♥Keep Calm And Listen To Music♥

2014. március 17., hétfő

#2 Díjam

Sziasztok! Most nem egy résszel jöttem. Megkaptam a MÁSODIK díjamat *---*
Nagyon köszönöm a What?! I'm Normal írójának!





11 dolog rólam:
~Legnagyobb álmom, hogy találkozhassak a One Direction-nel
~Úúúúgy megölelgetném Liamet, Zaynt, Louist, Harryt és Niallt!! Elmondanám nekik, hogy mennyire szeretem őket :D
~Régen óriási Hannah Montana fan voltam... Viszont, most már nem szeretem Mileyt :/
~Imádom Demi Lovatot! <3
~Kedvenc 1D barátnőm: Sophia, Eleanor és Perrie :D (mindenki)
~Imádok énekelni!
~Plasztikai sebész szeretnék lenni Angliában
~Focibolond vagyok! Alig várom már a VB-t :D
~Kedvenc focicsapatom: a Barcelona, a Chelsea és a Manchaster City. Illetve a Doncaster Rovers <3
~Kedvenc színem a rózsaszín és a zöld *--*
~Életem eddigi legjobb élménye az volt, mikor a barátnőimmel megnéztük a This Is Us-t :)


11 válasz:
Voltál már idegen országban?
~Igen voltam.
Van testvéred?
~Van egy Directioner öcsém :D
Hova valósi vagy?
~Magyarország, Fejér megyei
Korod?
~13 múltam január 12-én (Zayniee <3)
Nyár vagy tél?
~Nyár.
Tavasz vagy tél?
~Tél.
Hamburger vagy gyros?
~Gyros
Vicces vagy?
~Igen :) (szerintem)
Hányadikos vagy?
~7.
Kedvenc sztár/banda?
~One Direction, Little Mix, Demi Lovato.
Anglia vagy Olaszország?
~Anglia *---*


11 kérdés:
~Hány éves vagy?
~Kedvenc külföldi országod?
~Hány blogod van/volt?
~Mehet egy linkcsere? :D
~Mióta blogolsz?
~Miért kezdtél el blogolni?
~Van olyan extrém sport amit ki szeretnél próbálni?
~Mi a kedvenc színed?
~Mi ihlette meg a blogod?
~Directioner vagy?
~Mit tennél, ha megnyernéd a lottót? :D


Akiknek továbbküldöm:

Mistery on the Lake
Story of my life
Random Love
Little Mix Story
Change Your Life - One Direction
A Gyilkos Múlt
Akvarell
I won't give up 'till it's over



Igaz nincs meg a 11, de még bővítem majd... :D


Köszönök mindent! ♥

Kiss&Hug&Love: El ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése