♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. július 26., péntek

7.rész Kiss, kiss, kiss

Egész éjjel nem bírtam aludni. Csak a csókra tudtam gondolni...az az érzés amit akkor éreztem ! Na meg persze azért sem tudtam aludni, mert bennem van az a tudat, hogy Liam itt alszik mellettem és...meg azért mert azt is tudom, hogy Liam is akarta volna... Ja VOLNA.

*Reggel*

Szörnyen aludtam...szinte nem is aludtaaaam !!! Egész éjjel forgolódtam...
Valahogy fel kellett kelnem... Vajon Liam alszik még ?
-Jó reggelt ! -ijesztett meg amikor odafordultam. Az ölében két bögre kávé és pár szelet pirítós volt.
-Neked is !
-Ez itt a tied -nyújtotta nekem oda az egyik bögre kávét és az egyik pirítóst.- Ezt neked hoztam !
Nem tudom mit szóljak most...
-Öhm...hát...köszi !
Már vagy tíz perce kínos csend volt ! Megtörjem ? Vagy ne ?
-Liz ? Mikor szeretnél hazainduni ? -köszönöm ! Liam megtörte a csendet.
-Amint felöltöztem mehetünk !
-Segíthe...-még ki se mondta, de már tudtam, hogy mit akar, segíteni öltözni.
-Nem, nem kell !
-De Lizzy még be sem fejeztem ! Azt akartam mondani, hogy segíthetek-e összeszedni a cuccaidat ? -huh megnyugodtam...
-Oh...igen segíthetsz !

Fél óra múlva :

-Készen vagyok ! Mehetünk Liam ?
-Persze ! Előre szaladok gyorsan bedobom a cuccaidat az autóba és amilyen gyorsan csak tudok sietek vissza !
Aj Liam ! Értsd meg kérlek ! Nem lehetünk...
Észre se vettem, de Liam már vissza is ért.
-Huh hát gyors voltál ! -csodálkoztam.
-Tudod, hogy mindig is gyorsan futottam :))
A szerény Liam.
Pár méter után nagyot kiáltottam.
-Áuuuuu !!
-Lizzy ! Minden rendben ?
-Igen Liam minden...csak még hozzá kell szoknom a mankóhoz.
-Gyere -az egyik kezével belekarolt a kezembe, a másik kezével pedig megfogta a csípőm- Had segítsek !
Megint az az érzés ! Olyan megnyugtató és kellemes, de nem lehet !
-Liam kérlek engedj el ! -szóltam neki lágy hangon.
Nem enged !
-Liam még egyszer kérlek engedj el !! A végén még kísértésbe esek ! -ezt már erősebb hangsúllyal mondtam.
De nem !! Mintha direkt nem hallaná, pedig hallja !!!!!!!
-Liam !! Megmondtam !! Azonnal engedj el ! -kiáltottam rá szinte teli torokból és elengedett...
-Sajnálom Liz...csak...
-Jó Liam hagyjuk !! De többször ne forduljon elő !
-Nem fog Lizzy !
Már az autónál jártunk, amikor megcsörrent Liam telefonja.
-Igen ! -szólt bele- Rendben Zayn, ott leszek !
Én eközben beültem az autóba.
-Nos ? -néztem rá.
-Holnap egy fotózáson kell részt vennem. -válaszolta miközben becsatolja az övet- És van egy jó hírem !
-Mond ?
-Neked is jönnöd kell !
Hogy mi ?
-És Liam, még is minek ?
-Mivel nem maradhatsz egyedül, és gondolom nem egy álom a nővéreddel, ezért velem jössz !
-De Liam nem leszek láb alatt ? Tudod a lábam még mindig el van törve !!
-Igen tudom ! -közben már úton voltunk hazafelé- De hidd el nem leszel ! Kerítek neked egy széket és el leszel Eleanorral és Perrievel !
-Aha értem ! Nekem jó ! Mindig is szerettem volna Perrivel találkozni ! Eleanor pedig...Eleanor ???? Eleanor ???!!! Eleanor !!!!! Istenem ! Louis barátnője !!! Louisnak van barátnője ! -OMG !
-Igen van...
-De Liam én...én randiztam Louis-val !!!
-Kösz ne emlékeztess !! Tudom !
-De...de Liam nem érted Louisnak VAN barátnője, én meg Louis-val kavartam !!!!!
-Ezt is tudom...de amikor ez történt Lou éppen úgymond "felfüggesztett" kapcsolatban volt Eleanorral ! Azaz abban a szakaszban nem jártak !
-Oh így már egy kicsit nyugodtam vagyok, de akkor is ! Mi van ha Eleanor tudja ?
-Liz ! Nem tudja ! És kérlek fejezd be ezt a témát !
-De...Liam... !
-Kérlek szépen !
-Rendben...Liam -befejeztem ! Az út hátralévő részében nem beszéltünk...
-Megérkeztünk ! Várj Lizzy segítek ki...
Kérdően néztem rá.
-Segítek...öhm...ö...kipakolni !
Tudja, jól, hogy miért kell távol maradnia tőlem, de ahogy látom nehezen megy neki ! Jó tudom, hogy szeretett volna segíteni kiszállni, de...mi van ha mást csinál ?
Liam egy perc alatt behordott mindent. Én is elég hamar bent voltam az előszobában.
-Liam kérhetek valamit ?
-Persze !
-Felvinnéd a táskáimat a szobámba ?
-Hogyne ! De ha nem kérted volna akkor is felvittem volna !
-Liam ! -szóltam rá határozottan.
-Bocs vissza veszek egy kicsit !
-Nagyszerű ! Nyugodtan vigyed én is megyek !
Megyek ? Inkább kúszok !! Hogy menjek fel a lépcsőn ? Repüljek ????? Na nem nyafogok inkább elindulok !
Kemény két lépcsőfokot mentem ! Azt hiszem rekordot döntöttem ! A törött lábúak lépcsőn felhaladás rekordját ! 
-Liz te meg mit csinálsz ? -nézett rám kérdőn Liam.
-Még is minek tűnik ?
-Nyak kitörésnek ? Na jól van nincs játék ! -majd elnevette magát.
Amúgy mi az, hogy nincs játék ?????
Liam a karjaiba kapott és elindul felfelé a lépcsőn.
-Liam megőrültél ? Azonnal tegyél le !!
-Míg a szobádba nem érünk addig nem !
-Liam James Payne most rögtön rakj le ! Felbírok egyedül is menni !!!
-Fel ! Csak maximum kitöröd a nyakad !
Az az érzés ! Megint itt van ! Ahh !!
-Liam kérlek rakj le... megfogok őrülni ! -ez a mondatom, egy nyugodt mondat, nem ordítok, csak szép lágyan mondom. KONTROLLÁLOM magam...
-Rendben ! -óvatosan lerakott az ágyamra.
-Köszönöm !
-Máskor is !
Remélem nem lesz máskor ! Nem bírnám ki ! Biztos, hogy fél utnál a lépcső közepén lesmaciznám !
-Liam nem voltam nehéz ? -kérdeztem egy kicsit aggódva.
-Nem nem talán egy kicsit...nagyon !
-Jaj ne sajnálom csak...-teljesen kiborultam !
-Lizzy ! Hülyülök ! Szerinted hiába vannak ezek az izmok ?
És most az izmait mutogatja !
-Liam és a szerénység !! -mosolyogtam.
-És nézd a kezem !
-Mit nézzek rajta Liam ? Olyan mint az enyém, vagy mint mindenki másé !
-Szerintem nem :) Más keze nem tud ilyen jól csikizni !!! Még mindig ugyan úgy tud csiklandozni mint kilenc éve !
Jaj ne ez a halálom borzasztóan csikis vagyok !
-Ne Liam ! Ne, kérlek ne !
-Most nem tudsz elfutni ! Sajnálom...
A nevetéstől majd szétrobbantam !
-Liam ! Időt ! -könyörögtem neki a könnyektől már nem látva.
-Rendben de csak fél percet adok ! Ha addig el tudsz futni...
-Liam tudod jól, hogy el van törve a lábam !
-Igen tudom ! Ezért nincs esélyed !
-Gondolod ? Na csak figyelj !
-Siess ! 7..6..5..
Mielőtt még felültem volna lejárt az időm ! Látom, hogy egyre jobban fölém hajol ! Istenem agyon fog csikizni ! Már teljesen fölöttem van !
-Álj ! -kiáltom.
Liam nem csikizett !
Ahogy itt fölöttem liheg ! Ellenállhatatlan ! Azok a gyönyörű barna szemek *-* .
-Liz ! -szól hozzám miközben én ámuldozva csodálom őt.
-Igen ?
-Nem bírok magammal muszáj lesz Lizzy ! Ez az egész barátos dolog hülyeség ! Én örökre a barátod leszek !
-De Li...-nem bírtam befejezni a mondatom.
Megcsókolt ! És én is viszonoztam ! Az agyam ellenezte a csókot, de a testem, mintha Liamnek engedelmeskedett volna !
Már öt perce csókolózunk !
Nem tudok elmozdulni mellőle ! Végre beteljesült amire annyira vágytam ! És szerintem ezzel a barátság dologgal is messzire mentem ! Nem kell ennyit izgulni miatta !!
Liam elkezdte a pólómat levenni, de...odakaptam.
-Liam kérlek ezt ne ! Ne menjünk ilyen messzire !
-Lizzy ! Te is akarod ! -megint ezzel jön !!! - Louis-val már az első alkalomnál megvolt ! Akkor velem mi a bajod ?
Hogy mi ? Liam féltékeny !
-Na várjunk csak te féltékeny vagy Louisra ?
-Mi... ? Hogy ...Liz ez nevetséges !
-Aha...szóval féltékeny vagy !!!! -hoppá...hoppá...
-Jó igaz ! Lehet, hogy féltékeny vagyok Louisra ! Na és ?
-Na és ? Liam figyelj ! Lehet, hogy Louis-val az első alkalomkor megvolt ! -mivel sorrendben megyek a dolgokkal, ezért nem árulok el valamit. Valamit ami mégsem úgy volt, ahogyan elmeséltem...- De látod mi lett belőle ? Szétmentünk !!
-Tudom Liz...
-Akkor rendben ? Most nem !
-Most nem...
-Imádlak ! -borultam Liam mellkasára.
-Én is ! -válaszolta miközben egy puszit nyomott a homlokomra. Majd átkarolt...
Nem tudom, hogy hogyan de valahogy elalszok Liam mellkasán. -lehet azért mert a múlt éjjel nem aludtam semmit- Éreztem a szíve dobogását. Annyira megnyugtatott...ahogy átkarolt és vigyázott rám !
Egy órával később :

Egy órát aludtam, de egy évnek tűnt !! És Liam még mindig mellettem feküdt...
-Liam ! Liam ! -suttogtam- Liam !
Elaludt !
-Én nagy Macim ! -bújtam oda hozzá, majd megpusziltam.
Ekkor megmozdult.
-Szóval Maci ! Ez édes !
-Liam ! -riadtam fel- Te ébren voltál ?
-Nem egészen ! De a Macis résznél már igen.
Kínos...
-És szerinted ciki ?
-Hogy lenne ciki ? Imádom ! Én vagyok a Macid ! Ha ezt a fiúk megtudják !
Jaj a fiúk ! Ezt nem tudhatják meg !!!!
-Liam ! Kérhetek valamit ?
-Persze neked bármit !
-Kérlek ne mond el a fiúknak !
-Mit Liz ??
-Tudod, hogy mi... Ó ...cseles !!
-Igaz ! Tudtam, hogy ezt fogod kérni...
-De ígérd meg !
-Ígérem !! Liz én is kérhetek valamit ?
Mivel még mindig a mellkasán volt a fejem, lassan felültem és az oldalamra feküdtem. Liam is mellettem az oldalára feküdt.
-Mond ! -nézek rá, mint aki olyasmire várna !
-Lizzy szeretném, ha... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése