♥Keep Calm And Listen To Music♥

2013. október 16., szerda

26. rész Batman

-Szia !! -szóltam bele egy kicsit izgatottan.
-Szia Lizzy ! Boldognak tűnik a hangod ! Talán Liam elköltözött ? -nevetett. Ennyire hallatszik a hangomon ?? Na gyorsan váltsunk témát !! Nem tudtam levakarni a mosolyt a fejemről !! Odafagyott !!!
-Nem, sajnos nem ! Na, de valami baj van ?? Vagy miért hívtál ? -huh ez jó rögtönzés volt. Pacsi ;)
-Csak hallani akartam a hangodat ! -válaszolta. Óóó... Hát... Ez... aranyos :3 És a mosoly még mindig az arcomon van...
-Zayn ! Két órája találkoztunk utoljára !!
-Tudom. Holnap akkor bejössz ??
-Persze, hisz megígértem ! Amúgy pedig, ha nem ígértem meg volna, akkor is bemennék ! -miért égetem magaaam ?????? Hogy mondhatok ilyet ?
-Gondoltam ! Nos akkor szia ! -köszönt el.
-Szia Zayn ! -köszöntem vissza és letettem a telefont. Lassan felültem, mikor...
-Hogy van a fiúd ? -majd meghaltam !!! Liam állt mögöttem. Mikor jött be ??
-Nem a fiúm !! Ha pedig az akkor téged miért érdekel ?? -álltam meg elötte.
-Nem érdekel ! Csak kérdeztem... Szerintem nem kapott elég nagyot... -mi ??? Ez megőrült !!!
-Liam ! Te hülye vagy ?? Hogy mondhatsz ilyet ??? Nem veszed észre, így is kórházba került miattad !!!
-Liz, észre vettem !! De neki barátnője van ! Fogd már fel !!! Nem szerethet téged !! -nocsak, nocsak... Hogy ez miért nem esett le eddig !!!! Liam féltékeny !
-Te most féltékeny vagy ?? -néztem a szemébe. Láttam, hogy nyitotta a száját, de meggondoltam magát és szó nélkül, hatát fordítva kiment. Ez mi volt ??- Liam válaszolj, ha kérdezlek ! -rohantam utána, mire ő visszafordult felém és megállt előttem.
-Mit mondjak ?? Mire vagy kíváncsi ?? -nézett a szemembe.
Valami volt a szemében. Valami nagyon más... Olyan furcsa volt ! Valamit titkol !
-Mit titkolsz ? -kérdeztem.
-Semmit ! -válaszolta. Én hülye pedig elhittem neki... De ekkor még nem tudtam semmiről.


*******


Másnap, -ahogyan megígértem Zaynnek, és be is tartottam- bementem a kórházba. Az utat tudtam és fel is voltam írva a látogatók közé, szóval akadály nélkül sikerült eljutnom Zaynhez.
-Hello ! -ült fel amikor meglátott.
-Szia ! -mosolyogtam.- Hogy vagy ?
-Jobban
!-Örülök ! -leültem Zayn mellé és míg ő valamit magyarázott én hosszasan elgondolkodtam Liam tegnapi viselkedésén. Miért nem mondja el ? Mit titkol ? Mire megy ki ez az egész ??
-Liz, Lizzy ! Ha-hó !!!
-Öhm... Igen Zayn ? -upsz Zayn eddig beszélt hozzám.
-Figyelsz ?
-Öhm...sajnálom csak egy kicsit elgondolkodtam !
Zayn megfogta a kezem és a szemembe nézett. Wáá azok a szemek gyilkolni tudnak *.* !
-Liam ?
-Jól ismersz ! -mosolyodtam el.
-Mit művelt ?? -kérdezte.
-Semmit...pont ez az...semmit. Zayn, Liam valamit titkol !! Elég rég óta ismerem !! Valami nincs rendben. Az égész nincs rendben...-ez nem Liam. Valami van vele...
-Nem lehet, hogy még szeret téged ? -NEM !!! NEM !! NEEEEM !!!!!
-Zayn, ne legyél hülye ! Nem szeretjük egymást ! Vége !!
-Jól van !! Nyugi !
-Tudod, mit ? Nem akarom látni ! Azt akarom, hogy elköltözzön !! Nem akarok vele élni ! Utálom ! Gyűlölöm !! -ahányszor előkerül ez a téma, mindig az lesz a vége, hogy én sírok és Zayn vígasztal. Ahogy most is...
Felálltam és sírva elindultam az ajtó felé.
-Hé ! Liz, hová mész ?? -ugrott utánam Zayn. Amúgy csak most veszem észre... Nincs rajta póló *-* !!!!
-Haza ! Nem akarom, hogy így láss ! -eltakartam az arcom és a tenyerembe sírtam tovább.
-Héj ! Lizzy ! Hallottad már a Little Things-et ?? -öö...ez milyen kérdés ?? Az egyik kedvenc számom a fiúktól.
Zayn óvatosan elvette a kezemet az arcomról és az ő kezébe fogta meg.
-Persze, hogy hallottam ! -szipogtam.-Imádom azt a számot...-mosolyogtam és egy kicsit kínosan éreztem magam.
-És ugye azt is tudod, hogy miről szól ?
-Igen tudom... -hogy ne tudnám !
-You're perfect to me...-suttogta. Megfogta a csípőmet és lassan magához húzott. Kezeim a mellkasán voltak. A szíve hevesen vert- Szeretlek ! Minden kis dolgoddal együtt -mondta és megcsókolt. Hosszasan és szenvedélyesen. Szívem majd kiugrott a helyéről ! Várjunk, csak... A mosolygás, a szívverés... Szerelmes vagyok !!!! Zaynbe !!



Mikor abba hagyta visszaindult az ágyához.
-Várj ! -szóltam utána.-Én is ! -megcsókoltam, amit ő viszonzott.
-Huh ! Ez most mit jelent ? -kérdezte amikor befejeztem.
-Az, hogy te vagy a barátom ! -mosolyogtam.
-Már mint "ÚGY" barát ?? Szerelmes ??
-Igen !
Zayn szó nélkül közelebb lépett hozzám és újra, újra és újra megcsókolt.
Egészen szép pillanatok voltak, míg a telefonom félbe nem szakított.
Zayn rápillantott a kijelzőjére.
-Hagyd ! -szólalt meg két csók között.
-Fel kell vennem ! A végén még rosszat gondol !!
-Igaz, vedd ! De ha megint miatta sírsz, kinyírom !
Bólintottam és felvettem.
-Bajod ? -szóltam bele "kedvesen".
-Neked is szia !
-Akkor szia ! Bajod ? -hm...végülis köszöntem !
-Meggondoltam magam ! Elmegyek az osztálytalálkozóra ! Úgyhogy ne aggódj, ott leszek ! -mondta Liam.
-Miért aggódnék ?
-Lesz ott valaki, aki megvéd ! -válaszolta.
-Igen szerintem is ! -mosolyogtam Zaynre.-Ennyi ??
-Igen ennyi... Na hello.
-Szia ! -kinyomta a telefonom és felvettem a kabátom- Zayn most már tényleg mennem kell ! Holnap jövök ! Szia -adtam egy gyors csókot neki és hazaindultam.


*******

-Megjöttem -szóltam, de senki nem válaszolt. Egyedül vagyok itthon !!!! Na végre !!
Gyorsan felakasztottam a kabátom és gondoltam akkor veszek egy jó fürdőt.
Gyújtottam pár gyertyát és a kád szélére helyeztem azokat. Végre nyugalom...
Fél óráig relaxáltam, végül kiszálltam. Bedugtam a hajszárítót, de hirtelen elment az áram. Félig megszáradt a hajam...de akkor is !!! Igen...ilyen CSAK velem történhet !!!!
Felkaptam a köntösöm és elindultam megnézni, hogy mindenhol van-e áram. Nos a szobámban nem volt. A konyhában sem. A nappaliban azonban...
-Nem hiszem el !!! Lefogadom, egész Londonban csak nálunk nincs áram !! -bosszankodtam. És mivel nem láttam semmit neki mentem valaminek...vagy valakinek !!!!!! Felsikítottam.
-Nyugi ! -fogta meg a csípőmet. Na ne... Még ez kellett !!!
-Liam engedj el ! -szóltam neki. Azért ha hangról nem is ismertem volna fel, az érintését bárhol felismerném !!
-Jó ! Csak ne sikíts ! Tessék ! -nyomott a kezembe egy elemlámpát, majd megvilágított.- Fürödtél ??
-Hajatszárítottam...-persze a köntös tűnik fel neki először ! Nem akarom tudni, hogy miket gondolhatott !!!!!
Egy perc kínos csend után, Liam megszólalt.
-Szerintem menj vissza a fürdőbe ! Én addig kimegyek megnézem, hogy mi verte le a biztosítékot ! -öö... Egyedül maradjak itt ?? A sötétben ?? Na nem !!!!
-Várj megyek én is ! -szóltam utána.
-Meg fogsz fázni ! -suttogta, amitől még jobban félni kezdtem.
-Nem érdekel !
Liam azzal a gúnyos mosolyával nézett rám.
-She's not afraid of all the attention ! She's not afraid of running wild ! How come she's so afraid of falling in love...-ez mit művel ??? Itt énekel nekem !!!!
-Liam hagyd abba !! Ez nem vicces ! Nem vagyok beléd szerelmes !! -hiába minden...folytatta.
-She's not afraid og scary movie ! She likes way we kissing in the darks !!
-Fejezd be !!! MOST !! Igaz volt pár olyan pillanatunk, de elmúlt !!
-But she's so afraid of f-f-falling in love, love !!
-Liam !! KUSS !! -most kikeltem magamből. Nem tehettem mást befogtam Liam száját.- Figyelj ! Elveszem a kezemet, hogyha befogod !! Rendben ?
Liam bólintott.
-De az elejét még el sem énekeltem !! Pedig az nagyon illik hozzád ! -mosolygott.
Mi ??? Szerintem nem...
-Mikor szoktam és kivágott ruhában sétálgatni ?? -akadtam ki.
-Nem tudom... De ne az az egy mondat jusson eszedbe !!
-Tudod mit... Hagyjuk... Rohadtul nem érdekel !! -vontam meg a vállam, azzal kimentünk megnézni. Lehet, hogy egy kicsit igaza volt Liamnek ! A She's not afraid rám illik. És abban is igaza volt, hogy meg fogok fázniiiii !!!! -Gyere mááár !! -nyavalyogtam, huh azt hittem, hogy odafagyok !!!!
-Menj be !!! -kiáltotta.
-Nem megyek ! -ajj az akaratos, félős fejemnek !!!!! Liam levette a pulcsiját majd odadobta nekem. Egy kicsit értetlenül meredtem rá. -Kösz, de mia francnak dobtad ide ????
Liam amolyan "ne legyél hülye, gondolkozz" arckifejezéssel fordult felém.
-Vedd fel ! -igaz nem kedvelem Liamet, de ezt nem kellett kettőször mondania. Belebújtam a pulcsijába és úgy vártam tovább. Liam visszakapcsolta az áramot, majd visszamentünk a házba.
Berohantam a fürdőbe és gyorsan megszárítottam a hajam. Várjunk csak !!! Hol van Elly és Loi ?????
Belebújtam a pizsimbe és magamra kaptam a köntösömet.
-Huh -sóhajtottam. Liam ajtaja előtt álltam és fogalmam sem folt, hogy mit keresek ott !! Na, de bekeopogtam.
-Gyere ! -szólt ki. Lassan benyitottam. Liam az ágyán feküdt és a mellkasára helyezett laptoppal...nem tudom mit csinált... Mi vagyok én ?? Valami professzor, hogy mindent megjegyezzek ??? Na...- Hát te ?? -nézett rám.
-Haha ! Képzeld én is itt lakok ! -óvatosan leültem az ágy sarkára és figyeltem, hogy mit csinál. Mikor már elég ideje bámultam, kinyögtem amit akartam- Amúgy, véletlen nem tudod, hogy hol van Elly és Loi ??
-De tudom...-válaszolta és tovább foglalkozott a laptoppal.
-És megmondanád, hogy hol vannak ?? -ez most hülyének néz ??
-Meg...
-Liam akkor mondd már meg... kérlek !!! -valamit akar tőlem, azért nem mondja el !- Mennyibe fog nekem ez fájni ??!! -tekintettem a plafonra.
-Áruld el...-Liam félrerakta a laptopot és mellém ült.- Mi van köztetek Zaynnel ? -na most megfagytam...
-Valami van...-vontam meg a vállam- Ennyi ? -néztem rá.
-Igen, ennyi... Loi Harryvel van vacsorázni és szerintem nála is alszik. Elly pedig Niallel nézi a Kör 2-t. -huh. Elég nyugodtan kezelte a valami van dolgot.
-Oh, köszi ! Na akkor jó éjt ! -elindultam az ajtó felé amikor Liam...
-Várj ! -elkapta a köntösömet és a madzagjánál fogva kikötötte.- Hm...-mosolyodott el. Na most beégtem... Jogosan néz hülyének !!!! Nem hiszitek el... A Batman-es póló volt rajtam !!! -Jó a felsőd ! Emlékeztet valakire ! -motyogta. Idegesen összefogtam a köntösömet és lángvörös fejjel visszarohantam a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése