♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. augusztus 28., szerda

12.rész Help me

Június 23.

Életem egyik legeslegrosszabb napja. Ha ezt a szüleim megtudják, életem végéig szobafogságban leszek, és most nem viccelek !
Na kezdük előröl :
Reggeli közben kicsit faggattuk Ellyt, hogy mi a helyzet Niallel ?
-És már megtörtént ? -kérdezte Loi.
-Hogy mi ? -háborodtam fel- Loi Elly még csak tizenhat !!! Hogy történhetett volna meg ? Ugye nem történt meg ? -fordultam Elly felé.
Elly beleharapott a szájába és bólintott. Ami azt jelentette, hogy már megvolt...
-Te...te lefeküdtél Niallel ? -makogtam.
-Igen -húzta el a száját Elly. Majd mindhárman -Loi, Elly és én- egyszerre kezdtünk el magyarázni.
-Ilyen a White nővérek normális reggelije -nevetett fel Liam aki...eddig itt ült és valószínűleg jót szórakozott rajtunk.
-Fogd be ! -fordultunk Liam felé és kórusban rákiáltottunk. -Néha vannak olyan pillanataink, hogy a veszekedésben is egyet értünk, na ez olyan volt...- majd folytattuk a vitát. Elly azt magyarázta, hogy joga van hozzá, Loi azt, hogy hagyjam Ellyt élni, én meg azt, hogy Elly túl fiatal. Vagyis kettő egy ellen.
-Liam -fordultam felé- Legalább, te segíts !!!! -förmedtem rá.
-Ti mondtátok, hogy fogjam be ! Amúgy meg semmi közöm az egészhez, ráadásul náthás vagyok és fáj a torkom...
-És ehhez hogyan jön az, hogy beteg vagy ? -nézett rá Loi furcsán.
-Sehogy ! -vonta meg a vállát Liam és bement a szobánkba (a szobáMból szobáNK lett).
-Nagyszerű ! -forgattam a szemem, majd én is bementem a szobáNKba.
-Pipa vagy ? -kérdezte Liam.
-Hogy pipa ? Hogy pipa ??????? Áh soha...Pffff...-vágtam hanyatt magam az ágyon.
-Ne legyél már ennyire mogorva ! -feküdt le mellém.
-Nem vagyok mogorva...csak rossz kedvem van...vagyis mogorva vagyok !!! Ajj...
-Tudod mit ? -kezdte Liam miközben a hajammal játszott (???)- A mai nap hátralévő részét senki és semmi nem fogja elrontani !
-Gondolod -mosolyogtam rá.
-Tudom -válaszolta miközben megcsókolt... volna.
-Csak puszi !! Nem akarok én is beteg lenni ! -kiáltottam és Liam adott egy puszit :))
Este hétre kellett ott lennünk -huh ne beszéljünk a délelőttről és a délutánről- a partin. Végig görcsöltem az egész utat, mert eszembe jutott az álmom/látomásom. De mivel nem volt semmi rémes benne úgy gondoltam, hogy minek stresszelni rajta. De mikor odaértünk, megint féltem. Liam megfogta a kezem és rákulcsolta az ujjait az enyémekre. Én ösztönösen megszorítottam.
-Nyugi -suttogta a fülembe- Engem nem érdekelnek, hogy mit gondolnak rólunk, téged se érdekeljen !
Loi és Elly előttünk mentek -persze, hogy ők is jöttek ! Loi nem hagyna ki egy ilyen bulit, Elly pedig Niall "partnereként" jött. Apropó Niall ! Hol van ? Beszélnem kell vele !!
Liam még mondott pár dolgot.
-És a legfontosabb ! Mindig legyél a közelembe !!!
-Rendben ! -bólintottam- De most már mehetnék ? Beszélnem kell Niallel !
-Sok sikert ! Itt leszek, ha bármi van hívj !
Azzal elrohantam megkeresni Niallt. Találkoztam ott mindenkivel -Perrie és a bandatársai Jade, Jesy, és Leigh-Anne, Eleanorral és pár barátnőjével/barátjával. Joshsal, Andyvel (Liam barátja), barátok barátaival, családtagokkal, pár ismeretlennel, Zaynnel, Harryvel aki Loival beszélgetett (üdv a családban Harry...Pfff...), Louisszal (nem reagált rám), és...és...Daniellével (!!!!).- csak Niallel nem...
Pár óra múlva (!!!!) megtaláltam Niallt...Ellyvel együtt. Éppen ittak (???????).
-Elly ? Te iszol ? -méregettem.
-Aj hagyjad már szivi ! Elly éli az életét ! -igen ! Határozottan is igen. Niall be volt nyomva, de nagyon !!!
-Niall ezt elveszem -kaptam ki a kezéből a koktélos poharat- Elly te pedig velem jössz ! -ragadtam meg Elly karját.
-Dehogy megyek !!! -rángatta ki kezé- Itt maradok Niallel -torpant meg. Ellyvel soha nem vot semmi probléma, mindig nagyon jó gyerek volt. De most, hogy Niallel van....elragadta a szerelem...
-Oké maradhatsz ! Csak ne igyál többet ! Kiskorú vagy !! -pillantottam körbe és azt méregettem, hogy kivel tudnám szemelőt tartani Ellyt. Harry, ki van lőve...még a szeme se áll jól !!! Ráadásul Loival beszélget. Amúgy Harryn volt egy nyakkendő és egy ing !! Hova tűnt róla ????? Na jó keressünk mást ! Louisról ne beszéljünk ! Nialltől akarom megóvni, Liamre nem hagyhatom !!! Más józan ember nincs a közelben ?? Oh, Zayn !! Na nézzük ! Nem akar senkit megölelni, tehát józan. Nem beszél senkivel, telefonozik...akkor megkérem.
-Zayn !
-Igen ?
-Megkérhetlek valamire ? Tudod Niall...
-Bízd rám ! -mosolyodott el- Láttalak, hogy milyen tehetetlen vagy ! Nyugodtan menj vissza bulizni, rajtatartom a szemem...
-El sem hiszed mennyire hálás vagyok ! Köszönöm !
-Máskor is ! -bólintott, majd elindult Niall felé.
Én meg visszaindultam Liamhez...vagyis ha nem tévedtem volna el. Amúgy hogy lehet eltévedni egy épületben ????? Ami nagyjából akkora, mint egy nagy bevásárló központ...oh most már értem. Éppen felakartam hívni Liamet, hogy mégis hogy a francba tudnék visszatalálni hozzá ???!!! Amikor megcsörrent a telefonom, a kijelzően Liammel. Nem hallottam semmit ezért kimentem az utcára -persze a bejárati ajtót megtaláltam- hogy halljak valamit.
-Itt vagy ?? -kiáltott bele.
-Igen ! Csak kijöttem mert nem hallottam semmit. -ilyenkor még fel sem fogtam, hogy mi fog történni velem.
-Mi ??? Az épület előtt állsz ? Kivel ?
-Egyedül.
-Na jó ne mozdulj ! Kabát ?
-Nincs -motyogtam.
-Viszem -elég hideg volt ahhoz képest, hogy nyár van. Igaz éjfél múlt, de akkor is !
Tíz percet álltam kint, amikor egy autó állt meg mellettem.
-Helló kiscica ! Nem ülsz be ? Szívesen felmelegítünk ! -szólt ki egy ismeretlen férfi aki nem volt józan.
-Öhm...elnézést, de most nem ! Tudja...a... a barátomat várom ! -motyogtam összezavarodva. Tudom nem lehetett volna ellenkezni egy ilyennel, de...
-Na gyere már jó buli lesz ! -szált ki a kocsiból egy másik ember.
-Nem, nem ! Nekem most mennem kell !
-Gyere már szívi ! Eljátszogatunk egy kicsit ! -húzott magához az egyik ismeretlen.
-Ne ! -pofoztam meg, mert már a ruhám alatt volt a keze- Azonnal húzz el innen ! Mégis mit képzelsz ? Nekem barátom van -förmedtem rá.
-Huh tüzes a kanca ! -kiáltotta az egyik és lefogott, hogy a másik le tudjon kötözni (??). Éppen hívni akartam Liamet, hogy segítsen, de csak egy SMS-re volt időm. -féltem, hogy elveszik tőlem, de szerencsémre annyira be voltak rúgva, hogy nem figyeltek erre- S.O.S. !!! Majd zsebre vágtam a telefonom.
Hiába rúgtam, ütöttem, karmoltam, haraptam (!!!!!) őket...semmi. Elkezdtem kiabálni !
-Segítség ! Valaki segít...-beragasztották a számat, berángattak az autóba és elhajtottak. Közben megcsörrent a telefonom.
-Liam -olvasta az egyik- Ismerős a képe...
-Lehet, hogy ő a pasikája !
-Aha lehet ! Add ide, had beszéljek vele -nyúlt oda a harmadik. Amúgy hárman voltak.
-Helloka ! -szólt bele elvékonyított hangon- Mizu pasikám ?
-Mi ? Ki vagy te ? -mikor meghallottam Liam hangát elkezdtem kiabálni, bár nem nagyon tudtam a ragasztó miatt- Lizzy ! Hol vagy ?
-Na ide figyelj ! -kapta ki az egyik ismeretlen kezéből a másik- Ha még látni akarod a barátnőd, akkor fizetsz nekünk.
-Mennyit ?
-Nem pénzt ! Hanem anyagot !
-Ne is álmodjatok róla ! -szólt bele Liam a telefonba.
-Egy napod van, vagy már csak volt barátnőd lesz !
Én végig bőgtem az egész beszélgetést.
-Rendben ! Kicsim ne sírj, minden rendben lesz ! Hova vigyem ?
-Backstreet 24. -ezt elszúrták, hallottam a címet !!!- Elhagyatott épület...délután 4-kor ott találkozunk.
-Ott leszek !
-Azt garantálom, hogy legyél is !!!! -szólt bele és lerakta a telefont.- Ne bőgj már ! -ordított rám amitől még inkább rám tört a sírás.
Hajnali három lehetett, amikor kiszálltunk. Bevezettek valami, hideg nyirkos épületbe. Ott lelöktek a földre és neki kötöztek a hideg radiátornak. Ott hagytak...
Egész éjjel ébren és egyedül voltam. Most nincs itt Liam, hogy átöleljen és felmelegítsen. Egy pánt nélküli, koktél ruhában, magassarkúban, elfojt sminkkel és vizes kiengedett hajjal ültem a hideg földön.
Reggeledett és hirtelen valaki ütögetni kezdte az ajtót. Majd kaparni a zárat ami egy idő után elfordult. Nyílott az ajtó, és szerintem életem végéig a fejemben marad ez a pillanat amikor Louis lép be.
-Lizzy ! Csakhogy megvagy ! -suttogta, miközben a zsebében keresgélt- Megvan ! -húzott elő egy bicskát (??) a zsebéből, majd magyarázni kezdett. -Egész éjjel kerestelek ! Bejártam már az egész épületet és...
-Louis -szólaltam meg amikor letéptem a számról a ragtapaszt- Hogy találtál rám ?
-Láttam, hogy kimész a Clubból és követtelek. Gondoltam, hogy Liamet keresed és akkor szólok neked, hogy hol van. Megfogtam a kabátod és elindultam kifelé. Annyit láttam csak, hogy begyömöszölnek a kocsiba és elhajtanak. Rohantam utánuk, ahogy csak tudtam...és megvagy ! Amúgy itt a kabátod ! -nyújtotta oda. Majd a kezét is, hogy segítsen felállni.
-Huh hideg a kezed ! -motyogta.
-Nem mondod ? -suttogtam és összenevettünk- Köszi mindent !
-Hidd el, bárkiért megtettem volna ! Na gyere húzzunk innen !
-Várj ! Nem mehetünk ! -dermedtem le- Ha meglátják, hogy nem vagyok itt a végén még felkeresnem engem vagy Liamet és...és...megölnek !!
-Akkor mégis mit tegyünk ?
Átgondoltam a mondanivalómat és :
-Hívd fel Liamet !
-Mi ??? Hogy aztán azt mondjam neki, hogy veled vagyok és akkor már nemcsak te leszel halott hanem én is !! Felejtsd el...
-Nem Louis !! Liam megfogja érteni ! Értesítetted már a rendőröket ?
-Nem és nem...
-Akkor gyerünk !! Ha végeztél akkor add ide a telefonod ! Majd én felhívom Liamet !
-Rendben !
Louis felhívta a rendőröket én pedig Liamet.
-Mit akarsz ! -szólt bele ordítva.
-Maci én vagyok ! -kiáltottam.
-Liz ! Te...hogy...mi ??
-Louis megtalált ! Követte az autót és...
-Louis ?? Ott van veled ????? Add neki oda a telefont -vágott közbe.
-Louis téged keresnek -nyújtottam oda.
A beszélgetésből egy szót sem értettem. Louis lejjebb vette a hangot a telefonján és ő is halkan beszélt.
-Siess ! -mondta Louis és lerakta a telefont- Fél óra ! -jelentette ki.
Én bólintottam és vacogva leültem a földre.
Kb. tíz percig némán ültünk a földön.
-Elegem van ! -állt fel Louis- Nem bírom hallgatni -mondta és levette a kabátját, majd rám terítette- Tudod milyen rossz hallgatni, hogy a fogaid összekoccannak ??? Amúgy nyár van...igaz hajnali négy, de hogy fázhatsz ??
-Nem tudom -vontam meg a vállam és elmosolyodtam- Köszi ! -húztam össze magamon a kabátot. Majd megint néma csendben ültünk.
-Louis ! -szólaltam meg halkan- Talán lehetnénk barátok is -néztem mosolyogva Louisra.
-Tőlem nem függ ! -vonta meg a vállát.
Helikopter zajra kaptuk fel a fejünket. Majd jöttek a szirénák és a rendőrök is. Az ajtó kivágódott és Liam lépett be rajta. Golyóálló mellényt viselt ami borzasztóan jól állt rajta !!!
-Liam ! -ugrottam fel.
-Liz ! -ölelt át szorosan és nem engedett el vagy négy percig !!- El sem hiszem, hogy megvagy ! Már azt hittem, hogy elveszíttettelek !! -suttogta én pedig megcsókoltam- Mi van a beteg vagy, nem akarok beteg lenni törvényeddel ? -kérdezte én pedig elmosolyodtam.
-Nekem most már mindegy ! -majd még egyszer megcsókoltam. Liam pedig a mellkasára döntötte a fejem és így ölelt át.
-Louis -lépett oda Liam hozzá- Köszönöm !
-Máskor is......haver !
-Oh Louis ! A kabátod ! -nyújtottam oda neki.
-Köszi !
-Én köszönöm !
-Mehetünk ? -kérdezte Liam.
-Erre vártam -motyogtam.
Kint megálltunk, és végig néztük azt ahogy letartóztatják a "bűnösöket". Akik egy bőröndön veszekedtek.
-Mi van a bőröndbe ? Ugye nem a...- néztem Liamre összeráncolt szemöldökkel.
-Kávé por...-mondta mire mindketten elnevettük magunkat.
Beültünk a FŰTÖTT -nem érdekel, hogy nyár van én akkor is fázok !!!- rendőr autóba. Louis az anyósülésre, én és Liam pedig hátra. Reggel kilencre otthon voltunk -hosszú volt a rendőr örsön töltött idő !
Én azonnal fettem egy FORRÓ fürdőt -de hisz nyár van (!!!!)- és ettem valamit.
Benéztem Ellyhez. Niallel aludt egy ágyban (!!!!!!!!!!). Loinál Harry (????) feküdt...üdv a családban Hazza !
Az én szobámba pedig Liam várt.
-Hogy vagy ? -mosolygott kedvesen.
-Őszintén ? Azt hittem, hogy meghalok ! De most már jobban -panaszoltam miközben a nyakamra húztam a takaróm- Szép dolog reggel kilenckor ágyba vonulni !
-Egész éjjel nem aludtam -mondta Liam.
-Akkor nem vagy egyedül -fordultam felé mosolyogva.
-Jó reggelt !
-Jó reggelt -nevettem el magam. Liam átkarolt és elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése