♥Keep Calm And Listen To Music♥

2014. augusztus 30., szombat

Epilógus/Könyv

Gyorsan megírtam az epilógust is. Annyi mindent szeretnék elmondani...
Mikor kezdtem ezt a blogot nem számoltam volna 37(!!) rendszeres olvasóval, több mint 23 000 oldalmegjelenítéssel, és rengetegnyi pipával és kommenttel. 
Ez az első blogom, így nagyon féltem. De örülök, hogy vége, és hogy ilyen méltó módra tudtam befejezni. Közben elkezdtem agy új blogot is. Just be FREE néven. Harry a főszereplő, illetve Sophie. Akit érdekel nézzen be. ☺
Szóval nagyon-nagyon szépen köszönök mindent! Rengeteget tanultam és okosodtam! 
Puszika mindenkinek! A blogot nem törlöm ☺ ♥ Bármikor újra lehet olvasni Lizzy és Liam történetét. 

Kiss&Hug&Love: Lizzy 



Törökülésben ülök a nappali közepén, s izgatottan nézegetem a fényképeket, mikor hirtelen felkapom a fejem és a kameráért nyúlok.
-Liam! Gyere gyorsan! - kiáltom. - Lia felállt. 
A férjem a fényképezőgéppel a kezében rohan be a tágas szobába. Majd mindketten hamar forgatni kezdjük 9 hónapos kislányunk első lépéseit. 
-Gondoltad volna ezt? - húz magához és a hajamba puszil. 
-Három évvel ezelőtt még azt se gondoltam volna, hogy mi ketten újra együtt leszünk. Azonban te soha nem adtad fel. 
-Megérte. Most nézz rá - biccent Lia felé. - Tündérkém. 
Mosolyogva figyelem tovább, ahogyan Liam, mint apa játszik a 'Tündérkéjével'. 


Had ismertessem a helyzetet. Miután összeházasodtunk Liammel a dolgok váratlan fordulatot vettek. Ketten új házba költöztünk, és azóta nem veszekedtünk. Loi és Harry egy évvel később házasodtak meg. Elly és Niall a világot járja, mint friss jegyesek. Természetesen Zayn is elvette Perriet, Louis pedig boldogan él Eleanorral. Nekünk meg 9 hónappal ezelőtt megszületett a kicsi Emilia Payne. Örülök, hogy a dolgok így alakultak. Rettentően boldogok vagyunk. A One Direction megállás nélkül turnézik, és sokszor mi is velük vagyunk. 
Adnék egy tanácsot: "Az élet nehéz. Tapasztalatból mondom. Mindig állj fel és menj tovább azon az úton amin elindultál. Egy irányba..."



Hivatalosan is a blog: Befejezett. 

Hogyha könyv lenne: 



Szeretlek titeket! Búcsúzik: Eleanor Elizabet White, aka Lishiza, aka Lizzy :-* ♥

2 megjegyzés:

  1. Drága Lishiza!
    Egyszerűen nem hiszem el, hogy vége ennek a csodálatos történetnek. Annyi mindent mondanák neked, de egyszerűen nem tudok. Én mindig beleéltem magam Lizzy szerepébe, és ezért is vártam, hogy új rész legyen. Nagyon megkedveltem a blogod és sajnálom, hogy most már nem fogok tűkön ülni egy-egy új fejezet miatt, de egyszer.minden véget, nem igaz? Lényegében imádom a sztorit, imádlak téged és imádom, hogy ilyen fordulatok pattantak ki a buksidból.
    Ui.: Remélem nem sokára találkozhatunk, hogy eltudjak mesélni neked néhány dolgot mindenről. ♥♥♥♥♥♥♥♥
    Milliószor ölel és puszil: Szandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szandra!
      Én is alig hiszem el... De mint mondtad, egyszer mindennek vége. :)
      Nagyon reménykedek benne, hogy ez a mozi összejön. Ha nem is ez... Akkor maradt a jövő szeptember. Akkor megyek 9.-be, így minden nap buszozhatok. :D
      Köszönöm szépen a kedves, és szép szavakat!
      Puszillak: Lizi

      Törlés