♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. augusztus 24., szombat

9.rész Louis...again

-Liam hol voltál ?! Már vagy húsz perce várunk rád ! -Zayn lépett oda majd kezet fogott.
-Neked is jó reggelt ! -köszönt vissza illedelmesen.
-Amúgy minek hoztad magaddal ? -suttogta Zayn majd felém biccentett.
Hééé !! Ember attól még, hogy el van törve a lábam attól még nem vagyok süket !!!! Inkább úgy csinálok mintha nem hallottam volna !
-Zayn beszélhetnénk ? -kérdezte Liam, majd elment. Egy székkel tért vissza.
-Liz egy perc !
Ez mit jelent ?? Elmondja Zaynnek a...
-Ne aggódj -simogatta meg a kezem Liam- Zayn a legjobb barátom ! Amúgy meg már régen tudja !!
-Rendben -biccentettem. Azzal Liam elvonult "beszélgetni".
Vajon ki fogom bírni ezt a kapcsolatot ? Igaz most kezdtük, de már szétizgulóm magam...
-Szia ! -egy hang szólított meg- Biztos te vagy Lizzy !
-Igen Elizabeth White vagyok -nyújtottam felé a kezem barátságosan.
-Eleanor Calder vagyok ! -TUDOOOM !!!! Ajj...de most mit tudnék csinálni ?? Azzal helyet foglalt mellettem a földön (???!!!).
-Louis mesélt rólad. -kezdte mosolyogva.
Ebbe a pillanatban összeszorult a gyomrom.
-T-tényleg ? És mégis mit mondott ? -dadogtam.
-Igen ! Azt mondta nagyon kedves lány vagy és..., hogy érdemes lenne összeismerkednünk.
Wow ! Eleanor üdvözöllek !!! Ha tudnád mit műveltem Louisszal !!! Majd Eleanor felállt és elindult a turné busz felé.
-Látom megismerted El-t ! -mosolygott rám Liam gúnyosan.
-Igen ! Képzeld szerinte kedves lány vagyok...
-Ez biztos Eleanor mondta ??? - Liam felvont szemöldökkel meredt rám.
-Pont ez az ! Egy szó...vagyis név...
-Louis ? -suttogta halkan.
-Ühmm...- bólogattam, majd kicsi aggodalommal lehajtottam a fejem és a cipőmet kezdtem tanulmányozni.
-Liz -gugolt le Liam mellém, hogy a szemembe tudjon nézni, de nem sikerült így az államat megfogva, gyengéden feljebb emelte a fejem- Ne aggódj, rajta tartom a szemem !!
-Elhiszem ! -bólogattam.
Liam éppen megcsókolt...volna, de...
-Liam !!!
-Oh...sajnálom.
-Liam gyere már !! -kiáltott neki Niall majd odafutott (futott ????) hozzánk.
-Szia Liz !
-Szia Niall !
-Hogy van Elly ? -áh futott...most már értem !
-Öö...jól ! Kösz a kérdést ! -válaszoltam majd Niall mosolyogva Liam felé fordult.
-Na Liam gyerünk ! A ruhák nem kerülnek rád varázslattal ! Hidd el én örülnék a legjobban ha így történne -Niall és a lustaság- de mivel nem, menj öltözni !!!
Liam elindult Niall pedig úgy tett mint Eleanor, leült mellém a földre.
-Hogy van a lábad ?
-Ahoz képest, hogy el van törve elég jól !
-Ühm...értem -biccentett.
Mély levegő és...
-Niall ? Mi ez közted és Elly között ?
Niall megkönnyebbült arccal fordult felém.
-Nem tudom...valami van de nem tudom, hogy mi ! Elly csodás lány ! Nem fél semmitől ! Igazi belevaló csaj ! Nem érdekli, hogy a szél szétfújja a haját, hogy az egész feje fagyis. Mielőtt kérdeznéd, ő kezdte !
-Oké...amúgy ne aggódj Elly is így érez irántad...valahogy így - magyaráztam, majd Niall folytatta.
-Nem számít neki, hogy száz lány követ engem az utcán és mindegyikük magáénak akar, lazán kezeli, pont mint én !!! Csak a csajosabb változatom !
-Niall te elég csajos vagy ! -szólalt meg egy hang a hátunk mögül mire mindketten megfordultunk -Bocs nem bírtam tovább ! -tárta szét a kezét Harry mire mind a hárman szakadni kezdünk a nevetéstől.
-Na gyere szöszi menjünk pózolni !
-Megyek Hazza csak egy perc ! -Niall felém fordult- Köszönöm !
-Máskor is -kiáltottam utána mivel már visszafutott (futott...) a többiekhez.
Elnéztem ahogy a fiúk egész délelőtt Harry szerint "pózolnak".





 Közben beszéltem Perrievel (kaptam autogramot :DD) és egy kicsit Eleanorral is. Majd ebéd szünetben történt valami...valahogy odasántikáltam az öltözőkhöz, hogy beszélhessek Liammel. Fel is mentem a buszra (egy busz az öltöző). Már el is képzeltem Liamet :
 De nem Liamet találtam ott...
-Louis -kaptam a szemem elé ösztönösen, mivel Louison csak egy alsógatya volt- Sajnálom azt hittem, hogy...
-Hogy Liam van itt !?
-Ig...vagyis nem vagyis...ajj.
Louis mosolyogva bezárta a busz ajtaját és felém fordult.
-Mit csinálsz ? Louis minek zártad be ?
-Figyelj Liz -lépett oda hozzám és megsimította az arcomat- Mindketten nagyon jól tudjuk, hogy...
Azonnal tudtam, hogy mire gondol !
-Louis nem !!!
-Ne játszd a hülyét Liz ! -lépett közelebb hozzám.
Mivel mankóval voltam nem tudtam tovább menni illetve nem is lehetett. Louis nekidöntött a busz zárt ajtajának. Most arra készül ? Na nem...
-Louis -kevertem le neki egy pofont. Majd valahogyan kinyílott a busz ajtaja szó szerint kiestem volna. Szerencsémre valaki elkapott.
-Louis ! Mit művelsz ? -kérdezte Zayn miközben hol Louisra hol rám nézett. -Nem akarom tudni ! -csapta rá Louisra a busz ajtaját. Majd letett a földre. És visszaindult "pózolni".
-Zayn -kiáltottam utána- Köszönöm !
Zayn visszafordult.
-Ne nekem köszönd ! -vágta rá rezzenéstelen arccal és látszott rajta, hogy azonnal felrobban- Jókor voltam jó helyen !
Visszabicegtem a székemhez és Liam amint meglátott odajött hozzám.
-Mit művelt ? -kérdezte ingerülten
-Semmit...
-Mit művelt veled ?
-Liam nyugodj le ! Semmi nem történt !
-Nem az, hogy történt valami !! Hanem az, hogy történhetett volna valami !!!!
-Zayn elmondta ? -néztem rá szégyenkezve.
-Valamit motyogott, de annyira haragos, hogy nem lehet vele értelmesen beszélni ! Nos mi történt ??
-Semmi ! Liam kérlek nyugodj meg -szinte már könnyezek nem bírom lenyugtatni !!
-Jó ha te nem akkor majd én ! -fordult a busz felé. Louis ott állt előtte.

-Liam -kaptam el a karját- Kérlek ne !!!
-Liz ! Engedj el !
-Nem nem foglak -sírok, sírok... :'(
-Liz engedj el !! Most azonnal ! -kiáltott rám úgy ahogy még soha. Majd kirángatta a kezét a kezeim közül. És megindult a busz felé.

Én lerogytam a földre és sírni kezdtem. Síró rohamot kaptam !
Pillanat alatt zajlik le minden !! Én itt bőgök, sehol senki ! A barátom ki akarja nyírni Louist...
Ijedtemben elkezdtem Zayn nevét kiabálni !
-Zayn !! Zayn !!
-Mi a baj ? -lépett le egy másik buszról.
De nem bírtam megszólalni csak bőgve mutogattam.
-Harry ! -kiáltotta Zayn majd elkezdtek rohanni Liam felé.
-Liam áll meg ! -kiáltotta Harry.
-Haver nyugi ! -kapta el Zayn az egyik kezét a másikat pedig Harry fogta le.
-Niall ! Hol vagy ?? Az Isten szerelmét !
Niall lelépett a buszról és szerintem valami verekedés féleséget észlelt. Odarohant Louishoz és felvezette az egyik buszra.
Én meg még mindig bőgök. Végül rájöttem, hogy oda kellene mennem. Valahogy -nagyon nehezen- felálltam és elindultam.
-Liam nyugodj le !! -nyugtattam mert még Zayn és Harry még mindig lefogták -Liam -simítottam meg az arcát- Kérlek nyugodj le ! -de mintha meg se hallaná.
-Liz felfogtad, hogy mit művelhetett volna ?? Egyáltalán tudod, hogy milyen érzés ez nekem ?
-Liam ! -öleltem át és mintha egy kicsit megenyhült volna, (vagyis Zayn már nem csavarta a kezét, Harrynek meg volt annyi ideje, hogy becsatolja az övét ??? Nem, nem akarom tudni, hogy mit csinált...), de Zayn és Harry még mindig tartották. Én meg ott lógok rajta. Kicsit eltőltam magamat tőle, hogy a szemébe tudjak nézni- Liam ! Szeretlek ! -jelentettem ki és megcsókoltam. Harry összeráncolt szemöldökkel meredt ránk. Zayn pedig elismerően bólogatott. Itt megtört valami. Liam kirángatta a kezeit Zayn és Harry szorításából. Majd megfogta a csípőmet és úgy folytattuk tovább a csókot (kicsit hosszúra sikeredett :D ). Majd a kezével megsimította az arcom...
-Én is szeretlek ! -jelentette ki ő is és újra megcsókolt.
Harry majdnem elájult, Zayn...Zayn...pedig sírt ????? Ez nem lényeges !
-Na jó valamiről lemaradtam ??!! -nézett ránk értetlenül Harry.
-Kicsi, kicsi Harry ! Az úgy kezdődött -karolta át Zayn Harry vállát amolyan "haver mindent elmesélek" stílusban majd visszamentek a buszhoz. Minket magunkra hagyva :))
-Lenyugodtál ? -kérdeztem gúnyosan.
-Azt hiszem ! De most egy ideig szerintem kerüljön el, mert...
-Liam nyugi -fogtam le a kezeit.
-Igen nyugi ! De te nem tudod, hogy milyen érzés az, hogyha azzal kezdenek ki akit a világon mindennél jobban szeretsz...
Hogy mi ??? Én nem tudom ??? Én aki kilenc éve arra várok, hogy újra láthassam, és együtt leszünk erre baránője van ?? Huh Liam ezzel egy kicsit kiakasztottál...
-Köszönöm -fordult Liam felém, és egy kicsit megenyhültem.
-Ne köszönd ! Azt tettem ami a dolgom...
-Tudom, de én nem arra gondoltam !
-Akkor mire ?
-Köszönöm, hogy vagy nekem !
Ez annyira aranyooooos ! Azt hiszem a bocsánat kérés elfogadva :)
-És Liz én nagyon komolyan mondtam "azt" a szót !
Egy pillanat alatt leesett nekem, hogy miről beszél.
-Liam én is komolyan gondoltam ! -mosolyodtam el. Liam magához húzott és megcsókolt.
-Szeretlek -suttogta a fülembe majd újra megcsókolt.
-Khm...-még egy hang ! Istenem a frászt hozzátok rám- Nem akartalak megzavarni titeket, de azt hiszem a hős szerelmesnek fotózása van ! -mondta Niall mosolyogva.
-Rendben ! -válaszolta Liam majd felém fordult és belém karolt- Segítek !
Mosolyogva biccentettem és visszaindultunk. Leültem Perrie mellé egy székre és beszélgettünk egy kicsit -naa a lányoknak is kijár egy kiadós csevegés ! Igaz ? Elmondta, hogy nagyon boldogok Zaynnel, csakhogy keveset találkoznak. De ha találkoznak akkor minden egyes percet együtt töltenek.
Végül nagyon jó fotók készültek:








Ezt én készítettem :) Liamről lekerült a póló...



Kora este végeztek a fiúk -huh nem gondoltam, hogy az ülésben is el lehet fáradni- És Liammel egyenesen hazafelé vettük az irány.
Már az ágyban voltam amikor csengettek. Csengetek...csengettek ???? Mindjárt éjfél !!!
Mivel senki nem nyitott ajtót -Loi valami buliban van, Elly a szobájában zenét hallgat, Liam pedig zuhanyzik- nekem kellett kisántikálnom.
A döbbenettől majd elájultam.
-Szia Liz !
-Öhm...szia Niall ! Mit keresel itt ilyenkor -pillantottam rá a telefonom kijelzőére.
N ¡összes - Niall Horan, Fénykép
-Beszélni szeretnék vele ! -vele=Elly.
-Ö...oké gyere be !
Előre mentem, hogy szóljak Ellynek "látogatója" van.
-Elly keresnek ! -szóltam neki mire kirángatta a fülhallgatót a füléből.
-Ilyenkor ??? Mégis ki az ?
-Niall -suttogtam. Elly elkerekedett szemekkel meredt rám, majd fény sebességgel öltözni kezdett...ismerős szitu. Mi White lányok képesek vagyunk 2 perc alatt teljesen (!!!) felöltözni...
Elly elkészült, Niall pedig belépett a szobába. Én meg magukra hagytam őket. Vagyis nem. Az ajtó résnyire van nyitva én meg...ajj tudom nem szép dolog, de ez van. Bízok Niallben, de azért féltem a húgom !
-Niall !
-Elly -ölelték meg egymást. Úgy tűnik, hogy tényleg van valami közöttük ! Annyira elkalandoztam, hogy arra kaptam fel a fejem, hogy...hogy...csókolóznak ??? Mi ?!!! Na neee !
Véletlen felsikítottam mert Liam rám ijesztett -jó igaz csak a csípőmet fogta meg és miközben magához húzott megpuszilta a nyakam, de ez nagyon csendben tette ! Észre se vettem, hogy közeledik- eldobtam a mankóm és Liam nyakába csimpaszkodtam, hogy ne essek el.
-Nyugi csak én vagyok ! -mosolygott rám egy szál alsónadrágban és egy törölközővel ami a nyakában volt.
-Pssszt !! -jeleztem neki, hogy csöndben majd az ajtó felé mutattam.
-Nialler ! -motyogta.
-Ühm...
-Várjunk ! -kezde Liam- Te mióta állsz itt ?? Vagyis...na jó gyere !!! -kapott fel és bevitt a szobámba.
-Nos ? Te hallgatóztál ?
-Hát öhm...igen...-túrtam bele a hajamba.
-Huh és...mit ? -mint a gyerekek ! Kibeszéljük a húgom...
-Valójában hallani nem nagyon hallottam csak láttam ?
-Mit ?
-Nos...Niall ajkait Ellyén !
-Huh ! Ez most komoly ?
-Teljes mértékben !
-Szerintem. Rájuk nézek ! Jössz ? -kérdezte.
-Mennék, de...-mutattam a lábamra.
-Oh persze -Liam újra felkapott és elvitt a mankómig.
-Köszi ! Amúgy szerintem ez neked mindennapos sport lesz ! Mármint az, hogy folyton emelgetsz.
-Liz ez nekem nem gond !
-Rendben !
Óvatosan benyitottunk Elly szobájába, de sehol senki !!! Majd kirohantunk -mondtam már, hogy indulni fogok az Olimpián ? A versenyszám neve: mankóval futás- a ház elé.
-Akkor...
-Akkor ? -kérdezte Elly.
-Szia !
-Szia ! -ölelte meg Elly Niallt. Majd újra "pusziszkodtak".
Liammel visszarohantuk -komolyan hol lehet nevezni az Olimpiára ?- a házba és leültünk a nappaliba. Én a kanapén ültem ő pedig a fotelben foglalt helyet.
Elly fülig érő mosollyal tért vissza.
-Elly ? Minden rendben ?
-Teljes mértékben ! -válaszolta majd berohant a szobájába. Pár perc múlva egy sikításra rezzentünk össze. Elly...
-Egy szót se ! -néztem Liamre.
-Ha te mondod ! -vonta meg a vállát majd folytatta a csókot. Igen idő közben átült (feküdt) mellém.
Loi hajnali három körül ért haza, de ügyet se vetve ránk berohant a szobájába.
-Azt hiszem megjött a nővéred -mosolygott rám Liam.
-Igen...van ez így...-válaszoltam miközben ásítottam egyet.
-Fáradt vagy ?
-Nem is tudom...-filóztam egy kicsit- Miért te ?
-Én mondjuk az vagyok, de érted ha kell fennmaradok egész életemben ! -válaszolta Liam én meg elmosolyodtam.
-Szerintem menjünk aludni ! -javasoltam.
-Rendben !
A szobámban még egy kicsit "beszélgettünk", majd az oldalamra fordulva -Liam átkarolt :))- aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése