♥Keep Calm And Listen To Music♥

2014. április 20., vasárnap

Óriási késés és hatalmas bocsánat kérés /MINDENKI OLVASSA EL/

Sziasztok! Kérem, hogy MINDENKI OLVASSA EL!!

Valamit szeretnék veletek közölni, nyugi nem rossz... :)
Sajnos most sem egy résszel jöttem. Amit meg tudok magyarázni. Egyszerűen nincs időm leülni és megírni!!! Igyekezek, de... Lassan egy hónapja nincs új rész... És úgy érzem (szépen mondva) "leég a pofámról a bőr" annyira haragszok magamra!! Ez olyan kínos :(
Nem azért van, mert utállak vagy, hogy elhanyagollak titeket, hanem, mint már említettem NINCS IDŐM! :/
VISZONT, készítettem egy FACEBOOK CSOPORTOT (KINT VAN A KÉP AZ OLDALSÁVBAN, arra kattintva tölt be), ahova mostantól MINDEN EGYES NAP posztolok majd valamit :) Mindig kikérem a véleményeteket, vagy idézek a régebbi részekből. És rakok fel a következő részekből előzeteseket :D (Leiner Laura stílusban nyomom, ahh kedvenc írónőm :D <3).
Illetve ott tudunk beszélgetni is :)

Ennyit szerettem volna közölni! Legyetek türelemmel, hamarosan jelentkezek :-*
Ne felejtsetek el belépni a facebook csoportba, nyugodtan kérdezhettek :))

Szeretlek titeket és mindent NAGYON KÖSZÖNÖK!!

Ui.: a történet vége 2 esélyes... Lehet tervezek egy játékot és a nyertesnek elárulom, hogy miket gondoltam, ki majd segít befejezni :))

Luv ya <3 Xxx

Kiss&Hug&Love: El xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése