♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. október 3., csütörtök

24. rész I broke up with you

-Z-z-zayn ?? -kezdtem remegő hanggal és hirtelen megfordultam- Mi van Zaynnel ? -néztem Louis szemébe.
-Liz ! Nyugo...-kezdte Lou, de félbe szakítottam.
-Louis ! -ragadtam meg a karját- Hol van Zayn ? -kezdtem egyre, s egyre jobban ideges lenni.-Nyögd már ki !!! -ordítottam.
-Lizzy ! Állj le !! Először is, engedd el a karom mert elszorítod benne a vért.-hopsz... Igen nekem is vannak indulataim- Másodszor pedig... Ülj le ! -itt aztán tényleg kicsapta nálam a biztosítékot.
-Mi történt vele ??? Louis !!! Válaszolj !! -akadtam ki- Kórházban van ?? Lou !!! Hol van Zayn !!! -lesápadtam és éreztem, hogy elkezd velem forogni a világ.
-Figyelj... Zayn kórházban van, de jól van ! -mondta nyugodtan Louis, de láttam, hogy a homlokán gyöngyözni kezd az izzadság. Tehát ideges...
-Jól van... Most nem borulok ki... Nyugodt maradok ! -ismételgettem maganak, majd eszembe jutott valami- És Liam ? Mi van Liammel ? Louis, hol van Liam !???!!!
-Engedd már meg, hogy elmondjam !!! -ordított vissza ami, egy kicsit meglepett- Sajnálom, csak egy kicsit feszült vagyok ! -nyugodott le.- Liam Niallel, és Harryvel van Harryéknél. Zayn kórházban van. Én pedig itt vagyok veled ! Érted ?
-Ö... Louis, te most hülyének nézel ? -fontam össze magam előtt a kezeimet és nekidőltem az ajtónak.
-Nem... De mindent elmondtam, amit tudok.
-Oh, értem ! -bólogattam.-Figyelj, ha nem gond akkor elmehetnénk Harryékhez ?? Szeretném...
-Persze ! -vágott közbe Louis. De még be sem fejeztem !!!!!! Na, hagyjuk...
-Amúgy jó vagy ? -kérdezte.
-Jól...mint az eper a turmix gépben ! -forgattam a szemeimet.
Lou elmosolyodott és elindult az ajtó felé.
-Menjünk ! - kinyitotta előttem az ajtót és kitessékelt a szobámból.
Kiértünk a bejárati ajtóig ott azonban megtorpantam és hirtelen megfordultam. Így nekiütköztem Louisnak. Mielőtt elestem volna, elkapott. Szorosan magához húzott. Veszélyesen közel volt hozzám.
-Hé ! Lassan ! A végén még összetöröd magad...ismét ! -mosolygott. Ez nem normális. Ilyen közel lenni valakihez, akit elvileg nem is szeret !
-Köszi -toltam el magamtól- Vigyázok magamra !
Beültünk a kocsiba. Louis bekapcsolta a fűtést. -Így szeptember vége felé kezd elég hűvös lenni !- És elindultunk.
Mikor végre kiszállhattam a kocsiból, szinte beszárnyaltam a házba. Fénysebességel rohantam befelé.
Csengettem kettőt, mire Harry ajtót nyitott.
-Liz ! -fogadott úgy ahogyan mindig is szokott, vagyis megölelt. 
-Harry, beszé...
-A nappaliban ! -vágott közbe. Ezt nem értem !!!! Ezek a fiúk, gondolat olvasók ??? Vagy mik ??? Be sem fejeztem a mondandóm, de már tudják, hogy mit szerettem volna kimakogni !
-Köszi ! -elsuhantam Harry mellett és, bár fogalmam sem volt, hogy merre van a nappali, de azért elindultam. És nagy meglepetésemre elsőnek odataláltam.
-Liz ! -állt fel Liam amikor meglátott.
-Szia Liz ! -köszönt Niall- Majd beszélünk ! -intett és magunkra hagyott.
-Kicsim ! -ölelt át Liam.
De NEM !! Nem engedem neki !!! Azok után, ahogy bánt Zaynnel, és velem ??? Na nem...
-Mit képzelsz ? -löktem el, -a szó legszorosabb értelmében- magamtól.-Azok után, ahogy bántál velem itt ölelgetsz ?? Liam... Ezt már nem engedem !
-Sajnálom ! De Zayn egy szemét ! Hogy mert, téged megcsókolni ???
Hm... Most ugrik a majom a vízbe.
-Hogy, hogy ??? Hogy, hogy ??? Én mondtam, neki, hogy csókoljon meg ! Igen én !! -ez jól esett !
Liam mintha szoborrá vált volna... Hófehér arc és merev test...
-Te... Te voltál ? -szólalt meg felvont szemöldökkel.
-Igen ! -bólintottam- És nagyon jó volt ! -tettem hozzá. Itt kicsaptam a bizrosítékot Liamnél.
-Megcsókoltad azt a szemetet ?? Liz, mondcsak, te nem velem jársz ???? És még mit csináltál vele ?? Talán lefeküdtetek ??  -teljesen kiakadt. Ott kiabált velem. Lehet, hogy nem kellett volna ?? Na nem... Mindig én sajnálom őt. Mindig én futok utána !!! Elegem van !!!
-Liam !!! -ordítottam torkom szakadtából, ahogy csak kifért. És meglepetésemre elhallgatott.- Elegem van belőled ! Elegem van a húzásaidból. Elegem van abból, hogy nem engedsz se Zaynhez se Louishoz !!! Liam, nem veszed észre, hogy lassan eltaszítod magadtól a barátaidat ??  Elegem van mindenből !!! Tudom, hogy híres vagy....de hahó !!! Neked is van magán életed !! Itt vagyok neked !! Ne Louval és Zaynnel törődj !!! -mindent kipréseltem magamból amit egy levegővel el lehet mondani.
-Tehát eleged van belőlem ? -kérdezte.
-Igen ! És, ha ez az ára akkor... Liam szakítok veled ! Most ! És ennyi !! Rajtad kívül , bárki lehetne a barátom. Nem muszáj neked ! Szóval, szakítok veled... Viszlát !!! -ennyi volt ! Becsaptam mögöttem az ajtót és elindultam gyalog haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése