♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. december 7., szombat

34. rész Happily

Nagyon köszönöm azt az 1 felirtakozót :)) A következő rész 5 (!!!) komi után fog jönni !! Bízok bennetek :D
Puszi: El

-Liam...-folytatta- Gratulálok haver !! -veregette meg Liam vállát (??).
Furcsán néztem. Először Liamre majd Louisra.
-Öhm... Louis !? Megmagyaráznád ezt !!??
-Lizzy, Lizzy, Lizzy... Tudod milyen régóta szurkolok nektek !? -mosolygott- Mindig is tudtam, hogy ti egymásnak vagytok teremtve ! Most bebizonyosodott. Ez az egyik indok, a másik pedig, hogy nem szívesen látnám Annet Liammel...
-De most miért ?? -vágott közbe Liam- Én jó fiú vagyok !!
-Khm...ez enyhe túlzás...-köhintett Lou, mire én elnevettem magam, Liam pedig magához húzott és hátulról átölelt.
-Na jó... Őszintén nem birom, hogy Anne folyton rajtunk lóg !!!! Igaz az unokahúgom, de sokszor az idegeimre megy. Sőt van olyan pillanat, hogy kiraknám a házból !!! Plusz nektek szurkoltam... Meg még van vagy ezer indok...
-Köszi Louis ! De figyelj ! Ne szólj erről senkinek !! Megpróbáljuk óvatosan közölni ! De...-hadartam mire Liam közbevágott.
-Nyugi ! Elintézem.
-Hát akkor magatokra hagylak titeket. Csak figyeljetek, hogyha lefekszetek akkor...
-Louis !!!!!!! -kiáltottam és rácsaptam az ajtót- És még hogy Anne a kibírhatatlan !! -nevettem.
-Akkor most... Mi legyen ? -húzott magához Liam.
-Tü-tü...-gyorsan elfordultam és tüsszentettem- tüsszentenem kell ! Kellett ! Liam komolyan mondom le fogsz betegedni ! El fogod kapni tőlem.
-Rohadtul nem érdekel. -megcsókolt- El kellene mondanom Annenek, hogy szakítok vele...
-Nem ártana ! Oh, majdnem elfelejtettem ! -kaptam a fejemez és előkerestem egy krémet. Majd Liam kezébe nyomtam.
-Ez meg minek ??? -kérdezte.
-Tudod... A lányoknál ösztön, hogyha egy pasi szemét velük akkor azt pofon vágják ! Ez a krém enyhíteni fogja a fájdalmat. Vagyis nem lesz annyira piros az arcod ! Annyira...
-Hát... Ez még kelleni fog !
-Szerintem is. Khm...khm... Be kellene vennem a gyógyszereket !!
-Oh, igen. Gyere le a konyhába.
-Adj két percet ! -Liam lement én pedig összeszedtem magam. Már amennyire tudtam...
Azt hittem abban a pillanatban elájulok ! A fejem ezerrel lüktetett, a nátha miatt nem kaptam levegőt. Melegem volt, de ha levettem a pulcsim akkor pedig fáztam !!!!! Hülye láz... Ja és a torkomról ne is beszéljünk...
Végül -felvettem egy pulcsit és a nyakam köré tekertem egy vastag sálat- lementem a konyhába.
Niall és Liam voltak csak lent.
-Lizzy, hova készülsz ? -kérdezte Niall.
-Sehova. Beteg vagyok...
-Oh így már más !! -harapott bele a... Gyrosba amit fagyival evett ???!!! Eskü ez a gyerek egyre furcsább dolgokat eszik :D. Majd kiment.
Én pedig leültem egy bögre teával a konyhapultra.
-Áu !! -kaptam a nyelvemhez.
-Forró ? -kérdezte Liam.
-Nem ! Hideg !! Szerinted milyen lenne ??? -akadtam ki. Liam elég zavartan figyelt, majd megvonta a vállát és folytatta amit elkezdett (gyümölcs salátát készített...nekem).
Ez a betegség meghülyít !!! Bűntudatom volt. Leraktam a bögrét és leszálltam a konyhapultról.
-Aj... Liam ! Nem úgy értettem. -karoltam bele a kezébe hátulról- Csak ez az idióta betegség kikészít ! Tudom egy kicsit ingerült vagyok...
-Kicsit ??? -fordult meg én pedig hátrább léptem. Lazán neki dölt a pultnak és keresztbe fonta maga előtt a karjait.
-Sajnálom...-öleltem meg.
-Nem kell. Tudom, hogy milyen érzés...-húzott magához szorosabban- Meggyógyítsam a nyelved ?? -mi ???
-Öö... Liam... Azt, hogy ????
-Megmutatom. -felültetett a pultra és mire észbe kaptam az ajkai az enyémekhez voltak tapadva.
Mi ketten... A konyhában... -úgy, hogy elvileg rajtunk kívül még hatan élnek itt...- A sálam és a pulcsim már nem volt rajtam... Nem tudom, hogy mi történt velem, de abban a pillanatban pont nem érdekelt senki a világon !!!!! Csak Liam...
Egészen nyugodt voltam, de amikor becsapódott a terasz ajtó összerezzentem.
Elly állt az ajtóban. Én ültem a konyhapulton... Liam pedig...izé... A nyakamat puszilta...
-Na neee... -suttogta Elly- Ti most megint együtt vagytok ??
-Psssszt !! -gyors an leugrottam a pultról és odaszaladtam Ellyhez- SENKINEK...mondom... SENKINEK nem mondhatod el...
Elly bólintott és boldogan felfutott (???) a lépcsőn...
-Félek...-bújtam oda Liamhez.
-Mitől ?
-Nem akarom, hogy megtudják. Megint túl gyorsak vagyunk...
-Lassítsunk ?
-Aha...
-Rendben...-Liam arcára kiült a csalódottság.
-Liam ugye nem baj ? -öleltem meg.
-Dehogyis... Várok rád ! Nem akarlak elveszíteni...-ó... Szép pillanat volt, egészen addig amíg megint egy ajtó csapódásra rezzentünk össze.
Loi trappolt ki a szobájából. Mérgesnek tűnt. A nyomában pedig Harry.
-Asszony ne legyél már ilyen !! Ő támadott le !! -panaszkodott Hazza.
-Nem érdekel !!! A szájában voltál !!! Ez után pedig velem smárolsz ??
-De mondom, hogy ő vetődött rám !! Loi !!! Szinte rámugrott !!!!!!
Liammel összenéztünk. Ezek szerint ő sem tudta, hogy mi volt a baj.
-Srácok, baj van ? -szólalt meg Liam.
-Áh nincs...-kezdte Loi- csak ez a barom lesmárolta Annet !!
Hogy miiii ???? Na ezen nagyot néztem.
-De asszony mondom, hogy ő volt !! Nem tudtam semmit sem csinálni !! Egyszerűen rámvetette magát !!
-Nekem te itt ne asszonyozzál !!!! Majd, ha elveszel feleségül !! -hoppá !!!! Ez egy célzás volt ??? Loi esküvőt akarna ???- Várjunk az soha nem fog bekövetkezni ! Szakítok veled !!! -kiáltotta Loi.
Amúgy pedig... Mi ???????? Anne megcsókolta Harryt ??!!! Atya világ !!!!! És most Loi és Hazza szakítottak... Na neeee... Nincs többé Lorry ???
-De Loi !! Nem tehetek róla !!
-Aj Harry ! Ne játszd az ártatlant ! 19 vagy csajozzál nyugodtan !! De engem felejts el ! -azzal Loi visszament a szobájába.
-A francba !!! -kiáltotta Harry és feldöntötte az egyik széket. Majd felállította és leült rá. Az arcát a kezei mögé rejtette.
-Haver ! Minden rendbe lesz !! -mondta Liam.
-Pont te beszélsz ??? Meg becsajozni sem vagy képes !! -ekkor Liam rám pillantott- Én legalább szerettem Loit !! Még most is szeretem...
-Jó, lehet, hogy nem tudok becsajozni -majd megint rám nézett- de akit egyszer megszeretek azért örökké küzdök.
-Nagyon...-sóhajtott Harry.
-Ez pedig a tied ! -jött ki Loi egy csomó cuccal a keziben. Ledobta Harry elé -Majd hozom a többit is !
-De Loi ! Ne csináld már...
-Menj a francba Harry... -legyintett a nővérem. És visszament. Hjaj...
-Most mihez kezdjek ? -nézett ránk.
-Van még egy üres szobánk...-sóhajottam.
-Ezer köszönet Lizzy ! Meghálálom...
-Menj csak...-intettem.
-Még egyszer kösz ! Na hali ! -azzal megfogta a cuccait és elindult felfelé.
-Ez meg mi volt ? -kérdezte Liam.
-Passz... Minden esetre kezd olyan érzésem lenni, hogy ez az Anne nem valami kedves...
Liam magához húzott és átölelt.
-Nekem pedig az az érzésem van, hogy te féltékeny vagy ! -nyomott egy puszit a homlokomra.
-Mi ?? Dehogy... Csak nem bírom... Apropó ! Szakítottál már vele ?
Liam idegesen körbe pillantott.
-Liam !!!! Ugye szakítottál Annevel ?? -ismételtem meg.
-Még nem... De figyelj, holnap az lesz az első dolgom, hogy...
-Nem kell magyarázkodni... Minden esetre a krémet vigyed magaddal !
-Imádlak ! -suttogta.
-Tudom ! -vontam meg a vállam mire megcsókolt.
-Hé srácok, figyúzzatok, mi lenne...-toppant be a konyhába Harry- Atya ég !!! Ti együtt vagytok ??? -totál ledöbbent. Mi meg újból lebuktunk... Ez csak velünk történik meg folyton ?? Eskü veszek ilyen pici csengőket és mindenkinek akasztok egyet a nyakába. Úgy talán meghalljuk, hogy ha valaki "közeledik"- Na szólaljatok már meg !!! Most újra kezdtétek ??
-Harry, halkabban !! -suttogtam- Amúgy pedig igen... De ha valakinek elmered mondani lefejezlek !!
-Ezután a kemény fenyegetés után senkinek nem merem majd elmondani !! -kacsintott Liamre. Ezek ilyen pici jelekkel kommunikálnak...
Majd mielőtt visszament volna, hátba veregette Liamet. Mi ez, hogy mindenki gratulál ?? Nem esküvőnk lesz...
-És Lizzy...-kezdte Harry.
-Hazza, ha még egyszer megköszönöd a szobát akkor visszaveszem !!
-Találjozunk vacsinál ! -húzta meg magát Hazz- Ja és óvatosan a csókokkal, a végén még Liam is megbetegszik !
-Menj már !!! -dobta meg egy naranccsal (?) Liam Harryt.
Szerencsénkre Hazza végre felment.
-Nagy baj lenne, ha most nem folytatnánk ? -kérdeztem- Igaza van ennek a tökfejnek. Nem kellene betegnek lenned !
-Nem gond ! És igen...lehet, hogy van benne valami igazság. De rohadtul nem érdekel... -mosolygott.
-Engem pedig igen. Nos most megpróbálom kicsalni Loit. A vacsora nem készül el magától. Én pedig köztudott, hogy csak pirítóst tudok csinálni...
-De azt nagyon profin !
-Fogjuk rá...-azzal elindultam Loi szobája felé.
-Loi ! Bejöhetek ?
-Gyere ! -mondta durcásan. Hát nem volt formájában. Elfolyt sminkje tökéletesen passzolt a szőke, kócos hajához. Ah...még így is csinos volt.
-Nem jössz vacsizni ??
-Hogy láthassam azt a szemetet ?? Ugyan Lizzy, nincs annyi pénz a világon amennyivel meglehetne győzni, hogy kimenjek ahhoz az állathoz !!!!!
-Akkor ezt nemnek veszem... De figyelj... Harry szeret téged !
-Szeret a fenét ! Akkor nem csalt volna meg !
-Amúgy Loi. Emlékszel volt egy olyan mondatod, hogy majd akkor hívhat asszonynak, hogy ha elvesz !! Nos ezt célzásnak szántad ?? -csak ne ordíts le a fejem... Csak ne ordítsa le a fejem...
Oh... Meglepő... Nem ordította le... Sőt !!!
-Talán.
Na neeee !!!! Ez most komoly ??????
-Loi, te házasodni akarsz ??
-Aj Lizzy !! Hagyj már békén ezzel !! Harry megcsalt. Vége...
-De Harry jó ember ! Anne a szemét. -én kiállok Hazza mellett. Szerintem elég jól ismerem.
-Már te is mellette állsz !!??? Lizzy menj te is a francba !!! -áu :((. Ez fájt.
Hát Loit nem sikerült kicsalnom. Nagyon kibukott Harry (szerintem inkább Anne volt a hibás) miatt. Uh, de ha jól tudom (már pedig jól) Niall tud főzni.
-Niall ! -léptem be a húgomékhoz- Loi nem fog főzni... Ami azt jelenti, hogy nincs vacsi ! Ez szörnyű...-na jó egy kicsit rájátszottam :D.
-Mi ????? -ugrott fel Niall- Mi az, hogy nem lesz vacsi ???? Mi van Loival ???????
-Kibukott Harry miatt... Vagyis szerintem Anne miatt... Ugyanis Anne megcsókolta Harryt...
-Na neee... !! Ez komoly ? -kérdezte Elly.
-Aha...-bólintottam.
-Mi az, hogy nem lesz vacsi ???? -ugrott vissza Niall a "legfontosabb" kérdéshez- Azonnal tennem kell valamit !! -felállt és lerohant a konyhába.
Egy kicsit meglepődtem... Ugyanis jó illat áradt a konyha felől.
-Elly ! Gyere te is vacsizni ! Amolyan kerti parti féleség lesz ! Kint alszunk sátrakban meg hálózsákokban ! Tök buli lesz ! -mondta mosolyogva Anne. Amúgy pedig ha-hó !!! Én is ott voltam !!!!!!!! És mi ??? Ezt mikor beszélték meg ! De én beteg vagyok :(( Lefogadom, ezt direkt ellenem tervelte ki -Liam megkóstolnád ?
-Én most nem vagyok éhes. Ha nem baj akkor...
-Én megkóstolom !!! -jelentkezett Niall- Nem rossz...
-Akkor szólok Zaynnek is. Vagyis Lizzy, szólnál Zaynnek ? -kért meg Anne. Igen minden vágyam az, hogy az exemmel beszélgessek.
-Mindjárt jövök ! -álltam meg Liam mellett, mire ő belecsípett a fenekembe. Hirtelen megfordultam és idegesen meredtem rá.
-Siess vissza ! -tátogta.
-Zayn ! -kopogtam be az ajtaján- Vacsora van ! És hozd a sátrad meg a hálózsákod !
-Megyek ! Amúgy miért ??
-Hosszú ! -legyintettem.
Visszamentem és pár perccel később már Zayn is lent volt.
Az ebédlő helyett a kertben vacsoráztunk. Szép volt... Csak volt egy-két zavaros tényező.
A szokásos helyemen ültem (Liam és Niall között). Anne pedig sürgött forgott Liam körül.
-Anne mondtam, hogy nem kérek. -tolta el Liam a tányért.
-Majd később megeszed ! Nincs kedvetek valamit játszani ?
-Minden vágyam ! -sóhajtotta Harry. Igen ő is ki van bukva.
-Na gyertek már !
-Anne nem vagyunk már gyerekek ! -nyavajgott Niall.
-Hozhatod a kaját.
-Én benne vagyok !! -ugrott fel Niall és már le is ült a medence mellé ahol a tűz égett.
Mi is követtük.
-Akkor mi legyen ?
-Hogyan szerezd vissza a kedvesed játék ?! -kezdem nagyon sajnálni Hazzát :(.
-Felelsz vagy mersz ?
-Meghalok ! -dörzsölte az arcát Harry. De ekkor Loi megjelent az ajtóban- Loi !
-Hülye gyerek ! -köszönt Loi. Uh ez nekem is fájt... :/ -Na én is beállok ! Kezdek ! Niall, mi volt a legfurcsább étel amit ettél ?
-Kutya kaja -jelentette ki büszkén mire mindenki elnevette magát- De most miért ?? Tök finom volt !!
Szegény Elly... Láttátok volna az arcát :D.
-Mindegy ! Harry, -kezdte Niall- ha bármit kívánhatnál ebben a pillanatban mi lenne az ?
-Loi, szeretlek !
-Hagyjál már...-forgatta a szemeit Loi. Jaj Harry :((.
-Oké... Akkor Liam ! Ha van bármilyen titkod amit elszeretnél valakinek mondani, most megteheted.
Liam rámnézett és felállt.
-Anne, egy percre ! -hívta félre. Szakítani fog vele !!! OMG !! Ha Anne bántani fogja akkor ígérem felpofozom a csajt !
-Igen Liam !?
-Anne... Nos szakítok veled !
Mindenkinek -kivéve Ellyt, Louist, Harryt és engem- elállt a lélegzete. Abban a pillanatban az a forróság ami elöntött engem... Megnyugodtam...-vagy csak a lázam ment feljebb.
-Liam... Te szemét !!! Hogy tehetsz ilyet ??? Kivel jöttél össze ?? Vagy miért szakítasz velem !?
-Mást szeretek ! Amúgy is megcsókoltad Harryt !! -ajaj Liam kelleni fog a krém...
-Menj a... Tudod hova !!! -Anne egy pofon után, egy hirtelen mozdulattal belelökte Liamet a medencébe. Majd betrappolt a házba. Az ajtót olyan erősen csapta be, hogy azt hittem kitört az üveg !
-Na jó én is megyek ! -állt fel Loi. Megsértődött... Vagy csak Annet akarja kinyírni :).
-Várj kedvesem ! -szaladt utána Harry.
-Niall fázom ! -nyavajgott Elly.
-Gyere kicsim. -ők is bementek.
-Én pedig fáradt vagyok ! Sziasztok ! -Zayn is gyorsan elhúzott.
Ah... Vagyis egyedül kellett kihúznom Liamet a medencéből.
-Liam ! -szaladtam oda- Jól vagy ?
-Igen, csak rohadt hideg a víz...-tűrte hátra a haját ami baromi jól állt neki... *-*
Egy pillanatra el is kalandoztam. Mi lenne, ha...ha... Nem lenne rajta póló ??!! *0*
-Jaj, várj !! Add a kezed. Kihúzlak...-tértem magamhoz.
Liam nyújtotta a vizes kezét én pedig megmarkoltam. De abban a pillanatban berántott a vízbe.
-Te hülye ! -szaladt ki a számon- Huh tényleg hideg a víz ! -és TÉNYLEG hideg volt... Nem csodálkozom... Ősz vége van.
-Mondtam. -mosolygott.
-Na de megőrültél ?? -kérdeztem.
-Aha ! -Liam felemelt. A lábaimmal "átkaroltam" derekát, ő pedig megfogta a hátam. -Van egy szuper ötletem. -Kíváncsi vagyok...-suttogtam és nyomtam egy puszit az ajkaira.
-Szabadulj meg ettől ! -húzta le rólam a pulcsim.
-Meg fogunk fázni ! -de ekkor megcsókolt- Na jó most már mindegy... Így is beteg vagyok ! -megadtam magam.
-Engem pedig nem érdekel, hogy beteg leszek...-suttogta és egy csókot lehelt a nyakamra.
Eközben én is megfosztottam a pólójától. Fogalmam sincs, hogy a gatyámtól, mikor és, hogy szabadultam meg !!!??? A cipőmről és a zoknimról nem is beszélve... Mindenesetre Liam egy szál boxerben volt én pedig  fehérneműben.
Liam gyengéden a karjaiba vett, így könnyedén áttudtam karolni a nyakát.
-Most mit csinálsz ?? -kérdeztem amikor elkezdett forogni- Ne !! Liam neeee !!!!!!
Késő. Eldobott a medence tulsó felibe.
-Ezt most muszáj volt !???? -úsztam közelebb hozzá.
-Nem mindegy ?? Így is vizes vagy !!! -válaszolta.
-Igaz... De... Ah nyertél !
Lazán magához húzott és megcsókolt.
-Huh ! -lépett hátrébb- De hisz te tűz forró vagy !
-Pedig megfagyok !! -vacogtam.
-Lizzy ! Menjünk be ! Ez tényleg nem volt jó ötlet...
-Szerintem se. -sóhajtottam- De megérte ! -nyújtottam Liam felé a törölközőt.
-Az biztos ! -terítette a hátamra és megcsókolt- Húzzunk befele !! Nagyon lila a szád.
Egyenesen a fürdőszobába vettem az irányt. De nem nagyon ért semmit a forró fürdő. Addigra már minden bajom volt. Láz, nátha, fej fájás... Mindenem fájt.
Talán elmúlt már fél tizenkettő is amikor lebaktattam a konyhába.
-Hogy vagy ? -kérdezte Liam.
-Szörnyen ! -suttogtam.
-Aj, gyere ! -ölelt át- Figyelj, mi lenne, ha ma nálad aludnék ?
-De, ha valaki benyit ?
-Erre való az ajtó zár...
-Oh, igaz... És, hogy ha reggel nem találnak a szobádban ??
-Ne aggódj már ennyit ! -döntött neki a pultnak- Nem lesz semmi baj.
Kicsit vacakodtam rajta. Nem akarom, nyilvánosság elé állítani a kapcsolatunkat. Jó Harry, Louis és Elly más !! Na de a sajtó nem hiányzik !!!!
-Aj... Benne vagyok !
Csináltam egy forró teát. Gyorsan megittam és felrohantam a szobámba. Liam végig a nyomomba. El nem engedte a kezem.
-Bezártad ? -kérdeztem.
-Nyugi... Igen.
-Akkor jó éjt ! -nyomtam egy puszit az arcára.
-Állj ! Bevetted a gyógyszereket ?? Nagyon forró az arcod !
-Igen... Most csak reménykedek, hogy jobban leszek !
-Akkor neked is jó éjt ! -puszilt vissza. Majd leoltotta a lámpát.
Szerintem nem kellett 5 perc, hogy elaludjak. De nagyon rossz volt. Egy, a betegség miatt. Kettő, visszatértek az álmok...
"Liam és Zayn veszekedtek a stúdióban, amit én végig hallgattam. Zayn nagyon indulatos volt."
De egy régi álom is visszatért.
"Az amikor Liam leültet és...
-Lizzy, valamit el kell mondanom..."
Huh... Ettől kiráz a hideg...

11 megjegyzés:

  1. Szuper jó lett!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo..Mikor lesz kövi? <3 :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! :) Hozd a kövit, mert nagyon kíváncsi vagyok :3 Köszönöm♥♥Imádlak♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, annyira kedvesek vagytok :')) Te köszönöd ?? Nekem kellene megköszönnöm, hogy ennyien olvassátok és, hogy szeretitek is :'))) KÖSZÖNÖM !!! Szeretlek titeket <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés