♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. október 6., vasárnap

25. rész Do you understand?

-Liz ! Lizzy ! Hé ! Várjál már !!! -szaladt utánam Louis, majd hirtelen elkapta a kezem és visszarántott- Várjál ! Mi történt ? -nézett a szemembe.
-Semmi, csak szakítottam vele. -vontam meg a vállam és kirántottam a kezemet Lou szorításából.
-Liz, mondcsak te teljesen megőrültél ???? Miért szakítottál vele ? Hisz szereted ! -húzott vissza ismét.
Miért piszkál engem mindenki ??? Elmúlt ! Nem szeretem Liamet ! Főleg a történtek után !!!
-Louis ! Hagyjál már ! Szakítottam vele, mert elmúlt az az érzés amit AKKOR éreztem iránta !
Louis elmosolyodott. Nagyon, nem értettem, hogy miért.
-Ennyi ? Nincs valami, vagy netán valaki a háttérben ?
Mi ???
-Nem igaz !!! Figyelj, ha elmondom akkor leszállsz rólam ?
-Igen ! -bólintott.
-Na, akkor. Elegem van belőle ! Elegem van a húzásaiból ! Először összetöri a szívem, majd engem is összetör és majdnem rád támad ! Másodszor, "játszik" velem, mint egy bábuval !!! Egyszer halálosan szeret, máskor látni sem akar !!! Harmadszor, Zayn miatta van kórházban !!  Én is ott lehetnék, ha nem vigyáz !! Szóval elegem van belőle... Tudnám még sorolni, de nem akarlak untatni ! Mehetek ??
-Igen mehetsz... -elengedte a kezem, én pedig hátat fordítva elindultam- Várj ! Haza vigyelek ?
-Azt megköszönném ! -fordultam meg.
Gyorsan kipattantam a kocsiból és elindultam befelé. De visszafordultam...
-Louis ! Köszönöm !
-Mit ? Azt, hogy leordíthattad a fejemet ?
-Nem, nem ! -ültem vissza a kocsiba mosolyogva- Na jó ! Azt is köszönöm, mert jól esett, -mosolyodtam el- de most nem azért. Köszi, hogy ennyire figyelmes vagy. És nyugodtan bármikor kereshetsz ! Nem zavarsz ! Szóval, köszi...-nyomtam egy puszit az arcára-...tényleg, mindent köszi ! Na szia ! -pattantam ki a kocsiból és besiettem a házba.
Elly és Loi épp a nappaliban körömlakkoztak, amikor petorpantam.
-Sziasztok ! Csatlakozhatok ?
-Szia ! Aha... -csúszott arrébb Elly én pedig ledobtam magam mellé.
-Nos, mizu ? -kérdeztem miközben kikaptam a korall színű lakkot.
-Semmi. Veled ? -pillantott fel Loi.
-Élek ! -mosolyogtam.
Elég nyugisan eltelt a délután. Nem gondoltam Liamre, se Zaynre,  sőt még Louisra sem. Egészen Niall érkezéséig...
-Hellósztok ! Szia Manó -nyomott egy puszit Elly arcára. És felém fordult.-Hogy vagy ?
-Jól ! -vontam meg a vállam. Abban a pillanatban Loi felpillantott, és...
-Mit műveltél ? -kérdezte.
-Szakítottam Liammel...
Elly szó szerint eldobta a körömlakkot -a türkiz színűm :(((- és felállt.
-Mit csináltál ????? Te teljesen meghibbanttál ?? -magyarázta.
-Aj, ne kezdjétek már ti is !! SZAKÍTOTTAM VELE, MERT MÁR NEM ÉRZEM AZT AMIT ÉREZTEM IRÁNTA !!! Ennyi, kész, vége, zero !!! Liam, nagyon megváltozott ! Tehát... Vége... Fogjátok már fel !!! -miért piszkál engem MINDENKI ????!!!! Valaki mondja már meg !!!
-Lizzy ! Nyugi, a végén még felrobbansz !! -fogott le Niall, mivel folyton mutogatva magyaráztam.
-Nyugott vagyok !
-Nem Liz, te nem vagy nyugodt ! Figyelj, mi lenne, ha elvinnélek meglátogatni Zaynt. Akkor lenyugodnál ? -kérdezte.
-Mondtam, hogy nyugodt vagyok !!! -na jó, talán nem...-Amúgy pedig, komolyan ?
-Aha... Amúgy is megakartam látogtani !
-Oh, rendben ! Mehetünk, csak adj egy percet ! Megnézem az e-mail-jeim !
-Ok ! Addig mi...-fogta meg Elly kezét és elindultak Elly szobája felé.
-Addig mi -állt fel Loi és visszarángatta Niallt- összepakolunk !
-Ne már !! Ez most komoly ? Körömlakkokat pakolgassak ? -igen ez nem Niallnek való :D
-Igen ! -válaszolta határozottan Loi.
-Te tudod ! -vonta meg Niall a vállát- De ne engem hibáztass, hogyha a gyöngyház színű nem az ezüst mellé kerül !! -nevetett Niall. Igen ez már ő :D
Bementem a szobámba, az ölembe vettem a laptopot és bejelentkeztem az e-mail-embe. Meglepődtem. Visszajeleztek, hogy mikor lesz az osztálytalálkozó.
Kedves Elizabeth White
Örülünk, hogy visszajeleztél. Nos, a találkozó október 24.-ére esett. És mivel többen Londonban laktok ott fogjuk megrendezni ! Majd telefonon még egyeztetünk.
                  Üdv.: Kim Leslie
Hurrá !! Gyorsan kisiettem elújságolni a többieknek amikor...
-Te mit keresel itt ? Ha jól tudom pár órája szakítottunk !!! -néztem idegesen Liamre aki Loival és Ellyvel beszélgetett a nappaliban.-Vagy netán a cuccaidért jöttél ?
-Liz ! Sajnálom, de Liam nem azért jött. Itt marad nálunk, csak a másik szobába költözik ! -hogy mi ???????
-Loi, miről beszélsz ???? Meghibbanttál ??
-Nem Lizzy ! Nem hibbanttam meg ! Teljesen jól vagyok ! Amúgy pedig leszavaztunk.
Miiii ??
-Mi ??? Mi az, hogy leszavaztatok ??? Kivel ?? Mert te meg én, egyenlő egy-egy !!
Elly lassan feltette a kezét...neeee...
-Nos, engem se zavar Liam. Szóval felőlem maradhat. És Niall is így gondolja. Végülis ő is velünk lakik -motyogott Elly. Niall velünk lakik ? Jó tudni...pff...
-Elly ! -kiáltottam rá. Liam arcára pedig kiült az a pimasz mosoly. Uh... De utálom !!- Jó, te, Elly és Niall meg én egyenlő három-egy. És még valaki ?
-Harry ! -na neeee...-Loi, biztos vagyok, hogy Harry mellettem fog állni !
-Lizzy ! Ha jól tudom én vagyok a barátnője ! És én vagyok a nővéred is ! Szóval idősebb vagyok nálad, ezért az van amit én mondok !! Liam marad ! Ennyi !! Tetszik, vagy nem tetszik barátkozz meg vele !
Ez rosszul esett. Mindenki ellenem fordul. Mindenki... Amúgy mit keresnek ennyien a házunkban ?? Jó többen is elférünk, de akkor is !!! Ráadásul, minden nap arra kelhetek, hogy Liam a mellettem lévő szobában van !! Áh nem érdekel...
-Kösz ! -morogtam és odamentem Liamhez- Te pedig nem érdekelsz ! Komolyan, felejts el ! -az a gúnyos mosoly !! Ah !! Legszívesebben letörölném a képéről !!
Megfordultam és elindultam kifelé.
-Én legalább nem csókolózok a legjobb barátnőddel ! Mert, ha jól tudom akkor te megtetted a haverommal ! Várjunk csak... Ja neked nincs is legjobb barátnőd !  -kiáltotta utánam. Betelt a pohár. Olyan düht éreztem. Ez nagyon (bocs, hogy így mondom) szarul esett. Elegem van belőle. De most komolyan !!!!
-Liam, kedves Liam. -odamenttem hozzá és az egyik lábammal rátérdeltem a combjára. A másikon pedig álltam. Elég közel kerültem Liamhez- Hogy én mennyire utállak ! Most, ebben a szent percben, felejtsd el az összes csókom amit adtam neked !! Az összes szép szót amit mondtam neked ! Megbánttam azt, hogy veled aludtam, sőt sokszor rajtad !! Mert annyira utállak, kit még soha. És most mondom, míg kedves és inteligens vagyok. Azzal csókolózok akivel akarok !!! Te nekem ne szabd meg az életem. Lehet, hogy szerelmes vagyok Zaynbe, vagy Louisba, de téged az mit izgat ????!! Ne kerülj a szemem elé !!! Mert U-TÁL-LAK !!!!! Ennyi... -lassan "lemásztam" (erősen idézőjelben) Liamről. -Szeretlek téged, de hazúdni bűn ! Remélem felfogja a pici sztár agyad, ezt a "kis viccet" ! Sziasztok !! -azzal becsaptam a bejárati ajtót.
Niall a kocsija előtt ugrált egyi lábáról a másikra.
-Azt hittem, hogy soha nem hagyod abba !! Gyere mert megfagyoook !! -ugrált Niall a kocsija előtt.
-Talán ülj be a kocsiba Niall ! -javasoltam- Amúgy ennyire hallani lehetett ?? -kérdeztem miközben beültem.
-Szerintem Wolverhamptonig elhallatszott...
-Oh ! Sajnálom. Apropó Wolverhampton, alias Liam. Te ellenem szavaztál ???
-Ööhm...igen... De Liz ne akadj ki !! Amúgy is nyertek volna úgy...
-Niall ! -szakítottam félbe- De haragszok ! Ha tök mindegy, hogy hova állsz akkor miért nem mellém álltál ??
-Nem tudom, ne haragudj !! Nem szeretem, hogyha valaki haragszik !!
Nem szóltam vissza csak némán bekapcsoltam a fűtést. Akkor is haragszok !!!
Egy órán belül sikerült egy helyet találnunk, így letudtunk parkolni. A portán is sikeresen betudtunk jelentkezni -hála Niallnek...
Zayn a negyediken volt. Az ajtója előtt egy biztonsági őr állt. Niall gyorsan lepacsizott vele (???) és bementünk Zaynhez.
Ébren volt. Az érkezésünkre felült.
-Lizzy ! Niall ! De jó látni titeket ! -a sírás fojtogatott. Szó nélkül odarohanttam Zaynhez és átöleltem. Akkora lendülettel "ugrottam", hogy Zayn hátra dőlt én pedig elterültem rajta.-Liz ! -ölelt át- Mi a baj ? Ne sírj !
-Szakítottam Liammel ! -dünnyögtem a fülébe.
-Hogy mit csináltál ? -Zayn megpróbált feljebb ülni, de mivel rajta voltam nem sikerült, így inkább hagyta és átölelt.
-Szakítottam azzal az állattal ! Soha, de soha többé nem akarom látni. De képzeld Loi beszervezte hozzánk. Vagyis ott fog lakni a mellettem lévő szobában !! -hadartam egy levegővel. És sírni kezdtem.
-Jaj ! Ne sírj ! Liz kérlek ! -a mellkasára döntöttem a fejemet ő pedig egy kézzel átölelt és belepuszilt a hajamba.-Nyugi ! Nem kell ennyire kiborulni !
Lassan felnéztem. Zayn úgy mosolygott, ahogyan mindig szokott... Biztatóan és borzasztóan sexyn !! De ez nem nyugtatott meg...
-Zayn ! Van fogalmad róla, hogy milyen érzés ez ?? Azzal egy légkörben tartózkodni, akit borzalmasan utálsz ??? Ráadásul nem egy nap, nem kettő, hanem addig ameddig el nem költözik ! Bahh !! Már rá gondolni is rossz !!
-Aj ! Liz. -nyomott egy puszit az arcomra és átkarolt- Hidd el, tudom...
Na ezen nagyon meglepődtem.
-Mi ? Hogy érted ?
-Úgy...
-Zayn ! Tudod, hogy kiszedem belőled ! -mosolyogtam rá.
-Tudom ! -mosolygott vissza.
-Amúgy nem vagyok nehéz ? - felülten, de Zayn visszahúzott.
-Nem, nem vagy ! -uh az a mosoly- Igaz jobb lenne, ha inkább mellettem feküdnél ! Tudod, kicsit.... fáj mindenem ! -upsz :DD.
-Ja, jó ! Amúgy hova tűnt Niall ??
-Bejött, köszönt, majd kiment. Három másodpercet töltött nálam.
-Ez komoly ? Nem is figyeltem...-tényleg így volt ??
-Igen, komoly...
Juj, de én Niallel jöttem !!!
-Zayn !! Nekem mennem kell !!!! -ugrottam fel- Niall hozott el !! Itt fog hagyni !
-Ne siess ! -húzott magához és adott egy puszit.
-De, muszáj ! Figyelj ! Holnap is bejövök ! -gyorsan adtam egy puszit neki és már mentem is kifelé- Szia !
-Szia Liz !
Niall lent várt. A kocsijában... Megfogadta a javaslatom !!!!
-Báh ! De hideg van ! Nos mehetünk ? -kérdezte.
Megvonttam a vállam. Mehetünk...
Niall úgy öt percig bírta a szótlanságot.
-Ne csináld már ! Utálom, hogyha valaki haragszik rám. Ezért -Niall befordult jobbra egy Mc'Donald's-hoz- el kell mennünk Mekizni !!
Erre azonnal felkaptam a fejem. Niall tudja, hogy egy valamiben értünk igazán egyettd...a kajálásban.
Az autós kérőnél rendeltünk. A pénztáros csaj azonnal kiszúrta Niallt. Szóval egy autogram kiosztása után és egy halomnyi kajával megtankolva hazaindultunk.
Niall a shake-ét itta mikor én a sajtburgerembe haraptam bele.
-Haragszol ? -kérdezte.
Először a sajtburgeremre néztem utána Niallre, majd ezt megismételve még háromszor.
-Megbocsáltottam ! -mosolyogtam rá mire elnevettük magunkat.
-Hé megetted az összes krumplit ????
-Ő... Niall inkább figyeld az utat !! Kell még itt lennie !! -Niall figyeld az utat, csak az utat. Ha ezt túléljük akkor sütök neki otthon krumplit !!!- Oh van még itt !! Tessék ! -nyujtottam oda.
-Kösz ! Csirkefalatokat ?
-Jöhet ! -válaszoltam.
Nos így telt a haza fele tartó utunk. Ettünk ! Mi ilyenek vagyunk :D...
Niall leparkolt a házunk előtt. Ő kiszált én pedig ott maradtam.
-Oké Liz ! Tudom, hogy utálod Liamet, de be kell menned a házadba !! Mert igazából te laksz itt !!! Tied a ház minden szobája, míg Liamé csak az az egy !! Nos ?
-Hjaj Niall ! -sóhajtottam és a kezemet nyújtottam, hogy segítsen kiszálni- Köszi ! De ettől még mindig utálom azt a szemetet !!
-Gyere már ! -csóválta meg Niall a fejét és behúzott a házba.
Felmentem a szobámba és hanyatt vágtam magam az ágyamon -és igen visszatértem egyesszámba, mert ez az ÉN szobám !!!
Csengett a telefonom. Az Irresistible szólalt meg tehát Zayn keres...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése