♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. július 18., csütörtök

2.rész Louis?

...itt állok szótlanul az 5 1D tag mellet -plusz 100 biztonsági őr- és nem tudom, hogy mit csináljak !!!!
Végül Liam megszólít:
-És mégis Liz ? Hol laksz ?
Ennek a kérdésnek örültem.... :)
-Tudod volt egy nyaralónk itt Londonban !
-Igen emlékszem ! Az a sok fogócska, a patak parton a béka vadászat, és persze a szalma bálák mögötti...
Alig vártam, hogy befejezze Liam a mondatot, de ekkor...
-Liam mennünk kell ! -szólt neki Zayn.
Már elindultak, de ekkor Louis visszapillant és odacsusszant mellém. Valami kis papírt adott. És egy mosollyal odébb állt. 
Ott álltam a nyakamba akasztott V.I.P jeggyel és a kezembe egy papír cetlivel. Kinyitottam. Nem szólaltam meg csak egy jót mosolyogtam rajta. Louis telefonszáma !
Este mielőtt elaludtam volna egy SMS érkezett. Liamtől jött ezért egy kicsit izgultam rajta.
-*Holnap egy közös ebéd ? A parkban találkozunk ! Üdv.: Li*
Li...kiskorúnkban -kb. 3-4 éves lehettem- nem tudtam kimondani a nevét ezért csak Linek hívtam :)
Nos visszatérve a témára, holnap találkozok Liammel !! Végre kettesben !!

Június 2.

Az első teljes napom Londonban. Reggel 6 óra óta készülődök. Éppen fogat mostam mikor megcsörrent a telefon. Nem írta ki, hogy ki az ezért fogkrémmel teli szájjal beleszólok:
-Igen ?
-Szia Liz ! Liam vagyok !
Jaj Liam az !!! Amilyen gyorsan csak tudtam kiköptem a fogkrémet.
-Szia ! Hogy vagy ? -Hogy vagy ez most komoly, Istenem miért vagyok ilyen ideges, ha Liammel beszélek !
-Jól, köszi ! Csak kérdezni szeretném, hogy nincs-e kedved eljönni a tánc próbánkra ?
Oooo Liam a tánc próbájukra hív !!! Ez mesés ! Teljesen el vagyok varázsolva !!!!
-Szívesen mennék !
-Akkor 5 perc és ott vagyok érted !
-Jó szia ! -köszönök el sóhajtozva.
Még nem esett le, még mindig nem, és most sem ! Valami furcsa ? Liam azt mondta, hogy 5 perc és itt van....5 perc atya ég most már csak 3 !!! Fény sebességgel öltöztem és intéztem el a többi dolgom. Éppen elkészültem ! Fogalmam sincs, hogy hogyan csináltam. Eskü legközelebb videóra veszem !!!! De ez most nem lényeges. Beültem az autójába.
-Szia ! -köszöntem neki.
-Szia Liz ! Mi újság ?
Most mit mondjak neki szeretlek te bolond, miért nem veszed észre, vagy mit ??!!!
-Öhm...semmi ! -semmi !!! Igen sok minden van velem, de...
-Mesélj valamit magadról ! Hisz több mint kilenc éve nem találkoztunk.
Mesélj !! Ez az egy szó kellett ! Persze azonnal elkezdtem dalolni. Meséltem mindenről ami eszembe jutott.
-És mond csak Lizzy ! Hogy állsz a kapcsolatokkal ? Emlékszem másodikas korunkban folyton az osztálybeli fiúkról beszéltél !
Ez most komoly ?!! Liam pont azt az egy témát hozta fel amit NEM kellett volna !
-Öhm...most éppen -kezdem nehézkesen, végül is nem vallhatom be, szakíts Daniellével, mert megőrülök érted- nincs senkim. És te, milyen kapcsolatban állsz Daniellével ? -nem bírtam ki ! Muszáj volt !
Liam mosolyogva vág bele:
-Nagyon jól megvagyunk ! Bár mostanában Dani szinte sosincs otthon és eléggé feszül!
A táncos balerinának is vannak vétkei !
Liam leparkol.
-Megérkeztünk -jelenti ki majd gyorsan kipattan az autóból és kinyitja nekem az autó ajtaját.
-Olyanok vagyunk mint régen ! -mondja- Te a nőiességeddel !
-Te pedig az udvariasságoddal -fejezem be a mondatát.
-A bátorságra gondoltam, de ez is megteszi...
-És a szerénységeddel -teszem hozzá mosolyogva.
De a mosolyom gyorsan lelankad. Danielle közeleg.



-Szia kicsim -köszönti Liam Danit miközben átöleli és megpuszilja.- Ő itt Lizzy a gyerekkori legeslegjobb barátom !
Danielle a száját húzta mikor Liam azt mondta, hogy "barátom". De mit van tennem ?!!
-Szia ! Elizabeth White vagyok -nyújtom neki a kezem.
-Én meg Danielle Paezer ! -jelenti ki majd megfogja Liam kezét- Liam a fiúk már itt vannak ideje neked is jönnöd !
A teremben már ott volt mindenki. Louis is...mikor megpillantott azonnal felállt -mivel a táncpadlón ültek- és rám kacsintott.

 Rám kacsintott? Majd kiesett a szeme úgy megbámult ! Rendesen ahogy egy fiú szokta ! Felülről lefelé ! Mi vagyok én térkép ???????
Ekkor egy furcsa érzésem volt. Majd egy jelenet játszódott le a fejemben: 

Kiabálok Liammel és Louis közeledik !

Nem tudom, hogy ez mit jelent, de szerintem nem valami jót.
Visszatérve a valóságba:
-Akkor kezdhetjük ? -kérdi Dani. - Rendben ! És egy és kettő és...
Fél órán keresztül néztem ahogy a fiúk próbálnak.
-Nagyszerű ! Tíz perc szünet ! -kiáltja Danielle.
Éppen készülök Liamhez, hogy megmondjam neki, hogy most is úgy mozog mint kilenc éve, de ekkor Louis lép elém.
-Szia ! -szólít meg.

-Öhm...szia Louis ! -köszönök neki ahogy illik.
-Mond csak nincs kedved valamikor vacsorázni velem ?
Ez most komoly Louis elhívott egy randira ??!! Bár nem néz ki rosszul...és nincs vele semmi bajom ! Sőt Louis egyenesen tökéletes, lehet, hogy nem is Liam az igazi !
Egyfolytában Liamet lesem a szemem sarkából. De csak annyit látok, hogy Daniellével enyeleg, szóval lemondhatok róla !
-De, valamikor találkozhatnánk! -válaszolok mosolyogva.
-Akkor mondjuk holnap ? Megfelel ?
Bólintok Louisnak, de közben látom, hogy Liam az ajtón kifele sétál. Utána kiáltok:
-Liam várj !
-Egy pillanat Dani ! -szól vissza Liam Daniellének.
Fogalmam sincs, hogy Liam minek akart itt hagyni de...
-Lizzy bocsi a mai ebéd nem jó!
Na ez fájt !!! Mintha hátba böktek volna egy késsel. Bár nem tudom, hogy milyen érzés az, de gondolom, hogy valami ilyesmi. Nem tűrhettem ezt ! Ezért...
-Danielle miatt hagysz itt ?? Akkor miért nem szóltál előre !! Most ez komoly, itt hagysz egy kilenc éve nem látott barátot -aki mellesleg a legeslegjobb barátod- egy olyan személy miatt akit valószínűleg életed végéig látni fogysz ??!! -most nagyon kiakadtam Liamre.
-Jaj Lizzy sajnálom...de mi lenne, ha holnap elmennénk vacsizni ?
Máskor azonnal igent mondtam volna, de most annyira ideges voltam Liamre, hogy...
-Én is nagyon sajnálom, de holnap nem jó, mert Louisszal randizok ! -jelentem ki olyan hangosan ahogy csak tudom.
-L-l-louis-val ? -kérdezi remegő hangon Liam.
Nem tudom, hogy most mit csináljak ! Elsüllyedjek szégyenemben vagy húzzam ki magam és tűrjem el a megrázkódtatásokat. Louis éppen erre jön. Én meg annyira össze vagyok zavarodva. Végül:
-Igen Louis-val ! -majd elkapom Louis kezét, finoman visszarántom, és megcsókolom. Megcsókolom ? Már vagy fél percig az ajkaira vagyok tapadva. És nagyon jól esik :) Egyáltalán nem tiltakozik senki. Se Lou, se én. Majd óvatosan ellépek Louistól.
-Hűha ! -kiáltanak a többiek (a többiek alatt Zaynt, Harryt és Niallt értem).
Ahogy látom Liamnek is teljesen leesett az álla. De bevallom nem érdekel ! Louis annyira aranyos :))
Kínos csend van. Gondolom megtöröm.
-Most mennem kell ! Sziasztok ! -és nagy léptekkel elindultam az ajtó felé. Azt hittem, hogy Liam utánam jön vagy hasonló. Akkor ezennel végleg kijelentem, hogy Liam-Louis 0-1. És, hogy örökre leteszek Liamről.
Mivel Liam nem vitt haza ezért hívtam a ház inasát. Nemsokára hazaértem, és vettem egy forró fürdőt. Miközben a fürdőkádban a nyakig érő habban időztem, eszembe jutott pár régi emlék. Mikor Liam arról álmodozott, hogy sikeres énekes lesz, vagy amikor horror filmet néztünk a többi barátunkkal és Liam annyira megijedt, hogy az ölembe borította az üdítőjét.
Régi szép idők, kár, hogy elmúltak.
Már a pizsamámban voltam amikor éppen leültem az ágyamra, de ekkor megint az a fura érzés jött elő és egy kis jelenet játszódott le a fejemben. 

Most éppen Louis-val ülünk egy ágyon és a ruhám...

És ? Mi történik a ruhámmal ?? Megszakadt a kép !!! Most nem tudom, hogy jó vagy rossz fog történni !!!! Most nem érdekel inkább lefekszek, majd holnap kitalálok valamit.

2 megjegyzés: