♥Keep Calm And Listen To Music♥

2014. február 17., hétfő

BLOGVERSENY HOSSZABÍTÁS

Sziasztok!
Meghosszabbítom a blogversenyt, mivel kevés jelentkező jelentkezett :// Szóljatok minél több ismerősnek! MINDENKI AKI NEVEZ KAP EMLÉKLAPOT!
Úgy gondoltam, hogy kommentbe linkeltek/írtok nekem pár dolgot. És én az összes blogot, az ELEJÉTŐL a VÉGÉIG el fogom olvasni! Majd döntök, hogy ki nyert, vagyis kik nyertek :D Több kategória lesz :3 Itt vannak:
-Legszebb design
-Legszebb fejléc
-Legegyedibb történet
-Legszomorúbb történet
-Legromantikusabb történet
-Legpozitívabb karakter
-Legjobb író
-Legszebb blog (úgy egészében)
Mindenki maximum 2 bloggal nevezhet!
Amit komiba szeretnék kapni:
-Neved (amilyen néven működteted a bloggert)
-melyik kategóriába szeretnél benevezni? (MINDENKI MAXIMUM 4 KATEGÓRIÁBA NEVEZHET BE)
-blogod/blogjaid címe
-kattints a megosztás gombra, vagy szólj az ismerőseidnek, hogy ők is jelentkezzenek (nem muszáj, de szintén előnyt jelent)
-fel vagy-e iratkozva a blogomra (nem teszem kötelezővé, de aki fel van az óriási előnnyel indul. Szóval ajánlom , hogy iratkozzatok fel. Nem baj, hogy nem ismeritek e történetet...)? 
-Rakd ki ezt a képet (EZ KÖTELEZŐ!!! AKINEK NINCS KINT A BLOGJÁN ANNAK NEM VESZEM ÉRVÉNYESNEK A NEVEZÉSÉT!! ELLENŐRZÖM!!!):


Itt egy példa: 
Nevem: Eleanor Elizabeth White
Kategóriák: -Legjobb író
-Legegyedibb történet
-Legpozitívabb karakter
-Legromantikusabb történet
Blogjaim: http://onedirection-is-mylife.blogspot.hu
http://anotherworld-onedirection-love.blogspot.hu
Igen megosztottam.
Fel vagyok iratkozva.
A képet is kiraktam.

Ismétlem ez CSAK egy példa volt. Mindenki a saját adatainak megfelelően töltse ki!!!

Díjak (minden kategóriában egy díjazott lesz):
Egy és fél hónapon át kint lesz a blogjaimon az ő blogja+egy díj

Várom a jelentkezéseteket a bejegyzés alá!!! Jelentkezési határidő: 2014. február 1.-től, 2014. március 1-ig!!! Sok szerencsét mindenkinek!
Várható eredmény hirdetés: 2014. március 2.
Ha bármilyen kérdésetek akadna írjatok nekem e-mailt. Mindenre válaszolok: faddielizakira@gmail.com

Sok szerencsét kívánok :) 



Kiss&Love&Hug: El

1 megjegyzés:

  1. Nevem: Pethő Virág
    Kategóriák:
    -Legegyedibb történet
    -Legpozitívabb karakter
    -Legszomorúbb történet
    -Legszebb fejléc
    Blogjaim: http://foreverdirectioner913.blogspot.hu/
    Fel vagyok iratkozva.
    A képet is kiraktam.

    VálaszTörlés