwwww *---------------------* erre nincs reakció *------------------------------------------* *----------------------------------------* IMÁDLAK!!!!!!!!!!!!!!!! és köviit <3 <3

    VálaszTörlés
  2. ez a resz is fantasztikus lett!:)
    mar nagyon varom a kovit:D ugyhogy sieeeess <3
    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Nenenenenenenenee :D Itt abba hagyni :D Egyszerűen kínzás <3 Mint mindig: PER-FECT! <3 :Dd Siess kövivel :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehehe :DD kicsigonoszszőke(barna)ír(magyar)manóvagyoook :3

      Törlés
  4. Egyszeruen imadom..Nagyon jol irsz *--* Mikor lesz kövi? :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon izgalmas. *w* imádom azt a stílust ahogyan a részeket írod.. Sok blogra rákattintottam már és el is kezdtem olvasni őket,de hamar abba is hagytam,mert nem volt olyan izgalmas, nem ragadott magával és egy-kettőnél még a stílus sem tetszett. A tied viszont mindenhogyan stimmel *w* IMÁDOM <3 gyorsan következőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most erre mit mondjak ?? :') <3 Köszönöm. Annyira jól esik :')) !!! Köszönöm, hogy olvasod a blogom. Köszönöm, hogy tetszik amit csinálok ! Köszönöm, hogy Lizzy történetét választottad... :')) <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés