♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. augusztus 29., csütörtök

13.rész I didn't know

Július 27.

Ez a nap Liamnek és nekem is sokat számít. Csak egy átlagos keddi napnak indult...de lehet, hogy ez alapozza meg az egész jövőnket. Szóval:
Miután kihevertük az "elrablást" -már amennyire ki lehet heverni- újra ment tovább az életünk. Liam ma is dolgozott. -Nehezen, de meggyógyult.- Elly Niallel bement "dolgozni" -apropó Niall, elnézést kért a viselkedése miatt, és lerendeztük "azt" a témát is. Amúgy pedig Ellyvel nem volt semmi gond...mostanáig ! A szerelem elvakítja- Loi már megint vásárolni ment. -Hova rakja azt a sok ruhát ? Egy biztos az én gardróbom TABU- Én meg...takarítok, mosok, főzök. És ha ez mind megvan, megnézek pár csöpögős filmet egy jó nagy tál popcorn kíséretével. Vagyis unalmasan élem az izgalmas napjaimat -tudom ennek a mondatnak semmi értelme, de ha jól belegondoltok ez az igazság !
Estére megint partira vagyunk hivatalosak. Bevallom semmi kedvem nincs rá elmenni :/// Most azt gondoljátok, hogy ki olyan hülye, hogy kihagy egy after-partit ???!!! Na jó igazából félek ! Félek, hogy megint az lesz... De mind ezek mellett, nem szeretném megbántani Liamet, hogy nem megyek el.
Délután 4-kor elkezdtem készülődni -igaz 8-ra volt meghívásunk, de ha egyszer már ráveszem magam, hogy elmenjek, akkor nézzek ki jól- fürdés, haj mosás, arc pakolás, egy kis körömlakk (;D), smink, parfüm, a ruha és a cipő illetve a kiegészítők. KÉSZen vagyok !!! Legalábbis majdnem... Megálltam a tükör előtt, Liam mögém állt és átkarolt a derekamnál.
-Meddig fog tartani ? -suttogtam.
-Ameddig egy parti tartani szokott...-válaszolta.
-Hajnalig ? -igazítottam meg az L betűs nyakláncom aminek teljesen pink volt a köve.
-Vagy tovább...
Nem akarooom !!! Valami ötlet ? Semmi...aha !!!
-Liam ! Nem érzem jól magam ! -toltam el magamtól.
-Vagy csak nem akarsz eljönni ? -karolt át elölről.
-Ah...nem tudok hazudni ! Így igaz semmi kedvem nincs elmenni ! Félre ne értsd ! Én nagyon szeretlek ! Csak nem akarok egy olyan helyre elmenni ahol nem ismerek senkit !!! És bármi történhet !
-Figyelj Liz -kezdte és megcsókolt- Nem engedem, hogy egyedül legyél egész éjjel itthon ! Ígérem el sem engedlek egész éjjel ! És ezt most a lehető  legkomolyabban gondolom !
-Huh ! Rendben -bólintottam.
-És, ha nem tetszene a parti akkor azonnal elhúzunk onnan ! -tette hozzá mosolyogva.
-Menjünk ! -mosolyogtam vissza.
Mikor odaértünk, a fele társaság már ki volt ütve -de csak fél kilenc !!!!!!!- A fiúk egy helyen ültek. Kiegészülve Ellyvel, Loival és Eleanorral.
-Sziasztok ! -léptünk oda hozzájuk.
-Lizzy, Liam ! Gyertek üljetek le ! -mondta Zayn. Liam leült Zayn mellé, én pedig eléjük.
-Egy perc és itt vagyok ! Hozok valamit inni. Liz el ne mozdulj innen ! -jelentette ki Liam. Amire csak bólintottam egyet és Zaynre néztem aki, unottan kevergette a kóláját (?????).
-Perrie ? -suttogtam.
-Little Mix -válaszolta Zayn egyszerűen.
-Oh sajnálom ! -rágtam a szám szélét.
-Semmi gond, már megszoktam. Végül is ez a munkája ! Úgy ahogy nekem is...-sóhajtotta és ránézett- Becsüld meg, és nehogy elengedd !!! Ha ő menni akar, fogd vissza, mert élete legnagyobb hibája lenne otthagyni téged...-mondta és elhalkult, mert Liam visszaért. Nem értem...
-Huh még itt vagy ! -mosolygott rám- Tessék !
-Köszi ! -köszöntem meg. Liam leült mellém én pedig Zaynre néztem. Most már értem... :)
Eddig nagyon úgy tűnt, hogy minden rendben lesz. Nevettünk, beszélgettünk, énekelgettünk -vagyis csak Niall és mi is bekapcsolódtunk. Dehogy miért ? Azt már soha nem fogom megtudni...- de...
-Liam, elengednél ? -kérdeztem, mivel a kezemet fogta.
-Miért is ?
-Ki szeretnék menni a mosdóba ! -suttogtam.
-Elkísérlek ! -állt fel.
-Liam a női mosdóba megyek ! -mosolyodtam el.
-Tudom ! -mosolygott vissza. Zaynre pillantottam, aki bólintott egyet.
-Rendben ! De nem jöhetsz be velem !! -nevettem el magam.
-Igen is asszonyom ! -mondta Liam.
Én Liam előtt halattam, aki még mindig fogta a kezem.
-Itt várlak ! -suttogta és adott egy puszit. Én pedig bementem.
Elvégeztem a dolgom és úgy gondoltam, hogy megigazítom egy kicsit a sminkem. Négy lány jött be a mosdóba.
-Nézzétek ! Ez az a lány aki egész nap Liamen csüng !! -nevetett az egyik. Amúgy MI AZ, HOGY CSÜNG !!!!!!!! Felháborító...Pffff...
-Nézettek már rá ! Hogy néz ki ? Liam egy vak ! Velem kellene járnia ! -vágta a fejemhez a másik.
-Na igen ! És egy lúzer, hogy egy ilyennel kezd ki ! Egyáltalán ki ez ? -szólalt meg a harmadik.
Na jó ! Ennyi volt !
-Elizabeth White vagyok. -tettem vissza a rúzsomat a táskámba- És kérlek ne beszélj így Liamről. Egyáltalán megtudhatnám a neveteket ?
-Sajnálom...most megbántottunk ! Jaj te szegény...-mondta a számomra még mindig ismeretlen személy.
-Talán -vontam meg a vállam.
-Elnézést ! Nem akartuk megbántani azt, aki kihasználja Liamet ! Csak gondoltuk szólunk, hogy egy semmirevaló vagy !
Most elszakadt a cérna ! Mi az, hogy kihasználom Liamet ?
-Na gyertek ! Hagyjuk gondolkozni Mrs. Kihasználommertsztár-t.
Azzal kitipegtek a női mosdóból. Én pedig magamba szálltam. Kihasználnám ? Egy senki vagyok ? Miattam Liamet lelúzerezik és vaknak nézik !!!! Abban a pillanatban már nem bírtam tovább, lerogytam a földre és sírni kezdtem. Üdv mellkas kiszakító sírás...
Kintről nem hallottam semmit. Egyszer csak az ajtó kinyílt és Liam lépett, be rajta.
-Gyere -nyújtotta a kezét. Felhúzott és átölelt- Szeretnél róla beszélni ?
Megráztam a fejem és elindultunk kifelé.
-Srácok ! -intett Liam oda a többieknek és beültünk az autóba. Csodásan festhettem...lefolyt smink. Mind egy . Az autóban lemostam -smink lemosó a táskában FOREVER- a sminkem, majd valahogy felraktam egy kis szempilla spirált és szájfényt. Nem szóltam semmit egész úton. Sőt, amikor hazaértünk még akkor sem mukkantam meg ! Csak miután leültem az ágyUNKra és újra sírni kezdtem. Ennyit a szempilla spirálról...Pff...
-Liam ! -szólaltam meg miután lenyugodtam. Liam a konyhában teát főzött (belejött a tea főzésbe mialatt beteg volt). Majd leült mellém két bögre teával és az egyiket a kezembe nyomta. -Szerinted is egy senki vagyok ? -nyögtem ki.
-Mi ??
-Kihasznállak téged, egy semmirevaló vagyok ! -temettem az arcomat a kezembe és újra sírni kezdtem.
-Ezt meg ki mondta ? -csodálkozott. De miután nem válaszoltam, megszólalt- Ne törődj velük ! Irigyek !!! És egyáltalán nem gondolom azt, hogy egy senki vagy !! Olyanra meg ne is gondolj, hogy kihasználsz ! -fejeztebe, majd miután elmosolyodtam újra megszólalt- Liz, nagyon szeretlek ! És ez most nem az a "nyáron megismerkedtünk, de te haza mész és csak sajnálatból mondom" szeretlek !!! Én komolyan szeretlek...
A szavak hallatán valami forróság öntött el. Nem bírtam megszólalni, csak a bögre teát néztem amit leraktam a szobámban lévő kis asztalra. Aztán:
-Liam...-néztem rá és valami azt súgta, hogy itt az ideje ! Megcsókoltam...de ez nem egy egyszerű csók volt ! Levettem Liam pólóját, és Liamnek is elkalandozott a keze...megszabadított a ruhámtól...
Megtörtént...és már épp itt volt az ideje ! Azok a csókok, égettek...
Életem egyik legcsodásabb és legmeghatározottabb éjszakája volt !!
Reggel Liamen ébredtem. Vagyis nem ment dolgozni :))
-Jó reggelt ! -köszöntött egy csókkal.
-Neked is ! -túrtam bele a hajamba. Lefeküdtem az én "ágy részemre" és mosolyogva feljebb húztam a takarót.
-Nekem is ! -suttogta Liam aki a plafont nézte.
-De meg se szólaltam ! -tiltakoztam.
-De tudom mire gondoltál...-fordult felém mosolyogva.
-Eléggé kiismertél -nevettem el magam- Amúgy igen...tetszett ! -vágtam rá.
Liam nem válaszolt, csak mosolyogva felült.
-Nem láttad a...-kezdte.
-Valahol a földön van. -vágtam közbe.
-Megvan ! Köszi -nyomott egy puszit az arcomra és kiment a szobából.
Én felöltöztem és megpróbáltam összeszedni a szétszórt cuccokat. Mindent eltüntettem, egy kivételével.
Kimentem a konyhába, hogy megkérdezzem Liamet.
-Liam nem láttad a...-kérdeztem.
-A melltartód -lépett elő Elly.
-Igen...vagyis... Hol találtad ? -mondtam összezavarodva. Komolyan ha akkor láttam volna magam. Szerintem tetőtől talpig vörös voltam !!! Nem ez nem vicc, tényleg nagyon ciki szitu volt...
-A nappali közepén. -mondta Elly- Ezek szerint megvolt ! -fejezte be és visszament a szobájába.
Liammel kérdőn néztünk egymásra. És elnevettük magunkat.
-Te tudod, hogy hogyan került oda ?? -öleltem át Liamet.
-Esküszöm fogalmam sincs ! -tette fel a két kezét.
-Tudod, most már nem is akarom megtudni...-suttogtam és újra elnevettük magunkat.- Jaj !-toltam el magamtól Liamet.
-Baj van ? -kérdezte.
-Nem csak egy kicsit megszédültem ! -magyaráztam.
-Ülj le egy kicsit ! Hozok egy pohár vizet !
-Köszi ! Most már jobb -mosolyodtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése