♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. július 24., szerda

5.rész They are my sisters

...Amikor magamhoz tértem már a kórházban voltam. Istenem egy csomó valami lógott ki a kezemből !! -gondoltam valami infúzió féleség- Áu !! A lábam ! Mi van vele ? Nem bírom megmozdítani !  Majd megmondják az orvosok, hogy mi történt, de ahogy nézem el van törve...
Egy kicsit felültem, -de csak egy kicsit nem bírtam tovább ! Lehet, hogy a bordáimmal is van valami? - Hátha jobban leszek, de akkor olyat láttam...
-Liam ! -jaj ! Liam ült mellettem a széken, pontosabban aludt a széken ! Ahogy láttam nem alszik olyan mélyen. Inkább...mintha, csak el lenne bóbiskolva. Hosszú percekig néztem, amikor egyszer csak megmozdult és fölébredt.
-Liz ? Lizzy !! -azonnal odajött mellém. Nem érdekelte, hogy csak most kelt fel - Liz ! Nem hiszem el ! Azt hittem, hogy már elvesztettelek !
-Liam ! Nyugodj le ! -préseltem ki magamból.
-Nem hiszed el ! Nagyon nagyot estél ! Eltörted a lábad, és a bordáidnál is pár csont oda van ! A sok zúzódásról nem is beszélve...-most már érthető -_-...
-Liam ! -kiáltottam rá újra.
-Tudod milyen régóta ülök itt ! Már....már négy napja ...és...
-Liam !! -kiáltok rá az első kettő kiáltásomhoz hasonlóan.- Liam, nyugodj le...minden re... mi ? -leesett !!!- Négy napon keresztül kómában voltam ????
-Igen Liz...
-És TE itt ültél végig mellettem ?
-Nem...vagyis...öhm...IGEN...
-Istenem Liam ! Itt ültél végig mellettem ?
-Öhm...igen ! Azóta nem mentem haza !
Ó ! Végig vigyázott rám ! De vajon miért ?
-Liz ! Lehetne egy kérdésem ?
-Mondjad ! -reméltem, hogy nem az amire gondolok !
-Honnan tudtad, hogy bajban vagyok ?
Most elmondjam neki, vagy mi ? A fejemben ezer és ezer gondolat !! Áh !

-Nos...öhm...-le voltam dermedve ! Az ajkaim nem mozdultak, és csak bámultam Liamet, mint valami...valami...idióta !!!!!- Megéreztem ! -megéreztem ez most komoly ?? Csak én lehetek ennyire hülye ? Úgy tűnik...
-Akkor nagyon jól érezted ! -Liam véletlen rákönyökölt a lábamra.
-Áu !! -kiáltottam fel, erre Liam azonnal arrébb ugrik.
-Liz ! Baj van ? 
-Nem Liam, jól vagyok ! -jól vagyok a négy nap kóma ellenére ! 
-Lizzy ! -szólított meg lágy hangon- Figyelj nem kell hazudnod ! Tudom jól, hogy min mész keresztül ! Gondolkoztam egy kicsit és... Mi lenne, hogyha...nos míg nem épülsz fel... addig...mondjuk, odaköltöznék hozzátok és segítenék neked ?!
KOPP ! Leesett az állam ! Nem bírtam válaszolni. 
-Nos ? -kérdezte. Jaj egy kicsit ideges...
-Rendben Liam ! Bízok benned ! És tudom, hogy te mindent megfogsz tenni értem ! De egyet szeretnék kérni... Ne legyen köztünk semmi ! Rendben ? 
Amint kimondtam ezeket a szavakat bizseregni kezdtem, mintha nem fájna semmim és...
-Elizabeth White ! -szólt az ajtóban álló nővér- Látogatók jöttek magához !
-Hogy hozzám látogatók ? -kiáltottam fel. 
-Lizzy ! Istenem ! Hogy vagy ?
Mi ? Hogy,... hogy...hogyaaaaan ???????????? A nővérem lépett be a húgommal együtt !!!! Oh igen még nem meséltem, nos van egy húgom és egy idegesítő nővérem ! A nővérem Eloise, de csak Loinak szoktuk hívni. A húgom pedig Elly. Nem vagyok jó viszonyban a nővéremmel, a húgom .... ő meg olyan más..., ezért van, hogy SOHA nem beszélek róluk !!!!
-Jaj Liz az orvosok értesítettek és jöttem ahogy csak tudtam -igen a nővérem megint előadja magát amint helyes pasit lát...
Ugyanis Liam lassan hátrafordult, hogy jobban szemügyre vegye ki az...
-Liam ! Micsoda meglepetés ! -ez a nővérem... BAH !- Észre sem vettelek !
-Eloise... HUH - huh ? Na ne, Liamnek majd kiesik a szeme ahogy bámulja a szőke BARBIE babához hasonló nővéremet. És, mi volt az a HUH ?? -Loi eléggé nővé váltál mióta nem láttalak ! - kész ez nem Liam amint belépett a nővérem onnantól mintha kicserélték volna ! -És Elly, te nagyon nagyot nőttél ! 
Persze Elly egyáltalán nem hasonlít a nővéremre ! Elly egy szerény mosollyal jelezte Liamnek, hogy köszöni a bókot, de Loi...mint aki azonnal le akarná smacizni Liamet !!! Valahogy el kell terelnem a szót !! 
-És lányok hol fogtok lakni ? -kérdeztem a tesóimtól.
-Nos -kezdte a nővérem- Már minden cuccunk a házunkban van !
-Mármint abban a házban ahol én lakok ??
-Mit gondolsz húgocskám ? Szerinted ? - Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!! 
Meghalok ! Ez így nem lesz jó, éppen most kezdeném el életem legszebb nyarát a nővérem NÉLKÜL erre beállít ! Ráadásul Liam most akart hozzám költözni arra a pár hónapra, amíg ilyen rossz állapotban vagyok ! Mi lesz itt velem ! A nővérem összejön azzal akivel én szeretnék összejönni ? Várjunk az előbb mondtam neki, hogy nem akarok összejönni vele... Teljesen össze vagyok zavarodva !
-Liz ! Lizzy !? Hahó -Liam próbált "visszatéríteni" a földre.
-Öhm...itt vagyok, csak elbambultam egy kicsit... -szép mentés !
A szívemet majd kiköptem annyira dobogott ! Ahogy láttam Liamet, miközben nézi a nővérem és beszélget vele ! A pulzusmérő egyre jobban csipogott, én pedig hirtelen elkezdtem kapkodni a levegőt. Szédültem és egyre jobban vert a víz !! Mit csináljak, szóljak valakinek ? Vagy...

-Liam, I'm pregnant. -...

-Lizzy ! Mi a baj ? -nézett Liam -Liz ! Jól vagy ? NE !! Nővér !!! Gyorsan ! Eloise mozdulj már  meg ! Hívj valakit !
-Azonnal Liam !
Liam próbálkozott beszélni velem, de a rosszullétemtől meg se bírtam mukkani ! Elfogok ájulni !
-Liz ! Maradj ébren ! Figyelj rám ! Hallod amit mondok ?? -bólogattam Liam szavaira. Közben egész végig fogta a jobb kezem és próbált ébren tartani. 
-Lizzy... -szólalt meg mély, nyugtató hangján és a másik kezével pedig megsimította arcomat- Nyugodj meg ! Itt vagyok és ha kell itt is leszek neked ! -közelebb hajolt és megpuszilta a homlokomat. De még mindig kitartóan fogta a kezem !
-Mi történt ? -szaladt be az orvos a nővér előtt.
Liam elmondta, hogy mi is történt -eközben még MINDIG fogta a kezem és néha megsimította a kézfejem.
Hirtelen jobban éreztem magam, de megint az a furcsa érzés jött -egy újabb látomás.

Liam állt a fürdőszoba előtt. Valaki zuhanyzik benn. Loi az !! Liam az ajtó felé tart !! Ráfog nyitni !! 

-Ne -kiáltottam egyet hangosan, már a látomásból visszatérve.
-Mit ne ? Jól vagy Lizzy ? -kérdezte Liam.
-Igen csak...csak -nem tudom kimagyarázni magam -.-...
-Szerintem nem olyan rossz, hogy valakinek mindig kell maga mellett lennie -mondta mosolyogva az orvos.
Oh szóval míg nekem a látomásom volt az orvos ezt beszélte Liammel. Hogy valakinek mindig kell mellettem lenni !
-Öhm... Doktor úr ! Mi nm vagyunk együtt ! -szóltam közbe és Liamre pillantottam. Loi kihasználva a pillanatot...
-Ne aggódjon Doktor úr ! Mi gondját fogjuk viselni ! -igen a nővérem egy talpnyaló. Ha Liam odaköltözik hozzám, rám se fog nézni !! Mármint a nővérem. Azért remélem, hogy Liam nem hagyja magát !!
-És Doktor úr mégis mikor mehetek haza ? 
-Ha minden jól megy akkor már holnap reggel hazaengedjük ! -válaszolta majd hátat fordított és kiment a szobából.
-Lizzy ! Nekünk most mennünk kell ! Van egy két dolog amit még nem csomagoltunk ki ! Legyél jó ! Szia ! Puszi neked is Liam ! 
-Oké ! Sziasztok ! -ah, hogy utálom Loit ! Puszika Liam, eskü ez nem normális !!!!
Huh holnap reggel ? És addig mit csinálok majd itt egyedül ? A nővérem és a húgom már nagyjából beköltöztek, na de Liam ? Mi lesz, hogy ha...ha a látomásom...
-Liz ! -szólított meg Liam.- Hogy ha arra gondoltál, hogy egyedül kell itt maradnod rosszul hitted ! 
-Ezt most hogy értsem ? Hallottad, hogy a doktor mit mondott ! Még nem mehetek haza...
-Várj Lizzy ! Nem engedted befejezni ! Nos...arra gondoltam...hogy...ha nem bánnád itt megvárnálak ! Mármint, hogy...öhm...
Nagyon jól tudtam, hogy Liam mire gondol, de annyira megnyugtat a hangja ! Inkább hadd fejezze be azt a mondatot amit összekutyult...
-Vagyis itt maradnék, és...na szóval...érted ?
Értem én...
-Igen Liam értem, de biztos, hogy ezt akarod -akarja biztosra !!!!- Értem nem muszáj itt maradnod !
-Én döntöttem így és tudod a barátok támogatják egymást. -ó Liam ez olyan aranyosan hangzik !
-Mint amikor eltörted az orrod ? -mosolyogtam rá.
-Igen amikor eltörtem az orrom és te segítettél !
-De Liam  ! Ez nem egy egyszerű orrtörés, ami mellesleg neked csak két hétig tartott ! Nekem eltört  a lábam, sőt még pár bordám is elrepedt ! Készen állsz két hónapig folyton velem törődni ? Hisz neked ott van a banda, a sok koncert, és...persze Danielle !
-Kérlek ezt a témát mellőzzük ! Nem szeretnék most erről beszélni, -szerintem ez rosszul esett Liamnek ! Miért ilyen nagy a szám ?- Amúgy meg igen ! Készen állok ! Ha te mellettem voltál mikor eltört az orrom, akkor te is számíthatsz rám !



Ó ez olyan édes !
-Aj gyere -hívtam magamhoz majd átöleltem- Áu ! De csak óvatosan rátérdeltél a lábamra !! MEGINT !
-Jaj Lizzy ! Bocsánat ! Jól vagy ettől függetlenül ? 
Egy széles mosollyal az arcomon, válaszoltam:
-Persze ! Főleg, hogy ilyen legjobb barátom van, mint TE ! :)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész volt! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  2. Jó meg minden. De váltosztass az írásodon. Nem kell 40 felkiáltójel meg 50 kipontozott rész. Ez így sokszor olvashatatlan 😥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor ezt a részt írtam 2013. július 24-e volt. Azóta több, mint 3 év telt el és, ha követed a mostani blogomat, akkor rájössz, hogy mennyit fejlődött az ember 3 év alatt. :)
      http://justbefree-harrystyles.blogspot.hu

      Törlés