♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. október 25., péntek

28. rész I can't believe for you

Fénysebességgel szaladtam le a lépcsőn. Ezer és ezer kérdés volt bennem ! Hogy néz ki Anne ?? Vajon megismer ?? Hasonlít Louisra ??
Szóval elvoltam, de eszembe jutott valami. Anne nem csak hozzám jött. Ahh !!! Visszabaktattam és bekopogtam Liamhez.
-Ki vagy ? -hallatszott a kérdés az ajtó túlsó oldaláról.
-A ház tulajdonosa és az exed !!! Bemehetek ??
-Mi van ? -nyitott ajtót.
-Anne itt van ! Gondoltam szólok neked.
-Megyek ! -Liam kijjebb nyitotta az ajtót és lekísért.
A lépcső felénél azonban valami feltűnt.
-Liam. Tudom, hogy nagyon sexy akarsz lenni meg minden... De mondd csak... Nem akarsz felvenni egy pólót ???
-Minek ?? -mutatott a hasára.
-Bahh...-kirázott a hideg !!- Nem vagy egy kicsit beképzelt ??
-Nem ! -mosolygott. Visszarohantam egy pólóért és a kezébe nyomtam.
Felvette és egy gyors szemforgatás után tovább mentünk.
-Liz ! -köszöntött Louis.
-ZY !!!! -mondta Liam. Idegesen hátrafordultam egy amolyan "KUSS van !!!" stílusban.
-Nos ! Ő itt Anne !
Anne kilépett Louis mögül. WoW !!!! Nagyon csini lett !!! Ahogy a közelebb lépett hozzám jobban szemügyre vettem. Tényleg csinos !
Nina Dobrev bájos mosollyal
-Anne Tomlinson ! -nyútotta a kezét.
-Elizabeth White ! -ráztam vele kezet- Régen láttalak Anne !!
-Én is téged ! Nocsak... Liam !! -fordult Liam felé.-Ezer éve nem beszéltünk !!
-Igen régen találkoztunk ! Ezért jár egy ölelés ! -MIII ?????? Ez megőrült ??!!!!!? Áh kicsit sem nyomul Annere !!!!
Mint a sólyom az áldozatára, úgy csaptam le Liam kezére.
-Anne egy perc ! -nehezen félre rángattam, majd mereven, közvetlen a szemébe nézve magyaráztam.
-Liam !! Mi a fene volt ez ???
-Mi ?? -tetteti a hülyét. Ja neki nem is kell tettetnie...hisz az...
-Ez az egész "jár egy ölelés" szitu !!!
-Lizzy...kicsi Lizzy. -egy kézzel átkarolt és úgy folytatta- Tudod vannak a fiúk és a lányok. A fiúk általában udvarolnak a lányoknak. Nos Anne csinos, én szingli vagyok... Majd meglátjuk, hogy mi lesz a vége ! -csapta össze a tenyerét és visszament Annehez.
Mire utolértem már a nappaliban beszélgettek. Gyorsan leültem Zayn mellé aki adott egy puszit majd átkarolt.
-És Anne. Van hol laknod ? -kérdezte Liam.
-Öhm...nos úgy volt, hogy ma Louisnál alszok és holnap visszarepülök Wolverhamptonba. Majd 24-én újra visszajövök Londonba az osztálytalálkozóra... Vagy lehet, hogy megszállok egy fogadóban...
Zaynhez odabújva, a hajammal játszadozva -megint töredezik a vége. Ideje lenne Loival megint fodrászhoz menni :// - figyeltem a többieket. Rossz érzésem volt ezért, egy pillanatra, de tényleg csak egy pillanatra felnéztem. Liam idegesen meredt ránk. Igen 100%-ig utálja Zaynt.
Eszelős tekintete volt. Mint...aki valamit tervezne. A szemébe néztem mire elkapta a fejét és hátradőlt.
-És Anne ! Mi lenne, hogyha az osztálytalálkozóig ideköltöznél ?
L ¡am - Liam Payne-fénykép
Majd kiugrott a szívem !!! Ijedtemben felugrottam. Idegtépően kapkodtam a fejemet. Ugyanis mindenki beleegyezett abba, hogy Anne ideköltözzön... Vagyis majdnem mindenki...
-Zayn, te mit gondolsz ??
Felnéztem Zaynre. Annyira imádom a borostás arcát és a kócos haját *.*  Na vissza a Földre...
Zayn megvonta a vállát.
-Üdv Anne ! -mosolygott én pedig összetörtem...
Liam gúnyos mosollyal ült a kanapén. Miért kell neki tönkretennie engem ?? Miért jó ez neki ?
Lassan visszadöntöttem a fejemet Zayn vállára amikor...
Egy újabb látomás. Már ezer éve nem volt.
"Az osztálytalálkozón voltunk. Egy lassú szám következett. 
-Szabad egy táncra ? -kérdezte Zayn. 
-Persze ! -mosolyogtam. Zayn megfogta a csípőmet és magához húzott. Rosszat éreztem. A szemeimmel kerestem Liamet, de nem láttam. -Zayn ! -toltam el magamtól- Egy pillanat ! Elengedtem Zayn kezét és elindultam inni."
És, ha ez be fog következni...nos akkor...rohadtul le fogom szarni (bocsi, hogy így írtam, de ez az igazság)... Mert nem fog semmi sem érdekelni !! SENKI nem ronthatja el az osztálytalálkozós bálunkat !!! SENKI és SEMMI !! -Liz !!! Hahó ??? 
-Igen ? -kaptam Zayn felé a fejem. 
-Elbambultál ! -nyomott egy puszit a homlokomra. -Igen, bocsi. Miről is van szó ? -eszméltem fel mivel csak én és Zayn ültünk a nappaliban. 
-Louis és Liam elmentek Louisékhoz Anne cuccaiért. Loi és Elly pedig a vendég szobát készítik elő. 
-Oh... Értem. -még két szabad szobánk volt. Az egyik az én szobám mellett a másik pedig Loi szobája mellett. Nos ahogy ismerem a fiúkat 100%, hogy mellém rakják be Annet !!!! Ajaj... 
Louisék fél óra múlva visszaértek. 
-Nos akkor ez lesz a te szobád ! -nyitott be Liam az én szobám melletti hálóba. 
-Köszi ! Kedves vagy ! -mosolygott Anne. 
-Ha bármi kell csak szólj ! Itt vagyok egy szobával arrébb ! 
-Rendben ! -Liam becsukta az ajtót és szó szerint fellökött engem. Nem vette észre, hogy ott állok. Jellemző...pfff... 
-Naaaa !!! -kiáltottam utána. Liam visszafordult és felhúzott- Köszi !! -a szemébe néztem. Megint volt benne valami. Vagy inkább úgy mondom, hogy hiányzott belőle valami. A gyönyörű barna szeme helyett, csak egy kopott fekete izé volt... Ez nem Liam... Valami van vele ! -Liam !! -szóltam utána- Tudom, hogy nem vagyunk valami jóban, de látom, hogy valami rohadtul aggaszt !! Elmondod ? 
Válaszolt... Én pedig megdöbbentem !! 
-Szerelmes vagyok ! -megvonta a vállát és befordult a szobájába. 
Nem, nem... Ez minden, de nem szerelem !! Én tudom, hogy milyen ha szerelmes ! De most nem az !!! Valamit titkol !!!!!!!! Annyira kíváncsi vagyok !!! Muszáj kiderítenem ! 
Leszaladtam a konyhába ahol Zayn... főzött ?? Főzni próbált ?? Ó...pizzát rendelt ! 
-Jó, hogy itt vagy ! Nincs kedved egy kicsit filmezni ? -felnyitotta a pizza dobozát. Rá tíz másodpercre Niall jelent meg a konyhában. 
-Mi a vacsi ? -kérdezte. 
-Pizza ! -válaszoltam és a kezébe nyomtam a egyik dobozt. 
-Köszöntem ! -intett és visszament a szobába. Ez gyors volt. Vacsi Niall módra !!! :D 
-Nos akkor van kedved filmezni ?? 
-Aha ! -bólintottam. Zayn bevitte a nappaliba a pizzát és az üdítőket. Én addig elszaladtam egy pokrócért. 
-Mit nézünk ? -kérdeztem miközben odabújtam Zaynhez. 
-Amit akarsz ! -Kapcsold be a tévét !! Talán van valami értelmes ! Zayn benyomta a tévét. Valami híradó ment. Egy ideig néztem, de miután elfogyott a pizza nyitott szemmel elaludtam. (Igen látszik, hogy amióta Niall itt lakik, azóta nagy evő lettem :DD.) Arra ijedtem fel, hogy csörög Zayn telefonja. 
-Ki az ? -kérdeztem kómás fejjel. 
-Egy pillanat ! Ezt fel kell vennem ! 
-Ne ! Maradj ! -döntöttem vissza a fejemet a mellkasára. 
-Liz ! Engedj ! Fel kell vennem ! -nem engedtem ! Olyan megnyugtató volt rajta aludni :))- Na jó ! -nyerteeeeeem :DD- Igen ? -szólt bele a telefonba. Félig hallottam amit mondtak, de őszintén nem örültem neki... :(( 
-Figyelj Zayn !! Jó lenne végre közölni a családoddal és a barátaiddal ! -mondta az idegen a telefon túlsó oldalán. 
-Adj még egy hónapot !! Nem megy olyan könnyen ! 
 -Rendben ! Egy hónap ! Viszlát ! 
Zayn kinyomta a telefont és mintha semmi nem történt volna folytatta amit csináltunk. 
-Bocs, csak egy telefon volt. -karolt át. De én morcosan arrébb ültem.-Ö... Liz, baj van ?? 
Nem válaszoltam. Felálltam és berohantam a szobámba. Ezek valamit titkolnak !!! Niall és Harry rengeteg időt töltenek Ellyvel és Loival. Liam nagyon szarul néz ki. Valamit titkol. Most pedig ez a telefon !!! Miért nem mondják el ?? 
-Liz ! Mi a baj ? -nyitott be Zayn. 
-Semmi -átfeküdtem a másik oldalamra, hogy ne lássam Zaynt- csak...mi ez az egész ?? 
Zayn leült mellém én pedig felé fordultam. 
-Milyen egész ?? 
-Hát... Ez az egész titkolózás ?? Liam viselkedése, és ez a telefon !!! Mire készültök ?? 
-Figyelj -nyomott egy puszit a homlokomra- Liam alapból ilyen. A telefon pedig az új albumunk miatt volt ! 
-Biztos ?? 
-Biztos... Nos akkor visszamegyünk ? -nyújtotta a kezét. 
-Ezer örömmel ! -mosolyogtam. De a mosolygás alatt hitetlenség volt... Akár mennyire is szeretem Zaynt, most valahogy nem tudok hinni neki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése