♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. szeptember 12., csütörtök

17.rész I ruined everything

Mondtam és elindultam amikor Zayn utánam szólt.
-Liz, csak okosan...és...és...gyorsaaan! -kiabálta utánam. Majd ő is felállt és elindult....valahova.
Miközben kerestem Liamet ezerszer átgondoltam, hogy mit fogok neki mondani. De ez így nehéz, úgyhogy elvetettem az ötletet. Szóval minden megvolt, kivéve Liam !!!! Egy ideig egyhelyben álltam és minden szóra felkaptam a fejem, de egyikük sem Liam volt.
-Liz ! -kapta el egy kéz a kezem.-Hol van Liam ? -kérdezte Zayn.
Ezen nagyot néztem.
-Mi ?? Nem veletek van ? Én is őt keresem ! -ordítottam, mert a zene egyre hangosabb, s hangosabb lett.
-Nem ! Nem...neeeem !! -kiabálta a fejét fogva, és idegességében belerúgott a mellette lévő asztalba. Soha senkit nem láttam még ilyen idegesnek !!!
-Zayn ! Mi a ba-aj ? -csuklott meg a hangom. És éreztem, hogy tényleg baj van. Az agyam pörögni kezdett. Mindenre gondoltam. És azt hiszem leesett ! Felfogtam ! Összevetettem kettő illetve három tényt. Amit Liam mondott, odakint és amit Zayn mondott nekem idebent. Mindkettőnek ugyanaz a lényege. Liam félt attól, hogy újra elveszít !!! Nézzük csak péntek van, ráadásul 26.-a. Ami...ami...hétfő !! Azaz jövőhét !! 29. !! Liam születésnapja !!!! Nee. Gondolom a családjával fogja ünnepelni, ezért hazautazik Wolverhamptonba ! Tehát...jaj ! Ütközik a kettő. Én jövőhéten megyek haza, míg ő a családjával lesz ! Liam nem akarta ezt elmondani....Zaynt beszédét pedig itt szakítottam félbe. Lehet, hogy döntenie kellett. Én vagy a családja. De mivel én (bocsi, hogy így mondom), szarul bántam vele így a családját választotta. Vagy is...faképnél hagyott...ő így szakít. OMG....áááá !!! - Zayn ! Kérlek mondd azt, hogy még időben vagyunk !
-Nem tudom ! Bocs Liz, de most nagyon nagy pancser vagy !
Micsodaaa ??????? De hisz ő tartott fel a hossssssssszú "beszédével" !!!!
-Mi ??? De Zayn ! Te tartottál fel !!!
-Tudom...vagy is !! Hagyj már ! -csapott le az asztalra amibe az előbb belerúgott. És ő is faképnél hagyott. Összegezzünk ! Megbántottam Liamet, a délután folytán Ellyt és most azt akiben Liam után a legeslegjobban megbízok !!! Zaynt...
Szóval itt hagyott. Hiába hívom, hiába üzenek, hiába a hangposta, hiába minden...életjelet sem ad magáról.
-Lizzy ! Liz ! Állj már le ! -nyugtatott Niall. Mivel én folyton pörögtem és rohangáltam. Mind emellett sírtam- Nem tesz jót a kicsinek ! -biccentett felém.
-Figyeljetek, szerintem menjünk ! -mondta Harry.
Mindenki szó nélkül hallgatott Harryre. Elindultunk kifelé. A bejárattól nem messze megtorpantam. A hasamhoz kaptam és felkiáltottam.
-Liz ! Mi az ? Minden oké ? -kapott el Louis mivel egy kicsit megrogytam.
-I-i-gen ! -mondtam fuldokolva a sírástól.
Beültünk a limuzinba. Niall, Elly és Loi egy oldalra, mi pedig szembe velük. Én Louis és Harry közé ültem akik folyton nyugtatgattak -Harry nagyon kedves volt. Ahogy láttam aggódott értem.
A sírástól -és az elfolyt szemfestéktől- nem láttam semmit.
-Nyugi ! Minden rendben lesz ! -nyugtatott Lou. Odahajtottam a vállára a fejem és megint felszisszentem.
-Jól va-va-gyok ! -vagy nem :( Szörnyen voltam !!!
A következő mozdulatom nem tudom, hogy milyen okból kifolyólag történt. Ösztön vagy hiány...esetleg más. Megfogtam Louis kezét és rákulcsoltam az ujjaimat.
Egy pillanatra felnéztem, Harry már bocsi, de elég hülyén és értetlenül meredt Louisra. Niall a kezemet nézte, Elly pedig Niallt. Öhm...igen a tesóim lemaradtak a Louisos "kapcsolatomról".
-Lizzy, bocsi, de... -kezdte Louis.
-Hagyd ! Már így is elég dolog érte -vágott közbe Niall. Így míg haza nem értünk Lou tűrte ahogy fogom a kezét és a vállán alszok.
-Lizzy ! -nyújtotta Harry a kezét- Gyere ! -kisegített az autóból (szerintem még félig aludtam) én pedig valahogy besétáltam a házba és úgy ahogy voltam -azért a cipőmet levettem. Magassarkúban kényelmetlen az alvás- bedőltem az ágyamba és elaludtam.

 Akkor még nem fájt, csak rossz érzésem volt.
Reggel azonban majd kiszakadt a mellkasom. Átöltöztem -laza póló, egy buggyos gatya, kócos haj, és szétbőgött fej. Huh elég menő lehettem...Pff...- és végig bőgtem az egész napot. Hívtam, üzentem, kerestem. Írtam neki vagy kettőszáz SMS-t, de szerintem meg se nézte...egyiket se...
Azt még tűrném -már amennyire lehet tűrni egy szakítást- hogyha csak Liam hagyott volna faképnél, de egy fontos személy se akar velem kommunikálni. Zayn nem reagál semmire...látszik barátok...
Azt mondják a fagyi a legjobb orvosság, nálam is segített, addig ameddig ettem. De amikor abbahagytam újra előtört belőlem a sírás. Szóval így fogyott el kilenc doboz (!!!) fagyi.
Fáj, fáj, és nagyon fáj. Két fontos személy az életemben a létezésemről se akar tudni. Az egyik szerint makacs, a másik szerint pedig pancser vagyok. Szerintem meg egy önző, akaratos, barom, bunkó, hisztérikus, senki vagyok. Ennyi...
Azt hiszem feladok mindent és hazaköltözök. Anya leszek és egyszer majd elmondom a gyerekemnek, hogy ki is az a Liam Payne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése