♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. július 21., vasárnap

3.rész Has been, or not?

Június 3.
Felkeltem, gyorsan reggelit csináltam -hmm...pirítós + kávé :))- és megpróbáltam rájönni arra, hogy miket jelenthetnek ezek a látomások ?? De nem jutottam semmire, vagy is, hogy az előző látomásom teljesült. Vajon a következő is fog ? Nem számít.
Randi előtt vásároltam, utána pedig készülődni kezdtem.
Amikor odaértem a plázába arra lettem figyelmes, hogy Liam és a kis "barátnője" az egyik butik előtt enyelegnek. De megmondom... nem érdekelt. Csak is Louisra koncentráltam, hogy milyen lesz az esti randim. Éppen elsurrantam volna mellettük, de ekkor Li észrevett. Azt hittem, hogy valamit mondani fog, de rám se nézett -kivéve azt az egy pillantást amikor észrevett- sőt inkább próbált egyre távolabb menni. Haragszik ? A csók miatt vagy miért ?  Vagy talán a randi miatt ? Nem tudom odamenjek-e vagy nem ?? Ahh... összeszedtem a bátorságom és odamentem hozzá !!!!!
-Sziasztok -vigyorogtam Liamre és Daniellére, de ez a vigyor nem őszinte ! Sőt nagyon is fájt.
Mindent bevetettem, de Liam még el sem mosolyodott.
-Szia Lizzy ! -köszönt Dani kedvesen,majd oldalba bökte Liamet. Mire ő:
-Szia Lizzy... -tessék ! Gondolom ezt gondolhatja.- Öhm...Dani ! Drágám -itt van !! Utálom amikor ezt mondja neki ! Furcsa kilenc éve még nekem mondta, igaz csak tíz éves voltam, de akkor is !- Dani figyelj...mennyi az idő tudod nekem mennem kell öhm...öhm...Niallhez ! Igen Niallhez, mert megbeszéltünk valamit ! Úgyhogy szia Lizzy !
-Szia ! -mosolyogtam rá. 
-Oh akkor én is megyek, -szólt Dani Liamnek- Szia Liz !
-Szia ! -irtó kellemetlenül éreztem magam. Faképnél hagytak. 
Na először Liam jó a hazugságod ! Mióta élsz azóta tudom, hogy mikor hazudsz ! Szóval ennyi...Másodszor...ez most komoly Liam lerázott ????? Mi a baja velem :'(( ?
Pár órával később:
Ezerrel készülődtem és nagyon izgultam.



 A ruhás látomás miatt aggódtam, de reméltem, hogy nem lesz semmi baj ! Már minden meg volt, kivéve a fog mosás. Hamar neki is álltam. Pont elkezdtem, de ekkor megcsörrent a telefonom. Ezt nem hiszem el !!!! Megint fog mosás közben...na mindegy gyorsan kiköptem és felvettem a telefont.
-Igen ? -szólam bele.
-Szia Lizzy ! Louis vagyok - jaj Lou az !!!!!!- Csak szólok neked, hogy egy kicsit később megyek érted. Baleset volt a városban és most kígyózik a sor ! Ugye nem baj ?
-Nem ! Dehogy is ! -csalódott voltam de ez van.
-Oké ! Akkor majd megyek ! Szia ! -és lerakja a telefont. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen ??
Míg Louis ideért addig lefeküdtem a kanapéra kicsit tv-t nézni. Nem tudom miért de olyan furcsa érzésem volt. Olyan "fáradt vagyok" érzés. A szemem már félig csukva volt, de még hallottam a tv-t. Fél perc múlva se kép se hang ! Hirtelen Liammel találom magamat szembe. 



Azzal az ártatlan mosollyal állt a széna báláknál -azoknál a báláknál amiket már említettem- amilyet én megismertem. Majd hirtelen a mosoly lelankadt, és a fejét kezdte el csóválni.
-Lizzy ! Ne tedd !
Én értetlenül álltam. Liam közelebb lépett, megfogta a kezem, mélyen a szemembe nézett majd...
-Liz ! Ne tedd ! Rossz embert találtál arra a dologra ! Hidd el az nekem kell megtennem ! Ne tedd !!!!
Még mindig nem értettem ! Csak álltam.
-Liam mégis milyen dolog ?
De Liam nem válaszolt. Elengedte a kezem és hátrébb lépett.
-Ne tedd Liz !! -mondta majd eltűnt.
Nem láttam csak a nevét kiabáltam.
-Liam ! Liam ! Hol vagy ? Liam ! Liam ! Ne hagyj itt kérlek !! Liam !
Majd kiáltottam egy nagyot:
-Szeretlek !!! -fogalmam sem volt, hogy ezt miért tettem...
Ekkor ijedtemben felébredtem. Louis ott állt a kanapé mellett.
-Szia Lizzy ! Jól vagy ? -kérdezte.
-Igen csak rosszat álmodtam ! -válaszoltam miközben felültem.
-Akkor jó annak örülök -mosolyodott el Louis. Közben leült mellém és megsimította a hátam.



Valamiben elakadt a pulcsija. A cipzár az a ruhám hátulján.
-Jaj Louis ! Várj ! Elakadtam ! -kiáltottam.
-Látom !
-Gyere -hívtam magammal- Menjünk a szobámba ott van egy csipesz azzal kitudod magad szabadítani !
Bementünk a szobámba.
-Lizzy ez nem működik ! Van egy jobb ötletem !
Kicsit aggódtam, hogy mi az, de inkább ellazítottam magam. Leültünk az ágyam végébe. És Louis elkezdte lefelé húzni a cipzárt a ruhámon.
-Mit csinálsz ? -kiáltottam ijedtemben.
-Ne aggódj ! -nyugtatott meg- Bízz bennem !
Már majdnem lehúzta amikor egy hirtelen mozdulattal megrántotta a cipzárt és most a pulcsi ujja a melltartóm kapcsában akadt el.
-Louis mit csinálsz ? -kérdeztem rémülten mikor éreztem, hogy "ott" kalandozik a keze.
-Van egy rossz és egy jó hírem -kezdte- a jó az, hogy sikerült kiszabadítanom a pulcsimat a cipzárodból ! A rossz pedig az, hogy most elakadt a...
-Na ne...! Ez most komoly Lou ?
-Igen -nevetett- Tudod mit, hogy ne kelljen levenned inkább kibújok a pulcsimból !
Louis levette a pulóverét, csak egy bökkenő volt ! Nincs alatta semmi ! Vagyis egy hosszú ujjúba volt. Az a kidolgozott teste ! Olvadozok tőle...
Megfordultam és most már teljes egészében -félmeztelenül- áll előttem.
-Hűha -jaj ne elszóltam magam !!
-Ez meg mi volt Lizzy ?
-Jaj Louis sajnálom csak...
-Tudom, ellenhálhatatlan vagyok ! -mondta Louis. 
-Öhmm...nem, vagyis de az vagy csak...
Louis közelebb lépett hozzám és megfogta a kezem, majd megsimította az arcom.
-Gyönyörű vagy ! -suttogta a fülembe. És megcsókolt *o* !! Benyúlt a lehúzott ruhám alá és elkezdte simogatni a hátam. Nem sokkal később arra lettem figyelmes, hogy az ágyamban csókolózunk. Louis alsógatyában én meg fehérneműben...
Majd miközben Louis átkarol elalszok.
Most a táncteremben találom magam. Liam a terem másik oldalán áll.
-Megtetted !! -kiabálta át az egész termen.- Most örülsz ???
-Mi ? -nézek rá újból értetlenül.-Liam bökd már ki mit akarsz ??
-Louis már megtette helyettem...-válaszolta csalódottan majd eltűnt.
-Liam ! Megint eltűntél ! Hol vagy ? Liam ! Liam !
Arra riadtam fel, hogy a telefonom csörög.
-Ki az ilyenkor -kérdte Louis fél álomban.
Liam volt az, de ezt nem mondhattam meg Lounak.
-Anyu az ! Bocsi ezt fel kell vennem ! -gyorsan kirohantam a szobámból és felvettem.
-Liam ? -suttogtam a telefonba.
-Igen én vagyok !
-Mégis minek hívsz ilyen korán ??
-Mondanom kell valamit !
-Mondd !
-De ehhez személyesen kell találkoznunk ! Legyél délben a parkban !
-Rendben Liam !! Ott találkozunk !
Huh Liam olyan idegesnek tűnt a telefonban !



 Remélem nem történt semmi baj !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése