♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. szeptember 12., csütörtök

16.rész Mr Payne

Augusztus 22. hétfő
Nagyjából felfogtam, hogy mi történt velem. Igaz a rosszullétek nem múltak, de boldog voltam ! Liam kifejezetten örül, -az igazság az, hogy majd kiugrik a bőréből- és MINDENKI -elmondtuk Loinak, Harrynek, Zaynek, Niallnek, Louisnak, így megtudta Eleanor is, ugye Elly meg...nos igen- teljes mértékben támogat. Minden rendben van, DE, volt két bökkenő ! A szüleink nem tudják (!!!!), illetve kevesebb, mint tíz nap és hazautazunk...vagy nem...
Kezdük:
Reggel fáradtan keltem. És mivel megint éhes voltam, kisonfordáltam a konyhába és benéztem a hűtőbe. Semmi nincs itthon... Ez hogy történhetett meg ????? Azonnal szólnom kell valakinek. Liam nem ment dolgozni ezért...
-Liam ? -suttogtam.
-Mi az ? -dünnyögte még félig alva.
-Baj van ! -mondtam. Erre azonnal felugrott. Szó szerint !!!! Vagy egy másodperc alatt...lerúgta magáról a takarót és kipattant az ágyból :))
-A mentőket vagy rendőröket hívjam ???
-Elég ha csak Niallt hívód, hogyha jön akkor ugorjon be a boltba. És hozzon valami ehető dolgot !!!
-Az ég szerelmére, Liz !!!! Már azt hittem, hogy valami történt veled ! -csapott a fejére (?).
-Igen történt is ! Éhes vagyok...-nevettem el magam.
-Aj -dőlt vissza az ágyra- Tegnap voltunk bevásárolni... -suttogta.
-Igen, de csak csupa egészséges dolog van itthon !!! -akadtam ki. Na jó inkább nyavalyogtam...
-Tudod, hogy lökött vagy ? -húzott magához.
-Igen tudom. De te tudod, hogy éhes is vagyok ????!!!! -na most akadtam ki :D
Liam megcsókolt és felhúzott az ágyról, mondván megyünk SZÁMOMRA "ehető és EGÉSZSÉGES" kaját venni.
Egy óra múlva már javában vásároltunk.
-Jöhet egy kis...-gondolkodtam-...fánk ! Igen az, oh és muffinok is ! Liam ne feledkezz meg a csokiról -kiabáltam vissza, mert én már elindultam a másik irányba- Úúúú...és fagyi is kell igen az minden mennyiségben !!!!
-Liz várj már ! -fogta meg a kezem és visszahúzott- Halkabban, a baseball sapka és a napszemüveg nem takar el sokat a rajongók így is felismernek ! Nyugi. -szorította meg a kezem- És maradj mellettem !
-Rendben...sajnálom. -sóhajtottam, majd felcsillant a szemem- De, ugye...veszünk fagyit ???
-Amit akarsz ! -szorította meg újra a kezem.
-Oh...valami gyümölcs is kell ! -magyaráztam.
-Van otthon !
-Igen, de valami más...valami édes ! Mondjuk szőlő, banán esetleg barack...
-Nehéz veled vásárolni...-sóhajtotta megint Liam- Tudod, hogy egy egész hadsereg két hónapnyi édességét zsákmányolod be. Amit, ha jól tudok két délután alatt megeszel !!!???
-Nőből vagyok !!! -húztam ki magam, majd odahajoltam Liamhez- Amúgy Niall besegít ! -suttogtam olyan halkan, hogy még magam sem hallottam rendesen.
A bevásárló kocsi rendesen megtelt: csokik, fagyik, muffinok, torta szeletek, fánkok és gyümik :)
Amúgy senki nem vette észre Liamet amíg bevásároltunk...de az áruház előtt !
-Szerintem menjünk a másik kijáraton, majd megkerüljük az épületet -suttogtam.
-Nem ! Nem engedem, hogy annyit gyalogolj ! -magyarázta a SOK szatyorral a kezébe- Valamit ki...-a mondat másik felét nem hallottam, mert elindultam a másik kijárat felé.
-Ugye Liz ? Liz ? Aj !!!! -forgolódott Liam- Hova mész ?
-A kocsihoz ? -kérdeztem vissza.
-De a kocsi...
-Liam ! -állítottam le- Gyere már ! -ragadtam meg a...pólóját (teli volt a keze, nekem meg nem engedte, hogy cipekedjek !!!!).
Settenkedve, fél óra alatt kijutottunk (jeeee !!!!!!). És elindultunk haza.
A kocsiban azonnal kibontottam egy tábla csokit és mellé megettem két muffint.
-Reggelit ? -nyújtottam Liam felé a számomra "abszolút egészséges" ételt.
-Kösz...khm...nem. Nem reggelizek csokit -válaszolta. Próbált komoly maradni, de nem nagyon sikerült. Én megvontam a vállam és beleharaptam :)
Tizenegyre értünk haza ezért gondoltam főzök valamit ebédre.
-Valaki megkóstolná a...
-Csörög a telefonom ! -állt fel Liam.
-Bedugva hagytam a haj vasalót -pattant fel Elly.
-Segítek ! -ugrott utána Niall.
Igaz nem vagyok egy konyha tündér, de azért NAAA !!! Nem ér feloszlani !!! :D
-Tudtam -nevettem magamban.
Végül elég jót főztem (egy picikét besegített Loi is. Na jó, konkrétan mikor segített fa képnél hagytam...ez van ;D).
-Végem van ! -nyúlt el az ágyon Liam.
-Nekem is -értettem egyet- Kérsz csokit ?
-Hogy bírsz ebéd után enni ?
-Nem tudom -haraptam bele a csokiba.
-Mondtam már, hogy bolond vagy ? -húzott magához Liam.
-Számtalanszor ! -válaszoltam és megcsókoltam.
-Várj ! -szólaltam meg két csók között- Csöng a telefonom.
Rápillantottam a kijelzőjére, megnéztem és lassan leengedtem a kezem. Lefagytam...
-A szüleim ! -suttogtam.
-Csak nyugodtan -simította meg a kezem. Én pedig remegő kézzel felvettem.
-Anyu ! -szóltam bele.
-Lizzy ! Hogy vagy ?
Liamre pillantottam és...
-Nagyszerűen ! Mi újság ?
-Liz, tudod, hogy nemsokára haza kell jönnötök ! -hadarta anyu.
-Persze, tudom -sóhajtottam.
-Nos az a helyzet, hogy értetek megyünk !
-Mi ? Mikor ? -döbbentem le.
-Öhm...a jövőhéten indulunk repülővel. Ami azt jelenti, hogy jövőhéten még az nap estére már itthon vagyunk !
-Hogy mi ?? Nem anyu...vagyis -próbáltam tiltakozni- Nem mehetünk haza !
-Miért ? -kérdezett vissza.
Na jó, elmondom ! Az a helyzet, hogy azt tudják, hogy megtaláltam Liamet, és, higy van közöttünk "valami". De szüleimnek fogalma sincs, arról, hogy terhes vagyok !!! Szóval...ááááááááá !!!!!!!
-Nem semmi...csak...csak nem mehetünk addig haza amíg körbe nem jártátok Londont !! -rögtönöztem. Hogy mi lesz ebből ?- Hisz olyan régen voltatok itt !
-Igazad van ! Akkor találkozunk a jövőhéten !
-Várlak anyu ! Szia -vágtam le minél gyorsabban a telefont, nehogy eszébe jusson még valami.
-Ez a hét, a jövőhét eleje plusz három nap ! Gondolkozz -fordultam Liam felé aki még mindig az ágyon feküdt.
-Huh ! -huppantam le az ágyra- Félek ettől -jelentettem ki.
-Ne aggódj ! Gondolkozok !
-Liam itt nem az a baj, hogy haza kell utaznunk ! Hanem...tudod ! Mi lesz vele ? -mutattam a hasamra.
Liam elmosolyodott és magához húzva megcsókolt. Szép jelenet lett volna, de a telefon félbe szakította.
-Aj -húzta el Liam a száját- Bocs, fel kell vennem.
-Nyugodtan !
-Igen ? -szólt bele a készülékbe- Pénteken ? Uh...oké !
Megint ???? Ne mááár !! Elment a kedvem az...az élettől !!!!!
-Szülinap, "különleges" esemény vagy valami parti ???
-Parti...-mondta a számomra idegtépő szót.
-Hjaj ! -sóhajtottam- Mennem kell ??
-Attól tartok igen...nem hagylak itt egyedül ilyen állapotban ! Elly és Loi és jön, ezért te is !!
-Oké...-na várjunk ! Most esett le- Mi az, hogy ilyen állapotban ???? -néztem rá furcsán.
-Hát tudod...így ! -mutatott rám.
-Most arra célzol, hogy nem tudok magamra vigyázni ? -nyugi van Liz...nyugi !!!!!!!!
-Nem, vagy is félig ! Meg tudod magad védeni, csak...
-Mi ??? -vágtam közbe- Szerinted terhesen nem tudnám magamat megvédeni ?? -háborodtam fel.
-Igen arra...köztudott, hogy a férfiak 90%-a megtudja magát védeni, míg a nőknél 60% NEM tud egyedül védekezni ! -sorolta.
És ez nálam elvetette a sulykot !!!
-Mi az, hogy nem tudom magamat megvédeni ?? Mi az, hogy ilyen állapotban ?? És honnan veszed ezt a férfi női izét ?? A nők ugyanolyanok mint a férfiak !
-Nem hinném...-vonta meg a vállát- Amúgy egyáltalán tudod, hogy hogyan kell vigyáznod magadra, mert én...- És kész. Annyira dühös voltam, hogy báá !!!!!!!
-Tudod mit ?? -felálltam és csípőre tett kézzel kezdtem magyarázni- Majd én megmutatom, hogy igen is tudok magamra vigyázni ! És mi az, hogy nem tudom, hogy hogyan kellene vigyáznom SAJÁT magamraaa ???? Sőt ezentúl magamra fogok vigyázni !! Nem akarlak meglátni a közelemben péntek este !! Vagy inkább az egész héten ! Meglátod a nők egyenjogúak a férfiakkal szemben !! -hadartam, és mivel már az ajtóban álltam hátat fordítottam és becsaptam.
A nap hátralévő részében nem beszéltünk egymással.
Augusztus 26. péntek
Se kedden, se szerdán, nem mondott semmit. Csütörtökön megszólalt. Annyit, hogy "ne legyek már ilyen, nem komolyan gondolta", én pedig "képzel és pedig teljes mértékben". Pénteken pedig...Nagyon furcsa volt. Ez Ellynek is feltűnt.
-Nos... -állt meg mögöttem- Most vagy meghalt valaki, vagy brutálisan összevesztetek. Mert nem szoktatok ennyire csendben lenni ! De titeket ismerve az utóbbira tippelek...Már megint min kaptatok össze ?? -ez az "új, kezdek felnőni és nagyon, nagyon megváltoztam" Elly. Nem érdekli, hogy éppen a sminkemet viszem fel, -majd lemosom, mert nem tetszett és újra neki állok- megállás nélkül motyog !!
-Elly ! Kérlek most hagyj ! -fordultam felé, mivel harmadszorra rontottam el a sminkem.
A húgom megfordult és kiviharzott a fürdőből. És....megint megcsináltam !!! Ennél bunkóbb már nem is lehetnék. Elkergettem az egyetlen embert aki meghallgatott volna...Pff...szörnyű testvér vagyok...
Miután belepréseltem magam a ruhámba, a sminkem és a hajam is rendben volt, elindultunk kifelé. Egy fekete limuzin állt a házunk előtt. Már mindenki bent ült -gondolok itt Harryre, Niallre, Zaynre és Louisra.- Elly Niall melett foglalt helyet, Loi pedig Harry mellé ült le. Így én is leültem a "partnerem" mellé. Mint minden (normális) kapcsolatban a fiú fogja a lány kezét. Vagy nem...
-Ne csináld már ! -szólt hozzám Liam (jé még tud beszélni...Pff...), mert elhúztam a kezem (és egy kicsit arrébb ültem) amikor megakarta fogni. Nem hagyom, hogy vigyázzon rám !!! Ezért továbbá sem szóltam hozzá. Valakinek a jelenléte feltűnt, vagy is feltűnt, hogy nincs itt.
-Eleanor ? -kérdeztem Louist.
-Nem ér rá ! A szüleivel van. -mondta röviden. Úgy tűnik nem szereti ezt a témát. Megértem. Amúgy feltűnt, hogy nem csak mi ketten figyelünk a beszélgetésre. Eszembe jutott valami. Csak egy kicsit...
-Szép az inged ! -dícsértem meg Lou ingét.
-Öhm...nos kösz ! Te is nagyon csinos vagy -mondta összezavarodva. Plusz szerintem konkrétan hülyének hitt ! De megérte...
-A nagyon egy kicsit túlzás -mosolyodtam el.
-Tényleg, amúgy hogy vagy ? -kérdezte és egyre jobban belemerültünk a beszélgetésbe. Ami Liemnek nem tetszett...odébb csúszott (felém) és megint megfogta a kezem.
-Liam ! Az autóban szerintem nem tudok eltévedni ! -rángattam ki a kezem.
-Kérlek ne csináld ! Rossz vége lesz...
-Nem ! -emeltem fel a hangom amire a többiek is odafigyeltek- Hidd el, nem vagyok hat éves ! Tudok magamra vigyázni, még ilyen állapotban is !
-Rendben ! De te is tudd, hogy azért a szemem előtt leszel...
-De nem kell ! -magyaráztam.
Liam a szemembe nézett és megcsókolt.
-Na -csapta össze Niall a kezét- Szerintem itt vagyunk !
-Mozgás kifelé ! Elzsibbadt a...-kezdte Harry.
-Harry szerintem a mondat másik felét tartsd meg magadnak. Vagy ha ki is mondod én nem akarom hallani !!! -fordult felé Zayn.
Mindenki kiszált a limuzinból és elindult befelé. Én egy kicsit lemaradtam...és Liam is. Mögém állt és a derekamat megfogta, majd felé fordított.
-Ne csinálj hülyeséget ! Nagyon féltelek ! Kérlek ne legyél makacs és legyél mellettem !! Beismerem egy barom voltam. Hülyeségeket mondtam, de kérlek bocsálts meg !!!
Öö...oké ez aranyos meg minden. De azért ne felejtsük el, hogy mit mondott !!!
-Engedj el ! -toltam el magamtól.-Tudok magamra vigyázni ! Liam higgy bennem !! A barátnőd vagyok ! Ha most nem engedsz, mi lesz a jövőhéten ?
-Tudom, hogy mi lesz és pont ezért féltelek ! -mondta a szemembe, még mindig a derekamat fogva.
Megcsókoltam.
-Engedj ! -suttogtam a fülébe, mire nehezen elengedett. És bementünk...külön.
A zene hangos volt, a fények fényesek (hát ez nagyszerű megállapítás), és mindenütt emberek voltak. Ismeretlen személyek...
-Lányok ne hagyjátok el egymást ! -fordult felénk Liam- Maradjatok együtt. Nekünk mennünk kell !
-Itt leszünk ! -bólintott Loi.
-Köszönöm ! -mondta Liam és felém fordult- Lizzy ?
-Valahol itt leszek...-legyintettem és elindultam a bár pult felé.
-Mit adhatok ? -kérdezte a pultos nő aki körülbelül annyi idős lehetett, mint Loi.
-Egy barack levet kérek -közöltem egyszerűen. Leültem és unottan bámultam magam elé.
A nő azonnal kiszúrta, hogy nem érzem magam valami jól, ezért...
-Hannah vagyok ! -mutatkozott be és elém tolta a barack levet sok jéggel- És nem akarom tovább nézni, hogy ilyen képet vágsz. Szóval ki az a fiú ? Itt van ?
Elmosolyodtam és belekezdtem.
-Elizabeth vagyok, de szólíts csak Liznek vagy Lizzynek. És honnan tudtad, hogy fiú van a dologban ? -vágtam furcsa képet.
Hannah visszamosolygott és kijött a pult mögül, majd helyet foglalt mellettem.
-Elég rég óta dolgozok itt, ahhoz, hogy rájöjjek ilyesmire ! Nos mi történt ? -kérdezte én pedig egy levegővel elmondtam neki ami történt.
-Jó ebből minden kiderült...kivéve az illető neve ! -magyarázta- Mégsem hívhatom úgy, hogy AKÁ, hogyha találkozok vele !!
-Liam Payne -dünnyögtem.
-Mi ??? Ne szívass ! -röhögött ki, de látván, hogy én teljesen komolyan veszem ő is átváltotta a stílusát.- Nos, akkor gratulálok ! -nézett a a színpadon lévő Liamre aki engem keresett a szemével.- Téged keres ! -szólt nekem Hannah.
-Tudom, de nem érdekel -vontam meg a vállam.
-Szerintem őt érdekli -mosolygott amikor Liam az I Would lassú részénél végre megtalált a szemével és felém fordulva énekelte:
-Would he say he's in L-O-V-E...
Teljesen elvörösödve néztem, nekem énekel !!! De eközben bennem volt az is, hogy miről szól a dal és, hogy még mindig nagyon mérges vagyok rá, úgyhogy megköszöntem Hannahnak, hogy meghallgatott és elindultam.....valamerre. Találtam egy üres asztalt és leültem oda.
Eközben az előadás véget ért. Vagy még fél óráig nem találkoztam senkivel amikor (HIRTELEN, most komolyan azt hittem szív rohamot kapok !!!!) Zayn ült le mellém.
-Zayn ! -kiáltottam.-Mit keresel itt ? -tűnődtem, majd beugrott- Liam küldött ?
-Mi ? Dehogy ! Pont erről akartam beszélni veled ! -kezdte eléggé komolyan úgyhogy figyeltem rá- Liam teljesen idegbeteg lett !!!
-Ezt hogy érted ? -néztem rá.
-Liz -nézett mélyen a szemembe- Elmondok most neked valamit, de ígérd meg ez köztünk marad !
-Ígérem.
-Emlékszel amikor hirtelen kellett elköltöznötök ? Liam nem tudott akkor elbúcsúzni tőled....egyik napról a másikra történt....Liam félt téged !
-Ezzel nem mondtál semmi újat ! -förmedtem rá.
-De a félt alatt azt értem, hogy úgy félt. Félt téged attól, hogy újra elszakítanak tőle és megint nem tud elbúcsúzni. Félt az emberektől, félt mindentől !!!! És ezt nagyon komolyan veszi ! Megpróbál téged mindentől megóvni, és megvédeni ! Mindig keres téged, ha nem lát akkor pedig felhívja a barátnőjét.....Elizabeth Whiteot. Mindent megtesz érted. És ha kell még magát is feláldozná érted ! Ezt most nem csak úgy mondom, minden szó igaz...és mély... De ha te továbbá is azt gondolod, hogy csak hülyeségnek mondta amit mondot, akkor...bocsás meg, de -nevette el Zayn magát- egy pancser vagy Liz. Keresd meg mert, nagyon rosszul érzi magát és...
Nem szóltam, csak átöleltem Zaynt, így félbeszakítottam azt amit mondani akart.
-Köszönöm Zayn ! -álltam fel.
-Hova mész ? -kérdezte.
Megfordultam és mosolyogva válaszoltam.
-Mr. Malik ! -köszörültem meg a torkom és folytattam- Ez a pancser -mutattam nevetve magamra, mire Zayn is elmosolyodott- elmegy megkeresni a barátját Mr. Paynet és megpróbálja felvilágosítani, hogy van egy barátnője....Elizabeth White !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése