♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. szeptember 22., vasárnap

21. rész Anne Tomlinson

-Na ne !! -fogta be Hazza a szemét.
-Félek !! -suttogtam.
-Nekem pedig hamarosan elfogy a Popcorn-om !!!! -suttogta Niall. Igen, úgy tűnik neki ez a legnagyobb baja.
Amúgy ez a suttogás rátett egy lapáttal a félelemre.
Mint már említettem a legijesztőbb jelenetnél -valakit megöltek. Nekem ez nagyon is ijesztő !!!- hirtelen...
-Vigyázz !!! -fogta meg két kéz hátulról a vállam. Niall eldobta a Popcorn-os tálat, csak az volt a baj, hogy még teli volt kukoricával... Harry leesett (???) a kanapéról. Én pedig akkorát sikítottam, hogy szerintem London másik fele is meghallotta.
-Nyugi ! Csak én vagyok ! -nyomott egy puszit az arcomra Liam.
-Haver ne rémisztgess !! -állt fel Harry a földről.
-A kukorica !! -szedegette össze Niall szomorúan a földre kiömlött Popcornt.
-Ez komoly ?? Ennyire félelmetes lennék lennék ? -dörzsölte meg a homlokát Liam és leült mellém. Magához húzott, szorosan átölelt én pedig a mellkasára döntöttem a fejem.
-Te is megrémültél ? -kérdezte miközben magunkra húzta a pokrócot.
-Csak egy kicsit ! -motyogtam.
-Liz ! Akkorát üvöltöttél, hogy szerintem London túlsó fele is meghallotta !! -oké akkor Niall szerint is meghallotta London másik fele.
-Na jó, lehet, hogy megijedtem, de már nem félek ! -fogtam meg Liam kezét aki még közelebb húzott magához.
-Akkor oké ! Na nézzük tovább a Négyzet-et !! -mondta legyintve Harry.
-A Kör-t !! -kiáltottuk szinte egyszerre.
-Akkor azt ! -vonta meg a vállát.
Harry az egész film alatt furcsán viselkedett. Félt...
-Harry ! Mondd te is kérsz egy puszit ?? Mert látom eléggé be vagy tojva ! -mondta Liam. Niallel összenéztünk és kész... Sírtunk a nevetéstől.
-Hjaj ! -dőltem vissza Liam mellkasára és egy kicsit felnéztem- Gondoltál valaha arra, hogy így együtt leszünk ? -kérdeztem miközben azzal ütöttem el az időt, hogy Liam ujjait számláltam (igen tizenkilenc vagyok !!! :DD).
-Igen volt már olyan pillanat...-mondta lazán.
-Naaaa !! Azért gondoljunk csak vissza Liam !! -kezdte Niall.
-Haver ! Nee ! -rázta meg Liam a fejét.
-Tényleg ! -eszmélt fel Harry is- Hogy is volt ?? Ja igen ! "Álmaim barátnője ! Kedves, aranyos, vicces lány. Bármit megtennék azért, hogy velem legyen" ! -sorolta Harry.
-Ja ! -bólintott Niall- Liz ahogy Liam leírt téged ! Esküszöm már azokba a mondatokba is beleszerettem !! -nevetett Niall Hazzával együtt.
-Oh, igen ! Még volt valami ! -gondolkozott Harry- "Lizzy annyira jó csaj lett" ! -nevetett tovább.
Én pedig Liamre néztem, aki eléggé vörös volt. Feljebb ültem és megcsókoltam !
-Szóval jó csaj vagyok ? -suttogtam.
-A legjobb ! -válaszolta és megcsókolt.
Majd Niall és Harry felé fordult akik még mindig nevettek.
-Nekem legalább igazi volt az a lány akiről áradoztam !! -na ennél mindketten elhalkultak.
-Hé ! Azt mondtad köztünk marad !!! -kiáltotta Niall.
-Ti is azt mondtátok, hogy soha senki nem fogja megtudni !! Most pedig... Az tudja akiről szól !!!! -védte magát Liam.
-Mit csináltok itt ilyen korán ?? -sétált oda hozzánk Elly. Niall felállt és azonnal odament Ellyhez.
-Filmezünk ! -mosolygott Niall.
-Hajnali ötkor ?? -lépett közelebb Elly Niallhez. Niall megfogta Elly csípőjét és magához húzta.
-Menjek aludni ?? -nézett a Szöszi a húgom szemébe.
-Nagy baj ??
-Nem ! Amúgy pedig már láttam ezt a filmet... -aha ! Biztos Niall... Azért kérdezted minden egyes rémisztő jelenetnél, hogy most mi történt...-Srácok ! Majd jelentkezünk ! -intett vissza Niall.
-Jó hajnalt ! -kiáltotta Liam.
-Nektek is ! -mondta Elly és elmentek "aludni".
Harry abban a pillanatban felállt és elindult Loi szobája felé.
-Mielőtt azt feltételeznétek, hogy félek, nem félek csak nem akarom, hogy Loi egyedül ébredjen !
-Oké... -kezdte Liam, majd miután Hazza elment rám nézett- Egyértelműen fél !! -suttogta és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Néznénk valami értelmesebb műsort ?? Lehet, hogy nem csak Harry fél ! -motyogtam. Mivel (szerintem) jó a kapcsolatunk, ezért mindent megteszünk egymásért, de Liam olyat mondott...
-Nem ! -nem ??
-De félek ! -suttogtam.
-Az lehet... De itt vagyok, hogy megvédjelek ! -mosolygott. Ó szóval meg akarja mutatni, hogy mennyire bátor... Ez annyira aranyos :)) -Lizzy ne tedd ezt velem ! -takarta el a szemét. Nos... Khm... Én is tudok "bájosan" nézni :D- Meg akarsz ölni ??
-Talán...-vontam meg a vállam.
Liam eltólt magától és felállt.
-Gyere ! -nyújtotta a kezét.
Komolyan... Mit csinál ?? A bakancsát veszi fel !!??
-Hova megyünk ? -néztem furcsán amikor odanyújtotta a kabátom.
-Sétálni -húzta fel a cipzárját.
-Hova ?? Sétálni ? Pizsamában ??? -néztem végig magamon. Hm... Batman-es férfi póló, egy hosszú szárú pizsamagatyával. -Megadom magam ! -tettem fel a két kezem és belebújtam a csizmámban.
-Én is így gondoltam -bólintott Liam. Szóval összegezzünk... Hajnali ötkor, elmegyünk sétálni, ráadásul PIZSAMÁBAN !!! Ezt jól meggondoltam ?? Igen... :)
Egy jó darabig sétáltunk, aztán megálltam, úgy éreztem lefagyott a lábam.
-Meddig megyünk ? Kezdek fázni -kérdeztem.
Liam azonnal átölelt. Nen mondanám, hogy hiába, mert nagyon jól esett, hogy megölelt...de a LÁBAM fázott.
Azonban az ölelést félbeszakította Liam telefonja.
-Aj ! -morgott egyet és beleszólt a készülékbe- Gyorsan mondd ! Megyek... Szólok ! -mondta és lerakta.- Lizzy nagyon sajnálom, de be kell mennem dolgozni ! Van egy nagyon fontos dolog amit sürgősen meg kell beszélnünk !! -fordult felém.
-Rendben -sóhajtottam. Bevallom csalódott voltam. Azt hittem, hogy a mai nap a mienk !
-Figyelj ! -fogta meg a kezem- Amint megjöttem a tied vagyok ! De most menjünk ! - csókolt meg és haza indultunk.
Otthon Liam átöltözött én pedig lefeküdtem.
-Pihend ki magad ! Szeretlek ! -adott egy hosszúra sikeredett "este találkozunk" csókot és elment. Én pedig elaludtam.
Dél körül arra keltem, hogy valaki megállás nélkül csenget. Nehezen kimásztam az ágyból és magamra kapva a köntösöm kirohantam. A postással találtam magam szembe.
-Jó napot Miss White ! -köszöntött.
-Mr. Coleman ! -köszöntem vissza.
-Levele jött ! -nyújtott át egy borítékot.-Itt írja alá ! -tette hozzá és kirángatta a mappáját a táskájából és a nevemre mutatott.
Aláírtam és átvettem a levelem. Ezután pedig...
-Miss White ! Ha nem kényes a téma akkor szeretném megkérdezni, hogy most éppen van-e udvarlója ! Mert egy fekete autót szoktam látni a házuk előtt ! -ööö... Ez most valami vicc ??
-Nos... -tűrtem oldalra a hajamat- Az a helyzet, hogy most per pillanat nincsen senkim... Az autó amit látott a nővéremé... -mosolyogtam. Amúgy pedig mit mondanék egy 50 év körüli postásnak. Oh, igen. Képzelje a gyerekkori barátommal élek együtt. Aki mellesleg Liam Payne a One Direction egyik énekese. Mr. Coleman vagy kiröhögne, vagy hívná a rendőröket, hogy miket beszélek...
-Ó ! Szóval nincs... Kár. Egy bizonyos Liam Payne nevű fiatalembernek ide címezték a levelet !
-Liam Payne !?? Elvigyem neki ? -kérdeztem.
-Azt nagyon megköszönném. Addig se kell "nyomoznom" utána, hogy hol lakik ! -hálálkodott. Várjunk... Egy postásnak nem ez a dolga ?? - Tessék ! -nyújtotta át.-További szép napot Miss White ! -köszönt el.
-Magának is Mr. Coleman ! -köszöntem vissza és becsuktam az ajtót.
Leültem a nappaliba és kibontottam a(z Én) levelem. Elolvastam. Az örömtől (vagy a megdöbbenéstől) nem bírtam megszólalni. Vagy ezerszer elolvastam. Ez állt benne :


Meghívó

"Kedves Elizabeth White !
Szeretettel meghívunk az Általános Iskolai osztálytalálkozónkra ! Az időpontot és a helyszínt e-mailben egyeztetjük. Kérlek jelezz vissza e-mailben, hogy tudsz-e jönni !
Üdvözlettel: A régi osztályod"





Meghívtak... Engem... Csak négy évet -plusz két hónapot- jártam velük !!! De meghívtak... Áááááááá !!!!!!!!!! Abban a pillanatban felhívtam Liamet. Mivel egy kicsit lihegve szóltam bele -vagy harmincszor körbe ugráltam a nappalit- Liam aggódva szólított meg.
-Kicsim ! Lizzy ! Jól vagy ??
-Őszintén ? A lehető legjobban !!!!
-Találgassak, vagy elmondod ??
-Osztálytalálkozóra megyek !!!! -sikítottam bele a telefonba. És még MINDIG tizenkilenc éves vagyok :D
-Mi ?? Hova ?? -szólt bele idegesen.
-Nyugi ! -nyugtattam- Wolverhamptonba ! Általános Iskolai találkozó...
-Várj ! -szakított félbe- Én is odajártam !
-Tudom...-halkultam el- De neked is jött egy leveled ! -kezdtem megint ugrálni.
-Biztos ? -kérdezte. Na álljunk csak meg... Mi az, hogy biztos ??
-Liam, mi az, hogy biztos ?? Ugye, eljössz ??
-Persze, el vagyis nem tudom... Liz attól félek, hogy rám már nem úgy tekintenek, mint akkor. És ha elmennék, akkor... Tudod ! Lányok...rajongók...lány rajongók !!!! De figyelj, ne keseredj el... Még meggondolom !
-Oh, értem ! -huppantam le a kanapéra.
-Mondom, ne keseredj el ! Mennem kell ! Sietek ! Szia ! -köszönt el.
-Puszi ! -raktam le a telefonom.
Igaz Liam azt mondta, hogy ne legyek elkeseredve, de nagyon rosszul esett, hogy a hírneve miatt nem jöhet el. De az a furcsa, hogy NEKEM (!!!) esett rosszul, akkor milyen érzés neki ??? Ajjj !!!!!!!!! 

A telefonomat markolászva megpróbáltam feleleveníteni, hogy kikkel is jártam egy osztályba. De nem nagyon sikerült. 
-Liz ? Minden rendben ? -jött oda hozzám Elly. Lehet, hogy egy kicsit furcsán néztem ?? Upsz :D 
-Persze ! -mondtam. 
-Min gondolkodtál annyira ? -kérdezte. 
-Gyere ! -berohantam a gardróbomba és letérdeltem. A ruhák alatt volt egy doboz ami teli volt fényképekkel. Előkerestem az osztályképet. -Atya ég ! -kaptam a szám elé.-Nézd milyen kicsik voltunk. -mutattam magamra. 
 Elly közelebb hajolt és elnevette magát. 
-Az ott Liam ? -ült le mellém, miközben szerintem megfulladt a nevetéstől. 
-Igen az ! -bólintottam. És ahogy az akkor még csak kilenc éves Liamet néztem, belőlem is kitört a nevetés. Megmutattam a többi képet is amin Liam szerepelt. Volt egy kettő ami még a réten készült. Majd egy harmadik osztályos képnél leragadtunk. 
-Ő ki ? -nézett rám Elly. Bevallom. Fogalmam sem volt, hogy ki van a képen velem... Egy lánnyal ültem a padon és nevettünk valamin. Liam pedig a háttérben ugrált (???). Nem tudtam, hogy ki az a lány. De aztán beugrott. 
-Azt hiszem, hogy Anne-nek hívják ! -válaszoltam és elindultam a szobám felé. Elly követett. Leültem az ágyamra és az ölembe kaptam a laptopom. 
-Nézzük ! -kezdtem és felmentem a régi iskolám honlapjára. Ott pedig megkerestem a tablónkat (amin én ugye nem voltam rajta). 
-Ő az ! -mutatott Elly a második sor harmadik személyére. 
-Igen... Ő ! -mondtam egy kicsit csalódottan. Rossz érzés volt, hogy nem velük végeztem el az általánost... 
-Atya ég ! -kiáltotta Elly. Közben az ölébe vette a laptopom. 
-Mi az ? -fordultam felé. 
-Nem mi, hanem ki !!!! Tudod, hogy mi Anne vezetékneve ? 
-Ööö... Passz ! Sokáig a keresztneve sem jutott az eszembe. 
-Akkor ezt figyeld ! -húzta ki az egérrel a nevet. Nekem pedig elállt a lélegzetem !!! Kapaszkodjatok meg ! -Anne Tomlinson !!! -olvastam- Na ne ! Az egyetlen lány barátnőm Louis nevéhez köthető !!!! -Elly elég furcsán nézett rám. 
-És mi van akkor, hogyha Anne Louis egyik rokona ??? -kérdezte. Az előbb említettem, hogy elállt a lélegzetem. Na most megfulladtam... 
-Nem... Ez nem lehet... Évekig ismertem Annet és egyszer sem említette Louist !! Amúgy pedig mit keresett volna egy wolverhamptoni suliban ??? Hisz Louis családja Donchasterben lakott akkoriban !!! 
-Liz ! Ne engem kérdezz... Akkor még csak hat éves voltam !! 
 -Oh...-gondolkoztam el- Igazad van. Bocsi. 
-Semmi gond ! De figyel -kapcsolta ki a laptopom- Mi lenne, ha utána járnál ? 
-Hogy én ? -csodálkoztam- És hogyan ?? 
Elly a homlokára csapott amolyan "hogy lehet ez a rokonom" stílusban. 
-Lizzy...-mondta nyugodtan- Tudod... GONDOLKOZZ !! -emelte fel a hangját. 
-Nem ! Nem...és nem !!! 
 -De Liz ! Akkor soha nem derül ki ! Igaza van Ellynek... Megint... 
-Ajjj !!! Rendben ! -felálltam és elkezdtem vetkőzni. 
-Ő ! Liz ! Jól vagy ??? Mit csinálsz ?? -nézett Elly elkerekedett szemekkel. 
-Átöltözök ! Nem mehetek Batmanes pólóban a fiúk munkahelyére !! -tártam szét a kezem. Láttam Ellyt, hogy nem érti.-Elly !! Igen. Most bemegyek a One Direction munkahelyére ! -majd leesett, hogy mit akar a húgom- Aj. Elly !! Gyere, de siess !!! 
Fél óra múlva odaértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése