♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. augusztus 16., péntek

8.rész Elly and...

.....ha....egy kicsit...szóval...-Liam bökd már ki !! Az ég szerelmére !- hogyha egy kicsit...-Liam mondj már valamiiiiiiiit !!!!!
-Nos Liam ??(!!!!!!!)
-Na, hogyha már ilyen közel állunk egymáshoz akkor már...szóval leszel a barátnőm ???
Na végre kinyögte, amúgy meg MI ??? Liam megkért, hogy legyek a....a...a....barátnője ??? Tudom, nem egy NAGY dolog, mint például egy kéz megkérés, de akkor is !! Liamnek ez fontooooos !! Amúgy meg persze, hogy leszek neki, de előbb még egy kicsit eljátszok vele ;)) Tudom nem szép dolog...de ez van...Bosszút állok rajta a sok "tapizásért" (tudom ez nem nagy indok, de most nem tudok jobbat) !!!
-Huh Liam !! Nem is tudom !!! -Liam lesápadva figyelt- Sorolj fel három okot, hogy miért is !!
-Nos...-kezdte kicsit remegő hanggal- Azért mert TE csodálatos vagy és...és...Nagyon szeretlek ! Másodszor elég régóta nem találkoztunk !! És szerintem itt az ideje, hogy újból jobban összeismerkedjünk !!! Harmadszor : Ha igent mondanál én lennék a TE NAGY Macid, és mint tudod a Maciknak kell egy társ ! Nem tudnak egyedül élni !!!
Ó, de aranyoooooos !!!! De még egy ici-picit !
-Nem tudom Liam...-szegénykém már falfehér volt- Tudod nekem már van barátom !!! -most rendesen a szívbajt hozom rá !
-Hogy mi ??!! És mégis ki Liz ?!!!
Mosolyogva kezdem.
-Te !! Te buta !! -támadtam le egy csókkal. Ő is viszonozta - Azért áuuu !!! A lábam még mindig törött !!!!

Liam - Liam Payne-fénykép

-Jaj Liz sajnálom !! Kérsz valamit engesztelésül ?
-Persze Liam....téged ! <3
Az egész esténk így ment el ! Éppen vacsorázni készültünk (egyetlen egy dolgot szeretek a nővéremben, kiválóan főz) -természetesen a nővéremmel és a húgommal együtt...
Én Liam melett ültem, Liammel szemben Loi, velem szemben pedig Elly.
-Na Liam mi történt veled az elmúlt kilenc évben ? -érdeklődött Loi.
-Hát jelentkeztem az X-faktorba, először nem sikerült, de rá két évre visszamentem és...a többi már történelem...
-Értem...mesélj még valamit !! -persze Loi csorgó nyállal figyelte Liamet- Hogy állsz a barátnőkkel ?? -brühühüm...ezt nem hiszem el !
Liam mosolyogva figyelt engem, de tudom, hogy nem fogja elmondani !!
-Nos most jelenleg szingli vagyok !
-Képzeld Liam én is !
-Loi !! -kiabálta el magát Elly- Elég nem látod Liamnek Lizzy tetszik ! -csapott rá az asztalra a húgom ! Elég ingerült volt... 
-Khmm...khmm -köhögtem- Khmm...Elly ezt te meg honnan veszed ??? -közben majdnem megfulladtam a köhögéstől ! Még mindig nem hiszek a fülemnek !!
-Igen Elly ez nevetséges !! -szólt neki Loi is aminek kevésbé örültem !!!
-Elly erre én is kíváncsi lennék -kíváncsiskodott Liam.
-Jaj ne játsszátok a lököttet !! Csak nézzetek egymásra !! Fülig ér a szátok ! Használnátok ki a helyzetet !!! Nem, hogy örülnétek, hogy megtaláltátok egymást, inkább letagadjátok !!! Amúgy meg Liz ahányszor Liam a közeledben van a nyakláncod köve rózsaszín !!!
Az én húgom egy zseni !! Mindenre rájön ! Huh de nagyon furcsán viselkedik !! 
Jaj...Elly szerelmeeeees !!!! Akkor ilyen !! Igaz eddig csak egyszer volt szerelmes, mikor még 12 éves volt... De felismerem ! 
Visszatérve nem mondhattam azt, hogy jaj Elly teljesen igazad van, képzeld járok a legeslegjobb barátommal !! Szóval még mindig tagadom !
-Elly kérlek hagyd ezt abba !! Liam csak a barátom !! -borultam ki, de csak nyugodtan.
-Értem Liz ! De nem értelek titeket ! Most ha nem haragszol ! -Elly felállt és a szobája felé vette az irányt.
-De Elly várj !! -kiáltottam utána. -Figyeljetek egy perc és itt vagyok !! -nem szívesen hagytam ott az asztalt, mert szerintem Loi rámozdul Liamre, de én bízok Liamben !!
-Várj Kics....öhm....Lizzy !!
-Liam eltudok menni a szomszéd szobába nem kell segítség !! Egyébként is mankóval megyek...-majd kacsintottam egyet.
Bekopogtam Ellyhez, de csak óvatosan.
-Gyere -kiáltotta Elly zokogás közben.
A húgom elég rosszul volt, ajj a szerelem...
-Elly mi a baj ?
-Semmi Li-i-iz ! -szipogta.
Engem nem tudott átverni !! Ha tudná min mentem keresztül amikor én volt ennyi idős és Liam után vágyakoztam...
-Elly ! Engem tudsz átverni !! Hidd el ugyanennyi idősen én is átéltem ezt !! Úgyhogy kérlek mondd el mi bánt ??
-Nem mi, hanem ki ?! -javított ki.
-És ki ?
-N-n-niall...

N ¡összes - Niall Horan, Fénykép

Hogy mi ???? Mégis mi köze Niallnek az egy szem húgomhoz ????!!!!
-És Elly ? -nyugodtan, nem akadok ki- Mi köze Niallnek hozzád ??
-Oh te még, jaj te...oh...
-Na Elly !!!
-Uh...-kezdett bele Elly, de előbb még vett egy mély levegőt- Nos...emlékszel négy napig voltál kómában !
-Hogyne emlékeznék ! Vagyis nem emlékszek, csap mesélték...
-Mi nem aznap érkeztünk amikor felébredtél !
-Hát akkor ?
-Aznap -folytatta Elly- amikor a baleseted volt ! Bementünk meglátogatni, de mivel Liam folyton bent volt nálad és te kómában voltál ezért nem engedtek be minket hozzád. Minden nap bementünk, de nem engedtek be ! Nos ez így volt a "többiekkel" is !
-Mármint Niallel, Harryvel, Zaynnel, és -nyeltem egyet- Louis-val ?? Ők is minden nap bejöttek ?
-Igen és igen...
-Na jó Elly, de még mindig nem értem, hogy Niall, hogyan jön a képbe ??
-Niall tetszik nekem, de ezt nem fogja fel !! Hiába mentünk el együtt fagyizni, ő csak a barátjának tart !
Hogy mi ??????
-Na álljunk csak meg ! Te, te elmentél Niallel egy randira ????
-Igen...de semmi jele, hogy szeretne !!!
-Ho-ho-hó vissza !! Még mindig nem értem !! Niallel randiztál ? De hisz három évvel idősebb !!!
-A kor nem számít Liz !! Én teljes szívemből szeretem Niallt !!
-Oh értem ! Gyere adj egy ölelést ! -megöleltem a húgom- De várj csak van valami amiről még tudnom kéne ???
-Nem Lizzy, nincs...De most én jövök !! Mi van közted és Liam között ??
Tudtam, hogy erre megy ki a játék...
-Huh...-sóhajtottam egyet-...Elly hányszor mondjam el, hogy NINCS semmi köztünk !!! Kérlek hidd el !!
-Jó...elhiszem ! De azért figyellek !!
-Rendben ! -majd hangos nevetés tört ki belőlünk.- Liz szerintem menjünk mielőtt még Loi teljesen rámozdulna Liamre !!
-Elly mondtam...
-Tudom Liz...csak hülyülök !
-Nos befejezhetjük a vacsorát ? -kérdezte Liam.
-Persze !
Egy óra múlva én már javában tv-ztem a szobámban. Ekkor jött az a furcsa érzés, a látomásom !!
Liam, hol van Liam ?
-Liam ! -szó szerint lerohantam a konyhába a mankóval- Liam !!!!!
-Baj van Kicsim ? -bújt elő a hűtő mögül.
-Oh Liam ! -öleltem át.
-Mi a baj ??? És mégis minek rohangálsz a mankóval ? Hogy jöttél le a lépcsőn ? -fogta meg a csípőm.
-Semmi, most már semmi... A mankó ?? Már megszoktam... A lépcső meg nem nagy akadály 
-De mégis van valami baj ???
-Nem ! Mondom semmi...Amúgy meg megint eszel ???
-Akkor örülök -csókolt meg, majd átölelt- De máskor ne hozd rám a frászt ! És igen tudod kell a táplálék az izmoknak ! -oké ez egy kicsit furcsa volt, de nagyon ariiiii !!!
Hirtelen Elly lépett elő.
-Tudtaaaaaaam -kiáltotta el magát- Tudtaaaaaam, tudtam, tudtaaaaam !!! -Elly úgy ugrált örömében, mint....aki...szóval...na értitek !! Lebuktunk...
-Pssssszt Elly -nyugtattam le- Kérlek maradj csöndbe !! Na jó bevallom !! Igazad volt Liammel van köztünk valami ! Csak NYUGODJ LE !
-Valami, hisz jártok Liz !! Ez nem valami !
-Igen járunk Elly -vette át tőlem Liam a magyarázkodást- De Elly meg kell ígérned nekünk valamit !!
Elly csak bólogatott, szerintem nem nagyon hitte el !
-Nos -folytatta Liam- Nem mondhatod el senkinek !!!! Megértetted ??
-Igen !!! Igen, igen !! Lakat a számon ! -mutatott a szájára.
-Örülök, de most menj a szobádba és tudod pssssszt !!!!
-Rendben Liam ! Értettem ! -Elly ugrálva ment a vissza a szobájába. Igen ez az én életvidám húgom...
Pár perc csönd után :
-Liz ha nem bánod én akkor most lefekszek, tudod holnap fotózás és nem szeretném, hogyha rossz hangulatom lenne !!
-Persze Liam nyugodtan menj ! -intettem utána majd elindulok én is. Most nem futottam a mankóval, és a lépcső sem fogott ki rajtam !! Hehe :P
Mivel nem nagyon tudtam mást csinálni inkább csak tervezgettem és tv-ztem. Már este tíz óra is elmúlt, de annyira belemerültem a rajzolásba, hogy nem bírtam lerakni a ceruzát -eközben pedig valami francia vígjáték ment a tv-ben...
-Lizzy -Liam lépett be egy szál alsógatyában, a takarójával és a párnájával a kezében, most tudom, hogy mi következik...- Nem tudok aludni !! Idejöhetek hozzád ?? -ha látnátok ezeket a kutyus szemeket !
Először is : WoW *-* Liamen csak egy alsógatya van, uh tényleg vannak izmai !! Másodszor is : Igen...mint amikor gyerekek voltunk és rengeteget aludtunk együtt -jó akkor még nem értettük mit jelent egy ágyban aludni- és Liam folyton kiharcolta, hogy velem aludhasson.
-Jó kifogás...-mosolyogtam rajta.
Liam halál komoly volt.
-Ah tudod jól, hogy nem tudok hazudni !! Főleg neked nem !! -fejezte be, majd lehuppant mellém az ágyamra.- Mit csinálsz ?
-Rajzolgatok...
-Rajzolgatsz ??
-Ühmm...tervezek !!
-Ó...értem ! És nekem nem terveznél valamit ?
-Mondjuk ?
-Hm...egy két kettesben töltött éjszakát vagy ilyesmi...
Persze ! Azonnal sejtettem, hogy ez lesz...
-Nem azt sajnos nem tudok...
-Kár...-mondta Liam és mindkettőnkből kitört a nevetés.
-Nos én azt hiszem megyek -megy ? Áh soha ! Tudom mire megy ki a játék.
-Oké ! Szia Liam !
-Jaj -nagyok sóhajtott- Egyedül leszek abban a nagy üres szobában...
-Rendben ! -tetettem mint aki nem tud semmiről.
-Egyes egyedül nem ölel majd át senki...
Nem tudok nemet mondani !
-Liam ?
-Igen Liz ?!!
-Itt aludnál velem ???
-Hogyne !!! -huppant vissza mellém.
-Tudtam, hogy erre megy ki a játék ! -mondtam gúnyosan.
-Áh Liz én meg azt tudom, hogy tudod, hogy ellenállhatatlan vagyok ! Egyszerűen imádsz !
-Oh Liam tudtad, hogy nagyon szerény vagy ??
-Igen mondtad már ! És tudom...
Majd ismételten nevetni kezdtünk.
-Liam ha nem baj akkor most leoltom a villanyt és alszok !
-Ez csak természetes nyugodtan ! -ismerős ez a hangsúly most jön az, hogy kér valamit !
De nem kért ! Leoltottam a lámpát és lefeküdtem !
-Liz -suttogta. -Lizzy ! Nem adtál "jó éjt" puszit !
Oh...igen ! Mégiscsak kért valamit !
-Hát nem is tudom...-ah azok a szemek *-* -Végül is egy puszi nem a világvége...
Egy puszi...
-Liz ezt nem éreztem ! Sajnos meg kell ismételned ! Adok neki még egyet, majd kettőt és...A puszikból csókok lettek.
-Liam -súgtam- Elég...
-Na csak még egyet !
Egy szemforgatás után adtam neki még egyet...
-Most már elég ! Kérsz még valamit ??
-Igen... -uh...- Téged !!! - ó ! Egész éjjel "elvoltunk", az utolsó jelentet amire emlékszek, hogy Liam mellkasán -míg ő birizgálja a hajam- elalszok...majd valami furcsa álomban találom magam.

Már a fotózáson voltunk. A fiúk fotózkodtak, miközben Eleanor lép elém.
-Szóval te vagy az akivel Louis...-és csak mondta...a végén már telesen kiakad.
Liam végzett a fotózással és odajön hozzánk. Pontosabban Eleanorhoz és szó nélkül megcsókolja.
A dühtől legszívesebben felpofoztam volna, de nem...
-Liam ! Még is, hogy tehetted ezt ?? -néztem rá könnyes szemekkel.
-Sajnálom Liz ! Tudod volt az a dolgod Louis-val...és szerintem ez így helyes...

-Ááááááá !!!!! -riadtam fel. Liam éppen átkarolt, de ezzel ő is hirtelen felpattant.
-Mi a baj Kicsim ?
-Semmi...-kaptam oda a szememhez, hogy meggyőződjek arról, hogy tényleg ébren vagyok-e ?
-Biztos ?? Nem úgy tűnik !! -aggódott tovább Liam.
-Persze...semmi bajom...csak rosszat álmodtam -huh ez egy kicsit gyerekesen hangzott, de most mit mondjak ??!! -Ha nem baj akkor most visszaaludnék !
-Nyugodtan -karolt át Liam újból és valahogy elaludtam...
Reggel, reggeli közben rendesen átbeszéltünk mindent. Mivel Loi aludt -szerencsénkre- ezért Ellynek magyaráztuk, azt, hogy nem szólhat senkinek !!!!
-Érted ??
-Liz ma már nyolcvanszor elmagyaráztad ! És tudod....NEM vagyooook hat éves !! Tizenhat vagyoooook !!
-Rendben, de ettől függetlenül nem kell kiabálnod ! -nyugtattam le.
Liam ekkor vánszorog elő a fürdőből !
-Jó reggelt !
-Neked is ! -közben egy puszit nyomott az arcomra !
Ellynek azonnal lelankadt a mosolya.
-Ha nem baj ! -állt fel az asztaltól és a szobája felé vette az irányt.
-Mi a baja ? -tudakolta Liam.
-Tipikus tini ! Szerelmes...-válaszoltam.
-Oh ez nagyszerű...ki a szerencsés ?
-Khmm...khmm...-bleee félrenyeltem a kávét ! -Nos ez elég bonyolult...
-Na Lizzy !! Felnőtt vagyok -Liam ez egy kicsit túlzás- nekem elmondhatod !
-A felnőttek nem beszélik ki a tini lányok szerelmes életét ! -szép kontra ! Grat magamnak :DD
-Tudod mit, ha jobban átgondolom, nem vagyok annyira felnőtt...-ezen muszáj volt nevetnünk egyet.- Nos ?
-Huh...-egy nagy levegőt vettem- Liam ígérd meg, hogy nem fogsz kiakadni !!
-Neked bármit ! Ígérem !
-Niall !
-Mi van Niallel -nézett rám összeráncolt szemöldökkel, majd szerintem leesett neki. -Oh Niall ! Grat neki !! Azonnal fel kell hívnom !
-Liam álj !!!!! Ígéretet tettél !!!
-Igazad van...
-Amúgy meg Elly szerint Niall nem érez iránta semmit...és szerintem Niallnek sem esett le még, hogy mi történt !
-Ezt meg még is honnan veszed ? -kérdezte én meg döbbenten meredtem rá.
-Miért szerinted Niallnek tetszik a húgom ?
-Nos khm...khm...még bármi kisülhet belőle - oh milyen bölcs az én barátom !!!! :)
Mosolyogva bólintottam egyet és a szobám felé vettem az irányt. Amúgy mit kell felvenni egy fotózásra ??? Végül is nem engem fotóznak, de tudjátok, hogy van ez...

*Kopognak*

-Gyere ! -kiáltottam.
-Csak én vagyok -állt meg Liam az ajtómban- Kérdezni szerettem volna, hogy mikor óhajt a kisasszony elkészülni ? -csak megjegyzés ha-ha...rettentően vicces...
-Nem is tudom -gondolkoztam el- attól függ, hogy az úr mikor óhajt elindulni ?? -na jó nem áll jól ez a stílus !
Szinte egyszerre nevettünk fel, majd öt percen belül -rekord (!!!)- jeleztem Liamnek, hogy elindulhatunk.
A kocsiba szálltam volna be mire megcsörrent a telefonom. Lesápadva tekintettem a képernyőre majd kinyomtam.
-Ki volt az ? -meredt rám Liam.
-Nem érdekes...
Liam biccentett egyet és elindultunk.
A telefonom megint megrezgett. SMS-em jött.
*Remélem találkozunk a fotózáson ! Én nagyon várom ;))*
Komolyan lefagytam !! Honnan tudja ??? Elég aggasztó !
-Liam -kezdtem halkan.- Nem tartom jó ötletnek, hogy tudod...ott lábatlankodok a fotózáson ! Forduljunk inkább vissza ! Meg szerintem...vagy...szerinted nem fognak rájönni, hogy mi ketten tudod együtt mutatkozunk ??
-Liz -pillantott rám Liam- Tudod, jól, hogy ez nem teher ! Másodszor engem nem érdekel, hogy mit gondolnak ! Amúgy meg már itt vagyunk ! -kanyarodott be.

2 megjegyzés:

  1. Naaagyon tetszik a blog! Siess a kövivel! Itt egy kis meglepetés vár: http://forever-together01.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés
  2. Ari vagy !!! Máris olvasooom :DD

    VálaszTörlés