♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. szeptember 28., szombat

22.rész Meant something

Igaz már jártam abban az épületben, de mégis ismeretlennek tűnt. A portáig eljutottunk, de...
-Jó napot kívánok ! Elizabeth White vagyok és Louis Tomlinson-hoz jöttem.-mondtam illedelmesen. A szemüveges nő (azt hiszem Mrs. Walcott-nak hívják) értetlenül bámult rám, majd pötyögni kezdett a számítógépén.
-Elizabeth White ? -kérdezte egy pillanatra kibújva a gép mögül.
-Igen ! -bólintottam reménykedve. Amúgy nem is tudom, hogy miért is reménykedten... Most már nem számít :D
-Nos... Nincs a mai látogatók között...-jelentette ki én pedig összeráncolt szemöldökkel meredtem rá.
Mi az, hogy nem vagyok a látogatók között ?? Egyáltalán miért kell ide bejelentkezni ?? Mi ez egy korház ????
Lassan elmosolyodtam.
-Ez valami vicc ? Tudja, hogy ki vagyok ? -húztam gúnyos mosolyra a szám.
-Nem hölgyem, nem tudom... De egyet tudok ! Az egyetlen vicc itt... maga !! -a mellette lévő telefonhoz nyúlt és tárcsázni kezdett.
Én vagyok a vicc ??
-Mrs. Walcott ! Maga a XIX. században él, hogy ennyire nem tájékozódott ?? Liam Payne barátnője vagyok !!!
Mrs. Walcott arcára kiült a döbbenet és lerakta a kezében lévő telefont.
-Már megbocsátson -kezdte halkan- de, hogy képzel ilyet mondani ? Mr. Payne jelenleg egyedülálló !! És Miss Daniellen, Miss Eleanoron és Miss Perrien, illetve a fiúk családtagjaikon és barátaikon kívül kívül senki nem látogathatja őket !!! -WTF ??
-De hisz én egy barát vagyok !! Liam Payne barátnője. Louis Tomlinson, Zayn Malik, Niall Horan és Harry Styles barátja. Mellesleg Harry a nővérem Eloise White barátja. Niall pedig a húgomé Elly White-é. Igaz Elly ? -fordultam meg. De Elly nem volt ott. Hova tűnt ? Belógott... Biztos...
-Miss White úgy tűnik, hogy a testvére távozott ! Ideje magának is mennie !
-De ez most komoly ?? Nem érti meg, hogy Liam a barátom ?? -és itt elmondtam, hogy mit gondolok arról a gépes rendszerről.
-Liz ! Nyugi ! -két kéz megragadta a csípőmet és magához húzva hátulról átölelt.-Gond van ? -fordított maga felé Liam.
-Mr. Payne nincs semmi gond ! -felelte Mrs. Walcott.
Nem értem ezt a nőt !!!!
-Értem ! Nos gyere -megragadta a kezem és maga után húzott. -Mit keresel itt ??
-Louishoz jöttem. -mivel láttam, hogy Liam háta mögött lévő fehér fal olyan színű, minz Liam arca, megnyugtattam. -Ne aggódj ! Csak egy régi osztálytársunk miatt jöttem. Anne Tomlinson. Ismerős ?
-Nekünk volt Anne Tomlinson nevű osztálytársunk ? -Liam gyors a felfogásod :D
-Öhm... Igen volt. -nevettem el magam.-Nos ? Akkor elengeded végre a kezem ? Meg kellene keresnem Louist !
-Öhm... Igen bocs ! -észre sem vette, hogy szorítja a kezem ? Amúgy áu !!!! -De veled megyek ! -tette hozzá és ismét megragadta a karom.
-Nem ke... -néztem a szemébe, de eszembe jutottak a "régi dolgok" -Ah gyere !
Ahogy mentünk a folyosón egyre kellemetlenebbül éreztem magam. Az a sok rohangáló ember -akik mellesleg tök értelmetlenül bámulnak rám, mivel azt se tudják, hogy ki vagyok. És, hogy Liam miért fogja a kezem... Nagyon jó érzés... Pf...- megőrjített. Tíz másodpercenkét odajött egy számomra vadidegen és Liamnek elkezdett magyarázni. Egy szót se értettem belőle -de szerintem Liam se :).-Egy fiatal -kb Loival egyidős- szőke nő jött szembe.



 Meglepően sok energiát árasztott...khm...Liam felé.
-Öhm Liam meghoztam a ruhaterveket ! -oh tehát ő is tervező. Üdv.
-Kösz Kate ! Majd átnézzük őket...
-Siessetek ! Amúgy Liam... Nincs kedved valamikor...-ekkor kiléptem Liam mögül és Kate kicsit (nagyon) furcsán meredt rám. Nem igaz, hogy eddig nem vett észre !!!  Nagy feszültség és csend volt a folyosón.
-Oh Kate ! Bemutatom a barátnőmet. Elizabeth White-ot. Liz bemutatom a stylest-unkat Kate Gween-t.
Kate egy kicsit "felmért", majd szemrehányást tett...mindenemre...
-A barátnőd ? Hm... Sajnálom Liam...nem illik hozzád -vonta meg a vállát és távozott. Nagyon kedves kis személy...mondhatom pff...
A fiúk "társalgója" a harmadik emeleten van, azonban Liam a második emeleten megtorpant. Elég csendben voltam ez Liamnek fel is tűnt.
-Gond van Liz ? -kérdezte. Ennyire látszott rajtam ??
-Nem csak...-megigazítottam a vállamon a táskám és folytattam- Tudod... Te híres vagy... És egy kicsit szokatlan nekem, hogy ilyen sokan körülugrálnak...
-Ha Kateről van szó akkor nyugodj meg -szakított félbe- már csak Zaynre nem nyomult !! Őt túl magabiztosnak tartja -mosolygott és magához húzott.-Amúgy te sokkal jobb ruhákat tervezel -suttogta a fülembe és megcsókolt.-A többiekkel pedig ne foglalkozz ! -legyintett és tovább mentünk.
Többiekkel... Mrs. Walcott is kedves nőszemély...mondjuk. Nem tudom, hogy hol él ?!!! Itt dolgozik és nem tud rólam és Liam-ről. Harryről és Loiról. Niallről és Ellyről... Hopp !!! Elly !!!!
-Liam ! Nem láttad Ellyt ??? A portánál még velem volt, de...
-Niallel enyeleg. Tőle tudtam meg, hogy Mrs. Walcott nem enged be. Nos, tudod nem eléggé tájékozódott.
Hm... Vettem észre...
Amikor beléptünk a társalgóba Harryvel és Zaynnel találtuk magunkat szemben.
-Hello Liz ! -állt fel Harry és köszönés képen megölelt. Amúgy annyira imádom ezt a srácat. Egy energiabomba !!! Ahányszor meglátom mosolyogni kezdek. Már a jelenléte is megnevettet :D
-Szia ! -lépett oda hozzám Zayn a maga komoly, csendes stílusában.
-Szia Zayn ! -mentem közelebb hozzá, de... Zayn hátrébb lépett egy lépést.
-Öhm... Liz -vakarta meg a fejét- Beszélnünk kell ! Négy szem közt -biccentett Liam felé. Ööö...nos...igen... Zayn és Liam nem valami jó barátok azóta amióta történt "AZ A DOLOG" köztem és Zayn közt. Konkrétan utálja... :/ De mivel tudja, hogy Zayn nekem sokat jelent, eltűri...
Liam mellém lépett és megszorította a kezemet.
-Liam ! Nyugi ! Csak te vagy nekem. Zayn csak egy barát -suttogtam.
-Attól tartok, hogy te barátként tekintesz rá, de ő többet érez irántad !! -mi ?? Jó, azt tudom, hogy Zayn szeret, de azért ennyire nem... Vagyis... Ajj !!!!
-Ismersz ! Nem vagyok olyan, hogy hagyom, hogy Zayn...-kezdtem.
-Jó ! Nem érdekel ! Csak vigyázz magadra ! -húzott magához és megcsókolt.
-Na ! -csapta össze a tenyerét Harry- Gyere te lovag ! -ragadta meg Liamet és kimentek a társalgóból. Így magunkra hagytak minket... Zaynnel. Ajaj !!
-Akkor... Gyere -Zayn leült a kanapé egyik felébe én pedig a másikba.-Nos Liz ! -kezdte- Szóval tudod... Volt az "A DOLOG" kettőnk között és mivel nem szeretném, hogy még egyszer megtörténjen... Ezért jobbnak tartom, hogyha elkerüljük egymás !
Ööö WTF ???
-Öhm... Oké -mosolyogtam- Ez bölcs gondolat, de higgy nekem, nem fog megtörténni többször ! -magyaráztam.
-Rendben ! De figyel... Azért ne nézz engem olyan tekintettel...-Ezen fennakadtam. Milyennel ??- Tudod olyan "szerelmes" tekintettel !! -segített ki. Bevallom jót nevettem ezen. Hogy én vagyok Zaynbe szerelmes ?? Ugyan...
-Zayn, Zayn, Zayn -csóváltam a fejem- Most te figyelj. TE NEKEM CSAK EGY BARÁT VAGY !! -artikuláltam, hogy JÓL megértse.-Semmi több... Amúgy pedig TE nézel rám "ÚGY" !! -vágtam vissza.
Lehet, hogy én tűrhetően kezeltem a dolgot, de Zayn teljesen kikelt magából.
-Hogy én ???? Liz te megvagy húzatva !!
-Én is ezt mondom rólad ! -emeltem fel a hangom és arrébb csusszantam.
-Bevallom valaha tetszettél... De az jóval Liam előtt volt !! -ő is arrébb ült.
-Aha ! Biztos... Akkor mi volt az amit "AKKOR" műveltünk ? -tudom mi volt...de kíváncsi voltam, hogy Zayn mit gondol róla.
-Egy egyszerű csók. -válaszolta lehiggadva. Lehiggadva, nyugodtan... Mi van Zaynnel ??
-Zayn ! -ráraktam a térdére a kezem és a szemébe néztem.-Jelentett az neked valamit ? -suttogtam.
Zayn becsukta a szemét és sóhajtott egyet.
-Igen ! Jelentett. -válaszolta.
-Mennyit ? -kontráztam.
-Sokat...
Megfagytam. Megdöbbentem. Ezek szerint tényleg érez irántam valamit. De mit ? Már nyitottam volna a számat amikor Zayn megszólalt és ezzel a kijelentéssel vége a barátságunknak.
-Szeretlek ! -ez a kilenc betű olyan sokat elárult.
Nem bírtam megszólalni. Csak bámultam magam elé. Szeret...
-Liz ! Sajnálom, de nem tudok parancsolni az érzelmeimnek !!
-Ne sajnáld ! -sikerült megszólalnom. Majd olyat mondtam, hogy megfordult velem és mindenki mással a világ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése