♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. július 22., hétfő

4.rész I love you

-Louis ! -kiáltottam miközben a szobám felé ballagtam.- Lou most el kell mennem, találkozok egy régi ismerősömmel a belvárosban.
-Akkor én is megyek ! -mondta miközben a gatyája övét csatolta be- A fiúk már biztos, hogy keresnek...
Felöltöztem és éppen Louist akartam kikísérni, de...egy újabb látomás :
Liamet látom, és......és.....sír ??!! Liam sír...
Vajon miért ? Megszakad a szívem...várjunk csak ! Folytatódik !! Liam sírva, zsebre tett kézzel megy az utcán és...és...a zebrán akar átmenni, de...Ne ne !! Az autó el fogja ütni ! Istenem menjek, maradjak szóljak neki ??
-Lizzy ! Liz ??!! Figyelsz ? -ja igen közben Louis beszélt hozzám.
-Jaj Louis sajnálom, nem figyeltem ! Kérlek megismételnéd ?
-Valami baj van ? -érdeklődött.
Nem mondhattam el neki, hogy Liam miatt aggódom ezért...

-Nincs semmi csak az éjszakára gondoltam...
Ezt jól kimagyaráztam !! GRAT nekem !!!!!!
-Szóval tetszett ? -kíváncsiskodott Lou- Akkor máskor megismételhetnénk ??
-Igen és igen !
Louis megfogta a csípőm, magához húzott és gyengéden megcsókolt.
Hmm jól esett :3
-Louis ha nem haragudsz meg akkor...én most megyek !
-Semmi gond ! Persze ! Szia !!
Én nem köszöntem csak visszapillantottam és kedvesen intettem egyet.
Most irány a park ! Amilyen gyorsan csak tudtam olyan gyorsan sétáltam -magassarkúban nehéz futni- Csak érjek már oda !!!
Alighogy beértem a parkba, pár méter után egy fa alatt megláttam Liamet, ahogy épp a telefonját babrálja. Megpillantott és felállt.
-Lizzy !
-Liam -mondtam a félelemtől már szinte sírva.
Odafutottam és átöleltem.
-Liz ! Miért sírsz ? -kérdezte Liam miközben még mindig öleltem.
Nem bírom tovább pedig megfogadtam magamban, hogy nem szólok Liamnek a látomásomról !
-Miattad ! -mint már mondtam nem bírtam tovább.
-Miattam ?? Mesélj !
-Nem mondhatom el ! -nyögtem ki. Elengedem Liamet. Leültem a padra és ott az arcomat a kezemmel eltakarva sírtam tovább.
-Lizzy...figyelj ! Először is -kezdte Liam- Nem muszáj elengedned, nyugodtan megölelhetsz...hisz már kilenc éve nem öleltelek meg !!!
-De hisz neked van barátnőd ! -tessék...most kimondtam.
-Igen van, de ez nem jelenti azt, hogy egy régi barát nem ölelhet meg ! Másodszor ! Aggódom miattad !!! Mit csinálsz otthon, abban a NAGY házban EGYEDÜL ?
Egyedül Liam, ha azt tudnád, hogy mi történt tegnap kiakadnál...Nagyon örülök, hogy megkérdezte, de mérges is voltam !! Hisz 19 éves vagyok ! Ezek szerint már nagykorú, tudok magamról gondoskodni !!
-Semmit ! Amúgy meg nem vagyok egyedül ! Tegnap...-jaj !!!! KUSS Lizzy !!!!! Nem mondhatom el...
-Mi volt tegnap ?? Na Lizzy ?
-Tegnap...öhmm...ö...tegnap otthon volt az inasunk !! -ügyes, nagyon ügyes vagyok ;) Főleg, hogy nincs is inasunk !!!! :/
-Aha, szóval az inas otthon volt...és milyen volt a randid Louis-val ?
Már megint !!! Áh nem tudom becsapni ! Hisz jobban ismer mint a saját tenyerét !!!!
-Nagyon jó volt ! Louis mindent megtett -leszámítva, hogy hosszú ujjú pulcsiba kellett jönnie - Élveztem...
-És lesz ennek folytatása ? -kíváncsiskodott Liam.
Amúgy mi köze hozzá ? Tudom a legjobb barátom, de akkor is !!!!
-Öhm...rajtam nem múlik...
Na most én jövök !
-És mi újság veled és Daniellével ??
-Hát Dani nagyon aranyos mindent megtesz amire szükségem van ! -nem őszinte a mosolya- Mintha a fejemben járna ! Például ha sokszor kivagyok a munkától, Danielle masszázsa mindent elfelejtet...
Na ez most...most tényleg ??!! Ezt nem mondja ! Masszázs ?? Most kész !! Kiverte nálam a biztosítékot ! Na most megmondom neki !
-Liam van egy olyan érzésem mintha féltékennyé akarná tenni. Vagy csak TE vagy féltékeny Louisra !!
-Én dehogy ! Mégis Louis mit tud amit én nem ?
Huh itt a szerénységed Liam !!!
-Nem enyeleg más szeme láttára a barátnőjével ! Nem bunkó amikor a plázában ráköszönnek. És főleg nem hallgat kilenc évig !!! Tudod milyen kín volt megélni azt a kilenc évet ?? Mennyit írtam neked, mennyit gondoltam rád !! Mennyit reménykedtem benne, hogy majd egyszer eljössz hozzánk...és mennyit sírtam miattad ! Minden lépésedet követtem az interneten és a tv-ben. De semmi...-fakadtam ki.
-Sajnálom Lizzy ! De még mindig nem nagyon értem, hogy Louis mennyivel jobb nálam ??!!
-Áhh...magyarázhatok neked -na jól van Liam itt van felfedem a titkot- Mondok neked valamit ! Tegnap nem randiztam Louis-val !
-Hát akkor ??
-Lefeküdtem vele ! Igen le...jól hallottad ! És nagyon jó volt !! Mert nem olyan, mint TE, sőt sokkal jobb !!!!
Liam nem válaszolt nekem semmit. Csak elsápadt és lassan leült a padra. Majd a kezeivel eltakarta az arcát.
-Liz, tehát megtetted !! Mondtam, hogy NE tedd !!
Mi ? Hogy érti ezt ?? Ja persze ! Az álmom !! De mégis, hogyaaaaan ???
-Ha már ott tartunk Lizzy ! El kell mondanom valamit !
-Mi az Liam ?
-Szakítottam Daniellével...
-Mi ???  De hisz az előbb...
-Igen tudom jól, hogy mit mondtam ! De nekem nem kell Dani...emlékszel, hogy mit mondtam neked az álomban ??
-Nem...-nem ugrott be engem még mindig az aggasztott, hogy hogyan jutott be az álmomba.
-Azt, hogy NE tedd, mert nekem kell megtennem ! És...
-Ezek szerint miattam szakítottál Daniellével ? -na ezt nem hiszem el !!
Miért voltam ilyen hülye...nem hiszem el ! Liam szakított Danivel, MIATTAM !!! Hogy nem vettem észre a NE tedd az azt jelenti, hogy NE tedd ! Mert ő szeretné megtenni !
-Liam...én...én...
Elvette a kezét az arca elől és felállt. Megfogta a kezem és mélyen a szemembe nézett.
-Ne Lizzy ! Nem kell a magyarázat...elhiszem ! A TE döntésed volt ! Most mennem kell, vi-vi-szlát ! -Liamnek megcsuklott a hangja ami azt jelenti, hogy a sírás fojtogatja.
-Jaj Liam ! Sajnálom...-kiáltottam utána én is sírva. De nem puhított rajta...meg sem fordult !!
Nagyszerű, lehetnék ennél jobb helyzetben ?? Miért vagyok ilyen ?!! Hogy tudnak ilyen könnyedén felhúzni ?!! Bárcsak ne tettem volna meg ! Áh...most már nem számít...Egyáltalán érzek Louis iránt valamit ? Legjobb, ha most haza megyek és élem a NORMÁLIS életem !!
Visszaértem a villámba.
Nekem nem kell Louis !!! Kit áltatok ! Tessék kimondom ! Nekem csak Liam kell !
Csörgött a telefonom. Louis az megint...
-Szia Lou !
-Szia Lizzy ! Kérdezni szeretném, hogy nincs-e kedved eljönni velem egy esti sétára a parkba ? 
-De szívesen elmennék -ah semmi kedvem ! Na jó nem játszok tovább !!! EL FOGOM MONDANI !!
-Akkor fél óra és ott vagyok !
Eltelt az a fél óra.
-Szia Lou !
-Szia Liz ! -köszönt majd odalépett és megpuszil engem.- Akkor mehetünk ?
-Persze !
Már körülbelül egy órája sétáltunk amikor leültünk egy padra.
Most elmondom.
-Louis ! Mondanom kell valamit !
-Nyugodtan !
-Huh -vettem egy nagy levegőt és belekezdtem- Louis sajnálom, de nem szeretném a kapcsolatot veled !
-Mi ? Miért nem ? Ezt megértem mert a te döntésed ! De mégis miért ?
-Nem vagyok kész rá...
-Jó rendben ! Ha nem nem...nekem viszont mennem kell !!! Szia -köszönt Lou és elment.
-Szia neked is ! -álltam furcsán.
Hát...hát...ez elég könnyen ment !! Talán Louisnak van valakije ?? Vagy talán megtudta, hogy mi történt Liammel ?? Na most már nem számít...
Nagyszerű ezt is eltoltam ! Egy nap alatt két pasit vesztettem el !! GRAT nekem !
Megint az a fura érzés kavargott bennem, tudjátok amikor látomásom van. De most nincs látomásom, csak az a furcsa érzés.
Szedjük össze ! Először a táncteremben volt látomásom. És mielőtt teljesült volna akkor volt az a furcsa érzés. Másodszor a ruhás volt ! Az is megtörtént -sőt még több is.- Harmadszorra... Mi is volt ? Megvan ! Liam ahogy sír...sír ?? Istenem ez most van !! Liam valamiért sír !! És az autó! Istenem azonnal meg kell keresnem !!
A következő pillanatban már azt veszem észre, hogy szaladok ahogy csak tudok. Szaladok, szaladok erre el kezd szakadni az eső... :/
De ez nem állíthat meg  !! Mindenem átázott. Már majdnem feladtam amikor megpillantom Liamet.
-Liam !-kiabáltam neki torkom szakadtából- Liam várj ! Álj meg !! -a zuhogó esőben rohantam.-Liam kérlek állj meg ! Nem akarlak elveszíteni !!
Mindenem vizes és saras, de NEM érdekel !! Csak Liam. Nagy nehezen utolértem és a zebra előtt a földre rántottam, magammal együtt. Mielőtt lezuhantam volna a földre a levegőben elkiáltottam magam :
-Szeretlek !
Mindketten a földre esünk és nálam nincs kép, de minden hangot hallok !
-Lizzy ? Liz ! Jól vagy ?? Lizzy ? Kelj fel ! Liz !! Hívom a mentőket!
Nem tudtam mozogni, se beszélni! Nem tudtam semmit, a levegőm is egyre fogyott.
Nem nagyon éreztem, de ezt igen... Liam lélegeztetni próbál. Szájból szájba...
-Lizzy ! Kelj fel ! -már sír is- Nem hagyhatsz itt !! Pont most, nem teheted ! Gyere vissza !!

Újból próbálkozott a lélegeztetéssel !
-Liz ! Kérlek ! Nem tudom, hogy mit csinálnék, ha elmennél...-a mellkasomra borult és ott mondja sírva tovább. Közben egész végig fogta a kezem, még mindig- Liz SZERETLEK ! Csak most találtalak meg, de már is menni akarsz ??!!
Fordult a kocka. Újra éreztem ! Hallottam a mentőket. Gyengéden megmozgattam a kezem és Liam is érezte !
-Lizzy ! Liz !
Ez az ! Megérezte ! Így tovább...Megpróbálok beszélni !
-L-l-liam !
Hallotta ? Kérlek Liam halld meg !! Nem tudok többet magamból kipréselni...
-Jaj Lizzy !!! Hallasz ? -érdeklődött Liam - Tudod, hogy mennyivel megkönnyebbültem most !! Most, hogy ÉLSZ !
-Liam va-a-lamit mondani aka-akar-akartam ! -hirtelen nem tudom megfogalmazni, hogy mi az ?! 
-L-l-liam ! Én-én én SZERETLEK ! -kimondtam majd újra elveszítem az eszméletem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése