♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. július 25., csütörtök

6.rész L

Pár óra elteltével : 
Már este tizenegy óra volt, de valamilyen ok folytán nem bírtam elaludni ! Vajon Liam még fent van ? Megkérdezem...
-Liam ! Fent vagy még ? Liam ? -nincs válasz... - Liam ? -odafordultam, de Liam nem ült a székben !! Hova tűnt ? Nagy nehezen felültem, -azért, hogy elinduljak Liamet megkeresni- már a mankót épp a kezemben tartottam, amikor Liam belépett egy nagy szatyorral az ajtón.
-Lizzy ! Te meg mit csinálsz ? -kiáltott rám, miközben odajött és leült az előttem lévő fotelbe.
-Nos öhm...-mielőtt még elkezdtem volna félbeszakított.
-Nem ! Nem akarom hallani, 100%, hogy valami bolondságra készültél ! :D
-Jól ismersz ! -mosolyogtam- Téged akartalak megkeresni !
-Mi ? Megőrültél ? És mondtam, hogy nem akarom hallani, de most már nem számít...Látod ezért kell, hogy valaki figyeljen rád ! Na inkább feküdj vissza !
Nehezen visszafeküdtem.
-Liam ? -kezdtem.
-Igen ?
-Még is...hova tűntél ? 
-A kórházzal szemben van egy Non Stop bolt, oda ugrottam le -válaszolta miközben elkezdett kifelé pakolni a szatyorból.
Nagyon furcsa...
-És miért ugrottál le oda ?
-Gondoltam, hogy éhes leszel ezért vettem ezt azt...
Az eszem megáll !! 
-Liam ! Tudod jól, hogy régebben is folyton ezen folyt kettőnk közt a vita ! Megmondtam, hogy nem kell rám költened !!!
-Igen tudom...



-...de a csoki fagyit nem csak te szereted...

кιиg ℓιαм ♥ - liam-payne Icon

Ez megőrült :D 
-Hoztál fagyit ? -tudakoltam meg a biztosra menve.
-Hoztam, de akkor TE nem kapsz ! -eközben kibontotta a fagyit.
Mint gyerekkorunkban ! Teljesen ugyanezt csinálta...Szóltam neki, hogy nem kellett volna erre ő "játszotta" -szó szerint- a sértődöttet.
-Aj ne csináld már ! -szóltam rá.
-Te mondtad ! Ha kérsz akkor adok !
Azzal a mozdulattal rákent egy KISVILLA -a történetet szerintem ismeritek, Liam nem szereti a kanalakat- fagyit az arcomra !!!! Rákent inkább rám dobta !!!! 
Na jól van Liam ! Van egy olyan érzésem, hogy ezt DIREKT, csinálta... Jaj tényleg tetszem neki ? :o
-Liam ! Ideadnád a másik villát ? -huh ez a kérdés elég furcsán hangzik.
-Persze !
Nem tudta mit tett ezzel ! Amint odaadta az első mozdulatommal visszavágtam neki !
-Ezt most miért kaptam ? -ilyenkor jön az, hogy tetteti a "hülyét" !
Nem válaszoltam, csak mosolyogva megráztam a fejemet...majd Liamből is előtört a nevetés.
-Liz ! Ami azt illeti hoztam neked még valamit...-még valami !!- Csukd be a szemed !
Becsuktam...felemelte a hajam és egy nyakláncot csatolt a nyakamra.
Egy L betűs aranynyaklánc. 

-Liam ! Ez......csodálatos !!-nagyon tetszik !! L, mint Lizzy ! Vagy Liam ??? Mindegy... :D
-Örülök neki, hogy tetszik, de ez még semmi ! A nyakláncban lévő kristály hangulatod szerint tudja változtatni a színét !
-Nagyon köszönöm ! -öleltem meg.
-Szívesen...-mielőtt befejezte volna a mondatot, leült mellém az ágyra.- Tudod ezt a nyakláncot még akkor vettem neked mielőtt elköltöztetek volna...
-Szóval kilenc éve ? -néztem rá értetlenül.
-Igen...kilenc éve őrzöm...neked ! -ebben a pillanatban rózsaszínre váltott a nyakláncom kristálya. És gondolom tudjátok, hogy a rózsaszín a szerelem színe !!
Amúgy meg honnan vette, hogy majd egyszer újra találkozunk vagy valami ? 
-Nos, a kis megható dolog után -kezdte Liam- és persze az egész őrült nap után gondolom eléggé elfáradtál ! 
-Ami azt illeti igen ! -válaszoltam.
-Akkor jó éjt.
Liam odahajolt hozzám -persze én ekkora már felültem- és adott egy puszit a homlokomra, de...
Egy kis hang azt súgja, hogy még ne engedd el !
Liam a szemembe nézett és egyre közelebb hajolt hozzám. De valamilyen okból én is ő hozzá ! A nyakláncomat bámulta !! Jaj ne ! 
Nem tudom megállni...
Liam újra a szemembe nézett, majd az ajkaimra...és MEGCSÓKOLT. 
Egy kicsit várt, hogy mit szólok, hozzá... Nem ellenkeztem, tehát folytatta.
A szívem kiugrott a helyéről ! Ez nem egy egyszerű csók, mint ami Louisé volt, ez más...
Az ajkai rettentően égetnek, kívánom őt ! Lassan leborított az ágyra...A bordáimnak nem tesz valami jót, de nem nagyon érdekelt... Nekem csak Ő kell...de nem lehet... Igaz eddig miatta tettem mindent, de ha mégse működne a kapcsolat, és szakítanánk onnantól nem lehetnénk "IGAZI" barátok !
-Liam állj ! -toltam el magamtól. -Most álljunk le ezzel ! 
-De Liz...te is akarod ! 
-Igen akarom, de nem tehetem ! Egy: Most a bordáimnak és a lábamnak nem tenne jót ! Kettő : Gondolj bele mi történne, hogyha valamilyen okból, nem működne a kapcsolatunk és szakítanánk !! Onnantól nem lehetnénk "IGAZI" barátok ! 
-Igazad van ! Teljes mértékben ! Akkor...
-Akkor ? -kérdeztem.
-Jó éjt ! 
-Neked is Liam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése