♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. augusztus 26., hétfő

11.rész Fire and water for you love

Június 22.
Az elmúlt napokat egy szóval jellemezném : PER-FECT. Csodálatos volt az utazás. Rengeteg képet csináltam. Eszméletlenül jól éreztem magam főleg így, hogy csak mi ketten voltunk. Történt ez az köztünk Liammel...de még mindig nem "az" amire gondolnátok !
Tegnap este értünk haza, mivel ugye holnap lesz a One Direction szülinapja. És gondolom Liam ott szeretne lenne a partin.
Ma nem történt semmi érdekes, illetve...na kezdük előről.
Már megszoktam, hogy egyedül ébredek, csakhogy ma nem.
-Liam ? Te mit keresel itt ? El fogsz késni !!!-döbbentem le.
-Mi ? -kelt fel Liam mivel eddig aludt- Aj nem érzem jól magam...mennyi az idő ?
-Kilenc múlt hat perccel !
-Van egy olyan érzésem, hogy ma nem tudok felkelni ! -mondta Liam majd feljebb húzta a takarót.
-Mutasd ! -nyúltam oda a homlokához, hogy megnézzem, hogy van e láza, erre majdnem letüsszent !!! - Ajj ! Szerintem nem csak lázad van ! Valószínűleg náthás is vagy...
-Gondolja doktornő ? -nézett rám majd elnevettük magunkat.
-Nos mi legyen ? -kérdeztem.
-Nem tudom...ott kellene lennem, de így nem tudok elmenni...-tanakodott rekedt hangon, miközben a hajamat birizgálta.
Gondolkodtam egy kicsit majd beugrott valami.
-Mi lenne, hogyha én mennék be helyetted ?? -kérdeztem.
-Felejtsd el ! -mondta kapásból, majd felült- Nem ismered a helyet, és ott van...
-Louis ??!! -fejeztem be a mondat másik felét- De tudok magamra vigyázni ! Nem vagyok hat éves ! Bár szerintem egy hat éves is tud magára vigyázni, de...
-Liz ! Nem ! Nem teszlek ki ekkora tehernek ! -vágott közbe Liam.
-De Louison kívül van még ember az épületben ! Például Zayn...
-Zayn a barátom, nem a testőröd !
-Jó, nem is gondoltam, hogy ő fog rám vigyázni, de azért megpróbálnám !
Liam hosszú idő -az a kettő perc igenis hosszú volt !!!!- után megszólalt.
-Rendben ! -bólintott Liam- De vannak feltételeim ! -tette hozzá- Félóránként felhívsz ! Nem mozdulsz el Zayn mellől, és nem állsz szóba senkivel akit nem ismersz !
-Értem...az utolsó mondat egy kicsit furán hangzott. Nem állsz szóba senkivel akit nem ismersz -mosolyodtam el.
Liam komolyan merdt rám.
-Jó komolyan veszem -bólintottam.
-Akkor készülj ! Indulnod kell ! Felhívom Zaynt, hogy ugorjon be érted !
Bólintottam és elkezdtem készülődni. Alig húsz fél óra múlva csengettek.
-Nyitom, te csak készülődj. -mondta Liam miközben a kezébe nyomtam a bögre teáját és pár gyógyszert.
-Haver, mi van veled -nyújtotta Zayn a kezét, hogy kezet foghassanak.
-Neked is jó reggelt ! -köszönt Liam, miközben kezet fogtak- Amúgy ne is mond ! Szétrobban a fejem, nem érzek se illatokat se ízeket, plusz 43,2 a hőmérsékletem !! -panaszolta.
-Huh...és mi lesz holnap ? -érdeklődött Zayn.
-Talán addigra jobban fogom magam érezni, de így vagy úgy minden áron ott leszek. -válaszolta Liam.
Ekkor megérkeztem. Odaálltam Liam mellé aki fél kézzel átölelt.
-Szia Zayn ! -köszöntem.
-Hello Liz ! Mehetünk ?
-Persze csak...-fordultam Liam felé- A gyógyszerek a konyhapulton, a tea a gázon, de tudsz még csinálni. Fölső polc első ajtó, ott vannak a teák. Kaja van a hűtőben csak melegítsd meg. Ha hazaérek főzök valamit. A telefonom a zsebemben van, hívj ha valmi van ! -hadartam el egy levegővel.
-Oké...de nem vagyok hat éves -mondta majd megint elnevettük magunkat- Majd hívj ! -közölte. Búcsúként meg akart csókolni, de elléptem előle.
-Liam, nem szeretnék beteg lenni ! -suttogtam.
-Igaz ! Majd hívj -lépett hozzám és adott egy puszit a homlokomra. Ahogy éreztem...lázas...
-Jaj te égsz ! -mondtam miközben az egyik kezemmel megfogtam az ő kezét a másikat pedig a homlokára raktam.- Feküdj le ! Nekem mennem kell ! És ne aggódj minden rendben lesz !
-Gondolod ?
-Nem gondolom, hanem tudom...
-Nem akarlak titeket félbeszakítani, de Liz mennünk kell ! -vágott közbe Zayn.
-Oh igen ! Legyél jó ! Szia !
-Szia Kicsim !
Zayn még odalépett pár szót váltani Liammel.
-Figyel, nem engedem, hogy a közelébe menjen ! Majd üzenek ! -azzal sarkon fordult és elindultunk.
Az egész utat végig beszéltük. Zayn mindent elmondott. Hogy hova menjek, mit csináljak, hova ne menjek és mit ne csináljak -gondoltátok volna, hogy nem lehet egyedül mászkálnom...Pffff soha nem gondoltam volna...
-Akkor itt is vagyunk ! Gyere -mutatott Zayn egy ajtóra.
Leesett az állam amikor beértünk. Jó a mi házunk is luxus, de ez !!! A falon arany és platina lemezek. A csillárok gyémántból -tudom nem igazi, de nekem nagyon tetszik- készültek. Fehér bútorok, bőrkanapék és szőrmeszőnyegek. WoW !!!
Egy irodába értünk be. A többiek már bent voltak. Harry amint meglátott felállt és köszöntött, Niall is ugyanezt tette, Louis pedig...fel sem nézett a telefonjából -vagyis levegőnek nézett.
-Hol a lovagod ? -kérdezte Harry a maga "lazaságával".
-Otthon lábadozik -feleltem.
-De hisz nyár van ??
-Igen Harry ügyes vagy már megtudod különböztetni az évszakokat. Erre még Lux is képes...-veregette meg nevetve Niall Harry vállát.
-Niall nem erre gondoltam. Ki az aki nyáron beteg ??? -kérdezte.
-Liam -feleltük egyszerre Zaynnel és Niallel.
-És mi lesz vele holnap ? -szólalt meg Louis. Etek szerint mindent hallot. Azt hittem, hogy nincs is itt...Pffff...
-Azt mondta minden áron itt lesz ! -válaszolta Zayn.
-Király...-forgatta a szemét Louis.
-Srácok figyeljetek ! -lépett be egy öltönyös úr- Nocsak -akadt meg a szeme rajtam- Kinek örvendhetek ?
-Elizabeth White vagyok Li...-itt megakadtam, mert Zayn hirtelen belém csípett (????). Áuuu !!! :((
-Liam küldte, maga helyett mert ő lebetegedett ! -fejezte be helyettem Zayn.
-Rendben akkor kezdjük ! -mondta az öltönyös úr. Három óra múlva tartottunk egy szünetet. Akkor felhívtam Liamet.
-Szia ! Hogy vagy ?
-Most, hogy hívtál jobban !
-Örülök ! Bevetted a gyógyszereket ? Ettél valamit ?
-Igen anya ! Zayn ott van a közeledben ? Jegyzeteltél ?
-Nagyon vicces...anya...amúgy pedig igen ! -na jó ez nem igaz. Fogalmam sincs, hogy hol vagyok !!! Valamerre eljöttem...és Zaynt nem látom sehol !!!!!!
-Rendben ! Mikor jössz ?
-Amikor végzünk úgy két óra múlva.
-Várlak ! Szeretlek !
-Én is szeretlek ! -raktam le a telefont és elindultam a folyosón. Egy jó darabig mentem amikor valaki elkapta a kezem és visszarántott. Reflexből azonnal pofon vágtam. Csak egy borostás arcot éreztem. A szememet nem mertem kinyitni. Behúzott egy szobába és bezárta a szoba ajtaját. Még mindig csukva volt a szemem. Azután kinyitottam.
-Zayn !!! Te megőrültél ??? Minek ijesztgetsz !! Tudod mi zajlott le a fejemben ?? -kiabáltam Zaynnel aki a pirosló arcát dörzsölgette.
-Én őrültem meg ? Hova kószáltál ?? Tudod mi zajlott le az én fejemben ?? Ha esetleg Louis kap el ??? És az történik !! Liam rám bízott és valószínű, hogy kinyírna engem ha hagytam volna !!!
Lehatott fejjel hallgattam ahogy Zayn magyaráz...és teljes mértékben igaza volt !
-Sajnálom ! -motyogtam.
-Sajnálhatod is -majd egy kicsit megenyhült- Anya...-csóválta a fejét nevetve- Na gyere !
-Te hallottad ? -döbbentem le.
-Nem, nem hallottam...mégis hány gyógyszert kell bevennie ?? -nézett fel értetlenül Zayn majd mindketten elnevettük magunkat.
Ahogy saccoltam még két órát kínlódtam.
A kocsiban beszélgettünk egy kicsit majd hirtelen odakaptam a csípőmhöz ahol Zayn belém csípett. Egy kicsit be lilult/kékült/zöldült.
-Zayn. Minek csíptél belém ?
Zayn idegesen felém pillantott majd belekezdett.
-Öhm... valamit nem mondtunk el ! Niall, Louis, Harry, a tesóid és rajtam kívül senki nem tudja, hogy együtt vagytok ! Na jó aki látott titeket azok nyilvánvalóan sejtik, de nem szóltunk senkinek...
-Ennek örülök ! -mondtam.
-Mi ?? -nézett rám Zayn.
-Tudod én kértem, hogy ne szóljon senkinek...nem akarom, hogy a magazinok ezzel legyenek tele : Liam Payne és a titokzatos barátnő.
Ti, hogy bírjátok Perrievel ?
-Nos tudod, hogyha valakik nagyon szeretik egymást azoknak nincsen akadály. A szerelem mindent kibír !
-Igaz..
-Itt vagyunk ! -mondta.
-Bejössz beszélgetni ? -kérdeztem.
-Köszi, de most nem. Tudod nem akarok beteg lenni ! Szia ! -intett Zayn.
-Szia ! -mondtam majd bementem.- Liam ! Liam !!! Li... !! -Liam a szobámba aludt. Gondoltam nem keltem fel, inkább követem a példáját. Ezért átöltöztem és lefeküdtem mellé. Már majdnem elaludtam amikor...
-Mi az a lila folt a csípődön ? -kérdezte Liam.
-Te ébren vagy ? És végig nézted ahogy átöltözök ?
-Igen és igen...de csak most keltem !
-Értem ! -bólogattam- Mit csináltál ma ?
-Feküdtem, tévéztem, ettem, ittam, aludtam...ezt a sorrendet vagy nyolcszor eljátszottam ! Neked ?
-Szörnyen hosszú volt ! Alig várom, hogy lepihenjek !!!!
-Zayn jó testőr volt ?
-Igen teljes...mértékben -ásítottam.
-Tudod mit hagylak aludni. De most, hogy eszembe jutott álmos vagyok.
-Én is...-ez volt az utolsó szavam, mielőtt elaludtam volna. Az utolsó emlék pedig az, hogy Liam nyom egy puszit az arcomra és átkarol. Szegény...ahogy éreztem valószínűleg 40 °C fölött van a láza :((
Az éjszaka álmodtam...nem nem olyan álom ! Hanem azzal a furcsa érzéssel egy látomás ! Eskü én ezeket nem értem egyszer teljesülnek, egyszer pedig nem !! Mintha megtudnám változtatni őket !!! Szóval :
A One Direction születésnapi partiján voltunk. Mindenki ott volt aki számított. Gondolok itt rokonokra, barátokra, menedzserekre, "fontos személyekre", egyéb sztárokra, illetve a fiúkra.
Mindenki bulizott vagy beszélgetett. Illetve majdnem mindenki...
Én szokásom szerint telefonáltam, de nem hallottam semmit, ezért felkaptam a kabátom és kirohantam az utcára, hogy jobban halljak.
Liam hívott, hogy hol vagyok ? Persze azt tudta, hogy ott a buliban, csak nem az ő közelében.
-A Club előtt állok ! Kirohantam, mert...-magyaráztam az álmomban.
-Mi ? Ne mozdulj ! -válaszolta és itt véget ért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése