♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. október 22., kedd

27. rész I hate you!

Hogy lehetek ennyire hülye ???? Most komolyan... -_- !!!! De valahogy nem tudtam a pólótól megválni ! Megszoktam, hogy abban alszok, így automatikusan azt vettem fel. De, hogy lehetek ennyire HÜLYE ???? Hogy a volt pasim előtt az ő pólójában -amit mellesleg elcsórtam- mutatkozok ! Ahhh... Hagyjuk !!!!!
*******
Október 10.
Hol is kezdjem ?? Mondjuk az elején.
Zaynt már szeptember végén kiengedték volna... De elkapott valami vírust, ezért pechemre benntartották. Szóval egész héten bejártam hozzá. De abban biztos vagyok, hogy életem egyik legszebb hete volt :)). Zaynnel nagyon jól megértjük egymást, és remekül kijövünk egymással. Vicces, kedves, aranyos... I LOVE HIM <3 Egészen szép volt...máig...
-Mehetünk ? -kérdeztem.
-Persze ! -válaszolta Zayn. Segítettem neki lehozni a cuccait és bepakolni a kocsiba. Majd elindultunk. Hozzánk mentünk, mivel Zayn egy időre odaköltözik. De csak addig amíg fel nem épül teljesen. Előre féltem, hogy mi lesz ebből !
-Liz ! Kösz mindent ! -adott egy puszit.
-Ne köszönd ! Ha...tudod...nem lennénk együtt akkor is segítettem volna !
-Tudom...
Egy kis idő után Zayn halkan nevetni kezdett. Nem értettem, hogy miért.
-Ö... Zayn ! Valami baj van ?? -néztem felvont szemöldökkel.
-Nem...nincs... Nos, tudod valami nagyon szokatlan ! -mire gondol ?- Neked ez nem furcsa, hogy Liammel is a kórházban kerültél "összefűzésbe" ???
Miiii ???? Erre még nem is gondoltam... Véletlen... Vagy nem tudom ://
-Szerintem nem furcsa ! Amúgy egész eddig nem is esett le ! De Zayn, ez téged ne zavarjon !! -megsimítottam a kezét, amire elmosolyodott.
-Kiráz a hideg, hogyha hozzám érsz ! -mosolygott.
-Juj ! Bocsi, nem tehetek róla ! Akkor szerintem soha többet nem nyúlok hozzád ! -kaptam el hirtelen a kezem.
-Kibírom !
-Gondoltam ! -és megfogtam a kezét.
Kiszálltam az autóból és kiszedtem a cuccokat.
-Én ezeket beviszem ! Te addig menj haza a többi cuccodért ! Siess vissza -nyomtam egy puszit Zayn arcára és besiettem a házba.
Megpróbáltam ninja módban elsuhanni a szobámig, de ez a mi házunkban lehetetlen... Komolyan nagyobb a nyüzsgés nálunk, mint a Buckhingam palotában !!! A konyhánál megálltam egy pillanatra. És nagy szerencsémre összefutottam.... Na vajon kivel ??? Persze...
-Hát ezek ? -biccentett a táskák felé Liam.
-Zayné ! -válaszoltam határozottan és egy könnyű mozdulattal megfogtam azokat, majd elindultam a szobám felé.
-Várjál ! Ne siess annyira...-szaladt utánam Liam.
-Mi az, hogy Zayné ? Befészkeli magát ide ??
Na jól van... Liam, te egy akkora nagy bunkó vagy ! Mi az, hogy befészkeli magát ?? Hisz ő is ezt csinálta !! Csak Zaynnel meg volt beszélve, hogy ideköltözik, ezzel (bár bocs, hogy így hívom) pedig NEM !!!
Szívem szerint egy akkora pofont lekevertem volna Liamnek. De már tapasztalatból tudom, hogy nem a szívre kell hallgatni, hanem az észre !
-Igen ! Befészkeli magát ! Ráadásul az én szobámba. Ahol csak egy ágy van. Így együtt kell vele aludnom... És talán történik majd ez az...-na végreee !!! Sikerült valamit a fejéhez vágnom ! Erre nem tudott válaszolni... Tíz másodpercen belül... Ahhh !!!
-Gyorsan lecseréltél ! Ebben az egészben csak az a furcsa, hogy velem CSAK egyszer feküdtél le... Míg azzal a szerencsétlennel ki tudja hányszor !!
És most megmondtam neki mindent. Ami abban a percben eszembe jutott... És mivel nem vagyok a szavak embere, ráadásul veszekedni totál nem tudok, nem mondtam sokat...
-Az téged mit zavar ?? Amúgy nem emlékszel, hogy mi történt akkor ???!!!
-Igen, tudok valamit...-mosolygott. Ez egy perverz állat !
-Tudod mit ?? Ha annyira akarod akkor gyere ! Feküdjünk le !! De most ne felejtsd el a...
-Mi !? -még be sem fejeztem egyből reagált- Hogy én felejttem el ?? Neked is ugyan úgy eszedbe juthatott volna !
Ahh...francba !!! Megint igaza van !
-Jó nekem is eszembe juthatott volna, de miattad sírtam annyit !!! Te tehetsz róla !!
-Miről ???

-Mindenről !!! -itt elszakadt mindkettőnknél a cérna. Életem legnagyobb veszekedése volt ! Bár az előbb mondtam, hogy nem tudok veszekedni, de elég jól helytálltam !!!!
Megkaptam, hogy egy önző pancser vagyok. Viszont Liam is kapott... Nem írnám le, hogy miket mondtam. Na jó, a szebbik felét. Egy ingerült, hülye, szívtipró, (És a szívtiprót nem a jó értelemben értelmezem !!!) állat ! Igen ez volt a szebbik fele, annak amit mondtam ! Mégis tudok veszekedni ?? Áh nem...valljuk be...még a veszekedéshez is pancser vagyok !!!!
Egyszerre hadartunk. De komolyan, soha nem láttam még ilyennek Liamet ! Valami tényleg nincs rendben nála !!!! Tűrtem azokat amiket a fejemhez vágott, de az utolsónál megtörtem...
-Liz ! Ez nem te vagy ! Hol van az a bájos, kedves Lizzy ?? Egyáltalán mikor lettél te Liz ??? Mindig is Lizzynek hívtunk ! Hova tűnt az a kedves, törékeny, visszahúzódó, de mégis pimasz lány ?? Az aki mindig mosolygott, nevetett mindenen !! Nem ilyen voltál !! Hova tűnt az aki arról álmodozott, hogy egyszer híres divattervező lesz ??? Hova tűnt az akibe szerelmes voltam...
Egy mély levegő után, gondolkozás nélkül válaszoltam.
-Felnőtt... Lizzy nagy lány lett !
-Hát akkor üzenem Lizzynek, hogy nagyon hiányzik !! És, hogy vissza akarom kapni...-Liam közelebb lépett és a kezembe nyomott valamit, majd faképnél hagyott.
Ott álltam teljesen egyedül. A szívem és a gyomrom összeszorult. Majd amikor szétnyitottam az ökölbe szorított kezemet, összeomlottam.
A nyakláncom volt az.
Az L betűs nyakláncom. Amit akkor kaptam, amikor...amikor... Még a régi voltam. Liam megcsináltatta. Teljesen elfelejtettem, hogy nekem van ilyenem ! Abban a pillanatban a sírásroham szélén álltam, de megérkezett Zayn.
-Szia ! -ölelt át.
-Szia ! -még mindig Liam mondandója járt a fejemben. Ez lehet, hogy egy kicsit meg is látszódott rajtam.
-Baj van ? Szétverjem ??
Na jó ezen egy kicsit elmosolyodtam. De most nem hiányzik a verekedés...
-Nem kell.
-Akkor ?
-Csak egy kicsit veszekedtünk. Nap, mint nap ezt szoktuk csinálni ! Majd hozzászokok !!
-Biztos ?
-Biztos... -bólintottam- Na hagyjuk ! Gyere inkább, pakoljuk ki a cuccaidat !
Megfogtam a bőröndöket és ismét elindultam a szobám felé.
-Nos, itt fogsz lakni... Érezd magad otthon ! -mosolyogtam.
-Meglesz ! -Zayn ledobta a bőröndöket az ágy mellé, majd leült és az ölébe húzott- Nincs kedved valamit csinálni ?
-Mire gondolsz ? -pislogtam nagyokat.
-Megmutatom ! -magához közelebb húzva megcsókolt. Eléggé belemerültünk, mert nem vettük észre, hogy Elly betoppan a szobámba.
-Ö... Oké !! Fogjuk rá, hogy nem láttam !!!! -takarta el a szemét.-Louis jött hozzátok és valami Anne nevű lányt hozott magával !
-Mi ??? -leesett az állam !! Louis elhozta Annet !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése