♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. augusztus 31., szombat

14.rész Plus 2

Augusztus 12.
Ez a nap egy HATALMAS OMG !!!!!!!!
Nem tudom, hogy mi van velem, de vagy idegbeteg vagyok, vagy...vagy...fogalmam sincs mi van velem !!! Mert emlékeztek, pár nappal ezelőtt, kicsit megszédültem...aha megszédültem, azután, jött a hányinger, gyomorfájás, fejfájás...
Na de ez most nem érdekes kezdjük :
Ugye augusztus 12.-e van, ez azt jelenti, hogy kevesebb, mint egy hónap és mennem kell haza. Bele se merek gondolni, hogy mi fog történni akkor !! De muszáj...Elly nem hagyhatja ott az iskolát, jó mondjuk Loinak nem számít olyan sokat, de azért...értitek ! Én pedig el vagyok veszve...
Maradjak ? Menjek ? Az összes barátnőm otthon van ! És persze a családom...anyut és aput is régen láttam...de itt van az az ember akit a világon MINDENNÉL jobban szeretek ! És tudom, hogy ő is így van vele...
A délelőttöm úgy telt, mint...mint a többi délelőttöm...unalmasan ! Egészen délig...
-Állj már meg valamelyik csatornán ! -kiáltotta Elly mivel ráragadt a kezem a távirányító előre gombjára.
-Mi !? Ja jó itt van -nyújtottam oda Ellynek a készüléket.
-Elizabeth White ! -állt fel Elly a fotelből- Mégis mi a franc van veled ??? Mostanában folyton bambulsz, fáj mindened, sírsz azokon a filmeken amiken egyáltalán nem kellene !!! Mi a bajod ???
-Nem tudom ! Kezdek depressziós lenni ! Tudod haza kell mennünk szeptemberben ! -motyogtam.
-Mi ? -nézett rám Elly.
-Szeptemberben haza kell utaznunk ! Itt fogjuk hagyni Londont ! Neked kezdődik az iskola...nekünk pedig a munka ! -magyaráztam.
-Hogy mi ?? Nem ! Nem !!!! Nem fogom itt hagyni Londont ! Nem hagyom itt Niallt !
-Sajnálom ! Nekem is nagyon fognak hiányozni ! De ez a...
-Nem !!! Te ezt nem érted !!! -szakított félbe Elly- Én...nem ! Nem hagyom itt Niallt -és az egész beszélgetésünkből sírás lett- Nem fogom ! Végre megtaláltam azt a fiút aki nem azért jár velem, mert gazdagok a szüleim !! Niall elfogad engem...úgy ahogy vagyok... Nem fogom itt hagyni !!!
-De Elly értsd meg ! Niall a One Direction tagja ! One Direction rémlik ??? Híres énekesek !!! Ez a nyár semmi ahhoz képest ami fog majd velük történni !! Turnék, koncertek, kontinensek !!!
-De nem érdekel ! Ott fogom hagyni az iskolát ! Amúgy meg az osztálytársaim utálnak !! Folyton kiközösítettek, azt mondták, soha nem lesz senkim !!! De most...most, ha majd megtudják, hogy Niallel vagyok !! Ajj...nem érdekel ! -fakadt ki Elly. És síró rohamot kapott.-És te tényleg itt hagynád Liamet ?? Most, hogy végre megvan ???!!! Annyit sírtál miatta !! És te ennyivel elintéznéd ??
-Nem soha nem hagynám itt ! -álltam fel mert úgy éreztem ülve menten elájulok- De nem tehetünk mást... Liam a mindenem, de mennünk kell ! Vagy is nem tudom...-ültem le, mert állva rosszabbul éreztem magam. Ki fogom dobni a taccsot !!
-Nem, nem !!!! Itt maradunk !!! Ennyi...-fejezte be Elly, de utána megint rákezdett. Fel-alá mászkált a nappaliban. Engem meg a rókázás kerülgetett. Mind ezek mellet mindketten brutálisan bőgtünk. Pont emiatt nem hallottuk, hogy Liam hazaért. De nem volt egyedül... Niall jött mögötte.
-Mi van itt ?? -gugolt le mellém Liam.
-Elly mi a baj ? -ölelte meg Niall a húgomat.
-Semmi -vágtuk rá egyszerre Ellyvel, majd míg ő magyarázott Liamnek és Niallnek én egyre rosszabbul voltam.
-Liam -suttogtam- Rosszul érzem magam ! -abban a pillanatban szaladtam a mosdóba. Kidobtam a taccsot.
-Lizzy ! -szaladt utánam Liam- Jól vagy ? -kopogott -kopogott ??? Azt hittem rám fogja rúgni az ajtót !!!!- a fürdőszoba ajtaján. -Minden rendben ?
-Igen ! -szaladt ki a számon.
-Lizzy nyisd ki az ajtót !
-Már jól vagyok ! -léptem ki a füriből.
-Biztos ? -nézett rám Liam felvont szemöldökkel.
-Nem ! -szaladtam vissza és megint rókáztam egyet.
Így ment egész nap.
Este nyolckor mindannyian -a mindannyian alatt a One Directiont, Eleanort, Ellyt, Loit és magamat értem- leültünk az étkezőbe vacsorázni. Illetve ők ültek én a konyhapulton lehajtott fejjel, két kézzel támaszkodtam és a gyógyszereimet számolgattam.
-Liz ! Minden oké -jött oda hozzám Zayn.
-Igen minden oké -bólintottam.
-Akkor emeld fel a fejed és gyere vacsorázni ! -mosolygott rám.
-Rend...-nem bírtam kimondani, már szaladtam is a mosdóba.
-Semmi sincs rendben ! -rázta a fejét Liam, akibe beleütköztem miközben szaladtam.
-Gyere -biccentett Zayn. És így már ketten dörömböltek az ajtón !
-Jaj fiúk ! Engedjetek ! -szólt Eleanor. -Lizzy ! Jól vagy ? Engedj be !
Eleanor nő, mint én, még szép, hogy beengedem !
-Mi van veled ? -gugolt le mellém.
-Nem tudom !! Ez semmi a délutánihoz képest !
-Lehet, hogy vírusos vagy ! Na gyere ! -nyújtotta a kezét és együtt kimentünk a konyhába.
-Jól vagy ? -ráncolta a szemöldökét Harry.
-Vírus -bólintott Eleanor. -Na gyere ! -vezetett a szobámba- Feküdj le ! Hozok neked teát ! -azzal kiment a szobámból. Öt perc múlva visszajött.
-Tessék ! -nyújtotta.
-Köszönöm ! És Eleanor ! Köszönök mindent !
-Szívesen -mosolygott rám és kiment.
Nagyszerű...vírus...Pfff...de hisz NYÁR van !!! Ki beteg a nyáron ???? Mind egy...
Nagyjából tizenegykor mentek el a "vendégek", eközben csak kettőször mentem ki a mosdóba (rekord...hurrá...Pff...). Liam negyed tizenkettőkor ért be a szobáNKba.
-Hogy vagy ?
-Őszintén ? Kint aludhatok a mosdóban ?
-Liz ! -nézett rám Liam komolyan.
-Jó ! Nem valami jól ! De enyhül...
-Rendben ! Akkor hagylak ! Jó éjt ! -mondta és nyomott egy puszit az arcomra.
-Neked is ! -suttogtam.
Az éjszaka folytán csak négyszer (!!!) mentem ki a mosdóba... Csodás nyár ! Lehetne jobb ? Eltöröm a lábam, elrabolnak, vírusos vagyok, mind ezek mellett kiszáradtak a könnycsatornáim !!! De egy a lényeg...Liam <3
Augusztus 16.
Egy szó: Bleeeeeeeeee
Mégis, meddig tart egy vírus ???? Két hónapig ??? Ajj...a hányás elmúlt -azért néha visszaköszönget- és felváltotta a gyomor- és fejfájás ! Ne mááár...
Ma ujjabb buli... Hurrá...Pfff... Most abszolút nincs kedvem elmenni !!! De mivel Liam úgysem hagyna itthon...mennem kell.
Ötkor elkezdtem készülődni. Mindenem megvolt, már csak a ruha kellett. De...
-Liam segítenél felhúzni ?
-Persze ! -egy ideig vacakolt, de a cipzár nem hagyta magát- Nem megy fel ! Ez a múltkor még jó volt ! Nem de ?
Egy perc alatt leforgott előttem minden és elkiáltottam magam:
-Neeeeeee ! Plusz 2 kiló ????!!!!! -nyavalyogtam a mérlegen állva- Ez meg hogy történhetett ???? -ültem le a székre.
-Lizzy ! Ez...ez most komoly ?? 2 kiló !!! Azonnal szakítanunk kell...-nevetett Liam...rajtam.
-Liam ezt te nem érted ! Egy nőnek ez sokat jelent !! Minden ruhám méretes ! -förmedtem rá.
-Jaj ne aggódj már ! Majd veszel másikat !
-Ez nem így működik ! -dünnyögtem tovább.
-Liz ! -húzott magához Liam- Nyugi...-mosolyodott el és megcsókolt. -Na gyere ! Vegyél fel valami mást, mert így fehérneműben meg fogsz fázni ! Tudod nyáron...vagy is éjszaka hideg van ! -mosolygott. Amúgy pedig : Opsz !!! Fehérneműben...fel sem tűnt...
Valamit felkaptam -azt hittem megfulladok abban a göncben- és elindultunk. A buli viszonylag jó volt, csak én voltam az OK helyett KO...
Lüktetett a fejem, fájt a gyomrom és megint a rókica kerülgetett !!! De egy koktél után újból jobban éreztem magam...
Hazaértünk, én pedig azonnal kiütődtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése