♥Keep Calm And Listen To Music♥

2014. március 28., péntek

#3 Díjam

Halihóóóó! Megkaptam a #3 díjam :D Rettentően boldog vagyok! :D nagyon köszönöm Blood Redy -nek :)




#Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küld tovább 11 embernek


11 dolog magamról:
~Kedvenc focicsapataim: Barcelona, Doncaster Rovers (hihi <3), Manchaster City és a Chelsea
~Nem szeretek futni, de focizni imádok :D
~Szeretek még: kézizni, röpizni... Minden ami sport, kivéve a FUTÁS!!
~Jövőre szeretnék jelentkezni az Ének Iskolájába :D
~Imádok énekelni :3
~5 évig Kung Fu-ztam :D
~4 évig néptáncoltam
~5 évig Hip-Hop táncoltam :'D
~Álmom: találkozni a 1D-nel. Elmondanám nekik, hogy köszönöm, hogy vannak nekem <3
~Előrendeltem a Popcorn Directioner 2.-őt xd Amit már alig várok *--*
~Jövőre szeretném letenni az Angol középfokú nyelvvizsgát :)

11 kérdés:
1. Kedvenc filmed?
~One Direction: This Is Us
2. Miért pont ez?
~Miért ne?? Csak el kell olvasni a címét :3
3. Kedvenc színed?
~rózsaszín és a zöld *-*
4. Elgondolkodtál már azon, hogy „jó” ember vagy e?
~igen el
5. Milyen fajta TV-tek van?
~Huh.., Van 3 Orion meg 1 nem tudom milyen xd
6. Kedvenc blogod? (Lehetőleg ne a sajátodat)
~Other Half (igaz befejezett, de imádom <3) és a Perfect Moments... Mert az álmok valóra válnak című blog :)
7. Ha nyernél, a Lottón mi lenne az első dolog, amit a pénzből vennél?
~One Direction koncertjegy, vagy maga a One Direction :'D <3
8. Elégedett vagy magaddal?
~Nem ://
9. Mielőtt megkaptad volna a díjat, azelőtt jártál már a blogomon?
~Még nem :D
10. Kedvenc betűd?
~L és az E
11. Kedvenc szavad?
~Directioner <3


11 dolog ami én kérdezek tőled/tőletek:
1. 3 kívánságod van. Mik lennének azok?
2. Jártál már külföldön?
3. Álom úti célod?
4. London vagy Párizs? :)
5. Szeretsz sportolni?
6. Sportolsz valamit?
7. Kedvenc tantárgyad?
8. Hallottál már a blogomról? :) Vagyis jártál már valamelyik bogomon?
9. Ha nem akkor beleolvasol majd? :D hihi
10. Kedvenc étel, ital?
11. Kedvenc idézeted? :)



Blogokat most nem tudok linkelni, de hamarosan majd írok! :)

KÖSZÖNÖM xx. <3 

Kiss&Hug&Love: El 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése